Elämäsi kamalin kusihätä
Noniin kerätäänpäs tänne sitten näitä hullutuksia :D
Kommentit (202)
Oltiin viettää iltaa kaverilla ja join paljon siideriä, oltiin baarissakin ja kun pilkun jälkeen kävelin kotiin, tajusin että olin viimeksi käynyt kusella siellä kaverin kämpillä ja siitä oli varmaan jo joku 6 tuntia aikaa.
Kun tulin tietoiseksi asiasta niin meinasin pirskahtaa siihen paikkaan. Raahauduin läheisen koulun pyörätelineille joista otin käsillä tukea ja kusin sen pihan täyteen loppumatonta suihkua. Tai loppui se lopulta mutta en ikinä voi unohtaa sitä tunnetta.
Maailman paras tunne kun pitkän pidättelyn jälkeen saa vaan istua ja lorottaa pitkä pissa ja rentoutua ahh
Kerran kusin pulloon bussissa: ensin kossupullo täyteen ja sitten jatkoin kaljapullon täyteen. Kerran kusin parvekkeella housuun (oli vain bokserit jalassa) ja kerran piti liikennevaloissa hypätä ulos autosta ja rientää virtsalle.
Joskus aamuisin niin kova pissahätä että tuntuu ettei vessaan ehdi
Niitä on monia mutta yks pahimpia kun töissä koko päivän käymättä vessassa ja se kotimatka oli täyttä tuskaa koska piti käydä kaupassa vielä matkalla... Välillä oli pakko kyykkiä hyllyjen välissä ettei rakko pettäisi ja pidätellä kaikin mahollisin tavoin. Jotenkin selvisin kuivin housuin kotiin ja viimein pääsin vessaan niin sitä pissaa vaan tuli ja tuli... Aivan karmea hätä
Kerran yksissä juhlissa tuli juotua boolia siideriä aika paljon enkä käynyt koko iltana vessassa. Jossain vaiheessa iltaa vihjasin kaverille et on pissahätä mutta en vaan kehdannut mennä.. Viimein aamuyöllä kun kotiin pääsin meinas siinä pikkarit kastua ennenkö ehdin vessaan mutta ehdin nipinnapin...
Just nyt istun autossa kaverin kyydillä kotiin ja on ihan hirveä pissahätä mutta yritän vaan sinnitellä kun ei olis enää pitkä matka...
Mulla on kans monta kertaa gaalassa ym ollut tosi kova hätä kun aina ei pääse vessaan silloin kun haluaa tai ei kehtaa mennä.Pari kertaa ollut lähellä käydä vahinko ku on tullut muutama tippa pissaa jo alkkareihin.Sit kun vielä smokki/frakki päällä hankala käydä pissalla niin se vie aikaa
Tein tänään slimeä. Ei ollut yhtää vessahätä. Sitten kun menin vessaan pesemään kuppia niin samalla kun olinpesemäss niin iski kauhea pissahätä.Jjouduin laittamaan jalat ristiin ja hyppelemään pöntölle. t'
ämä seuraava tapahtui koulussa oltiin musiikin tunnilla. ja minulla oli vähän vessahätä. sitten se vain yltyi ja yltyi ja en tiennyt issä oli vessa. koska mentiin toiseen rakennukseen musiikin. tunnille sitten taisi vähän lirahdella. mutta istuin jalat ristisä penkissä ja heiluin hieman. sitten mentiin takiäisin kouluun ja kävin veskissä se oli kauheaa .
Vierailija kirjoitti:
Maailman paras tunne kun pitkän pidättelyn jälkeen saa vaan istua ja lorottaa pitkä pissa ja rentoutua ahh
Tämä. Oon itse mies ja yleensä kusen seisaaltaan, mutta jos olen kotona tai muussa ei-julkisessa vessassa, on silloin tällöin kyllä mukavampaa istahtaa pöntölle ja pissata, erityisesti silloin kun on todella kova hätä ja haluaa tuntea kunnon nautinnon (sekä silloin, jos haluaa vielä kokeilla tuleeko vielä paskaa, tai jos keskellä yötä ei halua laittaa valoja päälle).
Juuri nyt kun kirjoitan olen Puska pissillä tai siis odotan että tulisi pahempi hätä mutta kuitenkin onko teidän mielestä puskapissiminen kivaa vai pakollista jossain retkellä?
Oli pissatulehdus. Olin työssä jossa pitää ajaa aikataulun mukaan, kouluttajana. Ei huoltoasemaa missään. Oli talvi. Pissahätä Oli sietämätön ja tie möykkyistä. Lopulta oli pakko sanoa että pysäytä, hyppäsin lumihankeen pissalle, muuten oisin varmaan räjähtänyt.
En tiedä mikä tuli kun kerran pidätin ja alkoi kylkeen sattumaan. Kun pääsin viimein kotiin ja vessaan niin meinasin pyörtyä ja piti vähän aikaa viettää vaakatasossa. Älytön pidättäminen ei vissiin ole kauhean terveellistä.
Olin raskaana ihan alussa ja juonut vissyä.
Ajettiin sisään laivaan ja aiemmin tuntunut pieni paine rakossa paisui sietämättömäksi.
Mies hätäili kun kiemurtelin,että en kai ala synnyttää :D
Bussisss missä ei vessaa ihan kammottava hätä jalat tiukasti ristissä ja painauduin penkkiä vasten niin lujaa kun pystyin. Selvisin bussista mutta viime metreillä kotiin en vlinut mitään ja pissaa lirahteli pikkareihin onneksi ei kaikkea ja kun viimein pääsin vessaan niin pissasin ikuisuuden.... Se tuntui ettei lopu koskaan... Oli ihan kammottava hätä
Asuntonäyttö ja olin yön vauvan kanssa valvoneena juonut kaksi energiajuomaa jotka sitten alkoi pyrkiä ulos, vaikka olin kotona käynyt vessassa.. en todellakaan kehdannut mennä näyttötalon vessaan! Kiemurtelin vauva sylissä ja mies jaaritteli välittäjän kanssa. Kun viimein lähdimme rääkäisin miehelle että nyt ajat tonne Teboilille,mulla tulee kuset housuun!
Ei ollut fyysisesti pahin mutta ehkä noloin ja joka muistuu silloin tällöin mieleen. Neitsyyttä menettäessä minulla oli itse asiassa iso pissahätä. Olin vasta 17-vuotias, vähän arka, ja seksi jännitti niin ei tullut mieleenkään keskeyttää toimitusta ja sanoa "ootatko hetken, käyn eka vessassa".
Koko toimituksen ajan nipistin vain lantionpohjaa yhteen ja rukoilin etten pissaisi tyypin päälle. Ei ollut hirveään hyvää seksiä. Pissaamin jälkikäteen tuntui paremmalta kuin koko neitsyyden menetys.
Olisiko tämä ollut seitsemännellä luokalla. Lähdimme luokan kanssa lauantai koulussa pyöräilemään n. 5 tunniksi. Matkan varrella oli kyllä pysähdyksiä ja evästauko, mutta kaikki tapahtui paikoissa, joissa ei todellakaan ollut wc:tä. Lämmin toukokuinen sää sai juomaan vettä. Tyttönä ei ollut mitään puskiakaan vieressä, johon olisi voinut huomaamattomasti mennä käymään. Tulomatkalla oli äärimmäisen tukala olo. Loppumatkasta päästyämme koulun lähelle sai lähteä suoraan kotiin käymättä koululla. Luonnollisesti säästin tämän kiertomatkan ja ajoin suoraan kotiin, mutta ei se mitään auttanut. Hävettää ikuisesti että pissat kertakaikkiaan tuli housuun kerrostalon edessä kun nousin pyörän selästä. Mitään pidätyskykyä ei enää ollut.
Olimme kesälomareissulla ja tuli juotua vettä automatkalla. Ei sattunut jostain syystä vessoja matkan varrelle, jossa olisi pysähdytty. Tunsin erään hostellin parkkipaikalla, että istuminenkin on jo täyttä tuskaa. Oli pakko mennä sinne Hostellin vessaan, tai olisi käynyt erittäin suuri vahinko. Just ja just ehdin jo lorotin antaumuksella kauan aikaa.
Baarin vessajonossa hirveä hätä steppasin ja pitelin haaroväliä tein kaiken ettei pissa tulis ulos se hätä oli niin karmea että vaikka kuinka työnsin sormia syvemmälle ja anelin alapäätä että se kestäis ni pari lirausta pääsi väkisin ennenkö pääsin pöntölle. Sitä tunnetta ei voita mikään kun pissa vaan tulee kovalla paineella