Olen huolissani nuorison kunnosta kun näkyvät kulkevan joka paikkaan sähköpotkulaudalla
Millaisia lylleröitä noista vielä tulee. Sama juttu nuo itseään huijaavat aikuiset sähköpyöräilijät. Ei se jalkojen tyhjä pyörittely paranna kuntoa.
Kommentit (22)
Joo, ajatellut ihan samaa. Kävelkää ihmiset. Kaupungeissa se on hyvin mahdollista
Kaikki hyötyliikunta on kyllä eliminoitu aika tehokkaasti ihmisten elämästä.
Kyllähän ne kauheita lylleröitä ovatkin.
Tätä olen miettinyt myös. Mutta aika usea skuutteilija on kuitenkin suht hoikka nuori mies tai nainen. Usein teini.
Eilen näin kyllä keski-ikäisen lihavan miehen menevän skuutilla.
Toivottavasti telovat vain itsensä.
Käytän sähköpotkulautaa työmatkoihin ja on aina yhtä huvittavaa kuulla autoilijan suusta miten sillä ei saa hyötyliikuntaa.
Ap itse luultavimmin sohvaperuna ja työtön 😊
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen miettinyt myös. Mutta aika usea skuutteilija on kuitenkin suht hoikka nuori mies tai nainen. Usein teini.
Ai kamala! Tuliko pahatkin traumat?
Olen ihmetellyt keski-ikäisiä ja sen ylittäneitä aikuisia, jotka perse pitkällä makaavat markettien ostoskärryjen päällä. Eikö lihasvoima riitä pitämään selkä suorana, vaikkei htään ole sähköskuutilla ajeltu?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet on röhkiviä sikoja!
Vierailija kirjoitti:
Käytän sähköpotkulautaa työmatkoihin ja on aina yhtä huvittavaa kuulla autoilijan suusta miten sillä ei saa hyötyliikuntaa.
No eihän sillä saa oikeassa ovat,tavallisella potkulaudalla saisi.
Ennen et nähnyt, kun vanhemmat kuskasi niitä. Nyt sentään vanhemmat saa joskus vapaa-aikaakin. Win-win.
Yleensä ovat kyllä hoikkia juu nuo skuuttajaat, mutta eipä tosiaan kunto varmaan ole kova. Ja lounaaksi rööki ja energiajuoma niin ei siinä paljon maha ehkä kasvakkaan...
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne kauheita lylleröitä ovatkin.
Meillä naapurissa hoikat lapset ajaa pyörällä, lihava äiti tulee sähköpotkulaudalla perässä 😅
Olen nähnyt monen skuuttaajan menevän esim. jalkapallokentälle tai vastaaviin harjoituksiin. Ne on hoikkia kavereita.
Tosin kunto kasvaisi ehkä vielä enemmän jos sinne mentäisiin kävellen tai pyörällä.
Ja sitten jotkut ipanat kehtaavat tuoda niitä kauppojen sisälle ja tukkivat käytäviä niillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän sillä saa oikeassa ovat,tavallisella potkulaudalla saisi.
Kuitenkaan nämä valittajat eivät itse polje muuta kuin auton polkimia. Miksiköhän?
Ovat vaarallisia