Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin minipillerit, ja niin loppui seksikin

Vierailija
08.07.2015 |

Ollaan seurusteltu poikaystävän kanssa 3,5 vuotta. Meillä ei nykyään ole ollut seksiä hirveästi, ehkä pari kertaa kuussa. Lopetin minipillerit, koska en nähnyt mitään järkeä syödä niitä parin hassun seksikerran takia (oli myös muita syitä), ja tämä oli poikaystävälle ihan ok. Aluksi hän oli vähän sillee et ''No mikset nyt voi vaan syödä niitä'', muttakun en halua niin en syö. Päädyttiin siihen, että mietitään muita vaihtoehtoja ja mennään kortsuilla nyt hetken aikaa. 

Päätin mielenkiinnolla odottaa, että kaunko menee että poikaystävä hankkii kortsuja tai pyytää minua hakemaan, eli koska haluaa seksiä. Kuukausi tässä on nyt mennyt. Ei taida seksi kiinnostaa.. 

Lopetettuani pillerit on mun seksihalut palannut ja käyn ihan kuumana, mutta seksiä en saa. Huomautin asiasta poikaystävälle n. viikko sitten mutta asia meni vain kinasteluksi ja taas se vaan valitti siitä että miksi en voi aloittaa pillereitä uudestaan. Minä taas kysyin, että miksei hän halua hommata kortsuja, mutta en saanut vastausta.

Eli joko tässä nyt on niin, että poikaystävä ei halua minua tai ei halua käyttää kortsua. Ikinä ei siis olla kortsua käytetty, ei edes suhteen alussa koska käytin jo silloin pillereitä. Luulen että poikkis on tottunut siihen että minä hoidan ehkäisyn ja hänen ei tarvitse miettiä asiaa. Tokihan seksi on ilman kortsua mukavempaa, mutta parempi sekin kun ei mitään...

Mitä teen? Tuntuu muutenkin että poikaystävä on ihan välinpitämätön mua ja meidän suhdetta kohtaan

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista olisi jos aikuista miestä nolottaisi ostaa kortsuja. Myönnän olevani lapsellinen, kun ajattelen etten halua antaa tässä asiassa ''periksi''. Kortsujen lätkäiseminen naaman eteen tuntuis ahdistelulta, jos se ei siis edes seksiä halua..

ap

Vierailija
2/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikaystävä todella on välinpitämätön, on parasta erota. Et tee mitään välinpitämättömällä kumppanilla. Mutta aloita rehellisellä leslustelulla. Kysy nyt aluksi, kiinnnostaako seksi kortsun kera vai ei. Ja sitten voit myöhemmin kysyä, millaista suhdetta ja elämää haluaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei halua käyttää pillereitä, mies ei halua käyttää kortsua. Loppupäätelmä mies on sika.

Vierailija
4/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiä on paei kertaa kuussa mies ei ilmeisesti siitä erityisesti nauti. Lisää kortsun käyttö siihen päälle niin lopputulos on tämä. Koittakaa etsiä joku molemmille sopiva ehkäisy.

Vierailija
5/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 02:02"]Nainen ei halua käyttää pillereitä, mies ei halua käyttää kortsua. Loppupäätelmä mies on sika.
[/quote]

Kortsun ei aiheuta miehelle mitään negatiivista mutta pillerit aiheuttaa naiselle

Vierailija
6/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria ootte?

Vierailija
7/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 02:17"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 02:02"]Nainen ei halua käyttää pillereitä, mies ei halua käyttää kortsua. Loppupäätelmä mies on sika. [/quote] Kortsun ei aiheuta miehelle mitään negatiivista mutta pillerit aiheuttaa naiselle

[/quote] se ei ilmeisesti ole negatiivista, että ei nauti seksistä kortsun kanssa. Jos ei nauti niin on vain naisen runkkutappina. Tällöin loppuu seksi niin kuin tässä tapauksessa. Tämä ei siis koske kaikkia miehiä, mutta pillereidenkin haittavaikutukset vaihtelee ihmisen mukaan.

Vierailija
8/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa laittaa kortsua ja nolottaa?

Vierailija
9/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan terve mies halua kortsujen kanssa sotkea. Jos ei akalle käy paljaalla niin sitten hommataan joku muu akka joka antaa panna paljaalla.

Vierailija
10/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei halua sua. Miksi olette yhdessä?

Vierailija
11/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää tyyppi ei oo muutenkaan suvunjatkamisasioissa aktiivinen/innokas, niin ei varmaan auta asiaa, jos täytyisi esim. vähän puolivelttona väkisin yrittää "pukeutua". Se vähäkin into menee siihen.

Tyyppi on todennäköisesti vain hyvin vähän kiinnostunut intiimistä kanssakäymisestä kanssasi. Vaadi suukeksiä tai ero.

Vierailija
12/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat nuorelle. Menes Demi.fi kiitos.

Vierailija
13/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on vähän kummia. Meilläkin välillä kuukausitolkulla seksiä kerran kuussa ja mun tekee mieli joka päivä niin viiden-kuudenkin viikon kuivat putket on hirveitä. Mies ei vain halua. Mies on alkoholisti. Nyt on ollut 3vk selvinpäin joka tarkoittaa sitten myös 3vk ilman seksiä. Sitä ennen seurasi 3vk jakso jolloin pantiin yli 20 kertaa viikko. En usko, että mies haluaa minua oikeasti ja pystyy panemaan vain kännissä. Ap:n tapauksessa epäilen että sen lisäksi että mies inhoaa kumia niin hän pelkää myös sinun nalkittavan hänet isäksi. Se jos mikä tappaakin halut.

Vierailija
14/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa exältäni. Lopetin minipillerit, koska ensin toimittuaan hyvin useamman vuoden niin, että menkat jäivät kokonaan pois, alkoi minulla yhtäkkiä todella epäsäännölliset vuodot, jotka saattoivat kestää jopa pari viikkoa putkeen. Minipillereiden jälkeen useamman lääketieteen ammattilaisen mukaan ainoa vaihtoehto olisi ollut ehkäisykapseli, mitä en halunnut ja kun seksiä oli ehkä hyvällä tuurilla se kerran viikossa, ei tuntunut sen arvoiselta kituuttaa noilla pillereillä. Lopetuksen jälkeen seksi tosin väheni entisestään ja oli lähinnä sitä, että hän tyydytti tarpeensa minuun ja en enää edes jaksanut yrittää muutosta asiaan, kun se ei ollut aiemminkaan toiminut.

En edes tuolloin olisi halunnut vielä lasta, mutta kerran sanoin exälleni jossain yhteydessä, että jos tulisin vahingossa raskaaksi, en pystyisi tekemään aborttia ja hän jotenkin meni tuosta ihan sekaisin ja alkoi käyttää kondomia, vaikka tuolloin vielä söin pillereitä. Pidin hieman vainoharhaisena ja minua loukkasi, kun koin, ettei luottanut minuun. Kondomi oli siis tullut takaisin kuvioihin jo ennen pillereiden lopetusta, joten siihenkään ei tullut mitään muutosta. En tiedä, voiko ap:n tapauksessa olla kyse jostain vastaavasta, mutta se voisi olla yksi vaihtoehto.

Tämän exän jälkeen meni taas hetki totutella siihen, miten hyvää seksi voi olla. Tuo ei edes ollut suurimmasta päästä ongelmia hänen kanssaan, joten ero oli erittäin hyvä päätös.

Vierailija
15/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko korjata parisuhteesi? Sano suoraan, että haluat seksiä ja haluat puolisoasi.

Vierailija
16/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin ei voi luottaa noissa asioissa. Lasteni isän uusi puoliso nalkitti tulemalla raskaaksi vaikka piti pillereillä olla. Olin muuttanut lähistölle ja halusi näin selkeästi merkata miehen. No mä muutin pois aika nopeasti kun en tykännyt seudusta. Lapsi tuli eikä nainen ole siihen koskenut. Jos lapsen kanssa jääkin kotiin niin käytännössä lapsi on yksin ja kämppä sen näköinen sitten kun ruokakaappien sisällöt ja kaikki on vedetty pitkin lattioita. Viimeksi tämä pikkuinen 2v oli maalannut lattiat hunajalla. Äiti ei tee mitään. On vaan. Nykyisen mieheni yksi ex hankkiutui salaa kanssa raskaaksi. Kummassakin tapauksessa miehet laittoi johdot poikki. Kuka niitä kakaroita haluaa?

Vierailija
17/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat paljaalla tai hae muualta kullis!

Vierailija
18/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pillereiden poisjättäminen on vihje miehelle, ettei haittaisi vaikka panisit mut paksuksi. Ei ihme jos jotkut säikkyy.

Vierailija
19/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:31"]

Naisiin ei voi luottaa noissa asioissa. Lasteni isän uusi puoliso nalkitti tulemalla raskaaksi vaikka piti pillereillä olla. Olin muuttanut lähistölle ja halusi näin selkeästi merkata miehen. No mä muutin pois aika nopeasti kun en tykännyt seudusta. Lapsi tuli eikä nainen ole siihen koskenut. Jos lapsen kanssa jääkin kotiin niin käytännössä lapsi on yksin ja kämppä sen näköinen sitten kun ruokakaappien sisällöt ja kaikki on vedetty pitkin lattioita. Viimeksi tämä pikkuinen 2v oli maalannut lattiat hunajalla. Äiti ei tee mitään. On vaan. Nykyisen mieheni yksi ex hankkiutui salaa kanssa raskaaksi. Kummassakin tapauksessa miehet laittoi johdot poikki. Kuka niitä kakaroita haluaa?

[/quote]

En nyt oikein ymmärtänyt, ihme suhdesotkuja sinullakin.

Vierailija
20/63 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 24 ja 26. Mielestäni kondomin haittavaikutuksia ei pysty pillereiden vaikutuksiin verrata. Niillä kuitenkaan ei saa kroppaa sekaisin. Ja kuten itsekkin sanoin, mieluummin edes kortsulla kuin täysin ilman.

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:36"]Yleensä pillereiden poisjättäminen on vihje miehelle, ettei haittaisi vaikka panisit mut paksuksi. Ei ihme jos jotkut säikkyy.
[/quote]

Tässä voi olla jotain perää. kun söin pillereitä me naureskeltiin vauvajutuilla tyyliin "Mennäänkö tekemään lapsia" tai hän vitsillä taputteli mahaani "Onkos siellä jo lapsi". Tätä ei kumpikaan otettu tosissaan vaan oli läppää, mutta tämä on nyt kokonaan loppunut. Kyllä me molemmat tiedetään että tähän talouteen ei lapsia voi tulla kuin muutaman vuoden päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan