Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai naisen kiinnostus voi mennä ohi kämpän takia?

Vierailija
06.07.2015 |

Eli nainen kävi ensimmäistä kertaa luonani mutta sen vierailun jälkeen hän jotenkin muuttui. Ei vastaa enää viesteihin kuin parilla sanalla ja on muutenkin nihkeä. Myönnän että kämppäni ei ollut ihan tip top mutta ei kai juttu voi tuohon kaatua?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule voi mennä. Se sinun "ei ihan tip top" voi todellisuudessa olla ihan läävä. Oma koti kertoo ihmisestä paljon. Harkitusti ja persoonallisesti sisustettu siisti koti miehellä on mahtava plussa.

Vierailija
22/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei ollut ihan tiptop" Eli oliko sulla 2 kk astiat tiskaamatta, eri vaatepinoja ympäri kämppää (tossa pinossa on käytetyt vaatteet, jotka haisee jo aika pahalle, mutta niitä voi vielä käyttää), paskainen vessanpytty, levää kasvava lavuaari ja pikkuötököitä vilistämässä? Vai oliko hiukan sotkuista, koska olit imuroinut viimeksi viikko sitten, etkä järjestellyt tavaroita pariin päivään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi.

Vierailija
24/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti sotkuista niin kyllä mä pakit annan sen perusteella. En ala kenenkään kodinkoneeksi saatika ala ketään kouluttamaan siihen hommaan. Mulla on parempaakin tekemistä.

Vierailija
25/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannu saman. Kyllä näin voi käydä. Saattoi johtua mun lapsuudenkodista napatuista mikkihiiriverhoista?

Vierailija
26/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi.
Sitäpaitsi, jos kutsut naisen kylään etkä viitsi edes nähdä vaivaa että siivoat pahimmat sotkut pois, niin kyllä, kiinnostus lopahtaa aika äkkiä.

Vierailija
27/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minä en ainakaan huoli sottapyttyä.

Vierailija
28/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi.

Itselläni kämpässä kirjoja hyllyt täynnä, viherkasveja, pöytäliinat ja harkittu värimaailma.

Ei ole naista enää näkynyt.

Luuli varmasti homoksi.

Käyn ostamassa pari autojulistetta ja tyttökalenterin seuraavaa kertaa varten.

Vierailija
29/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just tällänen tapaus menossa. Olen siis nainen, kävin perjantaina kiinnostavan miehen luona, ja voi luoja että oli paskasta! Yök yök yök. Nyt hän on laitellut mulle viestejä ja mä vaa muutamalla sanalla vastannut takasin.

Vierailija
30/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs josnkämppä on vaan mauton? Star wars lakanat lapsuudesta, isoäidin vanha kukkasohva, isosisän kirjoituspöytä, kaverilta saatu "vähän istuttu" tietokonetuoli, astiasto kokoelma sieltä täältä jne...? Sinällään kämppä siis muuten ihan siisti.

Vierailija
31/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi. Asunnon siisteys ja sisustus (tai niiden puute) kertoo ihmisestä paljon. En haluaisi suhteeseen henkilön kanssa joka jättää likapyykkinsä lojumaan pitkin lattioita, kun itse olen varsin siisti ihminen. Eihän yhdessä asumista voisi ajatellakaan, jos itse haluaa siistin kodin ja toinen ei voi edes pyykkejä viedä koriin.

Vierailija
32/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:06"]Entäs josnkämppä on vaan mauton? Star wars lakanat lapsuudesta, isoäidin vanha kukkasohva, isosisän kirjoituspöytä, kaverilta saatu "vähän istuttu" tietokonetuoli, astiasto kokoelma sieltä täältä jne...? Sinällään kämppä siis muuten ihan siisti.
[/quote]
Mielummin mauton kun sotkuinen.

Vierailija
33/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies oikeasti kunnioittaa naista ja haluaa hänet itselleen, niin hän järjestää asuntonsa tiptop-kuntoon, ennen kuin päästää naisen sinne. Jos mies ei sitä vaivaa näe naisen takia, niin en kyllä katselis minäkään sellaista miestä.

Vierailija
34/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauttomuus ei haittaa, empä mä siellä miehen kodissa asuisi. Vain siisteys ratkasee.

Jos yhteenmuuton aika tulisi niin selkeä merkki siitä että saan päättää sisustuksesta aika pitkälti itse. 8D

t. 7

Vierailija
35/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:09"]Jos mies oikeasti kunnioittaa naista ja haluaa hänet itselleen, niin hän järjestää asuntonsa tiptop-kuntoon, ennen kuin päästää naisen sinne. Jos mies ei sitä vaivaa näe naisen takia, niin en kyllä katselis minäkään sellaista miestä.
[/quote]
Tämä. Amen.

Vierailija
36/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä tuo ei ihan tip-top tarkoittaa? Muut ominaisuudet ei kyllä auta jos asunto on likainen, sorry. Toki on naisiakin jotka elävät sotkuisesti. Mutta minä itse kyllä pidän siisteyttä todella tärkeänä ominaisuutena.

Vierailija
37/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ehdottomasti. Minä ainakin katsoisin pahalla, jos asunto olisi sotkuinen, likainen tai haiseva.

T. Nainen

Vierailija
38/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:06"]

Entäs josnkämppä on vaan mauton? Star wars lakanat lapsuudesta, isoäidin vanha kukkasohva, isosisän kirjoituspöytä, kaverilta saatu "vähän istuttu" tietokonetuoli, astiasto kokoelma sieltä täältä jne...? Sinällään kämppä siis muuten ihan siisti.

[/quote]

Minua ei haittais niin kauan kun itsestä tuntuu, että mies on valmis hankkiutumaan kaikista kulahtaneista ja mauttomista tavaroista eroon, jos päätyisimme muuttamaan yhteen. Eripari astiasto ei haittaa ollenkaan, paitsi jos astiat on halkeilleita tai rumia.

Vierailija
39/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kämppä on läävä niin poistun kiireen vilkkaa takavasemmalle. Sisustamattomuus ei haittaa, vaan paskaisuus. 

Vierailija
40/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei osaa siivota, hänen pitää olla tarpeeksi varakas palkatakseen siivoojan. Jos kämppä on läävä, se on kiss goodbye.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä