Onko karismaattiset, hyvännäköiset miehet ikinä uskollisia?
Kun minne tahansa menee niin aina on joku houkutuslintu yrittämässä, usein nuoria ja nättejä? ( Tämä näin sivustatarkkailevana tätinä, itsehän olen noille miehille vain yksi jätkistä)
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kai heilläkin olla vaikka estoja ja pelkoja joiden takia eivät pysty pettämään vaikka haluaisivat. Suorituspaineita, ocd-tasoista sairaudenpelkoa, aiheetonta oman kehon häpeää jne.
Mikä tuossa nyt oli väärin? Onhan olemassa kauniita naisiakin jotka ovat yksin em. syistä.
Sivusta kommentoin, että varmasti on em ongelmista kärsiviä hyvännäköisiä ihmisiä mutta tuskin esim jäätävää häpeää jatkuvasti kokeva ihminen on erityisen karismaattinen tai sellainen jolle on kumppaneita tyrkyllä päivittäin. Eli kysyttiin komeiden JA karismaattisten miesten uskollisuusprosenttia.
Määrittele"komea"ja"karismaattinen" ja missä näille miehille on kumppaneita tyrkyllä päivittäin. Onko Sami Kuronen "komea"? Itse ainakin luulee olevansa kun ei kestänyt totuutta ulkonäöstään. Onko Roope Salminen"komea"?
No vaikea määritellä juuri ko henkilöitä kun en ole koskaan tavannut, itse en heitä nyt erityisen komeina tai karismaattisina pidä median välityksellä, siis oikein mukavannäköisiä ja sosiaalisesti taitavia varmasti kyllä. Mutta jos nyt komeaa ja karismaattista JA korkealibidoista miestä ajattelee, niin toki T. Selänne tulee mieleen oppikirjaesimerkkinä. Sillä tosiaan onhan niitä varmaan sellaisiakin komeita ja karismaattisia, jotka ei kuitenkaan koe jatkuvaa seksinhimoa. Jälkimmäinen on varmastikin yhtälössä myös oleellinen osatekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeana miehenä voin sanoa, että valitsen kumppanini huolella niin ei ole tarvetta pettää.
Et ole komea:) Joten et myöskään valitse vaan joudut tyytymään palstanaisen tasoiseen kantturaan:) Ehkä nuorena olit komea, mutta nyt olet vain keski-ikäistyvä setä.
Kaverini oli samanlainen ja nuori nainen täräytti baarissa turpaan kun itseään yhä komeaksi 25 vuotiaaksi luuleva 40v ukko tuli liian lähelle, saa hän toki lähestymisiä 45v ruusuilta.
Hah hah, sullahan mielikuvitus laukkaa.
Enköhän minä tiedä paljon paremmin kuin sinä mitä minä olen. Sun oletukset toisista voi liipata tosi kaukaa mitä toiset oikeasti ovat ja nyt ainaskin sinulle kävi näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kai heilläkin olla vaikka estoja ja pelkoja joiden takia eivät pysty pettämään vaikka haluaisivat. Suorituspaineita, ocd-tasoista sairaudenpelkoa, aiheetonta oman kehon häpeää jne.
Mikä tuossa nyt oli väärin? Onhan olemassa kauniita naisiakin jotka ovat yksin em. syistä.
Sivusta kommentoin, että varmasti on em ongelmista kärsiviä hyvännäköisiä ihmisiä mutta tuskin esim jäätävää häpeää jatkuvasti kokeva ihminen on erityisen karismaattinen tai sellainen jolle on kumppaneita tyrkyllä päivittäin. Eli kysyttiin komeiden JA karismaattisten miesten uskollisuusprosenttia.
Määrittele"komea"ja"karismaattinen" ja missä näille miehille on kumppaneita tyrkyllä päivittäin. Onko Sami Kuronen "komea"? Itse ainakin luulee olevansa kun ei kestänyt totuutta ulkonäöstään. Onko Roope Salminen"komea"?
No vaikea määritellä juuri ko henkilöitä kun en ole koskaan tavannut, itse en heitä nyt erityisen komeina tai karismaattisina pidä median välityksellä, siis oikein mukavannäköisiä ja sosiaalisesti taitavia varmasti kyllä. Mutta jos nyt komeaa ja karismaattista JA korkealibidoista miestä ajattelee, niin toki T. Selänne tulee mieleen oppikirjaesimerkkinä. Sillä tosiaan onhan niitä varmaan sellaisiakin komeita ja karismaattisia, jotka ei kuitenkaan koe jatkuvaa seksinhimoa. Jälkimmäinen on varmastikin yhtälössä myös oleellinen osatekijä.
Mistäs ihmeestä Selänteen libidon tiedät? Hyvä, tietää että 50v ukko on komea, täällähän palstanaiset ovat väittäneet, että vain nuori mies on komea.
Ja mies ei ole kuten nainen mitä tulee seksihimoihin, vain nuorella miehellä on kovat seksihimot kuten vanhalla naisella. 50v miehellä ei enää himoja ole ollut aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeana miehenä voin sanoa, että valitsen kumppanini huolella niin ei ole tarvetta pettää.
Et ole komea:) Joten et myöskään valitse vaan joudut tyytymään palstanaisen tasoiseen kantturaan:) Ehkä nuorena olit komea, mutta nyt olet vain keski-ikäistyvä setä.
Kaverini oli samanlainen ja nuori nainen täräytti baarissa turpaan kun itseään yhä komeaksi 25 vuotiaaksi luuleva 40v ukko tuli liian lähelle, saa hän toki lähestymisiä 45v ruusuilta.
Enköhän minä tiedä paljon paremmin kuin sinä mitä minä olen. Sun oletukset toisista voi liipata tosi kaukaa mitä toiset oikeasti ovat ja nyt ainaskin sinulle kävi näin.
Veikkaan, että olet 40v ukko joka näkee peilissä 25v komistuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs ihmeestä Selänteen libidon tiedät? Hyvä, tietää että 50v ukko on komea, täällähän palstanaiset ovat väittäneet, että vain nuori mies on komea.
Ja mies ei ole kuten nainen mitä tulee seksihimoihin, vain nuorella miehellä on kovat seksihimot kuten vanhalla naisella. 50v miehellä ei enää himoja ole ollut aikoihin.
Tuskin kukaan on väittänyt, että vain nuori mies on komea.
Tässä kysyttiin esimerkkiä komeasta ja karismaattisesta miehestä, no juu en tiedä hänen libidostaan muuta kuin mikä vaikutelma on omista haastatteluistaan tullut. Joka tapauksessa kyse oli vain esimerkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hyvännäköinen ja en ole ikinä pettänyt. Saan paljon huomiota naisilta ja kyllä se kieltämättä tuntuu hyvältä. Mut en harrasta mitään yhden illan säätöjä tai irtosuhteita vaikka olenkin sinkku. Ne ei vaan ole minua varten.
Onko sinulla korkea libido eli miten isossa osassa seksi on esim ajatusten muodossa, oletko flirttaileva tyyppi ja vähän joka naisen kanssa on jännitettä jne?
Ajattelen kyllä seksiä usein mutta tykkään siitä vain sellaisen kumppanin kanssa josta oikeasti välitän. Yhden illan jutuista tulee minulle vain morkkis joten en niitä harrasta. Ja joo en ole mikään uskovainen kun sitä siellä kuitenkin ajatellaan.
Vierailija kirjoitti:
Pääministereistä jos ajattelee niin erot ja uudet nuoret muijat tuli Lipposelle ja Vanhaselle. Katainen ja Stubb, urheilullisia ja nuorehkoja pääministereinä, joilla olisi varmaan ollut vientiä ei ole koskaan ollut edes tuollaisten huhujen kohteena.
Kataisesta en ole koskaan kuullut mitään huuja, saattaa olla ollut uskollinen, mutta Stubbistahan nyt kiersi aivan valtavasti juttuja, miten kuulemma petti siellä sun täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kysyttiin esimerkkiä komeasta ja karismaattisesta miehestä, no juu en tiedä hänen libidostaan muuta kuin mikä vaikutelma on omista haastatteluistaan tullut. Joka tapauksessa kyse oli vain esimerkistä.
50v mies saa siis ulkonäöllään 20v naisia? Sitäkö yrität sanoa? Koska vain sen ikäisten naisten mielenkiinnolla on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeus ja kauneus on katsojan silmässä.
Mä oon todennut, että itselläni on ihan päinvastaiset mieltymykset kuin suurimmalla osalla palstalaisista. Elämä ei ole mustavalkoista.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hyvännäköinen ja en ole ikinä pettänyt. Saan paljon huomiota naisilta ja kyllä se kieltämättä tuntuu hyvältä. Mut en harrasta mitään yhden illan säätöjä tai irtosuhteita vaikka olenkin sinkku. Ne ei vaan ole minua varten.
Onko sinulla korkea libido eli miten isossa osassa seksi on esim ajatusten muodossa, oletko flirttaileva tyyppi ja vähän joka naisen kanssa on jännitettä jne?
Ajattelen kyllä seksiä usein mutta tykkään siitä vain sellaisen kumppanin kanssa josta oikeasti välitän. Yhden illan jutuista tulee minulle vain morkkis joten en niitä harrasta. Ja joo en ole mikään uskovainen kun sitä siellä kuitenkin ajatellaan.
Miten karismaattisuutesi mielestäsi ilmenee, oletko siis työpaikalla ja muualla johtajatyyppi (ei tarvitse olla välttämättä johtaja), oletko se kenen mielipidettä arvostetaan vähän joka paikassa eniten? Nimittäin avaus koskee vain sekä komeita että karismaattisia, ei vain komeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50v mies saa siis ulkonäöllään 20v naisia? Sitäkö yrität sanoa? Koska vain sen ikäisten naisten mielenkiinnolla on merkitystä.
No kyllä komeat ja karismaattiset saa. 60 on ehkä raja tässä mielessä miehillä.
Petän koska siihen tarjoutuu jatkuvasti mahdollisuuksia. Oman kokemukseni mukaan naisilla on taipumus kokea sosiaalisesti vaikitusvaltainen ja hyvätuloinen mies komeammaksi kuin ihan vastaavan ulkomuodon omaava autonasentaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enköhän minä tiedä paljon paremmin kuin sinä mitä minä olen. Sun oletukset toisista voi liipata tosi kaukaa mitä toiset oikeasti ovat ja nyt ainaskin sinulle kävi näin.Veikkaan, että olet 40v ukko joka näkee peilissä 25v komistuksen.
Saat luulla minusta ihan mitä vaan. Sanasi ei liikuta. Sitten kun mä oon tuo 40v niin varmasti keskityn muihin aiheisiin kuin seksuaalisiin intohimoihin. En minä tälläisenä nuorena aikuisenakaan ole Petri Nygårdin kaltainen seksi addikti. Elämässä on paljon muutakin kuin seksi.
Tässä omassa iässäni nyt kun löytäisin itselleni sopivan naisen niin sitten ukkona voisi keskittyä kahden keskisiin juttuihin ja voisi jättää muut omaan varjoonsa. Silmää tietysti jotkut voivat miellyttää, mutta ihmisinä heitä pidän kuin seksuaalisina välineinä.
Vierailija kirjoitti:
Petän koska siihen tarjoutuu jatkuvasti mahdollisuuksia. Oman kokemukseni mukaan naisilla on taipumus kokea sosiaalisesti vaikitusvaltainen ja hyvätuloinen mies komeammaksi kuin ihan vastaavan ulkomuodon omaava autonasentaja.
Epäilemättä, tämähän on luonnonlaki.
Eli sinulla on puoliso, aavistaako hän että petät ja ummistaa vain silmänsä? Ja siis juuri nuo mahdollisuudet on se syy, jos niitä ei olisi niin paljon niin et itse aktiivisesti yhtä paljon jaksaisi metsästää uusia naikkosia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu itsekurista ja periaatteista. Mun mies on todella komea, mutta ei tajua sitä+hänellä on korkea moraali. Lisäksi hän on introvertti, ja antaa surutta pakit onneaan kokeileville naisille.
Mies on näin sinulle vakuutellut :)
Arvaa mikä lisää minkä vain väitteen uskottavuutta :) etenki monikossa :) :) kun sanat ei riitä tai vain älli keksimiseen :) :) :)
Yleensä ihmiset kuvittelevat kaikkien muidenkin olevan kuin hän itse. Eläimen tasolla viettikontrollin suhteen oleva siis olettaakaikkoen muidenkin humputtavan jokaisen vastaantulijan jalkaa. Toisessa todellisuudessa elävä pitää väitettä yksinkertaistavana ja yksinkertaisena, mutta onneksi samaan elinpiiriin ei ole pakko päätyä.
:)
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että kenen tahansa uskollisuus riippuu libidosta. Korkean libidon omaava - oli minkä näköinen tahansa - häröilee helpommin, koska aivot valahtavat alas.
Mies, jolle seksi ei ole kovin tärkeää, ei lotkauta korvaansa flirttailijoille.
Korkealla libidolla perusteleminen on surkea tekosyy.
Ainoa, mikä AP:n esittämään kysymykseen oikeasti vaikuttaa on miehen henkilökohtaiset arvot.
Eli jos miehen henkilökohtaisiin arvoihin kuuluu yksiavioisuus ja uskollisuus, niin hän ei petä.
Jos mies taas ei pidä pettämistä niin pahana tai selittelee sitä jollain ”sortumisella” joka voi joskus käydä, niin pettää.
Ulkonäkö, karisma ja naisten suosio ei vaikuta asiaan muutoin kuin siten, että jos mies kuuluu tuohon jälkimmäiseen porukkaan eli niihin joiden arvomaailmassa pettäminen on ihan ok, niin tietysti seuraa on helpompi hyvännäköisenä ja/tai karismaattisena miehenä löytää.
Mutta jos hyvännäköisellä ja karismaattisella miehellä on sellaiset arvot ettei pettäminen niihin sovi, niin sellainen mies ei petä.
Kannattaa myös muistaa, että pettäjät harvemmin edes on mitään hyvännäköisiä tyyppejä, vaan ihan tavallisen näköisiä ihmisiä, miehiä ja naisia.
Pinnalliset arvot yhdistettynä korkeaan statukseen varmasti lisää myös riskiä, vaikka mies olisi minkä näköinen suohirviö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että kenen tahansa uskollisuus riippuu libidosta. Korkean libidon omaava - oli minkä näköinen tahansa - häröilee helpommin, koska aivot valahtavat alas.
Mies, jolle seksi ei ole kovin tärkeää, ei lotkauta korvaansa flirttailijoille.Korkealla libidolla perusteleminen on surkea tekosyy.
Ainoa, mikä AP:n esittämään kysymykseen oikeasti vaikuttaa on miehen henkilökohtaiset arvot.Eli jos miehen henkilökohtaisiin arvoihin kuuluu yksiavioisuus ja uskollisuus, niin hän ei petä.
Jos mies taas ei pidä pettämistä niin pahana tai selittelee sitä jollain ”sortumisella” joka voi joskus käydä, niin pettää.Ulkonäkö, karisma ja naisten suosio ei vaikuta asiaan muutoin kuin siten, että jos mies kuuluu tuohon jälkimmäiseen porukkaan eli niihin joiden arvomaailmassa pettäminen on ihan ok, niin tietysti seuraa on helpompi hyvännäköisenä ja/tai karismaattisena miehenä löytää.
Mutta jos hyvännäköisellä ja karismaattisella miehellä on sellaiset arvot ettei pettäminen niihin sovi, niin sellainen mies ei petä.Kannattaa myös muistaa, että pettäjät harvemmin edes on mitään hyvännäköisiä tyyppejä, vaan ihan tavallisen näköisiä ihmisiä, miehiä ja naisia.
Pinnalliset arvot yhdistettynä korkeaan statukseen varmasti lisää myös riskiä, vaikka mies olisi minkä näköinen suohirviö.
No ok, mitenköhän paljon on miehiä, jotka saisi nuorilta kauniilta naisilta joka päivä, mutta heillä on niin korkea moraali, että eivät jatkuvasta houkutuksesta huolimatta tee mitään?
Karisma tulee iän, ja valtavan itseluottamuksen kautta, joten jos ihmisellä on karismaa, hänellä on myös ymmärrys siitä että hän on muiden "yläpuolella" ja ihailema. Joten tuskin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enköhän minä tiedä paljon paremmin kuin sinä mitä minä olen. Sun oletukset toisista voi liipata tosi kaukaa mitä toiset oikeasti ovat ja nyt ainaskin sinulle kävi näin.Veikkaan, että olet 40v ukko joka näkee peilissä 25v komistuksen.
25-vuotiaat komeat miehet on nirsoja, eivätkä todellakaan pane kauheasti eri naisia.
Ne tämän palstan ”kantturoiden” mielestä komeat ei ole koskaan niitä komeimpia, vaan vähän perus perunaa paremman näköisiä taviksia, joilla on suhteettoman suuri itseluottamus ja supliikki luonne.
Sopii siis täysin kuvioon, kun ketjussa komeat ja naisten mieleen olevat miehet kertovat, ettei ympäriinsä nusssiminen kiinnosta.
Oikeasti komeat ei nimittäin sellaista harrasta, heillä on yleensä parempi itsetunto ja arvostus itseään kohtaan eli ovat myös sillä tavalla ylimielisiä, etteivät mitään perusnättejä munanhimoisia muijia halua panna, vaan vaativat naiseltakin enemmän.
Sivusta
Mies on näin sinulle vakuutellut :)