Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nätti, hoikka, eronnut, kolmekymppinen nainen,

Vierailija
03.07.2015 |

enkä löydä miestä. Baarissa on joko junnuja tai papparaisia, ei yhtään vapaita ikäisiäni miehiä. Tinderiäkin olen kokeillut, mutta siellä miehet tahtovat vain seksiseuraa. Mikä avuksi? Uskoisin, että minulla olisi vielä paljon annettavaa parisuhteeseen. Olen iloinen luonteeltani, tykkään seksistä ja miehen hemmottelusta.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:32"]

Minä kehotan nauttimaan elämästä ilman miestä. Saat tehdä just niin kuin haluat lapset huomioiden tietenkin. Kun jonkun miehen löytäisit, niin teillä olisi uusioperhe ja ne kuviot harvoin herkkua. Eli nauti vapaudestasi.

[/quote]

Muuten varmaan, mutta olen sellainen parisuhdeihminen, enkä viihdy yksin. Toisille varmasti sopii, enkä halua sitä paheksua ollenkaan. ap

Vierailija
22/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:25"]

Itse olen hieman alle 30v mies ja netin deittipalstoilta yritän naista etsiä ja aivan tositarkoituksella olen liikkeellä. Luulen että sieltä löytyy myös yli kolmekymppistäkin miestä aivan tosissaan.

[/quote]

Oisko sulla vinkkejä palstoista? ap
[/quote]
Suomi24 olen käyttänyt ja yleensä nuo jotka ovat raskineet maksaa plus ominaisuudesta ovat enemmän tosissaan. Muutamat treffit on tuon kautta ollut, mutta ei ainakaan vielä mitään vakavampaa osunut kohdalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sä vielä miehen löydä. :) Sitten kun lakkaa etsimällä etsimästä, usein löytää huomaamatta sen oikean.

Ei se puolison löytäminen nuorille ja lapsettomillekaan aina helppoa ole, ei todellakaan. 

Vierailija
24/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:42"]

Etköhän sä vielä miehen löydä. :) Sitten kun lakkaa etsimällä etsimästä, usein löytää huomaamatta sen oikean.

Ei se puolison löytäminen nuorille ja lapsettomillekaan aina helppoa ole, ei todellakaan. 

[/quote]

Kyllä se naiselle on. Ainut vaikeus siinä on että joutuu ehkä kelpuuttamaan miehen joka ei ole ihan 10/10.

Vierailija
25/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, eronnut ja kolmekymppinen on out ja piste.

Vierailija
26/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:42"]

[/quote]

Kiitos. Tiedätkö, että tuli niin hyvä mieli kun luin viestisi. Kyllä itsekin uskon, että vielä jossain vaiheessa hän löytyy :) ap

Vierailija
27/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit miehistä muuta kuin seksiseuraa? En mä ainakaan haluaisi jos eroaisin.

Vierailija
28/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:22"]

Eihän sulla ole lapsia?

[/quote]

Mitään pilalla ole, mutta et myöskään kärkikastia. Sun ikäiset miehet ei kaikki halua koko pakettia, haluavat omanm tai vaan vielä pitää kivaa.

Onko sulla hyvät tukiverkot, että pääset metsälle?

On kaksi lastakin. Pilallako siis? :D ap

[/quote]

Vierailija
29/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:21"]

Työttömiä miehiä ainakin on pilvin pimein.

[/quote] alkaa olemaan naisiakin. Naisten työttömyys kasvanut yli 20% vuodessa.

Vierailija
30/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samanlainen tilanne kuin ap:lla. Mutta en varsin vielä tässä vaiheessa ajattele etten löydä miestä, en ole ainakaan vielä ihan etsimällä etsinyt. Lähinnä elänyt siis käynyt omissa harrastuksissa ja tavannut kavereita, käynyt ihmisten ilmoilla missä mahdollisesti voi tavata niitä "sulhasehdokkaita"... Kyllähän sitä toisinaan kaipaa kovastikin niitä parisuhteen hyviä juttuja, mutta ehkäpä mulla saattaa vielä olla turhankin tuoreessa muistissa ne parisuhteen varjopuoletkin. Mutta olen kyllä valmis tapailemaan ja tutstumaan miehiin... aika näyttää tuleeko sitten näistä tapailuista sen kummempaa... Onhan tässä sinkkuilussa omat hyvätkin puolensa, mutta kyllä mä koen että olen enemmän parisuhdeihmisiä. Jotenkin ahdistaa nää sinkuumarkkinoiden pinnallisuus ja kertakäyttökulttuuri...

Tsemppiä sulle ap, toivottavasti löydät itsellesi hyvän miehen.

Vierailija
31/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta ja ystäväpiirin kokemuksen pohjalta, niin vaikeaa se on. Jossain vaiheessa tulet jonkun kohtaamaan aivan varmasti, jos jaksat olla avoimin mielin. Ehkä huomenna, ehkä vuoden päästä, ehkä kymmenen.

Vierailija
32/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:48"]

Omasta ja ystäväpiirin kokemuksen pohjalta, niin vaikeaa se on. Jossain vaiheessa tulet jonkun kohtaamaan aivan varmasti, jos jaksat olla avoimin mielin. Ehkä huomenna, ehkä vuoden päästä, ehkä kymmenen.

[/quote] ja sitten se on pari senttiä liian lyhyt ja ei kelpaa.

Vierailija
33/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:21"]

Työttömiä miehiä ainakin on pilvin pimein.

[/quote] alkaa olemaan naisiakin. Naisten työttömyys kasvanut yli 20% vuodessa.

[/quote]

Naisille vaan työttömyys ei ole mikään este parisuhteelle. Miehiä taas dissataan ihan vitusti, jos on työtön.

Vierailija
34/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:30"]

Mietipä tätä: miksi haluat parisuhteen, millaisen suhteen ja mihin tarpeeseen? 

[/quote]

Vierailija
35/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaksi lasta ja eronnut kolmekymppinen nainen. Ei aivan parisuhdemarkkinoiden kuuminta hottia :D Toki hurvitteluun seuraa varmasti löytyy.

Vierailija
36/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhan*n trolli 

Vierailija
37/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö kuvaa? 

Vierailija
38/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlainen ja jonkin aikaa olin tinderissä ja muutamilla treffeillä käynyt, mutta niin moni pelkän sekin perään.... Miesystävä olis kyllä kiva! Elättäjää en mäkään tartte...

Vierailija
39/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsiakaan en kyllä lisää taho..

T. 39

Vierailija
40/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:22"]

Eihän sulla ole lapsia?