Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen k*llin seisokki työn takana

Vierailija
26.05.2026 |

Olemme olleet 20 vuotta yhdessä. Seksi on aina ollut vähän laimeaa. Käytännössä yksi asento käy, muuten miehen seisokki lopahtaa.

Kovaksi saaminen on todella työn takana, vaikka olen ihan taitava suuhoitoa antamaankin. Se ei siis kovetu lainkaan etukäteen, vaan on aivan löysä vaikka olisi seksipuheita ja muuta lämmittelyä pitkin päivää. Lääkkeitä ei suostu hakemaan.

Minua kiihottaa, että minusta kiihotutaan. Nyt ei näin ole, ja seksi, silloin usean kuukauden välein on tosi surullista. 

Olemme vasta lähellä viittäkymppiä ja tuntuu, että oliko se seksielämä tässä. Suhde on muuten lämmin, toista kannustava ja yhdessä käymme välillä kävelemässä, teatterissa, pihahommia yms. 

Ylipainoa tms ei ole. Olen todella surullinen tilanteesta. Viime kerran jälkeen päätin, että lopetan aloitteen teon seksiin. Se olikin toistaiseksi viimeinen kerta. Tammikuussa. 

Mies ohi mennen kuitenkin silittää pepusta, antaa pusun tms. Mutta se ei johda muuhun.

Vikaa on varmaan minussakin, painostan.

Onko terapia ratkaisu vai osaatteko ehdottaa jotain muuta? Kärsin kovin, kun en tunne itseäni haluttavaksi. 
Pukeudun naisellisesti, tosin myös lenkkivaatteisiin. Meikkaan ja pidän itsestäni huolta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se löysäkullinen vätys. Löytyy kyllä kovakyrpäisiä uroita jotka painaa joka reikään, eikä tarvi esivatkailuja!

Vierailija
2/6 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mitata verestä testosteroni. Allekirjoittaneelle on arvo ihan viturallaan ja korvaushoito mullisti sitten oman ja kumppanin elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon ikäisellä vielä pitäisi noin käydä. Lääkärille yhteys.

Vierailija
4/6 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
5/6 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, että te olette aina kauniita, halukkaita ja hoikkia.

Vierailija
6/6 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homonit vähenee vanhetessa käy lääkärissä korvaushoitoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme