Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nätti, hoikka, eronnut, kolmekymppinen nainen,

Vierailija
03.07.2015 |

enkä löydä miestä. Baarissa on joko junnuja tai papparaisia, ei yhtään vapaita ikäisiäni miehiä. Tinderiäkin olen kokeillut, mutta siellä miehet tahtovat vain seksiseuraa. Mikä avuksi? Uskoisin, että minulla olisi vielä paljon annettavaa parisuhteeseen. Olen iloinen luonteeltani, tykkään seksistä ja miehen hemmottelusta.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä jäljellä on enää viallisia yksilöitä

Vierailija
2/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiä miehiä ainakin on pilvin pimein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sulla ole lapsia?

Vierailija
4/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lääkäri !!

Vierailija
5/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitten jämiä - ei kiitos.

Vierailija
6/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisesi ovat kotona perheidensä, pienten vauvojensa ja taaperoidensa ja odottavien vaimojensa kanssa... Eivät jaksa työltä ja perheeltä enää baareihin juuri mennä. Niin se vaan menee että noin 3-kymppisenä suurin osa tekee lapsia. Junnuilla on vielä aikaa ja papoilla uudestaan taas aikaa baareiluun.

Sinkut 3-kymppiset miehet on ehkä jotenkin ujoja eivätkä liiku helposti naisten saatavilla? Tai jotain? Reippaat ja lisääntymishaluiset miehet ovat 3-kymppisinä tosiaan jo naisen löytäneet ja ovat kotosalla noina ikävuosina... 

Vierailija
7/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:22"]

Eihän sulla ole lapsia?

[/quote]

On kaksi lastakin. Pilallako siis? :D ap

Vierailija
8/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hieman alle 30v mies ja netin deittipalstoilta yritän naista etsiä ja aivan tositarkoituksella olen liikkeellä. Luulen että sieltä löytyy myös yli kolmekymppistäkin miestä aivan tosissaan.

Vierailija
9/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista ettet löydä. Minut mies jätti kun olin 32. Olin hoikka, ihan ok näkönen joskaan en huomiota herättävä kaunotar, ei lapsia, ei mtiään sitoumuksia. Ketään en löytänyt. Nyt olen 42 v vanhapiika.

Vierailija
10/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:23"]

Ikäisesi ovat kotona perheidensä, pienten vauvojensa ja taaperoidensa ja odottavien vaimojensa kanssa... Eivät jaksa työltä ja perheeltä enää baareihin juuri mennä. Niin se vaan menee että noin 3-kymppisenä suurin osa tekee lapsia. Junnuilla on vielä aikaa ja papoilla uudestaan taas aikaa baareiluun.

Sinkut 3-kymppiset miehet on ehkä jotenkin ujoja eivätkä liiku helposti naisten saatavilla? Tai jotain? Reippaat ja lisääntymishaluiset miehet ovat 3-kymppisinä tosiaan jo naisen löytäneet ja ovat kotosalla noina ikävuosina... 

[/quote]

Mutta luulisi, että esim. eronneita kolmekymppisiä miehiä tapaisi edes joskus? Onko niin, että on tavallisempaa erota vasta neljänkympin jälkeen? ap

Vierailija
11/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:25"]

Itse olen hieman alle 30v mies ja netin deittipalstoilta yritän naista etsiä ja aivan tositarkoituksella olen liikkeellä. Luulen että sieltä löytyy myös yli kolmekymppistäkin miestä aivan tosissaan.

[/quote]

Oisko sulla vinkkejä palstoista? ap

Vierailija
12/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:23"]

[/quote]

Mutta luulisi, että esim. eronneita kolmekymppisiä miehiä tapaisi edes joskus? Onko niin, että on tavallisempaa erota vasta neljänkympin jälkeen? ap

[/quote]

Joo, luulen että on. Muistaakseni luin jostain naisen jättävän avioerohakemuksen yleensä 4-kympin korvilla. 

Vierailija
13/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista ettet löydä. Minut mies jätti kun olin 32. Olin hoikka, ihan ok näkönen joskaan en huomiota herättävä kaunotar, ei lapsia, ei mtiään sitoumuksia. Ketään en löytänyt. Nyt olen 42 v vanhapiika.

[/quote]

Et kuitenkaan liian vanha löytämään jonkun.

Vierailija
14/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoisesti elättäjää itselleen etsivä ei ole saalis. Liian helppoa saada tälläne, että melkein itkettää. Miksi siis mennä sellaisiin paikkoihin missä näitä parveilee, mielummin nuorta kinkkua pelkästään kattelee.

Vierailija
15/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä tätä: miksi haluat parisuhteen, millaisen suhteen ja mihin tarpeeseen? 

Vierailija
16/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:29"]

[/quote]

[/quote]

Enää en halua. Siinä vaiheessa kun nelikymppisenä tajusin, että lapsentekoikä on ohi, loppui myös halu parisuhteeseen. Viihdyn oikeasti parhaiten yksin.

Vierailija
17/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehotan nauttimaan elämästä ilman miestä. Saat tehdä just niin kuin haluat lapset huomioiden tietenkin. Kun jonkun miehen löytäisit, niin teillä olisi uusioperhe ja ne kuviot harvoin herkkua. Eli nauti vapaudestasi.

Vierailija
18/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:30"]

[/quote]

[/quote]

Enää en halua. Siinä vaiheessa kun nelikymppisenä tajusin, että lapsentekoikä on ohi, loppui myös halu parisuhteeseen. Viihdyn oikeasti parhaiten yksin.

[/quote]

Ahaa, no sitten varmaan parempi ettet löytänyt ketään. Ei kukaan halua olla pelkkä lasten siittäjä.

Vierailija
19/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoisesti elättäjää itselleen etsivä ei ole saalis. Liian helppoa saada tälläne, että melkein itkettää. Miksi siis mennä sellaisiin paikkoihin missä näitä parveilee, mielummin nuorta kinkkua pelkästään kattelee.

[/quote]

En etsi elättäjää, minulla on ura ja tienaan mukavasti :) Saanko kysyä, että miksi kuvittelit niin? Olisitko kysynyt samaa, jos olisin kertonut olevani mies? ap

Vierailija
20/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:30"]

Mietipä tätä: miksi haluat parisuhteen, millaisen suhteen ja mihin tarpeeseen? 

[/quote]

Samoista syistä, kuin silloin parikymppisenäkin. On kiva, kun voi soittaa tärkeälle ihmiselle, kun elämässä tapahtuu jotain merkittävää. On kiva sanoa "rakastan sinua" ja tarkoittaa sitä. Ja tykkään nukahtaa toisen ihmisen viereen. Ei kai ihmisen perustarpeet muutu mihinkään eron myötä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän