Te naiset, jotka olette vaatimattomimman näköisiä kaveriporukasta
Miten olette kestäneet sen, että baareissa ette saa mitään huomiota miehiltä, korkeintaan silloin jos miehet siirtyvät iskemään teitä nätimpien kavereiden antaessa ensin pakit? Miten tapailuissa olette voineet pitää miehen kiinnostuneena itsestänne, kun kavereita esiteltäessä auttamatta miesten kiinnostus laimenee nähdessään kauniimpia kavereitanne?
Kommentit (69)
Käy välillä baarissa muiden kuin näiden kauneimpien kavereidesi kanssa. Ja tosiaan, ole itse aktiivinen. Tutustu rauhassa sinua kiinnostavaan mieheen, jos asia kavereille esittelystä vaivaa sinua niin älä tee sitä ihan alkuvaiheessa. Jos olette jo tapailleet jonkin aikaa ja sitten kun mies tapaa näitä kavereitasi ja kiinnostuukin heistä enemmän, heitä sellainen idiootti menemään.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:12"]
Käy välillä baarissa muiden kuin näiden kauneimpien kavereidesi kanssa. Ja tosiaan, ole itse aktiivinen. Tutustu rauhassa sinua kiinnostavaan mieheen, jos asia kavereille esittelystä vaivaa sinua niin älä tee sitä ihan alkuvaiheessa. Jos olette jo tapailleet jonkin aikaa ja sitten kun mies tapaa näitä kavereitasi ja kiinnostuukin heistä enemmän, heitä sellainen idiootti menemään.
[/quote]
Miten se tekee miehestä idiootin, jos osoittaudun itse riittämättömäksi? Ei minusta se niin mene.
Tietysti tuota voisi välillä kokeilla, että käy baareissa muidenkin kavereiden kanssa.
en käynyt hirveästi baareissa, en tykkää siitä "lihatiskitunnelmasta". jos käy paljon baareissa, tuo juttu varmaan korostuu, muualla ei niinkään.
jos ei ole hirveän kaunis, niin on paremmat mahdollisuudet elää tyytyväitä elämää vanhempana, koska ei perusta minäkuvaansa miesten huomioon.
ja tuo taitaa olla ongelma vain niin kauan kuin on sinkku. sitten kun seurustelee, niin sitten sitä elää siinä suhteessa ja siihen vaikuttaa muut asiat pitkällä aikavälillä enemmän kuin ulkonäkö.
kannattaa muistaa, että vaikka nainen saisi huomiota miehiltä, se ei tarkoita, että hänellä olisi edellytykset hyvään parisuhteeseen. mietitään vaikkapa ruotsin prinsessa madeleinea. häntä petettiin ja ei nykyinenkään parisuhde taida ihan onnellinen olla.
Mulla on aikalailla erilainen miemaku kuin kavereilla, eipä ole juuri vaaraa että joku kaveri siinä mielessä mun miestäni katselis. Mun miesmaun miehillä ei ikinä ois mitään saumaa mun kavereihin joten pelko on aika turha. Toisaalta eipä ne miehetkään kovin suurella todennäköisyydella niistä mun kavereista kiinnostuis, vaikka ovatkin nätimpiä kuin minä.
En siis tavallaan ole mun kavereitteni kanssa samassa sarjassa ollenkaan, olen tyyliltäni hyvin erilainen jne. En koe kavereitani "kilpailijoiksi".
Baarissa olen käynyt joskus ihan yksinkin, varsinkin keikoilla ja kaveriporukastakin voi aina hetkeksi liueta jonnekin - silloin ei tule verratuksi niihin nätteihin kavereihin ainakaan heti. Sitten on miespuolisia kavereita, heidän kanssaan on kiva käydä viihteellä myös. Silloin kyllä harvemmin tulee mitään säätöä, potentiaaiset miehet varmaan olettaa että olen jonkun kaveriporukkani miehen tyttis. :)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:06"]Mua on aina inhottanut ylimääräinen huomio
[/quote]
Samoin minua! Olen mieluummin melko huomaamaton ja onnellisesti avioliitossa kauniista ystävistä huolimatta :)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:19"]
Mulla on aikalailla erilainen miemaku kuin kavereilla, eipä ole juuri vaaraa että joku kaveri siinä mielessä mun miestäni katselis. Mun miesmaun miehillä ei ikinä ois mitään saumaa mun kavereihin joten pelko on aika turha. Toisaalta eipä ne miehetkään kovin suurella todennäköisyydella niistä mun kavereista kiinnostuis, vaikka ovatkin nätimpiä kuin minä.
En siis tavallaan ole mun kavereitteni kanssa samassa sarjassa ollenkaan, olen tyyliltäni hyvin erilainen jne. En koe kavereitani "kilpailijoiksi".
[/quote]
Meillä on myös eri miesmaku kavereiden kanssa, mutta tapailemilla miehillä näyttää olevan enemmän kavereihin sopiva naismaku. Ystäviäni ei ole koskaan kiinnostaneet pätkääkään tapailemani miehet, samaa ei tosiaan voi sanoa taas niiden miesten kiinnostuksesta kavereita kohtaan.
NO, potuttihan se silloin nuorempana ja paljon. Enää ei haittaa, olen tottunut tähän yksinäisyyteen.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:24"]
NO, potuttihan se silloin nuorempana ja paljon. Enää ei haittaa, olen tottunut tähän yksinäisyyteen.
[/quote]
Uskon. Vuosien saatossa sitä vaan on tajunnut, että naisena ei voi kuin hävitä jos ei ole kaunis. Joku mies korkeintaan voi tyytyä, jos ei ole mahdollisuuksia muuhun. Ei oo kauhean kivaa tietää olevansa se ikuinen 2. vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:14"]
[/quote]
Miten se tekee miehestä idiootin, jos osoittaudun itse riittämättömäksi? Ei minusta se niin mene.
Tietysti tuota voisi välillä kokeilla, että käy baareissa muidenkin kavereiden kanssa.
[/quote]
No kyllä mies on idiootti jos huomaa sinun olevan "riittämätön" hänelle vasta kun tapaa kauniit kaverisi.
Ja aina, ihan aina on jossain joku joka on kauniimpi kuin se joka miehellä on just silloin kainalossa. Jos mies menettää kiinnostuksen naiseen vain siksi että näkee joskus jossain jonkun joka jollain kriteereillä on kauniimpi, on mieheen uhrattu aika ollut hukkaan heitettyä.
Ja ihan taatusti löytyy komeampiakin miehiä kuin se lähibaarin Petteri, mutta ei se ole mikään syy heivata Petteriä. Ihminen joka menettää kiinostuksen omaan kumppaniinsa aina kun näkee jonkun kauniimman / komeamman, ei tule koskaan saamaan pitkää parisuhdetta.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:01"]
Ratkaisin aikanaan ongelman olemalla itse aktiivinen. Ei koskaan tullut mieleen että jonkun olisi pitänyt lähestyä minua, itse asiassa se ois ollut jotenkin kiusallista. Lähestyin aina itse niitä miehiä jotka koin kiinnostaviksi. Ja koska nämä miehet oli aina sellaisia rillipäisiä symppiksiä, joiden ympärillä ei muutenkaan ollut hirveästi tunkua, niin mulla kävi aina hyvä flaksi, hauskaa oli sekä mulla että miehellä. :)
Lakkaa olemasta olosuhteiden armoilla ja ala toimia. Etsi porukasta kiva tavismies, ota katsekontakti, aloita tutustuminen. Sillä millaisia sun kaverit on tai tuntemattomat miehet on, ei pitäisi olla tässä asiassa mitään merkitystä. Vapaudu, rentoudu, älä lataa liikaa odotuksia.
[/quote]
Itse olen juuri ollut aloitteellinen, jotta jotain säpinää olen edes saanut, mutta loppupeleissä ei sillä ole väliä kun juuri nuo nörttitavismiehetkin ovat kiinnostuneet niistä kauniimmista. Kaveripiiriin kun kuuluu näitä ennen jopa mallintöitä tehneitä, plus ovat sosiaalisia ja aivan ihania ihmisiä muutenkin, joten en todellakaan ihmettele noita miehiä.
[/quote]
Nörttitavismiehet? Lol, ei nörtti ole paha enää yläasteen jälkeen jos ei sentään ole vain kotonaan wowia hakkaava yksilö. Nörttimies ei ole pohjasakkaa enää kun hänellä on hyvä duuni ja omat hampaat kun ei ole menettänyt niitä nakkikioskilla. Kaikilla firman nörttimiehillä on naiset.... entisistä tarkkiskoviksista en sen sijaan tiedä :D
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:23"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:19"]
[/quote]
Meillä on myös eri miesmaku kavereiden kanssa, mutta tapailemilla miehillä näyttää olevan enemmän kavereihin sopiva naismaku. Ystäviäni ei ole koskaan kiinnostaneet pätkääkään tapailemani miehet, samaa ei tosiaan voi sanoa taas niiden miesten kiinnostuksesta kavereita kohtaan.
[/quote]
Ne miehet saa näpeilleen kun huomaavat että kavereitasi ei voisi romanttisessa mielessä vähempää kiinnostaa. Kaverisi ilmeisesti ovat ihan häkellyttävän kauniitä - ei ole mikään ihme jos mies häkeltyy kun poikkeuksellisia kaunottaria näkee. Ystäviesi platoninen suhtautuminen kyllä hillitsee ajan myötä miehen kiinnostusta taatusti.
Anna miehille aikaa! :) Vietä heidän kanssaan aikaa kahden kesken. Vasta silloin huomaa onko välillä kipinää ja kemiaa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:01"]
Ratkaisin aikanaan ongelman olemalla itse aktiivinen. Ei koskaan tullut mieleen että jonkun olisi pitänyt lähestyä minua, itse asiassa se ois ollut jotenkin kiusallista. Lähestyin aina itse niitä miehiä jotka koin kiinnostaviksi. Ja koska nämä miehet oli aina sellaisia rillipäisiä symppiksiä, joiden ympärillä ei muutenkaan ollut hirveästi tunkua, niin mulla kävi aina hyvä flaksi, hauskaa oli sekä mulla että miehellä. :)
[/quote]
Sama. Etenkin nuorempana nämä miehet joskus lähtikin sitten kuolaamaan kaveria, ja vaikka se silloin tuntuikin pahalta, niin olihan se myös hyvä "testi". Aina kun niitä kauniimpia naisia tulee vastaan, niin hyvä että se selvisi mahdollisimman pian että mies on vietävissä.
Jokaisen kumppanini olen joutunut itse iskemään ja paljon myös matkan varrella pakkeja olen saanut, joten turha tulla kenenkään väittämään kuinka tavisnaisellakin on helppoa, sen kun odottaa. Jos olisin jäänyt odottamaan, olisin yhä sinkku neitsyt koska yhden yhtä iskuyritystä en ole itse saanut, keltään, koskaan. Ja ei, en edes niitä "ällöwanhojen äijien lähetkö panemaan" -ehdotuksia.
Eli neuvoni on että ole itse aktiivinen, ja yritä vain todeta "joutikin mennä" jos mies alkaa kuolaamaan kaveriasi. On onneksi niitäkin miehiä joille ulkonäkö ei ole niin tärkeää, tai jotka jopa pitävät enemmän tavallisen näköisestä naisesta! En minäkään puolisokseni mitään miesmallia haluaisi, ja näin ajattelevia miehiäkin kyllä on.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:14"]
[/quote]
[/quote]
No kyllä mies on idiootti jos huomaa sinun olevan "riittämätön" hänelle vasta kun tapaa kauniit kaverisi.
Ja aina, ihan aina on jossain joku joka on kauniimpi kuin se joka miehellä on just silloin kainalossa. Jos mies menettää kiinnostuksen naiseen vain siksi että näkee joskus jossain jonkun joka jollain kriteereillä on kauniimpi, on mieheen uhrattu aika ollut hukkaan heitettyä.
Ja ihan taatusti löytyy komeampiakin miehiä kuin se lähibaarin Petteri, mutta ei se ole mikään syy heivata Petteriä. Ihminen joka menettää kiinostuksen omaan kumppaniinsa aina kun näkee jonkun kauniimman / komeamman, ei tule koskaan saamaan pitkää parisuhdetta.
[/quote]
asia on just näin. kukaan ihminen ei koskaan ole koko elämäänsä kaunein ja paras, nopein ja taitavin. kyllä ne kaveriporukan kauneimmatkin joutuu sen eteen, että heitäkin kauniimpia on. varsinkin kun ikää tulee lisää.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:29"]Nörttitavismiehet? Lol, ei nörtti ole paha enää yläasteen jälkeen jos ei sentään ole vain kotonaan wowia hakkaava yksilö. Nörttimies ei ole pohjasakkaa enää kun hänellä on hyvä duuni ja omat hampaat kun ei ole menettänyt niitä nakkikioskilla. Kaikilla firman nörttimiehillä on naiset.... entisistä tarkkiskoviksista en sen sijaan tiedä :D
[/quote]
Ei mulle ne nörttitavismiehet ole koskaan olleetkaan pohjasakkaa kuten näytit päättelevän kommenttini perusteella, useampaa siihen kategoriaan luettavaa olen tapaillut elämäni aikana. Kommenttini oli tarkoitus olla esimerkki, että ihan yhtälailla niiden kanssa on käynyt miten aloituksessa kuvasin.
