Kuka muka syö "välipaloja"? No lihavat tietenkin
Jos lopettaisitte niiden "välipalojen" mussuttamisen, niin ehkä laihtuisitte. Koko välipalan käsite on ihan väärä. Että syödään jotain toisarvoista oikeiden aterioiden ja oikean ruoan välillä. Mussutetaan jotain HÖTTÖHIILAREITA eikä kunnon ruokaa kun vähän nälättää.
T: Hoikka ja akateeminen, kaunis nainen 168/55
Kommentit (95)
Ihanaa kun Porvoossa kaikki on aina hoikkia ja akateemisia!
Hoikka ja akateeminen = irl lihava wt-mamma
No en mä syö välipaloja. Syön 2 kertaa päivässä ruokaa, päivällä ja illalla. T. