Hame ja ulkona ilman pikkuhousuja
Onko täällä miten paljon naisia, jotka liikkuvat hameen kanssa ilman pikkuhousuja?
Haluaisitko mutta et ole koskaan uskaltanut? Laitatko iän mukaan vastatessa.
Meillä miltei joka kesä käydään yhdessä ulkona kun lämmintä on ilman pikkuhousuja, mies sortseissa.
Ja jos vielä tekee mieli vilauttaa, voit siitäkin kertoa.
Kommentit (223)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:52"]En tajua, miksi virtsatietulehduksen maininta alapeukutettu. Olen parikin kertaa saanut tulehduksen saariston suunnilla hameessa ilman pikkuhousuja. Se tuuli kouraisee varoittamatta ja kipua monta päivää. Ei yhtään hauska asia.
[/quote]
Virtsatietulehduksen aiheuttaa bakteeri, ei tuuli.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:42"]
Hyi siis miten te kehtaatte? Alentaa sillälailla itsenne? En näe tuossa mitään muuta lopputulosta...
[/quote]
Kyllä jollakin on pipo - tai pikkarit - liian kireällä. Eihän se alenna, vaan herättää mielenkiintoa. Kannattaa kuitenkin katsoa, kenelle vilauttaa, ettei saa raiskaajaa kimppuunsa. En nyt mainitse mitään miesten etnisestä taustasta, ettei taas joku ala hutki rasistileimasimella...
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:47"]
Kyllä joskus aina menemme tyttöjen kans baariin ilman pikkareita. Meitä kiihottaa ajatus et joku näkee ja voi olla et joku on joskus jotain nähnytkin :) N20
[/quote]
Miten se siis voi olla hyvä ajatus? Eikö se ole kauhein ajatus mikä voi olla? Siis miksi se, että häpäisee itsensä tarkoituksella on joistakuosta kivaa? Sinähän siis menet häpäisemään itsesi, tuo toiminta vertautuu pusikosta ohikulkeville naisille kaluaan paljastelevaan mieheen. Haluat olla tällainen?
Koska aina on ihmisiä, jotka eivät halua nähdä sinun likaista pilluasi, niin sä kuvittelet niin kuin pusikossa runkkaava itsensä paljastelijakin, että sinun alapääsi näkeminen on vieraista ihmisistä jotenkin hyvä asia.
Toivottavasti et sitten pane pahaksesi miestä, koka vilauttaa kulliaan sinulle, etkä soita mihinkään poliisille, hei.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:55"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:52"]En tajua, miksi virtsatietulehduksen maininta alapeukutettu. Olen parikin kertaa saanut tulehduksen saariston suunnilla hameessa ilman pikkuhousuja. Se tuuli kouraisee varoittamatta ja kipua monta päivää. Ei yhtään hauska asia. [/quote] Virtsatietulehduksen aiheuttaa bakteeri, ei tuuli.
[/quote]
Ja luulet, ettei siellä ole niitä bakteereita, jotka voi ärhäköityä ulkoisista olosuhteista?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:52"]
Hyi siis miten te kehtaatte? Alentaa sillälailla itsenne? En näe tuossa mitään muuta lopputulosta...
[/quote]
Kyllä jollakin on pipo - tai pikkarit - liian kireällä. Eihän se alenna, vaan herättää mielenkiintoa. Kannattaa kuitenkin katsoa, kenelle vilauttaa, ettei saa raiskaajaa kimppuunsa. En nyt mainitse mitään miesten etnisestä taustasta, ettei taas joku ala hutki rasistileimasimella...
[/quote]
Miten tää siis eroaa miehistä jotka paljastelee itseään ohikulkeville lenkkeilijänaisille? Miksi sitä joutuu mies häpeämään ja nainen on kuin joku pokaali kädessä kulkeva voittaja tai kiertopalkinto alentuessaan samaan?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 23:52"]
[/quote]
[/quote]
Herättää mielenkiintoa? Millaisissa miehissä? Mitä ne siitä naisesta luulee? Millainen nainen haluaa uloslähtiessään avata pillunsa näkösälle kelle vaan, jota ei mitenkään tunne? Miksi haluaisit naisena saalistaa sellaisen miehen mielenkiinnon, jolle tuo on kaukaisestikaan hyvä asia naisessa? Olla lapsellinen tyhmä itseään täynnä oleva joka huutaa miten minä olen kaikille pantava aaah ottakaa minut!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:11"] Hei, älä välitä kaikista herjoista. Jos tuntuu hyvältä olla ilman alkkareita, niin ole niin. / M [/quote] Ei se tunnu hyvälle, sellainen ihminen haluaa vain nolata itsensä julkisesti. [/quote] Miten siinä nolaa, jos ainut joka asiasta tietää olen minä itse?
[/quote]
No siinä ei ole mitään ideaa, ellet anna muidenkin tietää. Älä nyt itseäsi huijaa. Vai jos joku alkaisi kouria niin vetäydyt hädissäsi, ettei hän saa tietää, että olet ilman alushousuja ja vain varautunut häntä varten siihen tilanteeseen, että saat olla kiihottava tälle kourijalle. Tuskinpa. Sähän oikein kerjäät sitä, odotat sitä. Pilluinesi. Ja jos joku sut kiihdyksissään ottais väkisin niin olit sitten onnellinen hänen 10kk ehdollisestaan. Varmaan.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:11"] Hei, älä välitä kaikista herjoista. Jos tuntuu hyvältä olla ilman alkkareita, niin ole niin. / M [/quote] Ei se tunnu hyvälle, sellainen ihminen haluaa vain nolata itsensä julkisesti. [/quote] Miten siinä nolaa, jos ainut joka asiasta tietää olen minä itse?
[/quote]
Mutta jos itsekin olet sitä mieltä, että se on sopimatonta, koska pidät sen itselläsi, niin miksi olla ilman? Eikö riski jäädä kiinni epähuomiossa ja tulla sitä kautta nolatuksi, ahdista sinua? Tuntuu, että toiminnassasi on ristiriita. Kuka idiootti voi pitää tuollaista sopivana, en voi ymmärtää. Ehkä joku jälkeenjäänyt mies voi, mutta että naiset (osa) heti kyseenalaistamattomasti ryntäävät toteuttamaan tällaisen miehen ihannetta, niin en vain tajua. Tai antakaa sit niiden miesten panna, ei ne halua tyytyä pelkkään katseluun, jos näkevät tällaista useamminkin.
Ehkä tämmöisen tavan ollessa uutta, mutta mitä enemmän näkevät tällaista sitä enemmän luulevat teidän olevan puutteessa.
Kyllä minä olen välillä ilman alushousuja, mutta ei sieltä mitään koskaan vilku.
Ne päivät jolloin alushousut saattavat jäädä kotiin, ovat päiviä jolloin mulla on treffit rakastajani kanssa, meillä on silloin yleensä päivällä lounastreffit ja pidän huolen, että hän tietää, ettei niitä ole. Sitten kun päästään vihdoin viettämään aikaa kaksin, käydään molemmat melkoisen kuumina.
Mielenkiintoisia juttuja. Se on kyllä totta jos nainen on kostea niin hame tai leninki saatta vähän kostua istuessa, mutta tähän tietysti voi hieman varautua jos tietää. Eihän se mukavaa ole.
Tuo virtsatietulehdus juttu oli ihan uutta minulle. Pikkuhousut siis lämmittää joitain kovasti. Itse ajattelen että kylmällä istuminen olisi se varsinainen syy.
Mutta epäilen, että kovinkaan moni ei lähde vilautus mielessä ulos liikkumaan, lähinnä se on se ajatus että on paljas muille tai helposti otettavissa, vaikka ei oikeasti tämä ole se tarkoitus. Ja onhan meitä jotka voivat hieman kiusata katsojaa.
Moni mies ei varmaan panisi pahaksi jos hieman sieltä hameen välistä näkisi ja tuskin täältä tuollaisia eläimellisiä ääliöitä löytyy jotka naisen kimppuu käy jos häpy näkyy. Suurin osa on sentään sivistyneitä täällä.
Eikä suomessa kovin usein ole niin lämmintä että on järkevää ulkona olla ilman kunnollista vaatetusta.
Ei sinne hameen alle mennä katsomaan mitä sieltä löytyy, ellei nainen itse sitä näytä. Kuten todettiin se on itseä varten tai kumppanin iloksi. Jos joku hameen alle alkaa mennä, ei se ihan täysin asiat ole kohdallaan.
Ihmettelen näitä vahvoja mielipiteitä, joita pitää puolustaa viimeiseen sanaan asti. Eiköhän tässäkin haluttu kuulla, kuinka moni tästä nauttii tai tekee tuota. Ehdotan noille aiheen ulkopuolisille aloittamaan oma ketju, jossa voi keskustella sen säädyttömyyden ja jättää keskustelu täällä siihen mistä oli alunperin tarkoitus keskustella.
Mukavaa kesää ilman pikkuhousuja tai niiden kanssa. Itse nautin ajatuksesta, että tuolla joku on jolla ei housuja jonakin päivänä ole.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:59"]Mä vetelen yleensä hameen kanssa ilman stringejä. Yleensä pidän tiukkaa ja ihonmyötäistä niin ei pääse tuuli vilauttamaan. Itseänikiihottaa hirmuisesti, varsinkin jos istun jalat neitsyeesti ristissä ajatus siitä ettei mulla ole mitään jalassa. Olen tyttö 17 vuotta.
[/quote] Olen 17v Poika espoosta voitaisiinko tavata ;)?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 17:08"]
Miks se on kiihottavaa et joku on ilman alushousuja? Kysyin joskus mieheltäni tuota se sanoi ettei todellakaan olekkaan hänen mielestään on kivempi kun on alushousut ja ei nää koko tavaraa heti ja sitten se on se hienoin hetki kun saa ottaa ne pois :D Meitä on moneen junaan näköjään.. Mut haluaisitko esim että sun vaimo kulkis tuolla ilman alushousuja vilauttelemassa muille?
[/quote]
Niin miksi? Miksi niin moni katsoo alaston kuvia? Mikä niissä viehättää?
Vaimoni nännit saa näkyä paidan alta, rintakin saa vilahtaa ja miksi ei jalkojen välistäkin. Jos kaikki muut tekisi samoin, niin silloin kohta kaikki tottuisi tähän. Se on hienoa että on uskallusta ja on hienoa nähdä pieniä eroottisia hetkiä.
Meillä kyllä katsotaan mielellään alastonta vartaloa, ja nautitaan siitä. Toiset tykkää toisin tämä tiedetään. Eräs työkaveri sanoi naisen olevan parhaan näköinen puettuna. Itse heti ajattelen - onko se niin ruma?
Mutta hameen kanssa voi mennä ulkona ilman pikkuhousuja, vaikka sitä ei vilauttaisi kenellekkään. Sehän on oma nautinto ja oma asia miten siitä nauttii. (Tietysti suomessa pitää huomioida sää, ettei palellu.)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 11:41"]Missä ne helteet viipyy?
[/quote]
Tiedossa loistavaa vilautussäätä koko maahan :) n40something
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:13"]
Jos kerran miehet eivät saa vilautella, niin miksi naiset saisivat??
[/quote]
Näinpä. Mautonta käytöstä.
Jos joku on ilman alushousuja ihmisten ilmoilla, on kohteliasta pitää se omana tietonaan. Kaikkia ei todellakaan kiinnosta nähdä muiden alapäitä, pitäisin tahallista vilauttamista seksuaalisena häirintänä.
No ei kai sitä paljasta toissa useimmat ympäriinsä vilauttele! Henk. koht. käytän alusvaatteita ulkona liikkuessanikin, mutta (ex-)kumppanien pyynnöstä, ja joissain tapauksissa käskystä, olen lähtenyt myös ilman. Mulla on ollu parikin kumppania menneisyydessä, joita sytkää se tieto, että oma nainen on hameensa alla täysin paljas. Kivasti kiihottaa molempia osapuolia - mies syttyy ajatuksesta, saattaa vaihvihkaa vähän kouria paljasta pakaraa, tilaisuuden tullen työntää sormen nopeasti sisään ja käy ihan kuumana. Itse taas menen kiimaan miehen kiimasta.
Joskus satunnaisesti mies on käskenyt jollekin harkitusti valitulle ulkopuoliselle miehelle vilauttaakin. Kyllä siinä pillu kosteaksi meni hetkessä, kun vieraskin mies ahmi silmillään ja oma mies nautti täysin rinnoin..
Älkää olko noin kireitä! N30
Nuorempana tuli harrastettua tätä. Ihan omaksi ilokseni sitä tein, enkä vilautellut kenellekään. Silloisille poikaystäville ehkä joskus. :) Nykyään on jo lapsi ja toinen kohta tulossa. Vaatteiden pitää olla käytännölliset, eikä sellaiset, että värkki vilkkuu, kun kumartelen lapsen perässä puistossa tai kaupan käytävällä. Omassa kotipihassa (suojainen omakotitalo, eikä naapureita näkösällä) saatan lämpimällä kulkea vaikka bikinien yläosassa ja hameessa, ilman pikkuhousuja. Siinä tosin ei ole mitään seksuaalista. Se johtuu vain kuumuudesta ja mukavuudenhalusta. Tänä kesänä ei juuri sellaisia kelejä ole ollutkaan. N23
Olen mies ja kuljen usein kesäisin jockstrap alusvaatteena. Tuntuu vähän kuin olisi ilman. Miehenä on vaikea mennä kokonaan ilman alushousuja kun vehkeet näkyvät ja menevät toiseen lahkeeseen esim istuessa.
Itse satunnaisesti kuljen sisällä ja ulkona ilman alushousuja. Mukavuus syistä, ja parempihan se pillullekin on kun iho saa hengittää kunnolla. (Käytän stringejä, ja niissä kangas ei välttämättä hengitä niin hyvin, joten "ilmakylvyt" on hyväksi) Hameen lisäksi löysät housut tai shortsit toimii ilman alusvaatteita. Kesällä en rintsikoitakaan tykkää pitää kuumuuden takia, joten bikinin yläosalla mennään ison osan ajasta. N17
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:11"]
Hei, älä välitä kaikista herjoista. Jos tuntuu hyvältä olla ilman alkkareita, niin ole niin. / M
[/quote]
Ei se tunnu hyvälle, sellainen ihminen haluaa vain nolata itsensä julkisesti.
[/quote]
Miten siinä nolaa, jos ainut joka asiasta tietää olen minä itse?