Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin minipillerit, ja niin loppui seksikin

Vierailija
08.07.2015 |

Ollaan seurusteltu poikaystävän kanssa 3,5 vuotta. Meillä ei nykyään ole ollut seksiä hirveästi, ehkä pari kertaa kuussa. Lopetin minipillerit, koska en nähnyt mitään järkeä syödä niitä parin hassun seksikerran takia (oli myös muita syitä), ja tämä oli poikaystävälle ihan ok. Aluksi hän oli vähän sillee et ''No mikset nyt voi vaan syödä niitä'', muttakun en halua niin en syö. Päädyttiin siihen, että mietitään muita vaihtoehtoja ja mennään kortsuilla nyt hetken aikaa. 

Päätin mielenkiinnolla odottaa, että kaunko menee että poikaystävä hankkii kortsuja tai pyytää minua hakemaan, eli koska haluaa seksiä. Kuukausi tässä on nyt mennyt. Ei taida seksi kiinnostaa.. 

Lopetettuani pillerit on mun seksihalut palannut ja käyn ihan kuumana, mutta seksiä en saa. Huomautin asiasta poikaystävälle n. viikko sitten mutta asia meni vain kinasteluksi ja taas se vaan valitti siitä että miksi en voi aloittaa pillereitä uudestaan. Minä taas kysyin, että miksei hän halua hommata kortsuja, mutta en saanut vastausta.

Eli joko tässä nyt on niin, että poikaystävä ei halua minua tai ei halua käyttää kortsua. Ikinä ei siis olla kortsua käytetty, ei edes suhteen alussa koska käytin jo silloin pillereitä. Luulen että poikkis on tottunut siihen että minä hoidan ehkäisyn ja hänen ei tarvitse miettiä asiaa. Tokihan seksi on ilman kortsua mukavempaa, mutta parempi sekin kun ei mitään...

Mitä teen? Tuntuu muutenkin että poikaystävä on ihan välinpitämätön mua ja meidän suhdetta kohtaan

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjoo. Ei oo mikään ainutlaaatuinen ongelma parisuhteessa tämä, valitettavasti. Itsekin koen, että ehdin totuttaa mieheni liian hyvään viiden vuoden ajan. Nyt kun haluaisin lopettaa pillerit (välissä, ennen tätä suhdetta, olin ilman ja mielialani olivat paljon tasaisempia kuin nyt), ei mies näe mitään sellaista vaihtoehtoa seksissä, joka vosi nuo arvoisat pillerit korvata.

Ärsyttää, kun joutuu keski-iän jo reilusti ylittänyttä miestä saada ymmärtämään, että jos et niitä lapsia halua (juu ei halua tämä minun mieheni), niin jonkunhan tässä on pakko sitä ehkäisyä käyttää. Että miten olisi kortsu. Mies ei edes pysähdy miettimään koko asiaa, lähtee vain naama väännöksillä ulos, tai toteaa jotakin tyyliin "että se siitä seksistä sitten".

Niinkö? Äh ja pöh. Mun mielestä olisi reilua mieheltä edes sanoa ihan suoraan ja rehdisti, että "ei tee mieli niitä kumeja käyttää, kun ei tunnu sitten miltään koko seksi" tms. ymmärrettävää, eikä leikkiä ajatustenlukuleikkiä naisensa kanssa.

Vierailija
42/63 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt hankkinut kortsuja, mutta en vielä sanonu miehelle. Mies ei vieläkään ole tosin tehnyt elettäkään että aikoisi niitä itse hankkia. Kännissä sanoi että voi tilata netistä, tulee kuulemma halvemmaksi. Läppä oli varmaan kun ei oo siitä sen jälkeen mitään puhunu.

Mietin mitä käyttöä näille nyt olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat niitä kondomeja valmiiksi kotiin. Ehkä antaa periksi ehkä ei. Vähän lapselliselta kuulostaa miehesi.

Vierailija
44/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitä nolottaa ostaa kortsuja, tai sitten ei vaan oo niin kiinnostunut seksistä.

Vierailija
45/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu avioliittoon.

Vierailija
46/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa itse kumeja. Ei se ainakaan auta, jos alat sinäkin vaikeaksi.

Vierailija
47/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on kumma kun ei seksi maistu

Vierailija
48/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on homo.

