Te naiset, jotka olette vaatimattomimman näköisiä kaveriporukasta
Miten olette kestäneet sen, että baareissa ette saa mitään huomiota miehiltä, korkeintaan silloin jos miehet siirtyvät iskemään teitä nätimpien kavereiden antaessa ensin pakit? Miten tapailuissa olette voineet pitää miehen kiinnostuneena itsestänne, kun kavereita esiteltäessä auttamatta miesten kiinnostus laimenee nähdessään kauniimpia kavereitanne?
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:12"]
Käy välillä baarissa muiden kuin näiden kauneimpien kavereidesi kanssa. Ja tosiaan, ole itse aktiivinen. Tutustu rauhassa sinua kiinnostavaan mieheen, jos asia kavereille esittelystä vaivaa sinua niin älä tee sitä ihan alkuvaiheessa. Jos olette jo tapailleet jonkin aikaa ja sitten kun mies tapaa näitä kavereitasi ja kiinnostuukin heistä enemmän, heitä sellainen idiootti menemään.
[/quote]
Miten se tekee miehestä idiootin, jos osoittaudun itse riittämättömäksi? Ei minusta se niin mene.
Tietysti tuota voisi välillä kokeilla, että käy baareissa muidenkin kavereiden kanssa.
[/quote]
Sanotko itseäsi riittämättömäksi. Ei näin!
toivon, että tapaat sen, jonka kanssa muodostat pitkäaikaisen parisuhteen. silloin lakkaat ajattelemasta noita juttuja.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:12"] Käy välillä baarissa muiden kuin näiden kauneimpien kavereidesi kanssa. Ja tosiaan, ole itse aktiivinen. Tutustu rauhassa sinua kiinnostavaan mieheen, jos asia kavereille esittelystä vaivaa sinua niin älä tee sitä ihan alkuvaiheessa. Jos olette jo tapailleet jonkin aikaa ja sitten kun mies tapaa näitä kavereitasi ja kiinnostuukin heistä enemmän, heitä sellainen idiootti menemään. [/quote] Miten se tekee miehestä idiootin, jos osoittaudun itse riittämättömäksi? Ei minusta se niin mene. Tietysti tuota voisi välillä kokeilla, että käy baareissa muidenkin kavereiden kanssa. [/quote] Sanotko itseäsi riittämättömäksi. Ei näin!
[/quote]
Mitä muutakaan sitä voisi olla jos en miehille riitä omana itsenäni?
En jaksanut lukea koko keskustelua. Mutta mä oon (ollut) kaunis, nykyäänkin oon hyvännäköinen mutta kyllä silti moni kakskymppinen mut kauneudessa peittoaa. Ottaa tosi koville ettei oo enää kuumimpien kärjessä, jään sitten usein ilman miestä, kun en halua sitten niitä hirveämpiä. Varmaan olis helpompi siitymä vanhempaan ikään olla ollut aina ok-näköinen.
En käy koskaan baareissa porukalla, vaan aina yksin. Aina on seuraa näin löytynyt, vaikka en ole kummoisen näköinen ja ylipainoakin on. Joskus nuorempana kun kävin porukassa baarissa, oli tosiaan tuota ilmiötä että sain istua seinäruusuna kun miehet nauratti nätempiä kavereita.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:12"] Käy välillä baarissa muiden kuin näiden kauneimpien kavereidesi kanssa. Ja tosiaan, ole itse aktiivinen. Tutustu rauhassa sinua kiinnostavaan mieheen, jos asia kavereille esittelystä vaivaa sinua niin älä tee sitä ihan alkuvaiheessa. Jos olette jo tapailleet jonkin aikaa ja sitten kun mies tapaa näitä kavereitasi ja kiinnostuukin heistä enemmän, heitä sellainen idiootti menemään. [/quote] Miten se tekee miehestä idiootin, jos osoittaudun itse riittämättömäksi? Ei minusta se niin mene. Tietysti tuota voisi välillä kokeilla, että käy baareissa muidenkin kavereiden kanssa. [/quote] Sanotko itseäsi riittämättömäksi. Ei näin!
[/quote]
Mitä muutakaan sitä voisi olla jos en miehille riitä omana itsenäni?
[/quote]
Ei sun tarvitse riittää monille satunnaisille miehille. Kun ystävystyt ja rakastut sen yhden kanssa niin se on siinä. Sun pitää vaan loppuun asti arvostaa itseäsi niin, että ymmärrät, että ne miehet, joiden kanssa ei natsaa tai jotka lähtevät muiden matkaan, eivät ole sua varten. Hyvää kannattaa odottaa.
Olen ollut aika vetäytyvä, mutta elämän aikana mulle on kehittynyt omanarvontunto ja itseluottamus. Puhun asioista suoraan, en piikittele. Olen huomannut joittenkin miesten osoittavan kunnioitusta kun olen mm. tarvittaessa osannut suuttua. Olen kuitenkin hauska ja keskustelen mielelläni. Hyvän, arvostavan miehen löysin aikoinani. Kouluaikoina olin seinäruusuista seinäruusuin.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:32"] [quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:12"] Käy välillä baarissa muiden kuin näiden kauneimpien kavereidesi kanssa. Ja tosiaan, ole itse aktiivinen. Tutustu rauhassa sinua kiinnostavaan mieheen, jos asia kavereille esittelystä vaivaa sinua niin älä tee sitä ihan alkuvaiheessa. Jos olette jo tapailleet jonkin aikaa ja sitten kun mies tapaa näitä kavereitasi ja kiinnostuukin heistä enemmän, heitä sellainen idiootti menemään. [/quote] Miten se tekee miehestä idiootin, jos osoittaudun itse riittämättömäksi? Ei minusta se niin mene. Tietysti tuota voisi välillä kokeilla, että käy baareissa muidenkin kavereiden kanssa. [/quote] Sanotko itseäsi riittämättömäksi. Ei näin! [/quote] Mitä muutakaan sitä voisi olla jos en miehille riitä omana itsenäni? [/quote] Ei sun tarvitse riittää monille satunnaisille miehille. Kun ystävystyt ja rakastut sen yhden kanssa niin se on siinä. Sun pitää vaan loppuun asti arvostaa itseäsi niin, että ymmärrät, että ne miehet, joiden kanssa ei natsaa tai jotka lähtevät muiden matkaan, eivät ole sua varten. Hyvää kannattaa odottaa. Olen ollut aika vetäytyvä, mutta elämän aikana mulle on kehittynyt omanarvontunto ja itseluottamus. Puhun asioista suoraan, en piikittele. Olen huomannut joittenkin miesten osoittavan kunnioitusta kun olen mm. tarvittaessa osannut suuttua. Olen kuitenkin hauska ja keskustelen mielelläni. Hyvän, arvostavan miehen löysin aikoinani. Kouluaikoina olin seinäruusuista seinäruusuin.
[/quote]
Osaatko sanoa jotain keinoja miten pystyit kehittämään tuon itseluottamuksen ja omantunnonarvon? Nyt kun takana on itsellä vaan pääasiassa epäonnistumisia tuntuu, etten ole siinä asemassa että voisin saada miestä joka pitäisi minusta omana itsenäni vaan jotain on muutettava. Ymmärrän kyllä hyvin mistä puhut ja asioista olen lukenut, mutten vaan näytä osaavan toteuttaa sitä.
Kumma kyllä en koskaan edes ole tajunnut pelkääväni mieheni ihastuvan kavereihini. :D
Kaverini ovat järestään mua kauniimpia naisia, vaan silti mieheni päivittäin hokee mulle miten olen kaunis ja seksikäs, eikä saa sormiaan pidettyä irti musta. ;)
Ja kyllä, suhdetta jo useampi vuosi takana.
