Riku Rantala kadonnut, poliisi etsii.
Kommentit (32)
Otti kaarnalaivan ja seilasi pois?
Joko katsottiin jakomäen s-marketista?
Huutista. Skumppa/viinilasi kädessä parkkipaikalla ja taustalla asennuskaljat. Anyway... toivottavasti mies löytyy.
Äijän tyyli on niin normo, että vaikea erottaa muiden ipa oluita siemailevien keski-ikäisten tatuoitujen vans-jalkaisten seasta. Kallion katukirppispäiviltä varmaan löytyy.
Rantalan keksinyt yli kymnenen vuotta sitten miten ikääntyminen pysäytetään.
Vierailija kirjoitti:
Äijän tyyli on niin normo, että vaikea erottaa muiden ipa oluita siemailevien keski-ikäisten tatuoitujen vans-jalkaisten seasta. Kallion katukirppispäiviltä varmaan löytyy.
😂 Jumankauta että onkin muuten kalliolaisen liberaalin univormu kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Jumankauta että onkin muuten kalliolaisen liberaalin univormu kunnossa
Ehkä hän on vaan löytänyt kotiinsa. Miksi poliisi etsii.
Pitää katella ihmisten pohkeita jos näkyin samanlaiset tatskat
Vierailija kirjoitti:
Riku Rantala on 50-vuotias. Jutussa puhutaan 39-vuotiaasta miehestä. Tuo on hyvin Rikun näköinen, mutta Riku se ei ole?
Ihan itekkö keksit? Ei hiton dorkkis 🤣
Vierailija kirjoitti:
Näyttää Timo Sulkamolta. Kuvassa https://areena.yle.fi/1-3153393
No näyttää öbaut 90% Oulusta Helsinkiin muuttaneilta! Onnea etsintöihin, haasteellinen tehtävä totta tosiaan.
Teletiedot,sometiedot,ystävät ja sukulaiset,elämäntilanne tutkintaan
Vierailija kirjoitti:
Liian laiha Rikuksi.
Riku dieettaa kisalavoille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää Timo Sulkamolta. Kuvassa https://areena.yle.fi/1-3153393
No näyttää öbaut 90% Oulusta Helsinkiin muuttaneilta! Onnea etsintöihin, haasteellinen tehtävä totta tosiaan.
Olen aika varma että kyseessä tämä heppu. Sijainti täsmää, nenän muoto, lasitkin ovat samat alhaalta vaaleat ja ylhäältä tummat. Lahdessa ei ole näitä kallio-hipstereitä kovin monia, helsingissä on.
Uskomattomia törkeyksiä. Varmasti läheisillä kova hätä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo SE Riku.
Eikä kukaan muukaan Riku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riku Rantala on 50-vuotias. Jutussa puhutaan 39-vuotiaasta miehestä. Tuo on hyvin Rikun näköinen, mutta Riku se ei ole?
No mistä minä tiedän kuka se on? Sinähän siellä Mooses olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistä minä tiedän kuka se on? Sinähän siellä Mooses olet.
Ei tarvi tietääkään, että kuka se on, mutta kyllähän nyt jokainen tajuaa, ettei se Riku Rantala ole.
Riku on mun vaatekaapissa