Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai naisen kiinnostus voi mennä ohi kämpän takia?

Vierailija
06.07.2015 |

Eli nainen kävi ensimmäistä kertaa luonani mutta sen vierailun jälkeen hän jotenkin muuttui. Ei vastaa enää viesteihin kuin parilla sanalla ja on muutenkin nihkeä. Myönnän että kämppäni ei ollut ihan tip top mutta ei kai juttu voi tuohon kaatua?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:27"]Töissä aina korkokengät, kiilakorot selvittelyissä ja tarkastuksissa. Ja kotona kenkiä en käytä vaikka aika tavallista se täällä on. Lenkille mulla on adidaksen lenkkarit.
[/quote]
?

Vierailija
62/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut suunniteltu vierailu, olisin kyllä siivonnut jos olisi vierailusta sovittu aikaisemmin. Mutta nainen vain soitti että on lähistöllä, voiko tulla käymään. En sitten kerennyt kuin pahimmat tiskit piilottaa kaappiin ja pedata sängyn, ennen kuin nainen oli jo ovella. Vaatekasoja en kerennyt piilottaa, enkä imuroida ja pyyhkiä pölyjä tms.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:54"]

Eli nainen kävi ensimmäistä kertaa luonani mutta sen vierailun jälkeen hän jotenkin muuttui. Ei vastaa enää viesteihin kuin parilla sanalla ja on muutenkin nihkeä. Myönnän että kämppäni ei ollut ihan tip top mutta ei kai juttu voi tuohon kaatua?

[/quote]

Voi kuule mennä. Kämppäsi kertoo itsestäsi paljon enemmän kuin autosi tai vaatteesi!

Vierailija
64/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies asui tavatessamme ihan hirveässä läävässä. Sitä ei vaan kertakaikkiaan kiinnostanut poikamiesboxin päivitys tai suurempi siivouskaan kun kävi siellä vaan nukkumassa.

Ekan kerran kun näin paikan, piti kyllä vähän sulatella, koska siisteys on mulle tärkeetä, mut jotenkin tyyppi oli vaan niin vetovoimainen:)

Yhteisessä kodissa on ihan siisti, muttei edellenkään esim sisustus kiinnosta pätkän vertaa.

Vierailija
65/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:33"]

Ei ollut suunniteltu vierailu, olisin kyllä siivonnut jos olisi vierailusta sovittu aikaisemmin. Mutta nainen vain soitti että on lähistöllä, voiko tulla käymään. En sitten kerennyt kuin pahimmat tiskit piilottaa kaappiin ja pedata sängyn, ennen kuin nainen oli jo ovella. Vaatekasoja en kerennyt piilottaa, enkä imuroida ja pyyhkiä pölyjä tms. Ap

[/quote]

Et olisi suostunut. Toisaalta et ole menettänyt mitään korvaamatonta, jos olet menettänyt naisen, joka kutsuu itsensä kylään ilman varoitusaikaa.

Vierailija
66/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:33"]Ei ollut suunniteltu vierailu, olisin kyllä siivonnut jos olisi vierailusta sovittu aikaisemmin. Mutta nainen vain soitti että on lähistöllä, voiko tulla käymään. En sitten kerennyt kuin pahimmat tiskit piilottaa kaappiin ja pedata sängyn, ennen kuin nainen oli jo ovella. Vaatekasoja en kerennyt piilottaa, enkä imuroida ja pyyhkiä pölyjä tms.

Ap
[/quote]
Seuraavan naisen kanssa kannattaa sitten toimia toisin ja sanoa rehellisesti, että nyt en ole ehtinyt siivota ja että tuletko vähän myöhemmin tai toisella kerralla. Ja todella myös sitten siivoat.

Vierailija
67/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, ehkä voisit tehdä suursiivouksen ja sitten ehdottaa leffailtaa tms.

Silloin ehkä nainen näkisi, että osaat pitää tavaroistasi huolta, etkä ole mikään toivoton tapaus. :)

Se jo kuullostaa hyvältä, että edes yritit siistiä paikkoja ennen yllätysvisiittiä.

Vierailija
68/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:04"]

Kyllä voi.

Itselläni kämpässä kirjoja hyllyt täynnä, viherkasveja, pöytäliinat ja harkittu värimaailma.

Ei ole naista enää näkynyt.

Luuli varmasti homoksi.

Käyn ostamassa pari autojulistetta ja tyttökalenterin seuraavaa kertaa varten.

[/quote]

Onko ne viherkasvit hengissä? Minulle kelpaisi mies, jolla on kirjoja nurkat täynnä ja eläviä viherkasveja. Vielä kun se mies siellä pitäisi sellaisesta "hitaasta" seksistä, niin olisin myyty ;)

Vierailija
69/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaatekasoja en kerennyt piilottaa, enkä imuroida ja pyyhkiä pölyjä tms"..

Hulvattoman hauskasti sanottu. Miten niin et kerennyt? Meillä on aina tapana ollut siivota saman tien mm. nuo vaatteet pois pyykkikoreihin, imuroidaan ainakin joka toinen päivä, pölyt pyyhin pari kertaa viikossa ja vessan pesen päivittäin. Ihan varmasti olisi ollut aikaa siivota, jos vain siisti ihminen olisit. Otappa vaikka opiksesi.

Parasta onkin se, että koti ei pääse oikeasti likaiseen kuntoon ja tulipa vieraita kuinka yllättäen vain, on koti siisti. Toki voi olla lasten leluja muuan lattialla (joskin sääntö on, että edellisen leikin lelut kerätään pois paikalleen, ennen kuin uutta leikkiä aloitetaan) tai muuta ihan tavallista elämisen merkkiä, mutta ei silti likaista. Tavarat pysyy tallessa ja kaaosta ei synny.

tv: Se siisteyttä tärkeänä pitävä perheellinen nainen

Vierailija
70/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:40"]

Kyllä voi.

Itselläni kämpässä kirjoja hyllyt täynnä, viherkasveja, pöytäliinat ja harkittu värimaailma.

Luuli varmasti homoksi.

[/quote]

Onko ne viherkasvit hengissä? Minulle kelpaisi mies, jolla on kirjoja nurkat täynnä ja eläviä viherkasveja. Vielä kun se mies siellä pitäisi sellaisesta "hitaasta" seksistä, niin olisin myyty ;)

[/quote]

Jep. Tosin nyt kesällä olen siirtänyt kasvit lähinnä tohon parvekkeelle. Eräskin tämän kesän hankinta on melkein vallannut toisen seinän itselleen. Muutaman kasvin olen aikanani saanut tapetuksi, mutta kyllä suurin osa on luonani viihtynyt.

Vierailija
71/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut suunniteltu vierailu, olisin kyllä siivonnut jos olisi vierailusta sovittu aikaisemmin. Mutta nainen vain soitti että on lähistöllä, voiko tulla käymään. En sitten kerennyt kuin pahimmat tiskit piilottaa kaappiin ja pedata sängyn, ennen kuin nainen oli jo ovella. Vaatekasoja en kerennyt piilottaa, enkä imuroida ja pyyhkiä pölyjä tms. Ap

[/quote]

Niin, eli et ehtinyt huijaamaan itseä siistimmäksi kuin mitä oikeasti olet. :D

Yäk.

Vierailija
72/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tollasia asioita ei tarvitse tehdä, jos osaa huolehtia perussiisteydestä. Suomennettuna: likaiset astiat tiskataan kun niitä kertyy, sänky pedataan joka aamu ja likapyykit pyykkikoriin ja puhtaat kaappiin. Eikö äiti opettanut?

En minäkään toista kertaa haluaisi tavata miestä, jonka kämppä on hoitamaton.

Vierailija
73/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:50"]

Kyllä voi.

Luuli varmasti homoksi.

[/quote]

[/quote]

Jep. Tosin nyt kesällä olen siirtänyt kasvit lähinnä tohon parvekkeelle. Eräskin tämän kesän hankinta on melkein vallannut toisen seinän itselleen. Muutaman kasvin olen aikanani saanut tapetuksi, mutta kyllä suurin osa on luonani viihtynyt.

[/quote]

Vau! Olet varmaan kaappihomo tai taruolento. 

Pelleilen vain. Kuulostit vain ihan hyvältä tyypiltä ja halusin kertoa, että ainakaan minua mainitsemasi seikat eivät olisi karkoittaneet. 

Vierailija
74/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:33"]

[/quote]

Niin, eli et ehtinyt huijaamaan itseä siistimmäksi kuin mitä oikeasti olet. :D

Yäk.
[/quote]
Jep. Nainen teki todennäköisesti testin ja tulos oli se mitä pelkäsikin; etsit itsellesi kodinkonetta.

Vierailija
75/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole mikään 24/7 puunaaja, jolla kaikki pitää olla millin tarkkuudella oikeassa paikassa, mutta en siedä saastaisuutta. Useasti olen nähnyt poikamiesbokseja, joissa pizzalaatikoita, kaljatölkkejä, tahmaa joka puolella, vaatteita lattialla jne. En haluaisi tuollaista miestä itselleni, jos ei edes minun kyläilyni vuoksi viitsi edes vähän panostaa! En usko, että tuollainen ominaisuus ihmisessä muuttuu ja minusta ei saa kenenkään kodinhoitajaa, vaan aikuisen ihmisen pitäisi osata korjata omat jälkensä, kuten kuuluukin.

Vierailija
76/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:50"]

Kyllä voi.

Luuli varmasti homoksi.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vau! Olet varmaan kaappihomo tai taruolento. 

Pelleilen vain. Kuulostit vain ihan hyvältä tyypiltä ja halusin kertoa, että ainakaan minua mainitsemasi seikat eivät olisi karkoittaneet. 

[/quote]

Tätä olen monesti saanut kuulla. Taruolento olisin mielelläni, mutta miehistä joilla on viherkasveja ja kirjahylly harvoin kirjoitetaan maailmankirjallisuuden merkkiteoksia. En tiedä. Ehkä olisi vain parempi tomia tämänkn kanssa stereotypisen maskuliinisesti, niin säästyisi monelta ongelmalta, kyselyltä ja ihmettelyltä.

Vierailija
77/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en innostunut miehen olohuoneesta, jonka seinämillä oli 70-luvun odotustiloissa nähtyjen tyylisiä terereunaisia, tummanpunaisella tekonahalla eli muovilla päällystettyjä käsinojattomia penkkejä. Penkit kiersivät muovimattolattiaa, joka oli niin suuri, että vastakkaisten penkkirivien välillä oli monta metriä matkaa. Mitään muuta olohuoneessa ei ollut, ei edes sälekaihtimia. Keittiössä oli pöytä, pari tuolia ja tiskialtaassa kaikki miehen omistamat astiat, siis mukit ja haarukat. Makuuhuoneeseen en katsonut.

Miehen selitys oli se, että ei hän tarvinnut enempää. Pizzat ja kebabit voi syödä pahvilta ja olohuone on tosi kätevä silloin, kun on paljon kavereita kylässä (tässä kohdassa näkyi piipusta imaisemisen ele). Mies oli muuten oikein mukava, mutta arvelin, että käsityksemme mukavuudesta ja viihtymisestä saattaisivat osua vastakkain ennen pitkää. Suhde oli helppo lopettaa, koska asuimme eri kaupungeissa. Tämä yhden hengen munkkiluostaria pitänyt mies asui Jyväskylässä.

Vierailija
78/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:13"]Minulle siisteys, järjestys ja hygienia ovat hyvin tärkeitä, olipa kyseessä mies itse tai tämän asunto. Olivat ollessani sinkku ja ovat edelleenkin, vaikka mies ja lapsiakin on. Ja jos tässä jossain vaiheessa mies jäisi pois kuvioista ja uutta pitäisi alkaa bongailemaan olisi sekainen/likainen koti todellakin totaalinen turn off. En voi sietää roinanpaljoutta, pölyä, likaa (etenkin likainen vessa ja keittiö ällöttää). Itselläni on päivittäiset, tehokkaat ja nopeat siivousrutiinit, kaikille tavaroille omat paikat jne.

Olen sen sortin siisteysfriikki, että ei minua ihan joka jamppa alkaisi varmasti edes pitemmän päälle katsomaan etenkään siksi, kun vaadin järjestystä myös muilta saman katon alla asuvilta. Lapset osaavat siivota jälkensä ja mies myös. Homma toimii meille kaikille.

Enkä suoraan sanottuna ymmärrä miten yksin asuva henkilö - olipa sitten mies tai nainen - ei saa asuntoaan pidettynä hyvinkin siistinä. Ja tosiaan jos tapaaminen oli jopa sovittu, niin siinäkin mielessä se, ettet siistetyteen edes naisen mieliksi skarpannut kertoo jo paljon. Et olisi mies minulle.

Sitten on näitä naisia (kavereissanikin) joille ei ole siisteydellä niin suurta merkitystä ja mainitsemasi "ei ollut paikat tiptop" ei haittaisi heitä ollenkaan.
[/quote]

Tiedän sulle täydellisen miehen! Ensikäynnillä luulin että oli siivonnut vain mua varten mutta myöhemmillä visiiteillä huomasin että on ihan sekopää friikki sen pölyrättinsä kanssa. Seksin jälkeen vaihtoi välittömästi lakanat koska oli tullut pikkusormenpään kokoinen läiskä.. ei kiesus.. Ei tarvinnu katella sen enempää.

Vierailija
79/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:13"]Minulle siisteys, järjestys ja hygienia ovat hyvin tärkeitä, olipa kyseessä mies itse tai tämän asunto. Olivat ollessani sinkku ja ovat edelleenkin, vaikka mies ja lapsiakin on. Ja jos tässä jossain vaiheessa mies jäisi pois kuvioista ja uutta pitäisi alkaa bongailemaan olisi sekainen/likainen koti todellakin totaalinen turn off. En voi sietää roinanpaljoutta, pölyä, likaa (etenkin likainen vessa ja keittiö ällöttää). Itselläni on päivittäiset, tehokkaat ja nopeat siivousrutiinit, kaikille tavaroille omat paikat jne. Olen sen sortin siisteysfriikki, että ei minua ihan joka jamppa alkaisi varmasti edes pitemmän päälle katsomaan etenkään siksi, kun vaadin järjestystä myös muilta saman katon alla asuvilta. Lapset osaavat siivota jälkensä ja mies myös. Homma toimii meille kaikille. Enkä suoraan sanottuna ymmärrä miten yksin asuva henkilö - olipa sitten mies tai nainen - ei saa asuntoaan pidettynä hyvinkin siistinä. Ja tosiaan jos tapaaminen oli jopa sovittu, niin siinäkin mielessä se, ettet siistetyteen edes naisen mieliksi skarpannut kertoo jo paljon. Et olisi mies minulle. Sitten on näitä naisia (kavereissanikin) joille ei ole siisteydellä niin suurta merkitystä ja mainitsemasi "ei ollut paikat tiptop" ei haittaisi heitä ollenkaan. [/quote] Tiedän sulle täydellisen miehen! Ensikäynnillä luulin että oli siivonnut vain mua varten mutta myöhemmillä visiiteillä huomasin että on ihan sekopää friikki sen pölyrättinsä kanssa. Seksin jälkeen vaihtoi välittömästi lakanat koska oli tullut pikkusormenpään kokoinen läiskä.. ei kiesus.. Ei tarvinnu katella sen enempää.

[/quote]

OCD eli pakko-oireinen häiriö. Näitähän riittää kuten sottapyttyjäkin.

Vierailija
80/83 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin eka kerran silloisen poikaystäväni asuntoon, ihastuin just siihen, että siellä oli viimeisen päälle siistiä. Menimme naimisiin ja sain vapaat kädet sisustaa, se oli mulle tärkeä juttu. Tämä kahdeksankymmentäluvun lopulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi