Voiko hammasimplantti olla muka näin kallis: saamani hinta-arvio yhteensä 3200 euroa?!!
Onko muille tullut näin kalliiksi? Vaikuttaakohan kalliiseen hintaan se, että operoija on hammaskirurgi eikä hammaslääkäri? Tai kyseisen hampaan iso koko? Kannattaisiko mun mennä pyytämään hinta-arviota myös jostain muusta paikasta? Tuntuu aika suolaiselta tuo hinta. Kun poistokin oli jo yli 700 euroa, sisältäen luunsiirteen...
Kommentit (88)
Luin vasta jostain artikkelin, että kannattaa kerralla panostaa hyvään tekijään, koska joka tapauksessa jos ei tule hyvää jälkeä, niin kaiken korjaamiseen ja uusimiseen menee sitten ihan älyttömät summat. Siis moninkertaisesti se, mitä olisi mennyt, jos tehdään heti alkuunsa kunnolla.
Ja jotkuthan laitattaa implantit vain (hymyillessä) näkyvien hampaiden tilalle ja säästää vähän kun antaa katseilta piiloon jäävien takahampaiden olla omat.
Mun implantti maksoi 2950, etuhammas. Tällaisessä asiassa en ehkä alkaisi säästämään, kun on tarkoitus saada laadukas korvike oikealla hampaalle loppuiäksi.
Googlaamisen perusteella näyttää siltä, että ei tuo ainakaan edullinen ole. Kysy muualtakin?
Minulle laitettiin Turussa kaksi implanttia, hinnaksi tuli 5000€. Hintaan sisältyi hampaan poistot, röntgenkuvat ja implantit. Hyvämaineinen kirurgi ne minulle laittoi.
Kannattaa käydä muualla kysymystä hinta-arviota. Kuulostaa minustakin aika korkealta hinnalta, jos siis kyse on yhdestä implantista. Minulle laitettiin marraskuussa implantti ja se tuli maksamaan 2400 €.
Mulla maksoi 2020 n. 2550-2700 €, en muista tarkkaan. Varypn hinnat nousseet. 6. hammas.
Riippuu mitä kaikkea hoitoja sinulle on tarvis tehdä. Tuossa vähän lisätietoja. https://www.hammasimplantit.fi/index.php/potilaille/mista-implanttihoid…
2x Turkin reissu , matkoineen+implantti saat ton alta 2 tonnin. Ja on hyvä hoito,paremmat vehkeet ku monilla suomen paikoillla. Normi hommaa siellä laitella implatteja yms.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sossu antoi maksusitoumuksen hoitoon.
Missä päin näin antelias sossu on? Taidan muuttaa sinne.
Miten teillä on varaa laittaa useita tonneja hampaisiin? Käyn töissä ja tienaan hyvin, mutta ei silti ole varaa laittaa jopa kymppitonnia hampaisiin!
Hakkarainen teetätti Hondurasissa. Muistaakseni vaati säätöä jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärrän jääkiekkoilijoiden hyvät palkat.
Implantit laitetaan vasta uran loputtua. Ei muutama tonni tunnu NHL-tähden kukkarossa siinä vaiheessa miltään
Virossa on halvempaa.