Vaikka mä en ole yhtä hyvännäköinen kuin kaverini, olen silti itsevarma. Mulla on muita avuja kuin ulkonäköni.
Mulla ja mun kavereilla on myös aika erilainen miesmaku. Mä olen ollut enemmän nörteistä ja naapurin pojista kiinnostuva, kun kaverit on säätäneet pleijereiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:32"]
Ne miehet saa näpeilleen kun huomaavat että kavereitasi ei voisi romanttisessa mielessä vähempää kiinnostaa. Kaverisi ilmeisesti ovat ihan häkellyttävän kauniitä - ei ole mikään ihme jos mies häkeltyy kun poikkeuksellisia kaunottaria näkee. Ystäviesi platoninen suhtautuminen kyllä hillitsee ajan myötä miehen kiinnostusta taatusti.
Anna miehille aikaa! :) Vietä heidän kanssaan aikaa kahden kesken. Vasta silloin huomaa onko välillä kipinää ja kemiaa.
[/quote]
Pari on vaan noita ex-malleja, loput ihan perusnättejä. Itse kun en ole luettavissa edes perusnätteihin, vaikka olen vuosikaudet yrittänyt parantaa ulkonäköäni eri keinoin.
Mulla on tällainen superkaunis kaveri, joka flirttailee kaikkien kanssa ja saa koko baarin huomion. Nolona sitten kävelen perässä, kun miehet piirittävät häntä ja itse jään taka-alalle. Usein en tämän naisen kanssa lähde ulos, koska en tosiaan saa sitten huomiota. Olen siis ihan kaunis ja miehiä saan, mutten tämän naisen seurassa.
En usko, että ongelmani olisi näin suuri jos olisi vielä normaali itseluottamus. Vuosikausien hankaluudet ja miesten jättämiset on aikaansaaneet sen, että olen reagoinut tapahtumiin huonolla itsetunnolla. Ei tavisnainen, joka ei arvosta edes itseään ole kellekään miehelle 1. vaihtoehto :/ Ei varmaan nätteyskään auttaisi enää tilanteessani.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:59"]
Ajattelemme miten saamme silti miljardi kertaa enemmän ja helpommin huomiota kuin miehet itse ja ei tarvitse silti alentua niin huonoon osaan kuin mies ja itse lähestyä miehiä, vaan miehet tekevät aina ihan kaiken ja itse ei tarvitse kuitenkaan tehdä yhtään mitään. Joten oikeastaan olemme aika hyvässä asemassa kuitenkin.
[/quote]
Ei kiinnosta lukea nyt miesten kommentteja vaan tavisnaisten, joilla on kauniimpia kavereita. Oikeita vastauksia odotellessa, kiitos...
[/quote]
Vastasin heidän puolesta, vaikka yritätkin tehdä erittäin hyväosaisista ihmisistä väkisin uhreja luomalla ongelman joka ei ole oikeasti edes mikään ongelma.
[/quote]
Mene pois.
[/quote]
Ymmärrän että ottaa koville, kun ei voi uhriutua rauhassa typerillä ongelmilla ja että oikeasti on vielä paljon huono-osaisempiakin kuin itse.
[/quote]
Ylimääräisenä tungen nokkani tähän keskusteluun, ihmisiä monesti tuppaa ärsyttämään jos joku vastaa heidän puolestaan kysymykseen mitne he jonkun ilmiön kokevat. Sekin tuppaa ärsyttämään jos joku on yksisilmäinen ettei edes sitä suostu näkemään.
Kuvitellaan että joku olisi kiinnotunut siitä miltä sinusta tuntuu, kun komeammat ja menestyneemmät miehet vievät kaikki naiset sinun katsellessa vierestä. Miten paljoin arvostaisit jos joku nainen vastaisi ettei se voi olla ongelma. koska valkoinen länsimaalainen mies on aina maailman hyväosaisin ihminen?
Älkää enää vastatko noihin roskainttämisviesteihin, haluaisin pitää keskustelun asiallisena ja aloituksen kysymyksiin keskittyvänä...