Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin minipillerit, ja niin loppui seksikin

Vierailija
08.07.2015 |

Ollaan seurusteltu poikaystävän kanssa 3,5 vuotta. Meillä ei nykyään ole ollut seksiä hirveästi, ehkä pari kertaa kuussa. Lopetin minipillerit, koska en nähnyt mitään järkeä syödä niitä parin hassun seksikerran takia (oli myös muita syitä), ja tämä oli poikaystävälle ihan ok. Aluksi hän oli vähän sillee et ''No mikset nyt voi vaan syödä niitä'', muttakun en halua niin en syö. Päädyttiin siihen, että mietitään muita vaihtoehtoja ja mennään kortsuilla nyt hetken aikaa. 

Päätin mielenkiinnolla odottaa, että kaunko menee että poikaystävä hankkii kortsuja tai pyytää minua hakemaan, eli koska haluaa seksiä. Kuukausi tässä on nyt mennyt. Ei taida seksi kiinnostaa.. 

Lopetettuani pillerit on mun seksihalut palannut ja käyn ihan kuumana, mutta seksiä en saa. Huomautin asiasta poikaystävälle n. viikko sitten mutta asia meni vain kinasteluksi ja taas se vaan valitti siitä että miksi en voi aloittaa pillereitä uudestaan. Minä taas kysyin, että miksei hän halua hommata kortsuja, mutta en saanut vastausta.

Eli joko tässä nyt on niin, että poikaystävä ei halua minua tai ei halua käyttää kortsua. Ikinä ei siis olla kortsua käytetty, ei edes suhteen alussa koska käytin jo silloin pillereitä. Luulen että poikkis on tottunut siihen että minä hoidan ehkäisyn ja hänen ei tarvitse miettiä asiaa. Tokihan seksi on ilman kortsua mukavempaa, mutta parempi sekin kun ei mitään...

Mitä teen? Tuntuu muutenkin että poikaystävä on ihan välinpitämätön mua ja meidän suhdetta kohtaan

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 02:10"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 02:05"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 02:03"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:59"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 01:57"]Miksi olette yhdessä? Veikkaan että mies haluaa erota, mutta hän ei halua olla jättäjä. Odottaa sinun kypsyvän ja jättävän hänet. t. Mies [/quote] Kypsyvän? Kuinka kypsää se on että "odottaa että toinen jättää"? T. Aloittaja [/quote]Kypsymisellä tarkoitin kyllästymistä.  [/quote] Vai niin. Sitten voisi tyyppi suoraan sanoa eikä tuhlata elämäänsä odottelemalla mun kyllästymistä. [/quote]No eikö merkit ole niin selvät että ne pitäisi tajuta? [/quote] Ei. Poikaystävälleni seksi ei ole ollut alun alkaenkaan hirveän tärkeää. Tiedän meidän suhteesta, että vaikka haluttomuutta nyt on niin se ei silti meinaa automaattisesti sitä ettei halua olla ollenkaan yhdessä.

[/quote]Mikä hänelle sitten on ollut tärkeää?

Se, että sinä maksat puolet vuokrasta, peset pyykit ja laitat ruokaa?

Vierailija
62/63 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki uus poikkis vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, meidän suhteessa nyt vaan on ollut muutakin kuin vain seksiä. Nyt kun pillerit lopetin niin se on vaan tullu mulle tärkeemmäksi, koska tosiaan niiden takia mulla ei oo haluja kovin ees ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän