Nyt tuli mustaa valkoisella: Mies EI SAA katsoa tanssivaa naista
Lumihiutalelesbo-dj sen sanoi.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011942561.html
Kommentit (87)
Se on vaan katseltava seiniä ja kattoon. Tanssilattialle saa vilkaista, mutta viis sekuntia on maksimi! Muuten tulee tuijotuspoliisi ja heittää ulos.
"Mies seuraa perässä ja jatkaa tuijottamista. Lopulta hän ehkä lähestyy yhtä naisista, ja jos se epäonnistuu siirtyy seuraavaan."
Onko ap:lla useinkin tapana TUIJOTELLA muita ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
👩🏻: Olen uhri, minua tuijotetaan yhyyyy!
Sitten jos ei tuijoteta: Yhyy, miehet pitää minua rumana, miehet on sikoja, jotka haluaa vain instabeibejä.
Mitäs nyt tehdään a bimp kun sä olet nähnyt kun mä tanssin koiran kanssa,a😄
joskus menneisyydessä tuollaisiin paikkoihin nimenomaan tarkoitus oli mennä katsomaan vastakkaisen sukupuolen edustajia
Ok. Ei sillä että olisin menossa baariin enää nykyään muutenkaan.
Jess!! Vain naisten mesta!! Miehet itkee kun ei pääse tuijottaa ja siel ois naisia. Yhyy.
Onko tässä nyt tuijottamisen seuraava aalto? Jossain vaiheessa miehet kuulemma tuijottivat salilla. Sosiaalisessa mediassa trendasi salituijotusvideot, mistä suurin osa oli lopulta ihan roskaa; sekunnin vilkaisu oli ahdistavaa tuijottamista. Ulkomailla joku mies heitettiin ulos ja sai porttikiellon, koska oli kuulemma tuijottanut salilla - siitä huolimatta, että mies oli sokea. Nyt sitten tuijottelu on tullut tanssilattialle.
On kyllä hulluksi mennyt herkkisten maailma nykyään kun edes katsoa ei saa, koska se ahdistaa yhhyy! Noilla avuilla kannattaa sitten jo jäädä kotiin jos ulkomaailmassa oleminen on niin vaikeaa, siellähän nimittäin joku voi jopa katsoa vähän pidempään eli tuijottaa!
Ei tarvi ihmetellä, miksi syntyvyys laskee.
Katsominen vähämielinen tuijottelu
Yön timot varmaan saa tuijottaa, mutta valkoset miehet ei hyi!
Koska tosta pikkukylästä tulis hyvä uutinen?
Vierailija kirjoitti:
Katsominen vähämielinen tuijottelu
Kas, erisuuri-merkki putosi pois.
Vierailija kirjoitti:
Yön timot varmaan saa tuijottaa, mutta valkoset miehet ei hyi!
No toki, törkeää ras ismiahan se olisi kieltää timoja tuijottamasta.
Ei taida Z-sukupolvi juuri muuta osata kuin tuijottaa. Ja tietty AHDISTUA, sen kyllä osaavat paremmin kuin kukaan muu.
👩🏻: Olen uhri, minua tuijotetaan yhyyyy!