nainen saa yhtä helposti yhdyntäorgasmin kuin mies
Nainen ei tarvitse esim suuseksiä orgasmiin vaan kaikki naiset voivat saada pelkässä yhdynnässä orgasmin.
Kirjoittaja on muuten nainen, joten ei ole mikään miesten keksimä juttu.
http://www.miesasia.fi/2015/07/miehen-ei-ole-velvollista-huolehtia.html
Kommentit (134)
Heee, nauratti tuo vertaus Linja-ahoon. Totta muuten. Vesa jauhaa sähköhörhöistä ja transuista ja Saila orgasmeista femakkojen sekoilusta. Kyllä minä jälkimmäisestä aiheesta mieluummin luen. Tietääkö kukaan Vesan koskaan kirjoittaneen yhtään hyvää tekstiä?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 07:42"]Siis mitä iloa on harrastaa seksiä kenenkään kanssa, jos asenne on tuollainen "jokainen vastaa itse orgasmeistaan, nautinnoistaan ja oikeastaan kaikesta muustakin"? Kuvottavaa ja itsekästä touhua.
[/quote]
Ihan yhtälailla mies joutuu sen orkkunsa hankkimaan kuin nainen. Tuppaa unohtumaan teiltä feministeiltä.
Luin kirjoituksen äsken ja ensimmäinen ajatus siitä oli suorituspaineet. Ainakin omalla kohdallani seksiä on pitänyt opetella ja olla henkisesti valmis saavuttaakseen orgasmin yhdynnässä. Sitä ennen ne ovat onnistuneet sormilla, ei millään muulla tavoilla.
Olen samaa mieltä siitä, että miehen tehtävä ei ole saattaa naista orgasmiin yksin, vaan naisen pitää olla seksissä aktiivinen.
Pakottaminen suuseksiin tai mihinkään muuhunkaan ei tietenkään kuulu hyvään seksiin.
Kumppanien vaihtaminen orgasmittomuuden takia--ei voi olla totta.
Samalta kirjoittajalta:
"Naiset ovat hölmöjä
Naiset ovat usein melko epäloogisia. He saattavat esim. kertoa seuraavaa silmät kirkkaina ja aivan tosissaan: "Minä en ole koskaan saanut mieheni kanssa orgasmia yhdynnässä". Kuitenkin sitten hetken päästä kun kyselee tarkennusta asiaan, he toteavatkin: "Saan yhdynnässä perättäisiä orgasmeja. Jopa kymmeniä muutamissa minuuteissa". Tällaisten ristiriitaisuuksien latelu on tyypillistä etenkin feminismiin taipuville naisille (joita feminismi ei ihan täysin ole vielä temmannut mukaansa, eli heitä kiinnostaa seksi ainakin jonkin verran, mutta jotka ovat kallellaan feminismiin päin)...."
http://sailanygren.blogspot.fi/2015/07/naiset-ovat-holmoja.html
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 07:42"]
Siis mitä iloa on harrastaa seksiä kenenkään kanssa, jos asenne on tuollainen "jokainen vastaa itse orgasmeistaan, nautinnoistaan ja oikeastaan kaikesta muustakin"? Kuvottavaa ja itsekästä touhua.
[/quote]
Koska kyllä mulle ainakin on iloa saada kumppania, joka tekee asioita kanssani omasta halustaan, eikä siksi, että olen laittanut hänet milläänlailla vastaamaan minun tyydytyksestäni. Kun katsos ihminen tekee mitä hän haluaa hän on silloin kaikkein onnellisimmillaan. En koe olevani ollenkaan itsekäs, vaan että sinä olet ;)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:44"]
Luin kirjoituksen äsken ja ensimmäinen ajatus siitä oli suorituspaineet. Ainakin omalla kohdallani seksiä on pitänyt opetella ja olla henkisesti valmis saavuttaakseen orgasmin yhdynnässä. Sitä ennen ne ovat onnistuneet sormilla, ei millään muulla tavoilla.
Olen samaa mieltä siitä, että miehen tehtävä ei ole saattaa naista orgasmiin yksin, vaan naisen pitää olla seksissä aktiivinen.
Pakottaminen suuseksiin tai mihinkään muuhunkaan ei tietenkään kuulu hyvään seksiin.
Kumppanien vaihtaminen orgasmittomuuden takia--ei voi olla totta.
[/quote]
Mitä sä sitten tarjoat avuksi jos toinen ei saa suhteessa orgasmia ja kokee, ettei toinen ole tarpeeksi kiihottava tai muuten vain oikea kumppani seksuaalisesti?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:40"]
:'D Meitä on kyllä niin moneen junaan...
[/quote]
Jep ja osa jäänyt laiturille :)
Taas sama. Yleistäminen, monenko naisen kanssa olet ollut? vai että yhtä helpostiM50+.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:47"]
Siis mitä iloa on harrastaa seksiä kenenkään kanssa, jos asenne on tuollainen "jokainen vastaa itse orgasmeistaan, nautinnoistaan ja oikeastaan kaikesta muustakin"? Kuvottavaa ja itsekästä touhua.
[/quote]
Koska kyllä mulle ainakin on iloa saada kumppania, joka tekee asioita kanssani omasta halustaan, eikä siksi, että olen laittanut hänet milläänlailla vastaamaan minun tyydytyksestäni. Kun katsos ihminen tekee mitä hän haluaa hän on silloin kaikkein onnellisimmillaan. En koe olevani ollenkaan itsekäs, vaan että sinä olet ;)
[/quote]
Niin, eli omasta halustaan haluaa että säkin nautit eikä keskity vain itseensä. Ihmeellisesti onnistuit tuonkin asian kääntämään.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:47"]
[/quote]
[/quote]
Niin, eli omasta halustaan haluaa että säkin nautit eikä keskity vain itseensä. Ihmeellisesti onnistuit tuonkin asian kääntämään.
[/quote]
En kääntänyt mitään, vaan SINÄ tai joku muu sanoi, että minä keskityn vain itseeni, jos en kykene tai pysty tekemään toiselle jotain tiettyä juttua.
En ole missään vaiheessa sanonut, että en tuottaisi nautintoa toiselle, jos osaan tai pystyn.
Ja sama riittää minulle siis toiselta.
Eli teille osalle kumppanin estoisuus on siis hänen itsekkyyttään. Minä taas koen ihan samalla lailla, että kumppani, jota ei kiinnosta minun estoisuuteni avaaminen ja sen vakuuttaminen, että asiat ovat luonnollisia (itse olen siinä vaurioitunut ilmeisesti lapsuudessa) on itsekäs sitten. Jos minä olen.
Mies pakotetaan suuseksiin ja sormileikkeihin???? Typerin lause ikinä, mä olen ainakin OIKEUTETTU noihin. Sellanen mies joka haluaa vaan tuupata kullin sisään ja panna 3min lauetakseen, on just niitä tyyppejä joille fine dining on abc'n seisova pöytä. Sitten ihmetellään kun naiset on niin hankalia yms.. ei mun naiseni ainakaan eikä edellisetkään ole olleet, johtuen varmaan siitä että jokapäivä on saaneet niitä orgasmeja sekä suu/sormi/yhdyntä pelillä.
Takaan ja alleviivaan että nää tän kirjoittajan peesaajat on luokattomia panijoita jotka ei saa naisiaan tyydytettyä, ja sitten kukaan muukaan ei saisi niin tehdä ettei jo ennestään olematon itsetunto sais lisää kolhuja
On naisia, jotka eivät tarvitse pitkiä esileikkejä ja laukeavat nopeasti yhdynnässä. Ei sekään huono asia ole.
Voi naisten kateuden määrää kun lahkakas, kaunis ja sanavalmis nainen osaa hankkia orgasminsa ihan YHDYNNÄSSÄ ja vielä kertoo siitä rehellisesti ja miestä kunnioittavasti. Kyllä te olette kaikki naisia jotka ette orkkuja ole koskaan kokeneet, jotka olette kirjoituksesta eri mieltä. Kateus paistaa. Tässähän tuntee ihan sääliä teitä kohtaan.
Sailalle haluan sanoa: Way to go! Hyvä!