nainen saa yhtä helposti yhdyntäorgasmin kuin mies
Nainen ei tarvitse esim suuseksiä orgasmiin vaan kaikki naiset voivat saada pelkässä yhdynnässä orgasmin.
Kirjoittaja on muuten nainen, joten ei ole mikään miesten keksimä juttu.
http://www.miesasia.fi/2015/07/miehen-ei-ole-velvollista-huolehtia.html
Kommentit (134)
Siis mulle se, että mies ja nainen saisivat yhdyntäorgasmin yhtä helposti tarkoittaisi sitä, että yhtä usein kuin mieskin saa (kaikkien miesten keskiarvo sille) niin yhtä usein nainenkin saa pelkässä yhdynnässä. Ja siis yhtä helposti/vaikeasti. Miehen ei tarttis tehdä yhtään sen enempää asian eteen kuin naisenkaan tarvitsee. Silloin asia ois sama.
Noinhan tuo otsikko väittää.
4
Ahhaha. Kyseisellä kirjoittalla on facessa kansikuvana oma perse. :D classy
Ja siis tuollaisia naisia varmasti onkin, mutta otsikon mukaan heitä pitäisi sitten olla yhtä paljon maailmassa, että asia ei koskaan olisi missään kellekään ongelma (paitsi tasasisesti sukupuolesta riippumatta niille henkilöille, jotka ei saisi.) Mutta mitään epäsuhtaa sukupuolten välillä ei olisi.
4
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:42"] Millä kirjoittaja perustelee sitten sen, että naiset eivät saa orgasmeja, mutta miehet saavat? [/quote] No olipas hyvin kiperä kysymys. Olisko siksi, että lisääntymiseen vaaditaan miehen orgasmi kun taas naisen orgasmilla ei ole lisääntymisen kannalta merkitystä. [/quote] Siis täh kyllähän naiset saavat orgasmeja? Ei ehkä kaikki tosin, itsekkin tunnen yhden tällaisen naisen. Mun lukion bilsanope sanoi että naisen orgasmissa ideana on juurikin se että nainenkin on halukas seksiin. Tämä sen takia, että kun nainenkin on suostunut seksiin niin pitää todennäköisesti myös huolta jälkikasvustaan ja haluaa lisääntyä. Orgasmi myös avaa kohdunkaulaa ja sykkiminen edesauttaa sperman pääsyä kohtuun.
[/quote]
No joo, tutkimusten mukaan noin 10-15% naisista ei saa elämänsä aikana koskaan yhtään orgasmia. Tällaisen miehen olisi käytännössä mahdoton lisääntyä kun taas naisen lisääntymiskykyyn orgasmittomuudella ei ole merkitystä. Nainen saa siksi orgasmin, että on halukas antamaan miehille pillua.
Tulee mieleen hullunkuriset perheet jos teillä on spruitit sisällä ja sitten vasta ruvetaan miettimään naiselle orgasmia. Toki mahdollista esim. nuolemalla mutta itse yhdyntä pakaa olemaan silloin jo vähän ohi. Siinä jää helposti Musta Pekka käteen.
[/quote]
Koetas nyt tutustua biologiaan vähän paremmin. Orgasmi ja siemensyöksy ovat kaksi eri asiaa. Jälkimmäisessä tulee spermaa, ekassa ei. Siemensyöksy voi tulla ilman orgasmiakin.
[/quote]
Pyöristäen 100% miehistä saa aina orgasmin ja siemensyöksyn samaan aikaan. Ei sekoiteta esim. tilanteeseen jossa ei ole mitään jäljellä tai lantiolihaksia jännittämällä voidaan siemensyöksy estää tai ettei olla vielä sukukypsä jolloin spermaa ei tule. Muuten käytännössä aina.
http://sailanygren.blogspot.fi/2015/05/naisen-oikeus-rumuuteen.html
Eh... voisiko joku selittää minulle, miksi sitten tämä bloggaaja on aivan sairaan ruma? Huono väri hiuksissa, liikaa pakkelia naamassa, rumat vaatteet, eikä haittaisi parin kilon pudotuskaan. Salille nyt ihan ekaksi kannattaisi mennä, niin saisi vähän rotia tuohon kroppaansa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:55"] [quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:50"] Johan alkoi vänkääminen orgasmittomilla naisilla :D [/quote] Ei alkanut vänkääminen vaan haluan kuulla perusteluita kysymyksilleni. Voisitko sä vastata? Olen sinänsä samaa mieltä osasta tekstiä, mutta esimerkiksi tämän ketjun otsikkohan ei vastaa jutussa esitettyjä ajatuksia, mutta haluaisinkin siksi kuulla aloittajan perustelut otsikkonsa väiteelle ja haluan itseasiassa kuulla ne justiinsa nyt. Eli? 4 [/quote] On miehiäkin jotka eivät saa orgasmia t ohis [/quote] Ai sellaisia, jotka ei kskaan saa? Tai ei ole 40-vuotiaaksi mennessä saaneet? Sellaisia, jotka ei joskus saa on kaiketi, mutta miten miesten, jotka ei koskaan saa lukumäärä korreloi naisten vastaaviin? Jos mies ei saisi koskaan niin mitenköhän suu sit pantaisiin? 4 [/quote] Joo, sekä miehissä että naisissa on näitä. Syy siihen miksi tällaisia naisia on enemmän on se että naisten anatomia on hankalempi ymmärtää ja moni sellainenkin nainen joka ei koskaan ole saanut pystyisi saamaan muttei vielä tiedä miten. muistaakseni naisista +/-8% on sellaisia jotka eivät ole koskaan saaneet ja näistä noin puolet voisivat saada jos tietäisivät miten
[/quote]
Eli myönnät sittenkin, että mies ja nainen eivät saa yhdyntäorgasmia yhtä helposti.
4
[/quote]
Joo mutta mä en oo se joka aikaisemmin väitteli sun kanssa:/ toihan on fakta joka on tutkittu sataan kertaan. Naisten anatomia kun sattuu olemaan pikkasen eri kuin miehellä. Naisilla onneks se plussa että jotkut voi saada taas monta peräkkäin..
Helvetin ruma mieskin. No, ovat ainakin omalta tasoltaan löytäneet kumppaninsa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:07"] [quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:05"]Ei voi olla niin vaikeaa myöntää että naiset on itse vastuussa omasta orgasmistaan. [/quote] Eli jos ei saa miehen haluamalla tavalla/vain sellaisesta seksistä josta mies pitää, niin kuuluisi hoidella itse itsensä tyyliin jälkikäteen?:D mä oon vastuussa mun miehen ja itseni orgasmista ja toistepäin [/quote]Niin. ei voi olla vaikeaa ymmärtää. [/quote] Ok et sitten varmaan ole kovinkaan seksuaalinen ihminen. Meillä makkarissa tehdään kyllä vaikka mitä, välillä vain toisen osapuolen orgasmin eteen (ja arvaa mitä, joskus minä, NAINEN, olen se jonka nautinnon eteen mieskin tekee työtä). Onneksi mun miehellä tuntuu olevan jonkun asteen fetissi naisen orgasmn suhteen.
[/quote]Itseasiassa olen ja orgasmeja meillä tulee tuon tuostakin eikä siihen tarvi mitään erikoisempaa työskentelyä niinkuin teillä tarvii tehdä orgasmin eteen. Toki jos haluaa pitemmän kaavan mukaan höpöstellä niin ok. Mut ei todellakaan ole tarvetta kun me saadan orgasmeja hyvin.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:42"]
Millä kirjoittaja perustelee sitten sen, että naiset eivät saa orgasmeja, mutta miehet saavat?
[/quote]
No olipas hyvin kiperä kysymys. Olisko siksi, että lisääntymiseen vaaditaan miehen orgasmi kun taas naisen orgasmilla ei ole lisääntymisen kannalta merkitystä.
[/quote]
on merkitystä. siittiöt kulkeutuvat paremmin jos nainen saa orgasmin. Sen sijaan miehen orgasmilla ei ole väliä, kun mällit tulee. Ei siis sama asia...
Mies voi saada useita kertoja peräkkäin, jos pidättää syöksyn lihaksilla. On siitä sellainen hyöty.
ihan tosi?
no, mä olen nainen. en ole ikinä saanut orgasmia. siis kukaan mies ei ole ikinä saanut orgasmia. jee.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:21"]
[/quote]kaunis nainen mun mielestä, no mä olenkin mies ja en koe että tuo uhkaa jotenkin minua niin kuin sinä koet. Hätäännyt.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:30"]
[/quote]kaunis nainen mun mielestä, no mä olenkin mies ja en koe että tuo uhkaa jotenkin minua niin kuin sinä koet. Hätäännyt.
[/quote]
Miksi ihmeessä neurologisesti sairas, ruma nainen uhkaisi minua millään lailla? Taidat olla itse Saila.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:34"]
[/quote]
Miksi ihmeessä neurologisesti sairas, ruma nainen uhkaisi minua millään lailla? Taidat olla itse Saila.
[/quote]Mihin ihmeeseen sun väitteet perustuu?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:22"]
Millä kirjoittaja perustelee sitten sen, että naiset eivät saa orgasmeja, mutta miehet saavat?
[/quote]
No olipas hyvin kiperä kysymys. Olisko siksi, että lisääntymiseen vaaditaan miehen orgasmi kun taas naisen orgasmilla ei ole lisääntymisen kannalta merkitystä.
[/quote]
on merkitystä. siittiöt kulkeutuvat paremmin jos nainen saa orgasmin. Sen sijaan miehen orgasmilla ei ole väliä, kun mällit tulee. Ei siis sama asia...
[/quote]
Niin kuin tuli jo mainittua, käytännössä 100% miehistä tulee molemmat aina samaan aikaan. Teillähän se varmaan meneekin niin että mies saa siemensyöksyn ja myöhemmin illalla säätiedotusta katsellessa orkut. Later that evening...OOHHHH! Hullunkuriset perheet. Muuten tuo ns. upsuck teoria on huuhaata.
Another contribution to the adaptation school of thought is the "sperm up-suck theory," which contends that uterine contractions along with oxytocin release during orgasm suction potent semen upward into the vaginal canal [source: Lloyd]. According to zoologist Robin Baker, who popularized the long-held theory with his 1996 book "Sperm Wars," orgasms lend women a helping hand by innately spotting -- or at least up-sucking -- the most virile men. If the up-suck theory, which was originally tested on female pigs, was true, that would endow female orgasms with a reproductive advantage by increasing a woman's fertility.
But Baker's thesis didn't go unchallenged, and a June 2011 reanalysis of the related scientific literature poked holes in the up-suck strategy for a number of reasons. For instance, Baker's research included only a single subject, and additional studies found no conclusive evidence of orgasm-induced sperm retention in sexually aroused women [source: Levin].
Mielenkiintoista. Olen itse saanut ensimmäisen orgasmini vasta yli 40-vuotiaana. Lapset oli tehty, sterilointi myös. Luulen, että suurin syy orgasmin kokemiseen oli täydellinen rentoutuminen siitä, ettei enää voi tulla raskaaksi "väärään aikaan."
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:07"] [quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:05"]Ei voi olla niin vaikeaa myöntää että naiset on itse vastuussa omasta orgasmistaan. [/quote] Eli jos ei saa miehen haluamalla tavalla/vain sellaisesta seksistä josta mies pitää, niin kuuluisi hoidella itse itsensä tyyliin jälkikäteen?:D mä oon vastuussa mun miehen ja itseni orgasmista ja toistepäin [/quote]Niin. ei voi olla vaikeaa ymmärtää. [/quote] Ok et sitten varmaan ole kovinkaan seksuaalinen ihminen. Meillä makkarissa tehdään kyllä vaikka mitä, välillä vain toisen osapuolen orgasmin eteen (ja arvaa mitä, joskus minä, NAINEN, olen se jonka nautinnon eteen mieskin tekee työtä). Onneksi mun miehellä tuntuu olevan jonkun asteen fetissi naisen orgasmn suhteen.
[/quote]Itseasiassa olen ja orgasmeja meillä tulee tuon tuostakin eikä siihen tarvi mitään erikoisempaa työskentelyä niinkuin teillä tarvii tehdä orgasmin eteen. Toki jos haluaa pitemmän kaavan mukaan höpöstellä niin ok. Mut ei todellakaan ole tarvetta kun me saadan orgasmeja hyvin.
[/quote]
Ei munkaan orgasmin eteen onneksi paljoa tarvitse kummankaan tehdä ja ekan jälkeen niitä tulee useampi melkein itsestään. Mun pointti oli vaan se että tosta on kaikki seksikkyys ja ns erotiikka kaukana jos kummatkin käyttäytyy sängyssä ns itsekkäästi. Meillä on kummallakin halu tyydyttää toisemme jolloin seksi on sellaista joista kummatkin pitää, ei kuvailemaasi "mies päättää miten pannaan ja nainen tulee jos itse ottaa vastuun". Toki sinun ja kumppanisi kohdalla tuo tarkoittaa että nainen nauttii siitä seksistä jonka mies määrittelee mikä on hyvä, mutta et voi yleistää koko maailmalle että nainen on itse vastuussa orgasmistaan mutta mies määrittelee seksin. Hyvä jos toimii teillä, im out!:D
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:34"]
[/quote]
[/quote]Mihin ihmeeseen sun väitteet perustuu?
[/quote]
Anteeksi kuinka? Tämä henkilö kertoo varsin avoimesti neurologisista sairauksistaan somessa. Ja tämä henkilö ei vastaa minun kauneusihanteitani.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:22"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Aika marginaalinen varmaan toi naisen hyöty. Mä oon ollut 3 kertaa raskaana ilman yhtäkään orgasmia. Kaikki kerrat vielä päälle 34-vuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:32"]
Olen itse yhdyntäorgasmeja saava nainen, mutta olipa huonosti kirjoitettu juttu.
[/quote]
Samaa mieltä. Ja saan monta kertaa.