Mieheni ei halua olla parhaan kaverini älykkömiesystävän kaveri
Hänen mielestään heillä ei ole mitään yhteistä. Mieheni tykkää urheilusta ja oluista. Kaverini miesystävä opiskelee professoriksi ja järjestää mm. viininmaistiaisia. Mieheni ei halua sellaisiin mukaan. Minusta se on junttia olla vain samojen kalakavereiden kanssa tekemisissä. Mitä voisin tehdä?
Kommentit (30)
Missäs Porvoon koulussa professoriksi opiskellaan? Viinimaistiaiset tulevat ilmeisesti samalta suunnalta. Huono oli tämä, hyvin huono.
Opetella ymmärtämään että jokainen henkilö on omanlaisensa yksiö
Siis mitä, opiskelee professoriksi!
Nyt heitit pahan 🤣🤣🤣
Onko juntimpaa kuin tuollainen wanna-be hifistely kuin viinimaistiaiset, kai nyt käyvät sitten teatterissa kun se on niin kultturellia ? Ja oikein opiskelee professoriksi.....
Meillä sama tilanne. Kaverin mies on akateemikko ja mun autonasentajamies ei halua kaveerata hänen kanssaan, koska kaverin miehellä ei ole edes ajokorttia.
Oletettavasti tunne on täysin molemminpuolinen. Pakkohengailu on kamalaa.
Aika mato, kun on päässyt opiskelemaan professoriksi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama tilanne. Kaverin mies on akateemikko ja mun autonasentajamies ei halua kaveerata hänen kanssaan, koska kaverin miehellä ei ole edes ajokorttia.
Kuka heistä hän on? https://www.aka.fi/suomen-akatemian-toiminta/tutkimuksen-tekijoita/tiet…
Yritä seuraavaksi etsiä luku- ja kirjoitustaitoinen mies.
Kyllä parisuhteessa joustettava puolin toisin, jos nyt pari kertaa vuodessa tuplatreffeillä olisitte se on siedettävä. Eri asia jos vaadit joka viikko hengailemaan nelisin.
Kuulostaa hyvältä. Jokaisella on oikeus valita ystävät. Ei olisi kivaa jos jonkun mies tuputtaisi naista kaveriksi avovaimolleen, niin ei toisinpäinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka heistä hän on? https://www.aka.fi/suomen-akatemian-toiminta/tutkimuksen-tekijoita/tiet…
Jared M. Diamond.
Ap, kuuntele ensi kerralla tarkemmin, miksi hän opiskelee. Ette ole ilmeisesti vielä olleet kovin monissa samoissa illanistujaisissa, kun et ole saanut selville, mitä hän tekee.
Miehellä ei siis saa olla omia kavereita vai mitä hittoa selität?