Ei kai naisen kiinnostus voi mennä ohi kämpän takia?
Eli nainen kävi ensimmäistä kertaa luonani mutta sen vierailun jälkeen hän jotenkin muuttui. Ei vastaa enää viesteihin kuin parilla sanalla ja on muutenkin nihkeä. Myönnän että kämppäni ei ollut ihan tip top mutta ei kai juttu voi tuohon kaatua?
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:01"]
Todellakin voi. Sitäpaitsi, jos kutsut naisen kylään etkä viitsi edes nähdä vaivaa että siivoat pahimmat sotkut pois, niin kyllä, kiinnostus lopahtaa aika äkkiä.
[/quote] Joo ihan samaa aattelin. Keskiverto ihminen siivoaa kämpän perussiistiksi ihan kenen vain takia. Jos ei jaksa siivota mahdollisesti koko iän aikaisen rakkauden takia edes sitä ihka ensimmäistä vierailua varten, niin eiköhän se aika paljon kerro ihmisestä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:05"]
Mulla on just tällänen tapaus menossa. Olen siis nainen, kävin perjantaina kiinnostavan miehen luona, ja voi luoja että oli paskasta! Yök yök yök. Nyt hän on laitellut mulle viestejä ja mä vaa muutamalla sanalla vastannut takasin.
[/quote]
Miksi et voi suoraan sanoa, että enää ei oikein kiinnosta ja kertoa syynkin.
Tapailin kerran miestä, joka aina halusi, että olemme minun luonani. No kerran vänkäsin itseni hänen luokseen ja kokemus oli järkyttävä. Koti oli kuin puliukolla! Lattialla ei ollut senttiäkään , joka ei olisi ollut jonkun tavaran tai roskan peitossa. Tyhjiä pizzalaatikoita, hesepapereita, mainoksia, vaatteita, tyhjiä pulloja ym joka nurkka täynnä. Sängyssä ei lakanoita ja patja, täkki ja tyynyt ihan keltaisia liasta. Haisivatkin kammottavalle.
Pahin oli keittiö: haju alkoi jo ovensuussa. Sellainen pistävä, ällöttävä haju, aivan kuin joku eläimen ruumis olisi sinne mädäntynyt. Tiskipöytä ja allas täynnä likaisia astioita. Altaassa seisovaa vettä, joka oli ihan ruskeaa ja todennäköisesti syy hajuun. Vesi oli varmasti lojunut siellä likaisten astioiden ja ruoanjämien kanssa kuukausitolkulla. Pidättelin oksennusta, kun kävin siellä.
Vessaa ei oltu pesty varmaan ikinä. Pöntössä kasvoi levää.
Arvatenkin mies oli todella häpeissään. Lähdin pois kiireenvilkkaa, emmekä enää koskaan tavnneet.