Onko karismaattiset, hyvännäköiset miehet ikinä uskollisia?
Kun minne tahansa menee niin aina on joku houkutuslintu yrittämässä, usein nuoria ja nättejä? ( Tämä näin sivustatarkkailevana tätinä, itsehän olen noille miehille vain yksi jätkistä)
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Charlie Watts ainakin oli naimisissa 60-luvun alusta saakka yhden ja saman naisen kanssa. Tarkemmin en uskollisuudestaan tiedä.
Bänditoveri Bill Wymanin mukaan Charlie ei harrastanut kiertueilla bändäreitä, eikä muitakaan naisia. Paul McCartney Lindan kanssa ei ole ollut vihjailuja uskottomuudesta.
Komeana miehenä voin sanoa, että valitsen kumppanini huolella niin ei ole tarvetta pettää.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole. Heidänhän pitää aina testata viehätysvoimaansa naisiin. Sitten jaksaa taas oman pikkuvaimon kanssa.
Höpö höpö. Oikeasti komean ja karismaattisen ei tarvitse testaa mitään. Hän tietää vihätysvoimansa.
Itsestään epävarmat ovat tilaisuuden tullen petollisia.
Tämä on monta kertaa nähty.
Vierailija kirjoitti:
Komeana miehenä voin sanoa, että valitsen kumppanini huolella niin ei ole tarvetta pettää.
Näinhän se on. Kun ei ole tarvetta tyytyä jämiin, saa kerralla mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlie Watts ainakin oli naimisissa 60-luvun alusta saakka yhden ja saman naisen kanssa. Tarkemmin en uskollisuudestaan tiedä.
Bänditoveri Bill Wymanin mukaan Charlie ei harrastanut kiertueilla bändäreitä, eikä muitakaan naisia. Paul McCartney Lindan kanssa ei ole ollut vihjailuja uskottomuudesta.
Michael Monroe ei myöskään.
Rumat harmaahiirulaiset ovat epäluotettavimpia, kun eivät ole tottuneet huomioon. Käyvät kiinni heti, kun joku on tyrkyllä, koska tarvitsevat sitä pönkitystä itsetunnolleen.
Sehän olisi menetys evoluutiolle, koska on suotavaa että hyvät geenit leviävät mahdollisimman laajalle. Esimerkiksi arabi- ja muut Lähi-idän miehet ovat niin näyttäviä koska haaremit?? Heidän keskivertoa pienemmät pilinsä (etu sodankäynnissä?) eivät haittaa koska naarailla ei ole ollut tuossa suhteessa valinnanmahdollisuutta, toisin kuin moniaalla Afrikassa?
No nyt pomppas Ja pahasti. Onko kaikki muumit laaksossa? Onko sut jätetty. Toisten hyvistä parisuhteita tuntuu isin tyttö olevan kateellinen. Muumit muumit🌈🌈
Onkohan tätillä ukko vai onko joku jo vienyt ja houkutellut. Ei taida olla ollenkaan itsellä miestä. On tääl outoo porukkaa. Mitähän tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että kenen tahansa uskollisuus riippuu libidosta. Korkean libidon omaava - oli minkä näköinen tahansa - häröilee helpommin, koska aivot valahtavat alas.
Mies, jolle seksi ei ole kovin tärkeää, ei lotkauta korvaansa flirttailijoille.
Ei se ole noin yksinkertaista. Kokemusten puute, heikko itsetunto, olematon moraali, syitä on monia.
Miksi pitäisi olla?
Monogamia perustuu sille, että
a) tavismies haluaa rajoittaa alfojen pääsyä kumppaninsa haaroväliin ja
b) samalla tavismies naamioi monogamian itselleen moraaliseksi sankaritarinaksi ja vapaaksi valinnaksi, vaikka oikeasti kyse on siitä, että hänen olisi vaikeaa löytää halukkaita parittelukumppaneita parisuhteen ulkopuolelta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michael Monroe ei myöskään.
Bongiovi on ollut pitkään naimisissa teinirakkautensa kanssa, ja Brosnan myös on ollut pitkään naimisissa.
Voi kai heilläkin olla vaikka estoja ja pelkoja joiden takia eivät pysty pettämään vaikka haluaisivat. Suorituspaineita, ocd-tasoista sairaudenpelkoa, aiheetonta oman kehon häpeää jne.
Kyllä, kavereina on tämmöisiä. Niiden perässä on tytöt juosseet alakoulusta, ei niiden tarvitse tarttua joka tilaisuuteen. Yleensä kohtelevat naisia hyvin, eivät ole katkeria.
Kun ruma pettää heti jos saa tilaisuuden, kun se tilaisuus ei ehkä koskaan toistu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kavereina on tämmöisiä. Niiden perässä on tytöt juosseet alakoulusta, ei niiden tarvitse tarttua joka tilaisuuteen. Yleensä kohtelevat naisia hyvin, eivät ole katkeria.
Kun ruma pettää heti jos saa tilaisuuden, kun se tilaisuus ei ehkä koskaan toistu.
trololololololllll
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että kenen tahansa uskollisuus riippuu libidosta. Korkean libidon omaava - oli minkä näköinen tahansa - häröilee helpommin, koska aivot valahtavat alas.
Mies, jolle seksi ei ole kovin tärkeää, ei lotkauta korvaansa flirttailijoille.En tiedä mitä sinä tarkoitat libidolla. Mutta itselläni ainakin voimakas vietti joka vasta HERÄÄ kun henkilön kanssa on turvallinen olo - ts. molemmat vapaita, ei merkkejä että tulisin hyväksikäyteryksi. Sellaisen ihmisen kanssa on aivan eri suhde, ja siis myös se vietti.
Koskaan en voisi olla uskoton. On tämä jännä "varmuuslukko".
N40+
Sinulla on siis matalampi libido. Korkean libidon omaava on se, jolle riittää vaikka reikä aidassa.
Olen myös ajatellut, että libido selittää seksin määrän parisuhteessa. Korkean libidon omaavat heiluttavat peittoa monta kertaa viikossa vielä kymmenien vuosienkin jälkeen.
Libido ja moraali on täysin eri asioita. Mulla on hyvin korkea libido enkä koskaan ole pettänyt, tosin se sai kyllä lähtemään seksittömästä ja muutenkin kylmästä suhteesta.
Itsetunto (ilman tarvetta jatkuvaan ulkoiseen palautteeseen) ja moraali on ne, jotka ratkaisee pettääkö joku vai ei. Houkutuksia voi olla, ei niiden perässä tartte juosta silti. Tietty jos on ihminen joka sortuu kaikkeen mieleentulevaan muutenkinniin noin voi ajatella, mutta onko itsekuriin täysin kykenemätön sitten kovinkaan karismaattinen? Tjaah.
En usko myöskään, että sen vakituisen kumppanin mitkään ominaisuudet vaikuttaisi pettämiseen erityisemmin, koska vaikka olisi maailman kaunein ja älykkäin nainen niin se on kuitenkin aina se sama, ja jos on se korkea libido niin siihen liittynee myös vaihtelunhalu. Veikkaan että ylipäänsä suurin syy pettämiseen on seksuaalinen vaihtelunhalu.
Eli todennäköisesti on harvoja miehiä, jotka pysyy uskollisena silloin, jos tarjokkaita on ovista ja ikkunoista. Mutta onko tämä sitten ongelma välttämättä vakituiselle kumppanille, tuskin.
Itse olen hyvännäköinen ja en ole ikinä pettänyt. Saan paljon huomiota naisilta ja kyllä se kieltämättä tuntuu hyvältä. Mut en harrasta mitään yhden illan säätöjä tai irtosuhteita vaikka olenkin sinkku. Ne ei vaan ole minua varten.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu itsekurista ja periaatteista. Mun mies on todella komea, mutta ei tajua sitä+hänellä on korkea moraali. Lisäksi hän on introvertti, ja antaa surutta pakit onneaan kokeileville naisille.
Ei ole, siis miehesi komea:)
Uskottomuus johtuu molemmilla sukupuolilla tarpeesta kokea ihailua ja saada uusia kokemuksia. Siinä ei ole merkitystä sillä, onko puoliso viehättävä ja onko kotona paljon seksiä tai ei. Lisäksi jos on ylipaisunut ego, kokee olevansa parempi kuin puoliso ja ansaitsevansa enemmän, eli kokee olevansa oikeutettu pettämään. Eli persoonakysymys tämäkin.