Hame ja ulkona ilman pikkuhousuja
Onko täällä miten paljon naisia, jotka liikkuvat hameen kanssa ilman pikkuhousuja?
Haluaisitko mutta et ole koskaan uskaltanut? Laitatko iän mukaan vastatessa.
Meillä miltei joka kesä käydään yhdessä ulkona kun lämmintä on ilman pikkuhousuja, mies sortseissa.
Ja jos vielä tekee mieli vilauttaa, voit siitäkin kertoa.
Kommentit (223)
Olisko täällä joku 20-30vuotias nainen joka kaipaisi seksiä? Turusta
Meillä vaimo kulkee aina kesäisin ilman pikkareita kun käyttää hameita ja kesämekkoja. Pari viimeistä päivää ollut lämpöiset kelit ja kauppareissuilla ym ollut ilman pikkareita. Lisäksi vilauttelee minulle ostoksilla....kumpa kelit vielä jatkuisi lämpiminä pitkään...
Viimeksi tällä viikolla. Työlounas sujui mukavasti omassa mielessä asialle naureskellen, kun hameen alla ei ollut pikkuhousuja. Hame oli pituudeltaan vähän polvien yläpuolelle. Helposti olisi voinut vilautella istuessa, hametta vähän ylemmäs ja toinen jalka pois toisen päältä. Olisi reitti ollut näkyvillä kotipesälle saakka. ;D
Mä vetelen yleensä hameen kanssa ilman stringejä. Yleensä pidän tiukkaa ja ihonmyötäistä niin ei pääse tuuli vilauttamaan. Itseänikiihottaa hirmuisesti, varsinkin jos istun jalat neitsyeesti ristissä ajatus siitä ettei mulla ole mitään jalassa. Olen tyttö 17 vuotta.
Kannattaa kuitenkin pitää suu kiinni tai jalat yhdessä välttääkseen läpivedon
-jake-
Ettekö pelkää et joku haistaa teidät?
tai mekko tarttuu peppuun? Ei kiva
Hyi siis miten te kehtaatte? Alentaa sillälailla itsenne? En näe tuossa mitään muuta lopputulosta...
Enhän minäkään käytä shortsien alla kalsareita. Tuulettuuhan ainakin munat.
Kotipesälle voi vittu mikä.suomi hinaaja. Se on pillu
Hei, älä välitä kaikista herjoista. Jos tuntuu hyvältä olla ilman alkkareita, niin ole niin. / M
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:11"]
Hei, älä välitä kaikista herjoista. Jos tuntuu hyvältä olla ilman alkkareita, niin ole niin. / M
[/quote]
Ei se tunnu hyvälle, sellainen ihminen haluaa vain nolata itsensä julkisesti.
Satunnaisesti joo menen ilman pikkareita ja hameessa tai mekossa. Lähinnä jos on tiukka mekko/hame ja haluan olla varma, ettei pikkarirajoja synny. N19
Kyllä joskus aina menemme tyttöjen kans baariin ilman pikkareita. Meitä kiihottaa ajatus et joku näkee ja voi olla et joku on joskus jotain nähnytkin :) N20
Mun pimpsa ainakin niin märkä et johan jäis jäljet mekkoon kun istuu.
Sitä minäkin aina hiljaa mielessäni mietin, että eikö siinä sitten ole märkä läntti perseessä kun istuu kastuneen pillunsa kanssa ilman pikkuhousuja. Periaatteessa voisi olla kiva idea pyöriä tuolla pöksyittä hameen kanssa, mutta ei se märkä läntti ehkä niin kivan näköinen sitten olisi. Vai eikö näillä ekshibitionisteilla alapää kastukaan?
Kokeiltu on. Pari virtsatietulehdustakin tullut. Mitenköhän monet pystyvät tähän ilman vastaavia ongelmia?
En tajua, miksi virtsatietulehduksen maininta alapeukutettu. Olen parikin kertaa saanut tulehduksen saariston suunnilla hameessa ilman pikkuhousuja. Se tuuli kouraisee varoittamatta ja kipua monta päivää. Ei yhtään hauska asia.
Eikö sun pillu vilku