Käykää vilkaisemassa @stellakaralahti instassa
Nähtävästi kyse ei ole ollut vain jostain epämääräisestä yhdessä pyörimisestä Venäjällä...
Jere on matkustanut silloiselta vaimolta piilossa salarakkaansa kanssa ainakin Dubaissa ja Milanossa.
Yök!!! Ja nyt sitten joku haluaa mennä ton ukon kanssa naimisiin??!!
Kommentit (67)
Rahat menevät matkusteluun ja naisen miellyttämiseen joten ei ole varaa elareihin ja niihin kortsuihin.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:52"]
Rahat menevät matkusteluun ja naisen miellyttämiseen joten ei ole varaa elareihin ja niihin kortsuihin.
[/quote]
Just näin ja niin mistä ne rahat tulevat? Eikös jo aiemminkin Jere ole vähän lainaillut kun rahat on olleet loppu. Lainaa tietyiltä tahoilta saa niin kauan kun pystyy maksamaan mutta kuinka kauan Jeren pelaamisesta vielä maksetaan? Mitä Jere meinaa tehdä pelaamisen jälkeen? Alkaa bodariksi ja kuntohemmoksi, niinkö? Lehtien palstoille ja oma ohjelma Bullin tapaan? Ei onnistu ihan helposti tuolla julkihistorialla.
Onhan noi Dubain kuvat ollu jo pitkään julkisuudessa. Mut joo, ällö mies! Eniten säälittää se Ronja.
nätti tytär Jerellä, toivottovasti hoitaa ja on mukana edes jotenkin elämässä.
Mikä tää stella on? Voisko joku selventää. En ole niin seurannut Jereä. Luulin että erosi Ronjasta tämän fitnes-typyn vuoksi..
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:50"]Mikä tää stella on? Voisko joku selventää. En ole niin seurannut Jereä. Luulin että erosi Ronjasta tämän fitnes-typyn vuoksi..
[/quote]
Ronja on Jeren tytär! Susanna ex.
Mä oon ihan pihalla. Siis kuka on Stella Karalahti? Eikö se venäläinen salarakas ollut Oksana?
Ja minkä takia noi reissukuvat Jeren kanssa on lisätty ihan lähipäivinä?
Mitä mä olen missannut!?
Eikös Stella ole sen salarakkaan kanssa saatu lapsi. Enää tartteisi tietää miksi sillä taaperolla on oma insta???
Jere on kuvottavin äijä mitä julkisuudessa on pyörinyt. Yök. En tajua miten kukaan sen kanssa haluaa olla. Voi kuinka suloinen tuo tyttö...niin käy sääliksi toista, kun isä on ihan idiootti. Kertoo julkisesti toivoneensa aborttia :( Ihan kauhea mies, tarviiko sitä nyt lehdille kertoa. Ovat kovasti näköjään aborttejen perään molemmat (Jere ja Nanna)...
Sitten kehuksellaan, että tehdään yhdessä varmasti vielä lapsi. Mitä jos huolehtisivat edellisistä ensin.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:56"]
Eikös Stella ole sen salarakkaan kanssa saatu lapsi. Enää tartteisi tietää miksi sillä taaperolla on oma insta???
[/quote]
Oksanan insta mutta Stellan nimellä. Taitaa olla ihan vaan sen takia että saa enemmän seuraajia tunnetulla nimellä.
Mutta mua kiinnostaa se, minkä takia Oksana on lisännyt Jerestä kuvia ihan lähiaikoina ja hashtageina love jne. Miksi??
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:56"]
[/quote]
Oksanan insta mutta Stellan nimellä. Taitaa olla ihan vaan sen takia että saa enemmän seuraajia tunnetulla nimellä.
Mutta mua kiinnostaa se, minkä takia Oksana on lisännyt Jerestä kuvia ihan lähiaikoina ja hashtageina love jne. Miksi??
[/quote]
Joo#love #couple WTF? :D
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:56"]
[/quote]
[/quote]
Vittuillakseen varmaan.
Onko toi Oksana pikkuisen tyrkky, kun pitää tyttären nimellä (=Karalahti) instaprofiilia. Ja miksi lisäilee tollaisia vanhoja hempeilykuvia, kun äijä on menossa kohta naimisiin toisen kanssa. Tai vissiin just sen takia...
Lukekaas tämä: http://www.jerekaralahti.com/ugh-olen-puhunut/
Ihan kun jonkun teinipojan kirjoittama. Eihän tuo mies voi olla aikuinen?
Ja siellä paljastaa,että unelmana on tehdä Nannan kanssa poikia. Voi jesta sentään! Toivottavasti eivät saa mitään...eivät tyttöjä, eivätkä poikia.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:44"]
Ei Oksanakaan ihan tasapainoiselta vaikuta. Jaksaa laittaa 102 hashtagia julkisuuden toivossa. Suomen passistakin otettu kuva,jee jee.
[/quote]
Mitä täyspäistä tässä EI OLE? On siis sun mielestä idioottia laittaa Suomen passista kuva instaan? Ehkä se on viesti. kantsii myös muistaa että kyseessä on JEREN JUTUT JOTEN ASIANLAITA VOI OLLA IHAN eri tavalla kuin kukaan osaa edes odottaa, Nanna mukaan lukien. Hölmö:DDD