Vierailija
49/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:36"]Yleensä pillereiden poisjättäminen on vihje miehelle, ettei haittaisi vaikka panisit mut paksuksi. Ei ihme jos jotkut säikkyy.
[/quote]
Näinpä. Mä tein kanssa noin. Jätin pillerit kun niistä oli enempi haittaa kuin hyötyä. Kerroin tietenkin tän miehellekin eikä sitä haitannut yhtään. No. Nyt ollaan toivottu lasta ja vuos ilman pillereitä eikä tietoakaan lapsesta. Mä en niitä myrkkyjä syö enää ikinä.

Vierailija
50/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:36"]

Yleensä pillereiden poisjättäminen on vihje miehelle, ettei haittaisi vaikka panisit mut paksuksi. Ei ihme jos jotkut säikkyy.

[/quote] Ei kenenkään tarvi säikkyä jos asia on keskusteltu selväksi. Eri asia jos miehen pää on umpiluuta, eikä mies suostu uskomaan ettei niitä hormoneja huvikseen syödä.

Itse lopetin e-pilllerit kun mielialat heitteli ja seksihalut katosivat kokonaan, mies kyllä tietää etten halua lapsia ja abortti on ainoa vaihtoehto jos vahinko sattuu. Kortsuja käytetään tällä hetkellä, mies ei ole valittanut tästä yhtään. Olen kyllä yrittänyt selvittää muita ehkäisyvaihtoehtoja kuten pessaari tai femcap, jostain syystä näitä ei saa Suomesta, en kyllä yhtään tajua miksi.

Ap, jos tuohon ei tule muutosta niin heivaa se mies (vai poika?). Mitä tekee miehellä jolle kortsujen ostaminen on noin helvetin vaikeaa?

Vierailija
51/63 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt avautui sen verran, että ei yleisesti vaan tykkää käyttää kortsua ja tosiaan pelkää sitä että tulisin raskaaksi. En vaan ymmärrä, yhtälailla se kortsu on ehkäisy siinä missä pilleritkin. Kun pillereitä käytin niin herraa ei ollenkaan kiinnostanut jos unohdin joskus ottaa pillerin. Sanoi vaan et "No eihän se oo aiemminkaa haitannu" Nojuu ei niin, mutta tiesitkös että ehkäisyteho heikkenee. Huoh

Vierailija
52/63 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan vastoin tahyoasi aloita pillereitä uudestaan. Mun mieliala ja seksielämä ovat parantuneet reippaasti kun lopetin ne.

Entä jos ihan kävisit poikaystävän kimppuun ja toteaisit hetken päästä huoaten, että ai niin olispa nyt niitä kortsuja? Ainakin saisit selville kiinnostaako häntä fyysisesti.

Vierailija
53/63 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:07"]No eipä itseänikään saisi parisuhteessa käyttämään kumia. Seksi on oikeasti niin huonoa kortsun kanssa, ettei sitä kiinnosta harrastaa silloin ollenkaan. [/quote] Miten se kumi seksiä huonontaa? Jos seksi ei tunnu miltään kumin kanssa niin vika on korvien välissä.

[/quote]

Kumi heikentää tuntoa. Siinä saa jystää luvattoman kauan ennen kuin saa orgasmia. Mutta mitäpä itsekkäät naiset siitä välittäisivät, kun vain se oma nautinto on kaikista tärkeintä.
[/quote]

Naisen seksihalut olivat poissa pillerien takia, mutta hänen pitäisi miehen nautinnon takia aloittaa ne uudelleen? Kuinka moni mies suostuisi syömään lääkkeitä, jotka vievät halut nollaan? Ja tässä tyttö oli jo syönyt pillereitä koko suhteen ajan. Reilua?

Vierailija
54/63 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette yhdessä?

Veikkaan että mies haluaa erota, mutta hän ei halua olla jättäjä. Odottaa sinun kypsyvän ja jättävän hänet.

t. Mies

Vierailija
55/63 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:49"]Älä ainakaan vastoin tahyoasi aloita pillereitä uudestaan. Mun mieliala ja seksielämä ovat parantuneet reippaasti kun lopetin ne.

Entä jos ihan kävisit poikaystävän kimppuun ja toteaisit hetken päästä huoaten, että ai niin olispa nyt niitä kortsuja? Ainakin saisit selville kiinnostaako häntä fyysisesti.
[/quote]

En aloitakkaan. Mulla on nyt niin paljon parempi olo ilman niitä.

Itseasiassa tänään olen monta kertaa sanonut että panettaa. Oltiin kaupassa ja sanoin että noniin, nyt haetaan niitä kumeja. Poikaystävä tähän "Nyt on nii paljon porukkaa, mitä jos joku tuttu näkee, haetaan jostain kioskilta" No, ajettiin kuitenkin suoraan kotiin ja kun sanoin, että kumit jäi nyt taas kokonaan ostamatta niin en saanut tähän vastausta. Monta kertaa suoraa sanoin että panettaa, haluan sua, mutta tälläkin hetkellä olen yksin sängyssä ja poikkis kattoo telkkaria.

Tosiaan käsipeliä ja suuseksiä meillä on, mutta se ei mulle enää riitä. Käyn liian kuumana ja haluun kunnon seksiä.

Ei tästä taida tulla mitään, en kestä enää tätä torjumista... Tuntuu että mussa todellakin on jotain vikaa.

Vierailija
56/63 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:57"]Miksi olette yhdessä?

Veikkaan että mies haluaa erota, mutta hän ei halua olla jättäjä. Odottaa sinun kypsyvän ja jättävän hänet.

t. Mies
[/quote]

Kypsyvän? Kuinka kypsää se on että "odottaa että toinen jättää"?

T. Aloittaja

Vierailija
57/63 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:59"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:57"]Miksi olette yhdessä? Veikkaan että mies haluaa erota, mutta hän ei halua olla jättäjä. Odottaa sinun kypsyvän ja jättävän hänet. t. Mies [/quote] Kypsyvän? Kuinka kypsää se on että "odottaa että toinen jättää"? T. Aloittaja

[/quote]Kypsymisellä tarkoitin kyllästymistä. 

Vierailija
58/63 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:59"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:57"]Miksi olette yhdessä? Veikkaan että mies haluaa erota, mutta hän ei halua olla jättäjä. Odottaa sinun kypsyvän ja jättävän hänet. t. Mies [/quote] Kypsyvän? Kuinka kypsää se on että "odottaa että toinen jättää"? T. Aloittaja

[/quote]Kypsymisellä tarkoitin kyllästymistä. 
[/quote]

Vai niin. Sitten voisi tyyppi suoraan sanoa eikä tuhlata elämäänsä odottelemalla mun kyllästymistä.

Vierailija
59/63 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 02:03"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:59"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:57"]Miksi olette yhdessä? Veikkaan että mies haluaa erota, mutta hän ei halua olla jättäjä. Odottaa sinun kypsyvän ja jättävän hänet. t. Mies [/quote] Kypsyvän? Kuinka kypsää se on että "odottaa että toinen jättää"? T. Aloittaja [/quote]Kypsymisellä tarkoitin kyllästymistä.  [/quote] Vai niin. Sitten voisi tyyppi suoraan sanoa eikä tuhlata elämäänsä odottelemalla mun kyllästymistä.

[/quote]No eikö merkit ole niin selvät että ne pitäisi tajuta?

Vierailija
60/63 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 02:05"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 02:03"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:59"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:57"]Miksi olette yhdessä? Veikkaan että mies haluaa erota, mutta hän ei halua olla jättäjä. Odottaa sinun kypsyvän ja jättävän hänet. t. Mies [/quote] Kypsyvän? Kuinka kypsää se on että "odottaa että toinen jättää"? T. Aloittaja [/quote]Kypsymisellä tarkoitin kyllästymistä.  [/quote] Vai niin. Sitten voisi tyyppi suoraan sanoa eikä tuhlata elämäänsä odottelemalla mun kyllästymistä.

[/quote]No eikö merkit ole niin selvät että ne pitäisi tajuta?
[/quote]

Ei. Poikaystävälleni seksi ei ole ollut alun alkaenkaan hirveän tärkeää. Tiedän meidän suhteesta, että vaikka haluttomuutta nyt on niin se ei silti meinaa automaattisesti sitä ettei halua olla ollenkaan yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän