Kuinka monta mahtuu bilettämään 21 neliön yksiöön`?
Jep jep bileet suunnitteilla mutten osaa arvioida yhtään, paljonko tarvii yksi henkilö tilaa. Montako itse kehtaisit kutsua näin pieneen asuntoon?
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:53"]
Mä en kyllä pitäis. Varaudu sitten siihen että tavaroita katoaa, kämpässä on ihan paskasta yms. Onnea matkaan
[/quote]
Peruspessimisti singahti paikalle.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:03"]
Jep jep bileet suunnitteilla mutten osaa arvioida yhtään, paljonko tarvii yksi henkilö tilaa. Montako itse kehtaisit kutsua näin pieneen asuntoon?
[/quote] en ketään.. en bittäsi edes yksin siellä.
Sillipurkkibileet on ihan niitä parhaita! Opiskeluaikoina Otaniemessä olin niissä usein ja vieläkin muistelen kaikkia hauskoja hetkiä. Kuinka paljon mahtuu pieneen Hiaceen... tai 20 neliöön, hauskoja ihmisiä... Koko elämä...Hauskaa biletystä ap!
Toivottaa nyt jo kolmen äiti, dippainssi. Oi niitä nuoruusaikoja:)
Asuin 24 neliön asunnossa ilman parveketta, ei olisi tullut mieleenkään pitää siellä kunnon bileitä, musta oli ahdasta jo neljän ihmisen kanssa. Puhumattakaan 15-20 ihmisestä, silloinhan kaikkien pitäis olla toisissaan kiinni ellei joku haluais hengailla vessassa tai eteisessä. Samassa talossa kyllä bileitä pidettiin samankokoisissa asunnoissa ja aika ahtaalta näytti kun kurkki sisään, kaikki toisissaan kiinni eikä hirveästi tekemistä seisoskelun lisäksi ja asunnon ovi kaiken lisäksi auki koska ei mahtunut ja ois ollut aika tukalaa ja tämän takia bileet jatku rappukäytävään asti. Ei ollu kovin kiva esimerkiksi mulle kun en päässyt omaan asuntoon sisään ihmismuurin vuoksi
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 06:07"]
Sillipurkkibileet on ihan niitä parhaita! Opiskeluaikoina Otaniemessä olin niissä usein ja vieläkin muistelen kaikkia hauskoja hetkiä. Kuinka paljon mahtuu pieneen Hiaceen... tai 20 neliöön, hauskoja ihmisiä... Koko elämä...Hauskaa biletystä ap!
[/quote]
NYT JO Kolmen äiti =D LOL Onko isiäkin se kolme ?
Itse kutsuisin niin monta kuin mahtuu mukavasti istumaan sohvalle ja tuoleille. Noloa jos vieraiden pitäisi istua lattialla.
Kumma jos ei 20neliön kämppään muka mahdu viittätoista. Isommassakin asunnossa porukka on yleensä yhdessä huoneessa, jolloin neliöitä on käytännössä sama määrä.
Mä oon kyllä nyt aika hämmentynyt ja pettynyt av:n kermapyllyihin. Kaikki on muka opiskelleet ties kuinka korkealle, mutta bileet yksiössä on ihan vieras asia?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 06:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 06:07"]
[/quote]
NYT JO Kolmen äiti =D LOL Onko isiäkin se kolme ?
[/quote]
Hih, ei ole, ihan vaan yksi isä, sieltä sillipurkkibileistä löydetty:). Avioo jo 14v.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 06:32"]Itse kutsuisin niin monta kuin mahtuu mukavasti istumaan sohvalle ja tuoleille. Noloa jos vieraiden pitäisi istua lattialla.
[/quote]
Opiskelijabileissä sillä ei ole niinkään väliä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 07:05"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 06:32"]Itse kutsuisin niin monta kuin mahtuu mukavasti istumaan sohvalle ja tuoleille. Noloa jos vieraiden pitäisi istua lattialla. [/quote] Opiskelijabileissä sillä ei ole niinkään väliä.
[/quote]
No eikös sitten samalla vaivalla voisi kesällä mennä imemään pussikaljaa johonkin mäenrinteeseen? Ei olisi niin ahdastakaan kuin jossain koirankopissa töniä toisiaan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:20"]
Ja mitkä muka jotkut neljän hengen bileet on :D Anteeksi mutta kuinka vanhat ihmiset täällä vastailevat?
-ap
[/quote]
Bileet voi pitää vaikka yksin. Huomaa kyllä, että sä olet kypsymätön vielä.
t. kalkkis 25v.
[/quote]
No olet kyllä aikaisin kalkkiintunut :D Minulla on paljon ystäviä ja miellän bileiksi isommalla porukalla juhlimisen, loput ovat sitten illanistujaisia. Kivoja nekin mutta tässä ei nyt sellaisesta ollut kyse.
-ap
[/quote]
vuokratkaa yhdessä tila isommille bileille. Naapureidenkin kannalta kivempi niin. En kyllä käsitä, miksi ei voi aloitella pienemmällä porukalla kotona ja mennä sit sinne baariin bilettämään, kun ne sitä varten on auki aamuyöhön. Vaikka kyseessä on opiskelijakämppä, se ei tarkoita silti sitä että naapurit automaattisesti jaksaa jotain 20hengen etkoja ja jatkoja.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:20"]
Ja mitkä muka jotkut neljän hengen bileet on :D Anteeksi mutta kuinka vanhat ihmiset täällä vastailevat?
-ap
[/quote]
Bileet voi pitää vaikka yksin. Huomaa kyllä, että sä olet kypsymätön vielä.
t. kalkkis 25v.
[/quote]
No olet kyllä aikaisin kalkkiintunut :D Minulla on paljon ystäviä ja miellän bileiksi isommalla porukalla juhlimisen, loput ovat sitten illanistujaisia. Kivoja nekin mutta tässä ei nyt sellaisesta ollut kyse.
-ap
[/quote]
vuokratkaa yhdessä tila isommille bileille. Naapureidenkin kannalta kivempi niin. En kyllä käsitä, miksi ei voi aloitella pienemmällä porukalla kotona ja mennä sit sinne baariin bilettämään, kun ne sitä varten on auki aamuyöhön. Vaikka kyseessä on opiskelijakämppä, se ei tarkoita silti sitä että naapurit automaattisesti jaksaa jotain 20hengen etkoja ja jatkoja.
[/quote]
Ap taitaa olla joku kotoa pois muuttava nassikka, joka aloittaa nyt syksyllä opiskelut ja pääsee ekaa kertaa pois kotoaan. Pitää kai sitä sitten harjoitella aikuisuutta tuollaisilla kotibileillä, kun on ensimmäistä kertaa "oma tupa, oma lupa". Mutta vähän hassua ja noloa se on silti kutsua koirankoppi täyteen ihmisiä ja pitää "hauskaa" lattialla istuen.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:53"]
Mä en kyllä pitäis. Varaudu sitten siihen että tavaroita katoaa, kämpässä on ihan paskasta yms. Onnea matkaan
[/quote]
Höpöhöpö, kutsun pelkästään kavereitani, eivät he mitään pölli eivätkä pasko ympäriinsä.
-ap
[/quote]
Et ap elä tällä vuosituhannella. Katsos kun ne kaverit kutsuu kavereitaan, jotka kutsuu kavereitaan, jotka pöllii sun kamat ja tuhoaa huonekalut. Sori vaan, se on fakta.