Outoa käytöstä
Työkaverilla ei ole montaa facebookkaveria, mutta se roikkuu kuitenkin paljon siellä. Istuin eilen sen takana ja huomasin et se käy jokaisen kaverin julkaisun tykkäykset läpi. Eli kuka tykänny tms, ei käy tykkääjien profileissa kuitenkaan.
Kommentit (13)
Mitäs sinä sitten teet, jos on omituisesti aikaa kytätä toisen tekemisiä?
Vierailija kirjoitti:
Hanki oma elämä
Auts, osuiko 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki oma elämä
Auts, osuiko 😄
Mulla ei ole ollut koskaan Facebookia.
Vierailija kirjoitti:
No kun ois kiva et keskittyis töihinsä eikä kännyynsä! Työt kertyy meille muille.
No joo onhan se vähän outoa käytöstä kytätä toisen facen käyttöä, mutta jos sun kaveria ei häiritse se, niin voit mielestäni ihan hyvin jatkaa kyttäystäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki oma elämä
Auts, osuiko 😄
Taisit kirjoittaa itsestäsi, outo somekyylä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ois kiva et keskittyis töihinsä eikä kännyynsä! Työt kertyy meille muille.
Mitkä työt? Itse käytät työaikasi muiden kyttäilyyn.
Tehdäänkö siellä teidän konttorissa töitä ollenkaan? Yksi selaa facebookia ja toinen kyttää olan takana.
Olisiko teillä mahdollisesti avoimia työpaikkoja, saattaisin olla kiinnostunut, jos siellä maksetaan lorvimisesta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä työt? Itse käytät työaikasi muiden kyttäilyyn.
Ihan tiskillä ollaan töissä, ei ruoka. Pakko aina perältä kurkata palvellaanko asiakkaita ja tää vaan istuu ja näprää kännyään: "hetki vain..." !
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin?
No eipä tiedetä. Kilauta kaverille.
Outoa varmaan. Mutta outoa on myös kysyä sitä täältä jossa nää someaddiktit roikkuu paremman puutteessa 😁
Hanki oma elämä