Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin minipillerit, ja niin loppui seksikin

Vierailija
08.07.2015 |

Ollaan seurusteltu poikaystävän kanssa 3,5 vuotta. Meillä ei nykyään ole ollut seksiä hirveästi, ehkä pari kertaa kuussa. Lopetin minipillerit, koska en nähnyt mitään järkeä syödä niitä parin hassun seksikerran takia (oli myös muita syitä), ja tämä oli poikaystävälle ihan ok. Aluksi hän oli vähän sillee et ''No mikset nyt voi vaan syödä niitä'', muttakun en halua niin en syö. Päädyttiin siihen, että mietitään muita vaihtoehtoja ja mennään kortsuilla nyt hetken aikaa. 

Päätin mielenkiinnolla odottaa, että kaunko menee että poikaystävä hankkii kortsuja tai pyytää minua hakemaan, eli koska haluaa seksiä. Kuukausi tässä on nyt mennyt. Ei taida seksi kiinnostaa.. 

Lopetettuani pillerit on mun seksihalut palannut ja käyn ihan kuumana, mutta seksiä en saa. Huomautin asiasta poikaystävälle n. viikko sitten mutta asia meni vain kinasteluksi ja taas se vaan valitti siitä että miksi en voi aloittaa pillereitä uudestaan. Minä taas kysyin, että miksei hän halua hommata kortsuja, mutta en saanut vastausta.

Eli joko tässä nyt on niin, että poikaystävä ei halua minua tai ei halua käyttää kortsua. Ikinä ei siis olla kortsua käytetty, ei edes suhteen alussa koska käytin jo silloin pillereitä. Luulen että poikkis on tottunut siihen että minä hoidan ehkäisyn ja hänen ei tarvitse miettiä asiaa. Tokihan seksi on ilman kortsua mukavempaa, mutta parempi sekin kun ei mitään...

Mitä teen? Tuntuu muutenkin että poikaystävä on ihan välinpitämätön mua ja meidän suhdetta kohtaan

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se vitun kusipää idiootti.

Vierailija
22/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on miehen aika hoitaa ehkäisy. Jossei maistu niin sinuna lopettaisin suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on jo lopettanut.

Vierailija
24/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!

Vierailija
25/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on valmis maaiima miehelle, joten älä nyt osta niitä kortsuja. Vastuu on molemmin puolista ja nyt on sen vuoro.

Vierailija
26/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:23"]Tää on valmis maaiima miehelle, joten älä nyt osta niitä kortsuja. Vastuu on molemmin puolista ja nyt on sen vuoro.
[/quote]

Näin ajattelen itsekkin. Mutta varmaan pitää itse sitten hankkia kun muuten ei oo seksiä ollenkaan

Vierailija
27/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:23"]Tää on valmis maaiima miehelle, joten älä nyt osta niitä kortsuja. Vastuu on molemmin puolista ja nyt on sen vuoro.
[/quote]

Näin ajattelen itsekkin. Mutta varmaan pitää itse sitten hankkia kun muuten ei oo seksiä ollenkaan
[/quote]

Siis nimenomaan et hanki. Jos on noloa sen mielestä ostaa kumit niin olkoon sit ilman. Kyllä kaikki muut miehet käy kiltisti ostamassa kumit

Vierailija
28/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä itseänikään saisi parisuhteessa käyttämään kumia. Seksi on oikeasti niin huonoa kortsun kanssa, ettei sitä kiinnosta harrastaa silloin ollenkaan.

Vierailija
29/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:07"]No eipä itseänikään saisi parisuhteessa käyttämään kumia. Seksi on oikeasti niin huonoa kortsun kanssa, ettei sitä kiinnosta harrastaa silloin ollenkaan.
[/quote]

Luulen että tässä ratkaisee myös asenne. Jos heti jo ajatellaan että vittu jotain kondomia joutuu käyttää nii ei ihme että seksistä ei tule mitään

Vierailija
30/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:07"]No eipä itseänikään saisi parisuhteessa käyttämään kumia. Seksi on oikeasti niin huonoa kortsun kanssa, ettei sitä kiinnosta harrastaa silloin ollenkaan.
[/quote]

Miten se kumi seksiä huonontaa? Jos seksi ei tunnu miltään kumin kanssa niin vika on korvien välissä.

Vierailija
31/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:07"]No eipä itseänikään saisi parisuhteessa käyttämään kumia. Seksi on oikeasti niin huonoa kortsun kanssa, ettei sitä kiinnosta harrastaa silloin ollenkaan. [/quote] Miten se kumi seksiä huonontaa? Jos seksi ei tunnu miltään kumin kanssa niin vika on korvien välissä.

[/quote]

Kumi heikentää tuntoa. Siinä saa jystää luvattoman kauan ennen kuin saa orgasmia. Mutta mitäpä itsekkäät naiset siitä välittäisivät, kun vain se oma nautinto on kaikista tärkeintä.

Vierailija
32/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:07"]No eipä itseänikään saisi parisuhteessa käyttämään kumia. Seksi on oikeasti niin huonoa kortsun kanssa, ettei sitä kiinnosta harrastaa silloin ollenkaan. [/quote] Miten se kumi seksiä huonontaa? Jos seksi ei tunnu miltään kumin kanssa niin vika on korvien välissä.

[/quote]

Kumi heikentää tuntoa. Siinä saa jystää luvattoman kauan ennen kuin saa orgasmia. Mutta mitäpä itsekkäät naiset siitä välittäisivät, kun vain se oma nautinto on kaikista tärkeintä.
[/quote]

Aika pieni ja huonotuntoinen saa olla jossei kumin kanssa mitään tunnu. Ja kiitos sukupuoleni spekulaatiosta, mutta olen mies.

Vierailija
33/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 01:33"]

Jospa sitä nolottaa ostaa kortsuja, tai sitten ei vaan oo niin kiinnostunut seksistä.

[/quote]

Kyllä on miehessä jotain vikaa. Jos kotona on kiimainen nainen, niin kyllä siinä kohtaa terve mies menee ostamaan kortsuja. 

Voihan se olla toisillle kova paikka ostaa kumeja, mutta voihan niitä tilata vaikka netistä.

AP: onko miehesi koskaan käyttänyt kortsua? Veikkaisin, että sen käyttö voi jännittää enemmän kuin itse ostaminen. Koitappa sellaista, että käyt itse osamassa kumeja ja sitten vähän kuin esileikkinä laitat sen kumin miehelle.

Vierailija
34/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:17"] [quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:07"]No eipä itseänikään saisi parisuhteessa käyttämään kumia. Seksi on oikeasti niin huonoa kortsun kanssa, ettei sitä kiinnosta harrastaa silloin ollenkaan. [/quote] Miten se kumi seksiä huonontaa? Jos seksi ei tunnu miltään kumin kanssa niin vika on korvien välissä. [/quote] Kumi heikentää tuntoa. Siinä saa jystää luvattoman kauan ennen kuin saa orgasmia. Mutta mitäpä itsekkäät naiset siitä välittäisivät, kun vain se oma nautinto on kaikista tärkeintä. [/quote] Aika pieni ja huonotuntoinen saa olla jossei kumin kanssa mitään tunnu. Ja kiitos sukupuoleni spekulaatiosta, mutta olen mies.

[/quote]

Aika naisellinen mies sitten olet ihan sen perusteella, kun peniksen koko piti tuoda keskusteluun mukaan halventamistarkoituksessa. 

Vierailija
35/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:17"] [quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:07"]No eipä itseänikään saisi parisuhteessa käyttämään kumia. Seksi on oikeasti niin huonoa kortsun kanssa, ettei sitä kiinnosta harrastaa silloin ollenkaan. [/quote] Miten se kumi seksiä huonontaa? Jos seksi ei tunnu miltään kumin kanssa niin vika on korvien välissä. [/quote] Kumi heikentää tuntoa. Siinä saa jystää luvattoman kauan ennen kuin saa orgasmia. Mutta mitäpä itsekkäät naiset siitä välittäisivät, kun vain se oma nautinto on kaikista tärkeintä. [/quote] Aika pieni ja huonotuntoinen saa olla jossei kumin kanssa mitään tunnu. Ja kiitos sukupuoleni spekulaatiosta, mutta olen mies.

[/quote]

Aika naisellinen mies sitten olet ihan sen perusteella, kun peniksen koko piti tuoda keskusteluun mukaan halventamistarkoituksessa. 
[/quote]

Kiitos, mutta jätän kommenttisi omaan arvoonsa.

Vierailija
36/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on käyttänyt kortsua exänsä kanssa. Mutta mun kanssa ei tosiaan ikinä. Eli kyse ei voi olla siinä ettei mies "osaisi" sitä käyttää.

Ymmärrän että kortsun kanssa seksi saattaa olla vähän säätämistä, mutta itse oon ainakin entisissä suhteissa pitänyt sitä kumin asettamista osana esileikkiä; ei ole seksiä haitannut.

Ap

Vierailija
37/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 01:33"]

Jospa sitä nolottaa ostaa kortsuja, tai sitten ei vaan oo niin kiinnostunut seksistä.

[/quote]

Kyllä on miehessä jotain vikaa. Jos kotona on kiimainen nainen, niin kyllä siinä kohtaa terve mies menee ostamaan kortsuja. 

Voihan se olla toisillle kova paikka ostaa kumeja, mutta voihan niitä tilata vaikka netistä.

AP: onko miehesi koskaan käyttänyt kortsua? Veikkaisin, että sen käyttö voi jännittää enemmän kuin itse ostaminen. Koitappa sellaista, että käyt itse osamassa kumeja ja sitten vähän kuin esileikkinä laitat sen kumin miehelle.

[/quote]

Ja samoin jos kotona on kiimainen mies, niin kyllä siinä kohtaa terve muija menee ostamaan kortsuja. Tai muuten kyllä on muijassa jotain vikaa.

Vierailija
38/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:55"]Kyllä on käyttänyt kortsua exänsä kanssa. Mutta mun kanssa ei tosiaan ikinä. Eli kyse ei voi olla siinä ettei mies "osaisi" sitä käyttää.

Ymmärrän että kortsun kanssa seksi saattaa olla vähän säätämistä, mutta itse oon ainakin entisissä suhteissa pitänyt sitä kumin asettamista osana esileikkiä; ei ole seksiä haitannut.

Ap
[/quote]

Joo. Pysy kovana! Josset halua käyttää pillereitä niin et käytä. Ja kyllä seksi parisuhteeseen kuuluu ja minusta miehen kuuluu mennä kauppaan ja ostaa kumit. Jos näin ei käy, niin etsit uuden miehen.

Vierailija
39/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin hormoniehkäisyn kuparikierukkaan, kun kortsujen kanssa pelaaminen ei kiinnostanut minua tai miestä.

Vierailija
40/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ei ole kiimaista miestä. Minä olen se, joka tekee aloitteet suuseksiin ja käsipeleihin. Jos mies olisi kiimainen, miksi ei sitten hae kehotuksesta huolimatta kumeja.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä