nainen saa yhtä helposti yhdyntäorgasmin kuin mies
Nainen ei tarvitse esim suuseksiä orgasmiin vaan kaikki naiset voivat saada pelkässä yhdynnässä orgasmin.
Kirjoittaja on muuten nainen, joten ei ole mikään miesten keksimä juttu.
http://www.miesasia.fi/2015/07/miehen-ei-ole-velvollista-huolehtia.html
Kommentit (134)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:59"]
Saila nimenomaan toitottaa, ettei tarvi esi- eikä muitakaan leikkejä. Hänelle riittää yhdyntä. Uskottelee itselleen ja yrittää saada muutkin uskomaan, ettei mikään ole parempaa. Hokee kyllästymiseen asti samoja asioita sivustoillaan. Lukekaa, niin tajuatte mistä on kyse. g+, face, miesasia........ Kaikki jotka ovat eri mieltä, ovat femakoita. Perustelee myös väitteitään tutkimuksilla. Jos olisi kokemusta, ei tarvitsisi siteerata höpö höpö -tutkimuksia. Olen muuten mies. ;o)
[/quote]
Et tasan ole mies,älä edes yritä väittää mitään sen suuntaista femakkoämmä !
Laadukas tutkimus on laadukas tutkimus ja pätevä perustelu aina. Jos saila ei tarvitse esileikkejä niin ei se sinulta ole pois. hienoa että on naisia jotka kiihottuvat nollasta sataan sekunneissa. olet kateellinen femakko joka ei saa orgasmia !
[/quote]
Kiihdyn nollasta sataan sekunneissa ja saan orgasmin pelkässä yhdynnässä. MUTTA, kyllähän niitä orgasmeja alkaa tulla sarjoissa ja niihin latautuu ihan uudenlaista syvyyttä, jos otetaan mukaan kunnon esileikit, kielikylpy ja käsipelit. Ihmeellistä vääntöä koko ketju. Minun mielestäni tuo kirjoittaja ei ole kyllä vielälöytänyt omaan seksielämäänsä juurikaan syvyyttä.
N32v
Tekstin tarkoitus on ainoastaan provosoida. Ei kukaan voi olla noin tyhmä tai itsekäs, että kuvittelee oman orgasminsa olevan ainoa oikea. Narsisteja riittää. Tekstin taso on Tukiaisen kanssa samalla viivalla ja niin näemmä on itserakkauden määräkin. Älkää antako mitään huomiota/klikkejä tällaisille, niin lakkaavat kirjoittamasta, raukat.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:03"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:41"] [quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:58"] Kirjoitus on kyllä totta, tyttöystäväni on kertonut samaa. Mutta olen eri mieltä siitä, että naisen orgasmi on miehelle tärkeää. Itseäni se ei kiinnosta pätkääkään, sillä jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan. M20 [/quote] Minä olen kanssasi samaa mieltä. Siis jos mä en saa, miten se voisi olla miehen ongelma? En silti usko, että KUKAAN mies olisi ei-kiinnostunut tekemään asioita, jotka tuottavat tyttöystävälleen nautintoa, mikäli mies itsekin pitää ko tekemisestä. Vain silloin seksielämä voi olla hyvää. Ja sama tietysti naiselta miehelle. Minusta tämä on niin itsestään selvää, etten tajua, miten kukaan voi olla eri mieltä. En usko kenenkään olevan kauaa suhteessa, joka todella haluaa vain oman nautinstonsa, toisesta viis, mutta eihän se, jos on sitä mieltä, että jokainen kuitenkin vastaa itse omasta nautinnostaan, ole sama asia. [/quote] Ite oon kans ihan samaa mieltä. Tykkään seksistä eniten lähetyssaarnaajassa ihan hiljaa, kuunnellen kehoni reaktioita ja miehen hengitystä. Takaapäin tuntuu toiseksi parhaalta. Joten sellaista seksiä tarjoan miehelleni. En ikinä laukea seksissä mieheni kanssa, koska stimulaato ei ole riittävää. Hoitelen itseni sitten jälkeenpäin. Ja jos ei mies tyydyty näissä asennoissa, missä minulla on hyvä olla, se on hänen ongelmansa. [/quote]
"En ikinä laukea seksissä mieheni kanssa, koska stimulaato ei ole riittävää."
Sitten teillä on vääränlainen asento. Kokeilkaa laittaa tyyny peppusi alle ja painaudu täysin kiinni miehen penikseen ja pyydä häntä tekemään mahdollisimman pientä liikettä niin varmasti laukeat. Näin teemme vaimoni kanssa. Aluksi hänkään ei saanut orgasmia yhdynnässä mutta kun etsimme oikean tyylin ja tekniikan niin nykyään hän saa lähes aina orgasmin. [/quote] Tyyny pepun alla olisi kyllä vähän pois minun mukavuusalueelta. Jotenkin ylimääräistä vaivaa. Olen kyllä lauennut aikaisempien kumppaneiden kanssa käsin, mutta nykyinen mies ei halua omasta aloitteestaan sitä tehdä. Joten se olisi pois hänen mukavuusalueeltaan eikä tuottaisi hänelle nautintoa. Tämä on ihan hyvä näin. En laukea sillä, mitä mies minulle tarjoaa, mutta hän on oikeutettu ajattelemaan omaa nautintoaan. Itse ajattelen omaani sitten jälkeenpäin.
[/quote]
Kyllä sen tyynyn sinne pepun alle nopeammin sujauttaa kuin värkkää sormin tai suulla orgasmin. :D :D Tyyny on meilläkin mieheni kanssa vakiovaruste seksin aikana. Joko miehen selän alla jos olen päällä tai oman peppuni alla jos mies on päällä. Hyvä kikka ehdottomasti. Suositteluni.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:46"]
Luin Sailan kirjoituksen eikä siinämainittu mitään sen suuntaista että nainen saisi yhtä helposti orgasmin yhdynnnässä kuin mies. Mistä keskustelun aloittaja on tällaista keksinyt? Sailahan vain kertoo kuten asiat ovat, että suurempi osa naisista saisi orgasmin yhdynnässä jos tutustuisi anatomiaansa ja miettisi yhdyntäkulmia enemmän = tekisi oman osuutensa sen eteen että orgasmin saisi. Kummast naiset alkavat saamaan niitä orgasmeja kun löytävätt oikeanlaisen kumppanin. Saila on siis oikeassa. Teksti oli oikeastaan todella hyvä ja en kehu kovinkaan heppoisin syin kenenkään kirjoituksia.
[/quote]
Eihän siinäkään orgasmin saanti varsinaisesti siitä parane, mitä nainen tekee.
Mutta oikean kumppanin kanssa tärkein sukupuolielin saa parasta stimulaatiota. Totta helvetissä sillä on vaikutusta nautinnon kokemisen herkkyyteen ja suuruuteen ja sitä kautta orgasmiin. Itse olen pettynyt kun mieheni on mulle väärä kumppani, mutta lasten takia on pakko olla yhdessä kun liitto on muuten hyvä. Vika lause silleen ohiksena vaan.
[/quote]
Ai. Minä voin naisena kertoa että en saisi orgasmia jos olisin samanlainen lahna kuin sinä. Siksi sinäkään et sitä saa. Minä liikutan lantiotani joten saan orgasmin. Hankaan itseäni miestä vasten toisinsanoen, eli kyllä minä töitä teen että sen orgasmin myös saan ja lähes aina saankin. Ihan yhtälailla mies joutuu tekemään suuren työn että laukeaa.
Sailan kirjoitus oli kymppi plus! Jälleen kerran. Parhaimpia bloggareita tällä hetkellä Suomessa.
Olen pari Sailan kirjoitusta lukenut ja minusta ihan tarpeetonta tylytystä. Asiat voi sanoa niinkin, ettei hauku idiootiksi heti, kun on eri mieltä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:21"]
Tekstin tarkoitus on ainoastaan provosoida. Ei kukaan voi olla noin tyhmä tai itsekäs, että kuvittelee oman orgasminsa olevan ainoa oikea. Narsisteja riittää. Tekstin taso on Tukiaisen kanssa samalla viivalla ja niin näemmä on itserakkauden määräkin. Älkää antako mitään huomiota/klikkejä tällaisille, niin lakkaavat kirjoittamasta, raukat.
[/quote]
Tekstin tarkoitus lienee kuitenkin puolustaa miehen oikeuksia, mutta sitähän sinä et raukkaparka tajua femakkoaivoinesi.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:52"]
Olen pari Sailan kirjoitusta lukenut ja minusta ihan tarpeetonta tylytystä. Asiat voi sanoa niinkin, ettei hauku idiootiksi heti, kun on eri mieltä.
[/quote]
Ja tässä keskusteluketjussako ei ole tylytystä femakoilta? Sailaa haukutaan ja panetellaan sata lasissa. Sailan tuntien tiedän kuitenkin ettei häntä hetkauta haukut ja mollaamiset, on sen verran tiukka täti kyseessä.
Itse olen ainakin kokenut, että miehen kalun käyryydellä on valtava vaikutus. Exällä oli paksu ja lyhyt ylöspäin kaareva. Hieroi klitorista molemmin puolin, kun hän hakkasi lantiota tiukasti vastakkain. Nykyisellä on pitkä ja suora. Joudutaan menemään molemmat takaviistoon ja hän vetämään puolet peniksestä ulos, jotta osuu oikeaan kohtaan. En saa millään, jos miehellä on yli puolet kullista sisällä. Tätä on turha väittää, että voi harjoitella.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:59"] Saila nimenomaan toitottaa, ettei tarvi esi- eikä muitakaan leikkejä. Hänelle riittää yhdyntä. Uskottelee itselleen ja yrittää saada muutkin uskomaan, ettei mikään ole parempaa. Hokee kyllästymiseen asti samoja asioita sivustoillaan. Lukekaa, niin tajuatte mistä on kyse. g+, face, miesasia........ Kaikki jotka ovat eri mieltä, ovat femakoita. Perustelee myös väitteitään tutkimuksilla. Jos olisi kokemusta, ei tarvitsisi siteerata höpö höpö -tutkimuksia. Olen muuten mies. ;o) [/quote]
Et tasan ole mies,älä edes yritä väittää mitään sen suuntaista femakkoämmä !
Laadukas tutkimus on laadukas tutkimus ja pätevä perustelu aina. Jos saila ei tarvitse esileikkejä niin ei se sinulta ole pois. hienoa että on naisia jotka kiihottuvat nollasta sataan sekunneissa. olet kateellinen femakko joka ei saa orgasmia ! [/quote] Kiihdyn nollasta sataan sekunneissa ja saan orgasmin pelkässä yhdynnässä. MUTTA, kyllähän niitä orgasmeja alkaa tulla sarjoissa ja niihin latautuu ihan uudenlaista syvyyttä, jos otetaan mukaan kunnon esileikit, kielikylpy ja käsipelit. Ihmeellistä vääntöä koko ketju. Minun mielestäni tuo kirjoittaja ei ole kyllä vielälöytänyt omaan seksielämäänsä juurikaan syvyyttä. N32v
[/quote]
Onko esittää jokin tieteellinen pätevä tutkimus siitä että perättäiset orgasmit ovat totta? Ai ei vai. Niinpä. :) Lopetapa se kusettelusi ja opettele saamaan aito orkku miehen kanssa.
Sinäkään et viitsinyt sitten lukea Sailan tekstiä kokonaan sillä siinähän hän toteaa että suuseksi ja muu sellainen on seksin piriste ja suositeltavaa osaksi hyvää seksielämää.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:56"]
Itse olen ainakin kokenut, että miehen kalun käyryydellä on valtava vaikutus. Exällä oli paksu ja lyhyt ylöspäin kaareva. Hieroi klitorista molemmin puolin, kun hän hakkasi lantiota tiukasti vastakkain. Nykyisellä on pitkä ja suora. Joudutaan menemään molemmat takaviistoon ja hän vetämään puolet peniksestä ulos, jotta osuu oikeaan kohtaan. En saa millään, jos miehellä on yli puolet kullista sisällä. Tätä on turha väittää, että voi harjoitella.
[/quote]
Entä jos yrittäisitte hangata sitä sun klitorista siihen peniksen juureen? Ei se orgasmi sieltä sun emättimestä sisältä tule vaan klitoriksen stimuloinnista. Se stimuloituu kyllä jos itse sitä hankaat peniksen juureen.
Nimimerkki Mies, jonka nainen on tyydytetty nainen
Meinaat että "femakoilla" on erilaiset aivot? Just. Eikä kirjoitustaidon arvostaminen muuten liity feminismiin mitenkään. Tasa-arvo eli myös miesten oikeudet taas kuuluu. Miesten alistettu asema suuseksin antajina ei tosin ole kovin suuri rakenteellinen ongelma. Minä annan sitä auliisti vaimolleni, joka saa orgasmeja niin esileikkien aikana kuin yhdynnässä. Lisäksi hänelle maksetaan kirjoittamisesta eli siksikin olen tottunut hieman parempaan. Se, että netti tarjoaa julkaisualustan kenelle tahansa ei tarkoita, että kaikkien ilmaisutaito olisi yhtä arvokasta. Se vain näyttää nykyään unohtuvan yhä useammilta.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:51"]
Luin Sailan kirjoituksen eikä siinämainittu mitään sen suuntaista että nainen saisi yhtä helposti orgasmin yhdynnnässä kuin mies. Mistä keskustelun aloittaja on tällaista keksinyt? Sailahan vain kertoo kuten asiat ovat, että suurempi osa naisista saisi orgasmin yhdynnässä jos tutustuisi anatomiaansa ja miettisi yhdyntäkulmia enemmän = tekisi oman osuutensa sen eteen että orgasmin saisi. Kummast naiset alkavat saamaan niitä orgasmeja kun löytävätt oikeanlaisen kumppanin. Saila on siis oikeassa. Teksti oli oikeastaan todella hyvä ja en kehu kovinkaan heppoisin syin kenenkään kirjoituksia.
[/quote]
Mutta oikean kumppanin kanssa tärkein sukupuolielin saa parasta stimulaatiota. Totta helvetissä sillä on vaikutusta nautinnon kokemisen herkkyyteen ja suuruuteen ja sitä kautta orgasmiin. Itse olen pettynyt kun mieheni on mulle väärä kumppani, mutta lasten takia on pakko olla yhdessä kun liitto on muuten hyvä. Vika lause silleen ohiksena vaan.
[/quote]
Ai. Minä voin naisena kertoa että en saisi orgasmia jos olisin samanlainen lahna kuin sinä. Siksi sinäkään et sitä saa. Minä liikutan lantiotani joten saan orgasmin. Hankaan itseäni miestä vasten toisinsanoen, eli kyllä minä töitä teen että sen orgasmin myös saan ja lähes aina saankin. Ihan yhtälailla mies joutuu tekemään suuren työn että laukeaa.
Sailan kirjoitus oli kymppi plus! Jälleen kerran. Parhaimpia bloggareita tällä hetkellä Suomessa.
[/quote]
Täh? Missä sanoin, että olen lahna? Vitun idiootti. Sanotan nyt sitten niin, että SINÄKIN ymmärrät, että "Eihän siinäkään orgasmin saanti varsinaisesti siitä parane, mitä nainen tekee ERILAILLA." Vaan se että kumppani on eri saattaa asioita parantaa.
Eli teen kyllä asioita seksissä itse saavuttaakseni mahdollisimman huipun olon.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 02:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:51"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Täh? Missä sanoin, että olen lahna? Vitun idiootti. Sanotan nyt sitten niin, että SINÄKIN ymmärrät, että "Eihän siinäkään orgasmin saanti varsinaisesti siitä parane, mitä nainen tekee ERILAILLA." Vaan se että kumppani on eri saattaa asioita parantaa.
Eli teen kyllä asioita seksissä itse saavuttaakseni mahdollisimman huipun olon.
[/quote]
Ja sanon vielä rautalangasta että se että kumppani on se oikea saattaa parantaa asioita :)
Kiihottuminen ja kostuminen on täysin kiinni korvien välistä. Jos mies on tarpeeksi kuuma, vähempikin huitominen riittää :) Ikävä kyllä sellaisia miehiä on harvassa. Aika harvalla on mitään annettavaa muuta kuin raha..
Siis mitä iloa on harrastaa seksiä kenenkään kanssa, jos asenne on tuollainen "jokainen vastaa itse orgasmeistaan, nautinnoistaan ja oikeastaan kaikesta muustakin"? Kuvottavaa ja itsekästä touhua.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 03:32"]
Kiihottuminen ja kostuminen on täysin kiinni korvien välistä. Jos mies on tarpeeksi kuuma, vähempikin huitominen riittää :) Ikävä kyllä sellaisia miehiä on harvassa. Aika harvalla on mitään annettavaa muuta kuin raha..
[/quote]
Olipa tylyä teksitiä. Onko sinulla ollut näin huono tuuri? Miten omat asenteet ja "kuumuus" ?
Ei voi muuta sanoa kuin kyllä te naiset olette sitten pihalla kuin lumiukot siitä mikä on orgasmi. Jos te niitä oikeasti saisitte niin ette kyseenalaistaisi Sailan kirjoitusta yhtään mitenkään. Se on ihan totta koko kirjoitus.
Hyvä että jaksatte jakaa Sailan kirjoitusta eiköhän lukukertoja sillä ole tämänkin keskustelun jäljiltä aina vain enemmän. Niin ja minäkään en löytänyt kohtaa kirjoituksesta jossa väitettäisiin naisen saavan yhtä helposti orkun kuin miehen. Keskustelun aloittajalla ei tuo lukutaito taida olla kovin tasokasta. :)
Saila kirjoittaa paremmin ainakin kuin femakko-Vesa Linja-aho. Tämä nainen on lahjakas kirjoittaja. Kirjoitusaiheet ovat ehkä kapea-alaisia mutta sen ymmärtää jos tietää mitä asperger pitää sisällään. Luulenpa että tästä naisesta kuullaan vielä enemmänkin on sen verran hyvä ote kirjoituksissaan.
[/quote]