Minä kilpaile. Eri sarjassa paremmannäköidten kanssa, siten. Olen aidosti pahoillani jos minua yritetään iskeä kökösti. Jotkut ovat ottaneet haasteena ja kuvittelevat, että vain esitän vaikeasti tavoiteltavaa. Oikeasti minua on mahdoton tavoitella, ei irtoa.
Nautin kyllä älykkäästä seurasta ja huumoristakin. Osa ystävistäni on älykkäitä JA kauniita, osa ei. En vaihtaisi osia.
En ole oppinut sopeutumaan tilanteeseen :) Minua ei yritetä edes sitten kun ne nätimmät on pakit antaneet, mikä on kyllä ihan hyvä, koska sellainen sarjayritys on vaan noloa ja epätoivoisen näköistä. Olen yrittänyt sitten itse tehdä aloitteita niille miehille jotka vaikuttavat kiinnostaville, mutta olen saanut aina pakit. Selvästi siis yritän paljon sitä kuuluisaa tasoani korkeampia miehiä. Mutta kun baarissa jo jutteluun meno perustuu ohikiitävään ulkonäön arviointiin ja ellei lupaukseen niin ainakin vihjaukseen että voisi olla toisesta fyysisesti kiinnostunut, en todellakaan pysty menemään sellaisten miesten luo juttusille, jotka eivät ensivaikutelmaltaan minua ollenkaan kiinnosta. Ei olisi reilua kellekään. Toki tiedän että tämä toimii myös toistepäin, eli minun ulkonäköni ja ensivaikutelmani on niin vastenmielinen, ettei kukaan mies siksi tee aloitteen tynkääkään. Aivan yhtä huono tuuri on yhteyksissä kuten harrastuksissa jotka eivät perustu ulkonäköön vaan toiseen tutustumiseen ihmisenä. Pidänkin siis mahdollisuuksiani ikinä löytää kumppani hieman nollaa pienempinä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:56"]
Miten olette kestäneet sen, että baareissa ette saa mitään huomiota miehiltä, korkeintaan silloin jos miehet siirtyvät iskemään teitä nätimpien kavereiden antaessa ensin pakit? Miten tapailuissa olette voineet pitää miehen kiinnostuneena itsestänne, kun kavereita esiteltäessä auttamatta miesten kiinnostus laimenee nähdessään kauniimpia kavereitanne?
[/quote]
Aliarvioit miehiä aika pahasti. Moni kakku päältä kaunis, silkkoa sisältä... pätee myös naisiin.
Kuvitteltko kauniiden naisten saavan kaikki miehet? Miksi?
Ajattelemme miten saamme silti miljardi kertaa enemmän ja helpommin huomiota kuin miehet itse ja ei tarvitse silti alentua niin huonoon osaan kuin mies ja itse lähestyä miehiä, vaan miehet tekevät aina ihan kaiken ja itse ei tarvitse kuitenkaan tehdä yhtään mitään. Joten oikeastaan olemme aika hyvässä asemassa kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:59"]
Ajattelemme miten saamme silti miljardi kertaa enemmän ja helpommin huomiota kuin miehet itse ja ei tarvitse silti alentua niin huonoon osaan kuin mies ja itse lähestyä miehiä, vaan miehet tekevät aina ihan kaiken ja itse ei tarvitse kuitenkaan tehdä yhtään mitään. Joten oikeastaan olemme aika hyvässä asemassa kuitenkin.
[/quote]
Ei kiinnosta lukea nyt miesten kommentteja vaan tavisnaisten, joilla on kauniimpia kavereita. Oikeita vastauksia odotellessa, kiitos...
Ratkaisin aikanaan ongelman olemalla itse aktiivinen. Ei koskaan tullut mieleen että jonkun olisi pitänyt lähestyä minua, itse asiassa se ois ollut jotenkin kiusallista. Lähestyin aina itse niitä miehiä jotka koin kiinnostaviksi. Ja koska nämä miehet oli aina sellaisia rillipäisiä symppiksiä, joiden ympärillä ei muutenkaan ollut hirveästi tunkua, niin mulla kävi aina hyvä flaksi, hauskaa oli sekä mulla että miehellä. :)
Lakkaa olemasta olosuhteiden armoilla ja ala toimia. Etsi porukasta kiva tavismies, ota katsekontakti, aloita tutustuminen. Sillä millaisia sun kaverit on tai tuntemattomat miehet on, ei pitäisi olla tässä asiassa mitään merkitystä. Vapaudu, rentoudu, älä lataa liikaa odotuksia.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:01"]
[/quote]
Ei kiinnosta lukea nyt miesten kommentteja vaan tavisnaisten, joilla on kauniimpia kavereita. Oikeita vastauksia odotellessa, kiitos...
[/quote]
Vastasin heidän puolesta, vaikka yritätkin tehdä erittäin hyväosaisista ihmisistä väkisin uhreja luomalla ongelman joka ei ole oikeasti edes mikään ongelma.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:03"]
[/quote]
[/quote]
Vastasin heidän puolesta, vaikka yritätkin tehdä erittäin hyväosaisista ihmisistä väkisin uhreja luomalla ongelman joka ei ole oikeasti edes mikään ongelma.
[/quote]
Mene pois.
Ratkaisin aikanaan ongelman olemalla itse aktiivinen. Ei koskaan tullut mieleen että jonkun olisi pitänyt lähestyä minua, itse asiassa se ois ollut jotenkin kiusallista. Lähestyin aina itse niitä miehiä jotka koin kiinnostaviksi. Ja koska nämä miehet oli aina sellaisia rillipäisiä symppiksiä, joiden ympärillä ei muutenkaan ollut hirveästi tunkua, niin mulla kävi aina hyvä flaksi, hauskaa oli sekä mulla että miehellä. :)
Lakkaa olemasta olosuhteiden armoilla ja ala toimia. Etsi porukasta kiva tavismies, ota katsekontakti, aloita tutustuminen. Sillä millaisia sun kaverit on tai tuntemattomat miehet on, ei pitäisi olla tässä asiassa mitään merkitystä. Vapaudu, rentoudu, älä lataa liikaa odotuksia.
[/quote]
Itse olen juuri ollut aloitteellinen, jotta jotain säpinää olen edes saanut, mutta loppupeleissä ei sillä ole väliä kun juuri nuo nörttitavismiehetkin ovat kiinnostuneet niistä kauniimmista. Kaveripiiriin kun kuuluu näitä ennen jopa mallintöitä tehneitä, plus ovat sosiaalisia ja aivan ihania ihmisiä muutenkin, joten en todellakaan ihmettele noita miehiä.
Mua on aina inhottanut ylimääräinen huomio
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:03"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mene pois.
[/quote]
Ymmärrän että ottaa koville, kun ei voi uhriutua rauhassa typerillä ongelmilla ja että oikeasti on vielä paljon huono-osaisempiakin kuin itse.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:59"]
Olen paljon muutakin kuin vaatimaton ulkonäköni. Minulla on mielenkiintoisia mielenkiinnonkohteita, hyvä tyyli, paljon avartavia kokemuksia, tuhansittain luettuja, kauniita kirjoja ja kymmeniä tuttuja ja rakkaita ystäviä sekä ihana perhe. Tienaan mukavasti ja mulla on terveet lapset ja kiva mies.
Mitä hiton väliä sillä on, jos joku ystäväni sopisi minua paremmin Cosmon kanteen esittelemään kevään muotia? Elämässä on kauhean paljon muutakin. Vaikka joku pinnallinen voisi muuta luulla, en haluaisi vaihtaa ulkonäköäni tai ole kateellinen mallinaisille. Arvostan itseäni ja myös ulkonäköäni, itselleni olen maailman kaunein.
[/quote]
Hyvin sanottu. Kai sitä silti ajattelee, että ei riitä. Pääasiassa olen tyytyväinen omaan koulutukseeni, harrastuksiini ja muutoinkin siihen mihin keskitän energiani ja aikani tässä elämässä, mutta se tuntuu nollaantuvan siihen etten ulkonäöllisesti riitä.