Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö Purralla ole muuta tekemistä kuin avautua naisten lehdissä?

Vierailija
17.02.2022 |

?

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenot ovat syvästi traumatisoivia murhenäytelmiä. Riikalle voimia. Ennenkuin kukaan heittelee rapaa, kannattaisi pysähtyä miettimään sitä että se karma voi osua omalle kohdallenne.

Vierailija
42/104 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun arvostus Purraa kohtaan nousi roimasti ... ja Marinia kohtaan laski. Luen mieluummin päättäjien oikeasta elämästä kuin holtittomasta bilettämisestä.

Näinpä. Sanna meni vielä jättämään oman isänsä hautajaiset väliin, kertoo todella paljon kyseisen henkilön arvoista.

Riikka tanssii lastensa hau

Dalla.

Aivan järkyttävää, ettätuommoista menee kertomaan, sääliä kerjää. Hirviöhän tuo akka on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vielä jotain muuta, kuolemia, sairauksia ja sen sellaista mitä voisi käyttää?

Vierailija
44/104 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun arvostus Purraa kohtaan nousi roimasti ... ja Marinia kohtaan laski. Luen mieluummin päättäjien oikeasta elämästä kuin holtittomasta bilettämisestä.

Joo, sannahan biletti toooosi holtittomasta, vähän hytkytti tanssilattialla.

Mutta Sanna on pm ja purra kohta erotettava luuseri. Siinä on vinha ero.

Säälittävää hyppimistä omien lasten hau dalla harrastaa purra.

Luokatonta yrittää kerätä sääliä noin.

Muistetaan toi sitten kun sä kerjäät täällä sääliä ...

Minä en sun sääliä kerjää koskaan mutta purra kerjää lastensa kuolemalla armopisteitä, raukkamainen teko.

Sä meinaat siis, että se toimii paremmin kun pm:n rintavako? Voit olla oikeassa. Ehkä olet ihan syystäkin huolissasi!

Vierailija
45/104 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi suurin osa suomalaisista on päinvastaista mieltä kuin persut, eikä sitä lehtijutut muuksi muuta.

Viime eduskuntavaaleissa Persut sai enemmän ääniä kuin esim Vihreät, joka on hallituksessa, mutta MILLÄ VALTUUTUKSILLA, EI AINAKAAN KANSALAISTEN, KOSKA PERSUT SAI NOIN PUOLET ENEMMÄN ÄÄNIÄ?

Vierailija
46/104 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihanan elämämsmakuinen ja myötätuntoa herättävä oversharing-tyylinen avautuminen Purralta. Lisää näitä, niin kannatus lähtee ilmiömäisen nousuun.

Joo sehän voi tanssia kaikkien kuolleitten sukulaistensa haudalla. Kyllä tuo akka kehtaa.

Vierailija
47/104 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan melodramaattinen ulostulo. Lisää näitä elämämsmakuisia ja aitoja kokemuksia.

Vierailija
48/104 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi suurin osa suomalaisista on päinvastaista mieltä kuin persut, eikä sitä lehtijutut muuksi muuta.

Viime eduskuntavaaleissa Persut sai enemmän ääniä kuin esim Vihreät, joka on hallituksessa, mutta MILLÄ VALTUUTUKSILLA, EI AINAKAAN KANSALAISTEN, KOSKA PERSUT SAI NOIN PUOLET ENEMMÄN ÄÄNIÄ?

SilläETTEI PERSUJA KUKAAN KUMPPANIKSEEN HALUA. PERSUT ON PAS KAA.

Vierailija
49/104 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tappaja, istunut tuomioni, mutta saattaapi olla, että uutta pukkaa, katsotaan kuka lähtee ekana, veikkaanpa, että kun saan kiinni jonkun Purran lapsien kuolemaa hehkuttavan, alkaa toiminta, saatte itse kokea kuoleman karmeuden.

Ja olen nykyään Kokoomuslainen, entinen sdp.

Ja niin lähti tieto laittomastauhkauksesta poliisille.

Vierailija
50/104 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SilläETTEI PERSUJA KUKAAN KUMPPANIKSEEN HALUA. PERSUT ON PAS KAA.

Tule sanomaan päin naamaa tuo, niin katsotaan ,montako askelta otat loppuelämäsi aikana?

-Pistä nimesi tähän ja paikkakunta?

Vierailija
51/104 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tappaja, istunut tuomioni, mutta saattaapi olla, että uutta pukkaa, katsotaan kuka lähtee ekana, veikkaanpa, että kun saan kiinni jonkun Purran lapsien kuolemaa hehkuttavan, alkaa toiminta, saatte itse kokea kuoleman karmeuden.

Haistappa tappajapersu paska.

Vierailija
52/104 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin lukee Riikan tarinaa kun Marinin patsastelevaa tyrkytystä.

Vierailija
53/104 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus tekee hyvää työtä, talous- ja työllisyysluvut kasvavat ja koronakuolleisuus on onnistuttu pitämään alhaalla verrokkimaihin verrattuna.

Vierailija
54/104 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan melodramaattinen ulostulo. Lisää näitä elämämsmakuisia ja aitoja kokemuksia.

Jos oikea elämä on susta melodramaattista. Mä arvostan naista, joka on joutunut tuollaista kestämään.

Vierailija
55/104 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään uhkaus, lueppa tarkemmin.

-Toisekseen en ole omalla koneella : D

Vierailija
56/104 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KOKOOMUSLAINEN olen, etkö osaa lukea?

Vierailija
57/104 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, sannahan biletti toooosi holtittomasta, vähän hytkytti tanssilattialla.

Mutta Sanna on pm ja purra kohta erotettava luuseri. Siinä on vinha ero.

Säälittävää hyppimistä omien lasten hau dalla harrastaa purra.

Luokatonta yrittää kerätä sääliä noin.

Muistetaan toi sitten kun sä kerjäät täällä sääliä ...

Minä en sun sääliä kerjää koskaan mutta purra kerjää lastensa kuolemalla armopisteitä, raukkamainen teko.

Sä meinaat siis, että se toimii paremmin kun pm:n rintavako? Voit olla oikeassa. Ehkä olet ihan syystäkin huolissasi!

Purra voi järkätä bailut lastensa haudalla saa kaikkien huomion kun sitä niin kovasti kaipaa.

Vierailija
58/104 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KETÄ tarkalleen on uhattu ja missä kohtaa tarkalleen?

LUEPPA UUDESTAAN.

Vierailija
59/104 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KOKOOMUSLAINEN olen, etkö osaa lukea?

Menepäs kokoomuslainen ovelle poliisi on tulossa. Laiton uhkaus on rikosnimike johon vastaat.

Vierailija
60/104 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus tekee hyvää työtä, talous- ja työllisyysluvut kasvavat ja koronakuolleisuus on onnistuttu pitämään alhaalla verrokkimaihin verrattuna.

...ja ministerit saavat siinä ohella lapsia.