Aukaisin juuri viinipullon
Kesäloma, lapset leirillä, enkä ole ikinä ottanut näin aikaisin mitään. Ja nyt ajattelin :) Kotona rattoisa päivä, puhelin on kiinni ja ajattelin pestä saunan sekä kaksi mattoa. Kuka tunnustaa tehneensä joskus saman?
Kommentit (15)
Huhhuh, sauna on pesty. Tämähän on rattoisaa puuhaa, radiosta soi RadioRock ja mikä ihaninta kun kukaan ei keskeytä.
Kiitos nyt kommentoijille, hauska kuulla että joku on tehnyt samoin ja niille joilla kesäloma on vielä edessä, sieltä se tulee :) Ihan kaljalle en taida iltapäivästä mennä (mutta kiitos sanoistasi m-50, kauniisti sanottu), seuraavana vuorossa on matot ja jos vielä puhtia riittää, aion pestä terassin.
Mukavaa päivää, töihin tai kotiin!
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:38"]
Erikoista naiselle. Miehenä olen havainnut, että yleensä naiset eivät hiukankaan alkoholia nautittuaan tee mitään muuta kuin kälättävät. Meistä miehistä moni sen sijaan saa hirmuisen touhuvaihteen päälle. Suosittuja ovat varsinkin miehekkäät pikkutyöt, joista kuuluu pärinää ja/tai pauketta. Neljä kaljaa ja porakone soimaan, yes!
[/quote]
Totta. Tämän näkee esim. kesämökillä, kun tulee vieraita. Kun alkujuomat on nautittu, kuuluu tömps, tömps, tömps ja sitten käläkäläläkälä. Siinä siis naisten peffat putosivat penkkiin ja alkoi kälätys. Miehet sen sijaan säntäävät kaatamaan puun, poraamaan seinään reiän, ampumaan ilmaan, siirtämään katiskaa jne.
Voisikin avata viinipullon. Edellisestä onkin jo muutama vuosi. Kaunis kesäpäivä on lasillisen arvoinen.
Naisistako alkoholi tekee kälättäjiä. Minusta se tekee aivan hiljaisen. Jo lasillinen vaientaa täysin. Aika jännät aivot.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 11:15"]
Huhhuh, sauna on pesty. Tämähän on rattoisaa puuhaa, radiosta soi RadioRock ja mikä ihaninta kun kukaan ei keskeytä.
Kiitos nyt kommentoijille, hauska kuulla että joku on tehnyt samoin ja niille joilla kesäloma on vielä edessä, sieltä se tulee :) Ihan kaljalle en taida iltapäivästä mennä (mutta kiitos sanoistasi m-50, kauniisti sanottu), seuraavana vuorossa on matot ja jos vielä puhtia riittää, aion pestä terassin.
Mukavaa päivää, töihin tai kotiin!
Ap
[/quote]
Hauskaa päivän jatkoa.
t. m-50
Oo,täällä lähdössä töihin.Nauti päivästä,minä teen saman kunhan loma alkaa!:)
Olen joskus. Siinä vain menee helposti päivärytmi sekaisin. Alkoholi tuppaa väsyttämään kovasti jo siinä iltapäivästä. Sitten nukkuu tuntitolkulla ja ei saa unta nukkumaanmenoaikaan.
Eli en näe moraalista ongelmaa, vaan puhtaasti käytännöllisen.
Rapajuoppo mene katkolle ennen kuin juot itsesi hengiltä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 09:42"]
Kesäloma, lapset leirillä, enkä ole ikinä ottanut näin aikaisin mitään. Ja nyt ajattelin :) Kotona rattoisa päivä, puhelin on kiinni ja ajattelin pestä saunan sekä kaksi mattoa. Kuka tunnustaa tehneensä joskus saman?
[/quote]
En tunnusta. En ole koskaan pessyt kahta mattoa saman päivän aikana.
Ei vaan voi koskaan tehdä noin. Vaikka olisi lomaa niin aina on lapsi kotona.
Tylkään tissutella kotona! Yksin. Olen silloin tosi ahkera aluksi: putsaam keittiötä ja kylppäriä, pyyhin pölyjä ja puuhastelen juttuja, joita en selvin päin viitsi tehdä. Ja sitten kuuden oluen tai viinipullon juotuani alankin kuuntelemaan juutuupista musiikkia ja facebookkaamaan (fb:ssa pitäisi olla alkolukko).
Jää kyllä helposti tavaksi... Kausittain tuo on hauskaa. Yleensä noin kuukauden ajan kerran viikossa, sitten huolestun ja jätän alkon pidemmäksi aikaa. Mutta on se niin mukavaa nousuhumalassa ahkeroida!
No en halua moralisoida, mutta mutta mullei kyllä tulisi mieleenkään avata viinipulloa aamusta! Ei vaikka olisi mikä tilaisuus. Mutta kukin tavallaan - mukavaa päivää!
Erikoista naiselle. Miehenä olen havainnut, että yleensä naiset eivät hiukankaan alkoholia nautittuaan tee mitään muuta kuin kälättävät. Meistä miehistä moni sen sijaan saa hirmuisen touhuvaihteen päälle. Suosittuja ovat varsinkin miehekkäät pikkutyöt, joista kuuluu pärinää ja/tai pauketta. Neljä kaljaa ja porakone soimaan, yes!
Itse tekisin mieluummin jonkun alkoholittoman juomasekoituksen esim mehuista, johon sitruunaa/limeä ja jääpaloja sekaan niin avot! Alkoholi väsyttää ja tekee muutenkin ällöttävän olon.
Mitä ihmeen moralisointia. Sä olet lomasi ja viinisi ansainnut. Go for it ja iltapäivällä oluelle.
t. m-50
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 10:34"]
No en halua moralisoida, mutta mutta mullei kyllä tulisi mieleenkään avata viinipulloa aamusta! Ei vaikka olisi mikä tilaisuus. Mutta kukin tavallaan - mukavaa päivää!
[/quote]
Jaa. Mulla on kyllä käynyt joskus mielessä, mutta en ole tehnyt tuota kuitenkaan. Suurella todennäköisyydellä kuitenkin joku naapuri pistäytyisi ovella tai joku yllärivieras pölähtäisi kylään. Olisi hirveän noloa tulla yllätetyksi keskellä päivää pienessä sievässä.