Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen saa yhtä helposti yhdyntäorgasmin kuin mies

Vierailija
06.07.2015 |

Nainen ei tarvitse esim suuseksiä orgasmiin vaan kaikki naiset voivat saada pelkässä yhdynnässä orgasmin.

Kirjoittaja on muuten nainen, joten ei ole mikään miesten keksimä juttu.

http://www.miesasia.fi/2015/07/miehen-ei-ole-velvollista-huolehtia.html

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:20"]

http://sailanygren.blogspot.fi/2015/05/naisen-oikeus-rumuuteen.html

Eh... voisiko joku selittää minulle, miksi sitten tämä bloggaaja on aivan sairaan ruma? Huono väri hiuksissa, liikaa pakkelia naamassa, rumat vaatteet, eikä haittaisi parin kilon pudotuskaan. Salille nyt ihan ekaksi kannattaisi mennä, niin saisi vähän rotia tuohon kroppaansa.

[/quote]

Sä osaat varmaan sitten selittää, miten bloggaajan rumuus tai kauneus liittyy tän ketjun aiheeseen?

Vierailija
62/134 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naisen oma vika jos ei saa orgasmia. Simppeli juttu. Turha enää natista kun se ei tehnyt sitä ja tätä blaablaablaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ei pysty heittäytymään seksiin niin vahvasti, se varmaan vaikuttaa saako.

Vierailija
64/134 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:47"]Eli naisen oma vika jos ei saa orgasmia. Simppeli juttu. Turha enää natista kun se ei tehnyt sitä ja tätä blaablaablaa.
[/quote]

Jotkut miehet on niin huonoja sängyssä ettei siinä naista voi orgasmittomuudestaan syyttää. Jotkut miehet tulee minuutissa, joillakin on sormen mittanen muna, joillakin ei seiso ja jotkut eivät vaan osaa panna.

Vierailija
65/134 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:46"]

Eh... voisiko joku selittää minulle, miksi sitten tämä bloggaaja on aivan sairaan ruma? Huono väri hiuksissa, liikaa pakkelia naamassa, rumat vaatteet, eikä haittaisi parin kilon pudotuskaan. Salille nyt ihan ekaksi kannattaisi mennä, niin saisi vähän rotia tuohon kroppaansa.

[/quote]

Sä osaat varmaan sitten selittää, miten bloggaajan rumuus tai kauneus liittyy tän ketjun aiheeseen?

[/quote]

Tämä bloggaaja on kirjoittanut blogitekstin, johon tämä aloitus pohjautuu. Hän on myös arvostellut naisten oikeutta rumuuteen. Mikä on hirveän mielenkiintoista, sillä hän ei itse ole mikään kaunotar. Tajusitko?

Vierailija
66/134 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitus on kyllä totta, tyttöystäväni on kertonut samaa. Mutta olen eri mieltä siitä, että naisen orgasmi on miehelle tärkeää. Itseäni se ei kiinnosta pätkääkään, sillä jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan. M20

Vierailija
67/134 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:46"]

[/quote]

[/quote]

Tämä bloggaaja on kirjoittanut blogitekstin, johon tämä aloitus pohjautuu. Hän on myös arvostellut naisten oikeutta rumuuteen. Mikä on hirveän mielenkiintoista, sillä hän ei itse ole mikään kaunotar. Tajusitko?

[/quote]

En edelleenkään ymmärrä, miten kirjoittajan rumuus (sun mielestä) liittyy orgasmiaiheeseen. Rumuus ei liity mitenkään siihen, onko hän kirjoittanut asiaa vai ei. Vähentääkö se kirjoituksen painoarvoa, jos kirjoittaja on ruma?Tai jos kirjoittaja on kaunis? Sinun kommenttisi kuulostaa lähinnä siltä, että ei saisi kirjoittaa mitään ennen kuin pistänyt kroppansa kuntoon.

Vierailija
68/134 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuon artikkelin ja jäin vaan miettimään, että jos ei oikeasti ole mitään peräkkäisiä orgasmeja, niin mitä ne sitten on? Koska itse saan niitä ja ne tuntuvat kaikki ihan oikeilta orgasmeilta. Ja joo en saa niitä yhdynnässä vaan muilla tavoilla, enkä todellakaan vaadi panon jälkeen mitään erityiskohtelua. Kaikki mitä teen miehelle, hän tekee minulle. Aika vihamielinen teksti tuo kyllä oli.

Vierailija
69/134 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:21"]

Nainen ei tarvitse esim suuseksiä orgasmiin vaan kaikki naiset voivat saada pelkässä yhdynnässä orgasmin.

[/quote]

Suuseksillä en ole saanut koskaan, yhdynnässä kyllä. Mulle on ihan utopiaa, että nuolemalla saisi sellaisen tuntemuksen kuin että penis on vaginassa.

Vierailija
70/134 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:13"]

[/quote]

Suuseksillä en ole saanut koskaan, yhdynnässä kyllä. Mulle on ihan utopiaa, että nuolemalla saisi sellaisen tuntemuksen kuin että penis on vaginassa.

[/quote]

Mitä väliä sillä on, miten sen orgasmin saa? Haluatko nyt vain kertoa, että orgasmisi on parempi tai jotenkin hienompi, kun penis on vaginassa? Tai olet jotenkin parempi, kun saat yhdyntäorgasmin?Miten voit verrata, jos ei kokemusta orgasmista, joka on aikaansaatu muolemalla? Saan itse sekä nuolemalla että yhdynnässä, En koe yhdyntä-orgasmiani ainakaan yhtään paremmaksi kuin pelkästään nuolemalla saatua orgasmia. Itse asiassa saan rajumman orgasmin nuolemalla, koska silloin voin keskittyä vain itseeni

Vierailija
71/134 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:58"]

Kirjoitus on kyllä totta, tyttöystäväni on kertonut samaa. Mutta olen eri mieltä siitä, että naisen orgasmi on miehelle tärkeää. Itseäni se ei kiinnosta pätkääkään, sillä jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan. M20

[/quote]

Minä olen kanssasi samaa mieltä. Siis jos mä en saa, miten se voisi olla miehen ongelma? En silti usko, että KUKAAN mies olisi ei-kiinnostunut tekemään asioita, jotka tuottavat tyttöystävälleen nautintoa, mikäli mies itsekin pitää ko tekemisestä. 

Vain silloin seksielämä voi olla hyvää. Ja sama tietysti naiselta miehelle. Minusta tämä on niin itsestään selvää, etten tajua, miten kukaan voi olla eri mieltä. En usko kenenkään olevan kauaa suhteessa, joka todella haluaa vain oman nautinstonsa, toisesta viis, mutta eihän se, jos on sitä mieltä, että jokainen kuitenkin vastaa itse omasta nautinnostaan, ole sama asia. 

Vierailija
72/134 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:58"]

[/quote]

Minä olen kanssasi samaa mieltä. Siis jos mä en saa, miten se voisi olla miehen ongelma? En silti usko, että KUKAAN mies olisi ei-kiinnostunut tekemään asioita, jotka tuottavat tyttöystävälleen nautintoa, mikäli mies itsekin pitää ko tekemisestä. 

Vain silloin seksielämä voi olla hyvää. Ja sama tietysti naiselta miehelle. Minusta tämä on niin itsestään selvää, etten tajua, miten kukaan voi olla eri mieltä. En usko kenenkään olevan kauaa suhteessa, joka todella haluaa vain oman nautinstonsa, toisesta viis, mutta eihän se, jos on sitä mieltä, että jokainen kuitenkin vastaa itse omasta nautinnostaan, ole sama asia. 
[/quote]

Ite oon kans ihan samaa mieltä. Tykkään seksistä eniten lähetyssaarnaajassa ihan hiljaa, kuunnellen kehoni reaktioita ja miehen hengitystä. Takaapäin tuntuu toiseksi parhaalta. Joten sellaista seksiä tarjoan miehelleni. En ikinä laukea seksissä mieheni kanssa, koska stimulaato ei ole riittävää. Hoitelen itseni sitten jälkeenpäin. Ja jos ei mies tyydyty näissä asennoissa, missä minulla on hyvä olla, se on hänen ongelmansa.

Vierailija
73/134 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:58"] Kirjoitus on kyllä totta, tyttöystäväni on kertonut samaa. Mutta olen eri mieltä siitä, että naisen orgasmi on miehelle tärkeää. Itseäni se ei kiinnosta pätkääkään, sillä jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan. M20 [/quote] Minä olen kanssasi samaa mieltä. Siis jos mä en saa, miten se voisi olla miehen ongelma? En silti usko, että KUKAAN mies olisi ei-kiinnostunut tekemään asioita, jotka tuottavat tyttöystävälleen nautintoa, mikäli mies itsekin pitää ko tekemisestä.  Vain silloin seksielämä voi olla hyvää. Ja sama tietysti naiselta miehelle. Minusta tämä on niin itsestään selvää, etten tajua, miten kukaan voi olla eri mieltä. En usko kenenkään olevan kauaa suhteessa, joka todella haluaa vain oman nautinstonsa, toisesta viis, mutta eihän se, jos on sitä mieltä, että jokainen kuitenkin vastaa itse omasta nautinnostaan, ole sama asia.  [/quote] Ite oon kans ihan samaa mieltä. Tykkään seksistä eniten lähetyssaarnaajassa ihan hiljaa, kuunnellen kehoni reaktioita ja miehen hengitystä. Takaapäin tuntuu toiseksi parhaalta. Joten sellaista seksiä tarjoan miehelleni. En ikinä laukea seksissä mieheni kanssa, koska stimulaato ei ole riittävää. Hoitelen itseni sitten jälkeenpäin. Ja jos ei mies tyydyty näissä asennoissa, missä minulla on hyvä olla, se on hänen ongelmansa.

[/quote]

Onko teillä ollut uhkana, että mies ei tyydyty? Meilläkin seksi on suunnilleen tuollaista ja se sopii mulle, tosin en nyt koita mitenkään hiljaa olla, vaan silleen rytmissä mukana ym. Mäkään en ole saanut tuollalailla, mutta en myöskään koe nuolemista hyvänä, tai miehen sormia. On mahdollista, että saan tuolla tavalla vielä, olemme vasta tutustumassa seksiin monessa mielessä. Vaikka ikää itsellänikin on. Mutta siis meillä mies ei kaipaa muuta, ja henkinen tunnelma ja yhteys on kuitenkin kaiken a ja o. Eli miehellä kaikki hyvin, minua ei voi tempuin auttaa.... En vaadi mitään... Mies tekee taatusti sen, minkä näkee itselleen hyväksi ja mieluisaksi. Jos mä laukeaisin tuossa niin miehelle miten asia mitenkään eroaisi? Ja itsestäni olisi epämiellyttävää, kun en laukea, että mies siitä hermoilisi, harmittelisi ja koittaisi jotenkin temppuilla sit mun nautintoni eteen. Ja sama toisin päin: kauheaa, jos mun tarttis temppuilla miehen nautinnon eteen :D

72

Vierailija
74/134 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sailan kirjoitus oli pellkkää asiaa.Rohkea nainen. Muutkin kirjoitukset häneltä ovat pelkkää asiaa. Ehkä te jotka häntä haukutte,olette kateellisia hänelle koska hän uskaltaa kirjoittaa suoraan ja kaunistelematta. Pointtihan kirjoituksessa oli se että miehiä syyllistetään siitä jos he eivät ole antamassa lahna-naiselle orgasmia. Naiset voisivat todella tehdä enemmän orgasminsa eteen. Ihan liian moni odottaa että mies hoitelee hänet. Saila on tosi hyvännäköinen nainen toisin kuin te jotka haukutte kilpaa kateellisena häntä

Mies80

Vierailija
75/134 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettiinkohan me edes samaa tekstiä tiedän kanssa jotka haukutte teksin huonoksi koska siinä sanottiin että miehen velvollisuus ei ole huolehtia naisen orkuista eikä että nainen saa yhtä helposti orkun kuin mies lukekaa tarkemmin teksti. Ei siinä mitään huonoa ainakaan ollut mutta ehkä ette lukeneet sitä edes loppuun vähän luulen

Vierailija
76/134 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:58"] Kirjoitus on kyllä totta, tyttöystäväni on kertonut samaa. Mutta olen eri mieltä siitä, että naisen orgasmi on miehelle tärkeää. Itseäni se ei kiinnosta pätkääkään, sillä jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan. M20 [/quote] Minä olen kanssasi samaa mieltä. Siis jos mä en saa, miten se voisi olla miehen ongelma? En silti usko, että KUKAAN mies olisi ei-kiinnostunut tekemään asioita, jotka tuottavat tyttöystävälleen nautintoa, mikäli mies itsekin pitää ko tekemisestä.  Vain silloin seksielämä voi olla hyvää. Ja sama tietysti naiselta miehelle. Minusta tämä on niin itsestään selvää, etten tajua, miten kukaan voi olla eri mieltä. En usko kenenkään olevan kauaa suhteessa, joka todella haluaa vain oman nautinstonsa, toisesta viis, mutta eihän se, jos on sitä mieltä, että jokainen kuitenkin vastaa itse omasta nautinnostaan, ole sama asia.  [/quote] Ite oon kans ihan samaa mieltä. Tykkään seksistä eniten lähetyssaarnaajassa ihan hiljaa, kuunnellen kehoni reaktioita ja miehen hengitystä. Takaapäin tuntuu toiseksi parhaalta. Joten sellaista seksiä tarjoan miehelleni. En ikinä laukea seksissä mieheni kanssa, koska stimulaato ei ole riittävää. Hoitelen itseni sitten jälkeenpäin. Ja jos ei mies tyydyty näissä asennoissa, missä minulla on hyvä olla, se on hänen ongelmansa.

[/quote]

"En ikinä laukea seksissä mieheni kanssa, koska stimulaato ei ole riittävää."

Sitten teillä on vääränlainen asento. Kokeilkaa laittaa tyyny peppusi alle ja painaudu täysin kiinni miehen penikseen ja pyydä häntä tekemään mahdollisimman pientä liikettä niin varmasti laukeat. Näin teemme vaimoni kanssa. Aluksi hänkään ei saanut orgasmia yhdynnässä mutta kun etsimme oikean tyylin ja tekniikan niin nykyään hän saa lähes aina orgasmin.

Vierailija
77/134 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:13"]

[/quote]

[/quote]

Mitä väliä sillä on, miten sen orgasmin saa? Haluatko nyt vain kertoa, että orgasmisi on parempi tai jotenkin hienompi, kun penis on vaginassa? Tai olet jotenkin parempi, kun saat yhdyntäorgasmin?Miten voit verrata, jos ei kokemusta orgasmista, joka on aikaansaatu muolemalla? Saan itse sekä nuolemalla että yhdynnässä, En koe yhdyntä-orgasmiani ainakaan yhtään paremmaksi kuin pelkästään nuolemalla saatua orgasmia. Itse asiassa saan rajumman orgasmin nuolemalla, koska silloin voin keskittyä vain itseeni

[/quote]

En tehnyt vertailua minkään asian suhteen, vaan kerroin ainoastaan oman kokemukseni. Miten se herätti sinussa niin suuria tunteita? 

Vierailija
78/134 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:51"]

[/quote]

"En ikinä laukea seksissä mieheni kanssa, koska stimulaato ei ole riittävää."

Sitten teillä on vääränlainen asento. Kokeilkaa laittaa tyyny peppusi alle ja painaudu täysin kiinni miehen penikseen ja pyydä häntä tekemään mahdollisimman pientä liikettä niin varmasti laukeat. Näin teemme vaimoni kanssa. Aluksi hänkään ei saanut orgasmia yhdynnässä mutta kun etsimme oikean tyylin ja tekniikan niin nykyään hän saa lähes aina orgasmin.

[/quote]

Joo, ei. Kokeiltu on. En saa kuin omilla sormilla, tekeepä mies mitä tahansa. En koe olevani viallinen siltikään, koska kykenen kuitenkin orgasmin saamaan vaikkakin vain omissa oloissani. Se ei tee rakasteluistamme kuitenkaan yhtään huonompaa tai määrällisesti harvinaisempaa.

Vierailija
79/134 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saila on huomionkipeä nainen. Hänen seksi elämänsä on sitä peruspumppaamista. Ei saa esileikkiä, suuseksiä eikä muutakaan sellaista, mikä soisi hänelle sarjaorkkuja, emätinorkuista puhumattakaan. Siksi kieltää ne muiltakin.
Tolkuttaa näitä samoja asioita joka paikassa. Rivien välistä ja suoraan tekstistä on luettavissa tyytymättömyys omaan seksielämään.
Ne jotka kokevat enemmän ja parempaa kuin hän, ovat valehtelijoita. Vaihtaisi miestä.

Vierailija
80/134 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siemen syöksy ja orgasmi on kaksi eri asiaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi