Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta mahtuu bilettämään 21 neliön yksiöön`?

Vierailija
04.07.2015 |

Jep jep bileet suunnitteilla mutten osaa arvioida yhtään, paljonko tarvii yksi henkilö tilaa. Montako itse kehtaisit kutsua näin pieneen asuntoon?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 17:19"]Jeesus mitä kermaperseitä... [/quote] Jotka asuvat 20 neliön yksiöissä? :'D

[/quote]

Siis nämä joiden mielestä yksi ihminen tarvitsee yli 10 neliötä tilaa!

Vierailija
22/53 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 22 m2 ja 10 max. yhteensä, silloinkin vaan jos kesä ja parveke käytössä... en ite ainakaan haluais bileistä mitään sillipurkkikutsuja.

Vierailija
24/53 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun itse asuin yhtä pienessä boksissa niin oli siellä välillä 8 henkilöä. Tosi ahdasta ja nihkeää kyllä oli.

Vierailija
25/53 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:06"]

Mulla 22 m2 ja 10 max. yhteensä, silloinkin vaan jos kesä ja parveke käytössä... en ite ainakaan haluais bileistä mitään sillipurkkikutsuja.

[/quote]

Parveke mulla on myös, mutta ota tästä kesästä nyt selvää että sattuisiko sille juuri bileitten aikaan olemaan muuta käyttöä kuin tupakointia varten. 10 kuulostaa kauhean vähältä, mutta kieltämättä tilaakin varsin vähänlaisesti on... toki bileet olisivat ns. etkot joista baariin ja sieltä jatkoille takaisin sitten vain sen verran porukkaa kuin mahtuu yöksi (+ ne jotka ovat valmiita lähtemään kun muut haluaa käydä nukkumaan).

-ap

Vierailija
26/53 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:06"]

[/quote]

Parveke mulla on myös, mutta ota tästä kesästä nyt selvää että sattuisiko sille juuri bileitten aikaan olemaan muuta käyttöä kuin tupakointia varten. 10 kuulostaa kauhean vähältä, mutta kieltämättä tilaakin varsin vähänlaisesti on... toki bileet olisivat ns. etkot joista baariin ja sieltä jatkoille takaisin sitten vain sen verran porukkaa kuin mahtuu yöksi (+ ne jotka ovat valmiita lähtemään kun muut haluaa käydä nukkumaan).

-ap

[/quote]

Tohon kyllä vaikuttaa pohjaratkaisu myös. Mulla ei ole kauhean ideaali, koska tilaa vie huono tilaratkaisu eteisineen, mutta esim. yhdellä kaverilla suunnilleen samankokoinen kämppä vaikutti ihan OK kokoiselta 10 hengelle ainakin ja ilman parveketta.

Vierailija
27/53 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijabileet jos on niin 21 bilettäjää hyvin mahtuu 21 neliöön! 

Vierailija
28/53 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:16"]

Opiskelijabileet jos on niin 21 bilettäjää hyvin mahtuu 21 neliöön! 

[/quote]

Juu, opiskelijoita suurin osa ja ei varmaan kovin moni vaadi hirveästi tilaa, siis että uskoisin että jengi pystyy bilettämään ahtaissakin olosuhteissa hetken aikaa :D Neliö per tyyppi varmaan sinänsä riittäisi mutta kyllähän huonekalutkin ja wc-tila neliöitä syö... Olisikohan about 15 henkilöä sellainen johon kehtais tähdätä. Kyllähän sitä sitten virheistä oppii...

-ap

Vierailija
29/53 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin aikoinaan stadissa 19m2 yksiössä :), joskus meitä oli jatkoilla parikymmentäkin :D, kaikki ei kyllä mahtuneet istumaan :D

Vierailija
30/53 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neliö per henkilö on hyvä nyrkkisääntö kuten täällä aikaisemminkin mainittiin.

Vierailija
31/53 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä pitäis. Varaudu sitten siihen että tavaroita katoaa, kämpässä on ihan paskasta yms. Onnea matkaan

Vierailija
32/53 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen saman kokoinen asunto ja enimmillään on ollut yhteensä kymmenen henkilöä joista kaksi lapsia. Hyvin mahduttiin juhlia viettämään (ne tosin ei olleet bileet vaan synttärit).

Vierailija
33/53 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista myös ajatella naapureitasi. 3 henkeä mielestäni maksimi. .

Vierailija
34/53 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli 18 neliön yksiö parikymppisenä, ja bileissä oli 15-20, ei ollut parvekettakaan :), hyvin mahduttiin.

Vierailija
35/53 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:53"]

Mä en kyllä pitäis. Varaudu sitten siihen että tavaroita katoaa, kämpässä on ihan paskasta yms. Onnea matkaan

[/quote]

Höpöhöpö, kutsun pelkästään kavereitani, eivät he mitään pölli eivätkä pasko ympäriinsä.

-ap

Vierailija
36/53 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:56"]

Muista myös ajatella naapureitasi. 3 henkeä mielestäni maksimi. .

[/quote]

En pidä bileitä usein ja varoitan ennakkoon, isommalla porukalla poistutaan myös ennen kuin hiljaisuus alkaa talossa. Jatkoille sitten vain pienempi porukka. Opiskelijakämppä jotta varmaan naapurit ymmärtää bileitäkin keskiverto kyttääjänaapureita paremmin :)

-ap

Vierailija
37/53 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuinka moni heistä käyttää Rexonaa?

Vierailija
38/53 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitkä muka jotkut neljän hengen bileet on :D Anteeksi mutta kuinka vanhat ihmiset täällä vastailevat?

-ap

Vierailija
39/53 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koirankopissa kehtaisi mitään bileitä edes pitää.

Vierailija
40/53 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näiden bileiden jälkeen saamme lukea Feissarimokista, miten AP syyttää naapureitaan, kun "vihaavat nuoria ja valittivat niin tuli varoitus, kun mähän kerroin niille bileistä, eikä me kuunneltu musaa niin kovaa, mitä nyt kuulemma viereiseenkin taloon kuului, v***n kalkkikset!"

Ja sitten AP syyttää samassa kavereitaan kun näiden kaverien kaverien kaverit pölli taulu-tv:n, oksensi, kusi ja paskansi sohvalle ja hajoitti sängyn (olettaen että ovat eri huonekalut yksiössä, joissain on. jos ovat samat, niin kaikki nuo tapahtui kyseiselle huonekalulle).

Tässä samaa henkeä edustava: http://www.feissarimokat.com/2015/04/sohvakarajat/

Taitaa AP olla tuon mokan Taru... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme