Eikö Purralla ole muuta tekemistä kuin avautua naisten lehdissä?
Kommentit (104)
Minusta on hyvä, että vaikeista aiheista puhutaan. Tuo varmasti lohtua ja toivoa keskenmenon kokeneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tappaja, istunut tuomioni, mutta saattaapi olla, että uutta pukkaa, katsotaan kuka lähtee ekana, veikkaanpa, että kun saan kiinni jonkun Purran lapsien kuolemaa hehkuttavan, alkaa toiminta, saatte itse kokea kuoleman karmeuden.
Ja olen nykyään Kokoomuslainen, entinen sdp.
Ja niin lähti tieto laittomastauhkauksesta poliisille.
KETÄ tarkalleen on uhattu ja missä kohtaa tarkalleen?
LUEPPA UUDESTAAN.
Alko kokoomuslaisen housut tutista. Voi raukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tappaja, istunut tuomioni, mutta saattaapi olla, että uutta pukkaa, katsotaan kuka lähtee ekana, veikkaanpa, että kun saan kiinni jonkun Purran lapsien kuolemaa hehkuttavan, alkaa toiminta, saatte itse kokea kuoleman karmeuden.
Ja niin lähti tieto laittomastauhkauksesta poliisille.
KETÄ tarkalleen on uhattu ja missä kohtaa tarkalleen?
LUEPPA UUDESTAAN.
Ja niin meni hätäpaska housuun.😂😂😂😂🖕
👍🏻👊🏻
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hyvä, että vaikeista aiheista puhutaan. Tuo varmasti lohtua ja toivoa keskenmenon kokeneille.
Niin minustakin. Ihan hyvä paljastus vaikka jotkut nyt haluaa sitä dissata. Ei tuollaista kenenkään ole kiva kokea. Oli vaikuttavassa asemassa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan sen enempää kun pääministerilläkään joka uhriutuu vähän väliä muoti/naisten lehdissä
Pääministeri on Suomen tärkein henkilö. Purra puolestaan vähiten tärkeä.
Se pääministerinä toimiva myöhäistä teini-ikää elävä niljakas ruokavaras on Suomen vihatuin henkilö.
Oho, monta kunnianloukkausta samassa!
Millä logiikalla ainut kyseisen edun takaisin maksanut pääministeri on "ruokavaras", elleivät Sipilä, Stubb, Katainen, Vanhanen, Kiviniemi ja Jäätteenmäki ole? Sama etuus oli heilläkin.
Rinteellä ei ollut, koska hän ei asunut virka-asunnossa.
Taitaa olla henkisesti sairaan persutollon kaksinaismoraali taas hirttänyt päälle.
Onko Sanna taas bailaamassa vai syökö pelkästään ilmaisa lounaita, aamiaisia unohtamatta. Varsinainen bile hile tämä meidän Sannukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan sen enempää kun pääministerilläkään joka uhriutuu vähän väliä muoti/naisten lehdissä
Pääministeri on Suomen tärkein henkilö. Purra puolestaan vähiten tärkeä.
Se pääministerinä toimiva myöhäistä teini-ikää elävä niljakas ruokavaras on Suomen vihatuin henkilö.
Oho, monta kunnianloukkausta samassa!
Millä logiikalla ainut kyseisen edun takaisin maksanut pääministeri on "ruokavaras", elleivät Sipilä, Stubb, Katainen, Vanhanen, Kiviniemi ja Jäätteenmäki ole? Sama etuus oli heilläkin.
Rinteellä ei ollut, koska hän ei asunut virka-asunnossa.
Taitaa olla henkisesti sairaan persutollon kaksinaismoraali taas hirttänyt päälle.
Antaa persun raivota, tietää että persua vitutttaa rankasti. 😁
Vierailija kirjoitti:
Kuinka Purran julkisuustemppu tuo lohtua ja toivoa keskenmenon kokeneelle. Minulle toimii juuri päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vielä jotain muuta, kuolemia, sairauksia ja sen sellaista mitä voisi käyttää?
Onhan Sipiläkin puhunut Tuomo-pojastaan, juuri Vehviläinen kertoi sukulaistensa itsemurhiista, Marin puhuu köyhyydestä ja isän päihdeongelmista...
Vierailija kirjoitti:
Onko Sanna taas bailaamassa vai syökö pelkästään ilmaisa lounaita, aamiaisia unohtamatta. Varsinainen bile hile tämä meidän Sannukka.
Joo, ja Riikka purra tanssii kuolleitten lastensa haudalla ja hymyilee maireasti.
Missä persu, siellä vilppi ja valhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka Purran julkisuustemppu tuo lohtua ja toivoa keskenmenon kokeneelle. Minulle toimii juuri päinvastoin.
Sama,hän olettaa että hänen keskenmenonsa vain ovat tärkeitä, the keskenmeno. Ja tämä kerrotaan nyt kun tietää että lähtö tulee kevään aikana.
Eikö kannatusta voisi yrittää kasvattaa muulla kuin julkisuustempuilla hömppälehdissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja Riikka purra tanssii kuolleitten lastensa haudalla ja hymyilee maireasti.
Tämä, miten voi ihminen olla noin kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minustakin. Ihan hyvä paljastus vaikka jotkut nyt haluaa sitä dissata. Ei tuollaista kenenkään ole kiva kokea. Oli vaikuttavassa asemassa tai ei.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistappa tappajapersu paska.
KOKOOMUSLAINEN olen, etkö osaa lukea?
Menepäs kokoomuslainen ovelle poliisi on tulossa. Laiton uhkaus on rikosnimike johon vastaat.
Eiköhän poliisilla ole parempaakin tekemistä, esim nämä ulkomaalaiset taksikuskit:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/raiskauksista-tuomittua-taksikuskia…
Tuo oli kuulemma todella kiireellä kokoon kursittu artikkeli ja kiire johtui eilisistä otsikoista, joissa viitattiin Jussi Halla-ahon raiskauspuheisiin. Kiitettävän nopeaa reagointia Iltalehdeltä. :D
Kannattaa mennä hoitoon "mairea hymy". :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haudalla ? Jos on keskenmenot.
Ja niin meni hätäpaska housuun.😂😂😂😂🖕