Eikö Purralla ole muuta tekemistä kuin avautua naisten lehdissä?
Kommentit (104)
Voi voi sentään. Monenlaista kärsimystä ja vastoinkäymistä sitä Riikan elämän taipaleelle onkin siunaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Eri asia!!
Miten niin eri asia?Marinin lässytystä on jo tarpeeksi nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan sen enempää kun pääministerilläkään joka uhriutuu vähän väliä muoti/naisten lehdissä
Pääministeri on Suomen tärkein henkilö. Purra puolestaan vähiten tärkeä.
Niinhän sinä luulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan sen enempää kun pääministerilläkään joka uhriutuu vähän väliä muoti/naisten lehdissä
Pääministeri on Suomen tärkein henkilö. Purra puolestaan vähiten tärkeä.
Puolueen suosio on laskussa. Pitää hakea sympatianostetta jollain tavalla.
Sellaisia ikäviä tilanteita siellä sitten on ollut ja kärsimystäkin oikein.
Vieläkö Purra on persujen puheenjohtaja, vaikka vaalit meni täysin reisille?!
Kyllä mun arvostus Purraa kohtaan nousi roimasti ... ja Marinia kohtaan laski. Luen mieluummin päättäjien oikeasta elämästä kuin holtittomasta bilettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Purra vilauttanut rintavakoa kohulehdessä?
Ketään ei tuon punakan purran rintavako kiinnosta. Sokeutuuhan sitä sellaisesta.
Pettymys. Lehtien pitäisi varoa tekemästä persuista myötätuntoa herättäviä inhimillisiä juttuja nyt kun niiden kannatus on lupaavassa pudotuksessa. :(
Keinolla millä hyvänsä on kannatus saatava nousuun. Auttaako tilanteeseen säälihuomion kerjääminen vai ylimielinen ja agressiivinen puolueen kannattajien pilkka ja syyttely vaalien epäonnistumisesta? Siinäpä pulma.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun arvostus Purraa kohtaan nousi roimasti ... ja Marinia kohtaan laski. Luen mieluummin päättäjien oikeasta elämästä kuin holtittomasta bilettämisestä.
Näinpä. Sanna meni vielä jättämään oman isänsä hautajaiset väliin, kertoo todella paljon kyseisen henkilön arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Joo, sannahan biletti toooosi holtittomasta, vähän hytkytti tanssilattialla.
Mutta Sanna on pm ja purra kohta erotettava luuseri. Siinä on vinha ero.
Säälittävää hyppimistä omien lasten hau dalla harrastaa purra.
Luokatonta yrittää kerätä sääliä noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan toi sitten kun sä kerjäät täällä sääliä ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin, että miten voi purra vajota noin alas, kaikki on myynnissä, kuo. Lleet lapsetkin.
Vierailija kirjoitti:
Samoin.
ihanan elämämsmakuinen ja myötätuntoa herättävä oversharing-tyylinen avautuminen Purralta. Lisää näitä, niin kannatus lähtee ilmiömäisen nousuun.
Onneksi suurin osa suomalaisista on päinvastaista mieltä kuin persut, eikä sitä lehtijutut muuksi muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luokatonta yrittää kerätä sääliä noin.Muistetaan toi sitten kun sä kerjäät täällä sääliä ...
Minä en sun sääliä kerjää koskaan mutta purra kerjää lastensa kuolemalla armopisteitä, raukkamainen teko.
Kaikkea sitä kaupataankin irtopisteiden saamiseksi.
Sehän kana-aivoiseen äänestäjäkuntaan nimenomaan uppoaa. Naistenlehdissä roikkuminen ja naiseuden korostaminen ja uhriutuminen. Ei Marin sentään niin tyhmä ole, ettei älyäisi käyttää hänelle suotuja kortteja uransa hyväksi.