Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nätti, hoikka, eronnut, kolmekymppinen nainen,

Vierailija
03.07.2015 |

enkä löydä miestä. Baarissa on joko junnuja tai papparaisia, ei yhtään vapaita ikäisiäni miehiä. Tinderiäkin olen kokeillut, mutta siellä miehet tahtovat vain seksiseuraa. Mikä avuksi? Uskoisin, että minulla olisi vielä paljon annettavaa parisuhteeseen. Olen iloinen luonteeltani, tykkään seksistä ja miehen hemmottelusta.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:30"]

Mietipä tätä: miksi haluat parisuhteen, millaisen suhteen ja mihin tarpeeseen? 

[/quote]

Samoista syistä, kuin silloin parikymppisenäkin. On kiva, kun voi soittaa tärkeälle ihmiselle, kun elämässä tapahtuu jotain merkittävää. On kiva sanoa "rakastan sinua" ja tarkoittaa sitä. Ja tykkään nukahtaa toisen ihmisen viereen. Ei kai ihmisen perustarpeet muutu mihinkään eron myötä. ap
[/quote]
Vaikutat kyllä aika mukavalta, missä asut?

Vierailija
42/51 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin kolmekymppisenä ja mietin myös silloin paljon löydänkö enää itseni ikäistä mukavaa miestä vakavaan parisuhteeseen. Olin vieläpä aika pyöreässä kunnossa silloin ja ajattelin että varmaan täytyy laihduttaa takaisin nuoruuden mittoihin ennen deittipalstoille liittymistä, mutta miten kävikään! Sain ihan hirveästi viestejä ja deittipyyntöjä aidoilla (toki näteillä) kuvilla ja jo kolmansilta treffeiltä löytyi itseäni vuotta nuorempi komea ja erittäin mukava ja ihana DI mies, jonka kanssa olemme nykyään naimisissa ja meillä on ihana pieni vauva. Että toivoa varmasti on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:46"]

Mä erosin kolmekymppisenä ja mietin myös silloin paljon löydänkö enää itseni ikäistä mukavaa miestä vakavaan parisuhteeseen. Olin vieläpä aika pyöreässä kunnossa silloin ja ajattelin että varmaan täytyy laihduttaa takaisin nuoruuden mittoihin ennen deittipalstoille liittymistä, mutta miten kävikään! Sain ihan hirveästi viestejä ja deittipyyntöjä aidoilla (toki näteillä) kuvilla ja jo kolmansilta treffeiltä löytyi itseäni vuotta nuorempi komea ja erittäin mukava ja ihana DI mies, jonka kanssa olemme nykyään naimisissa ja meillä on ihana pieni vauva. Että toivoa varmasti on!

[/quote]

Mistä palstalta löysit tuon miehen?

Vierailija
44/51 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:08"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:46"]

[/quote]

Mistä palstalta löysit tuon miehen?

[/quote]

Hävettää melkein sanoa mutta Eliittikumppaneista :D. Oma syy liittyä juuri sinne oli se, että ammattini takia en halunnut että kuka tahansa olisi päässyt näkemään profiilini. Siellä sain kuukauden jäsenyyteni aikana kymmeniä viestejä miehiltä, joista aika hyvä osa oli varteenotettavia treffiehdokkaita. Itse olen LTO, ja aika iso osa minulle kirjoittamistani miehistä oli korkeasti koulutettuja (jos se nyt mikään meriitti jollekin on). Egoistisia, omasta mielestään Mister täydellisyyksiäkin sieltä löytyi, mutta sellaisille en edes vastannut. Itselläni tosin ei ollut silloin lapsia, mutta ilmoitin halukkuuteni perheen perustamiseen jossain vaiheessa.

Vierailija
45/51 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:23"]Muitten jämiä - ei kiitos.
[/quote]

Poikuus tiukasti tallessa - ei kiitos.

Vierailija
46/51 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:46"]Mä erosin kolmekymppisenä ja mietin myös silloin paljon löydänkö enää itseni ikäistä mukavaa miestä vakavaan parisuhteeseen. Olin vieläpä aika pyöreässä kunnossa silloin ja ajattelin että varmaan täytyy laihduttaa takaisin nuoruuden mittoihin ennen deittipalstoille liittymistä, mutta miten kävikään! Sain ihan hirveästi viestejä ja deittipyyntöjä aidoilla (toki näteillä) kuvilla ja jo kolmansilta treffeiltä löytyi itseäni vuotta nuorempi komea ja erittäin mukava ja ihana DI mies, jonka kanssa olemme nykyään naimisissa ja meillä on ihana pieni vauva. Että toivoa varmasti on!
[/quote]

Tämä olisi melkein voinut olla oma tarinani. Lapsia jo kaksi ja miehellä eri koulutus, mutta muuten. Rehevälläkin voi olla vientiä, joten turhat estot pois.

Vierailija
47/51 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi kaikki naiset olen 45 ika vapaa ie etsin nais seura voisitko yhtetta.

Vierailija
48/51 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40+ v eronnut ja alaikäisiä lapsia, ja netistä kyllä löytyi ihana kumppan, jonka kanssa nykyään matkustellaan ja remontoidaan. Match oli ihan hyvä. Ei kuitenkaan kannata tuhlata aikaa kuvattomiin joilla ei lue profiilissa mitään, eikä sellaisiin jotka laittavat viestiä vain chatissa. Muuten kyllä siellä oli myös mukavia kunnon miehiä tositarkoituksella.

Vierailija
49/51 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sulla on lapsia ratkaisi tilanteen. En koskis edes suksisauvalla, vaikka olisit miten seksikäs, pantava, iloinen jne... Ei kiinnosta todellakaan ruveta muiden lapsia hoitamaan millään tasolla.

Vierailija
50/51 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
51/51 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli näköjään nostanut ketjuni. On mukava kirjoittaa (vaikkei ketään kiinnostaisikaan), että olen nykyään tukevasti parisuhteessa :) Kumppanilla myös lapsia aiemmasta suhteesta, joten elämäntilanteet samanlaiset. Ja kaikki ne toiveet, joita olen parisuhteen osalta kaivannut, ovat täyttyneet.

Ihmettelen, kyllä negatiivisia kommentteja. Kyllä meille eronneille naisille kysyntää on. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän