Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka oli paikalla kun kaksi 8v tyttöä hukkui Siuntiossa?

Vierailija
06.07.2015 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1436069185599.html

Mitä ihmettä tapahtui kun kaksi tyttöä meni tajuttomaksi vedessä???? Oliko vedessä jotain myrkkyä? Miten tytöt voivat nyt?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 08:08"]

Missä vanhemmat?

[/quote]

Rannalla tarkkailemassa ja pelastamassa lapset, kun tuli hätätilanne, ja aloittamassa elvytyksen.

Vierailija
42/43 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:00"]

Hiekkakuopalla uimapaikka? Miten se on mahdollista?

[/quote]

Kuule, Suomessa on aika monella hiekkakuopalla uimapaikka. Ei varmaankaan mitään virallisia uimapaikkoja, mutta sellaisia missä paljon käydään uimassa.
[/quote]

Uskomatonta surkeutta! Hiekkakuopalla! Tämäkö on tuhansien järvien maa ja meren rantaakin on vaikka kuinka. Ensimmäisen kerran kuulen että jossain uidaan lätäkössä. Hyi olkoon. Säälittävää, ällöttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 08:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 08:36"]

Joo siellä lukee että tyttöjen jalat olisi ylttänyt pohjaan mutta ne ei paniikissa tajunnut ja sitten niiden äiti yritti pelastaa mutta ei osannut uida!!!!

[/quote]

Toi äidin uimataidottomuus viittaisi vähän siihen, että ainakaan äiti eivätkä ehkä lapsetkaan ole käyneet kouluaan suomalaisessa peruskoulussa, joissa kuitenkin on uimaopetusta.

[/quote]

Koulun uimaopetus on melkoinen vitsi. Minä 40v. nainen, peruskoulun käynyt kantasuomalainen, en osaa uida. Eipä sitä niillä parilla kerralla mitä uimahallissa käytiin oppinut. Omat lapset osaa uida, kiitos uimakoulun jonka olen itse maksanut. Koulussa on vuosittain yksi viikko uimakoulua. Ei sekään kyllä riitä uimataidon opetteluun. Koulun varaan en uimataitoa laskisi. Ja meidän kapungissa uimakouluun kuulemma vielä satsataan, joten voi vaan miettiä mikä tilanne on niissä kouluissa joissa ei satsata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan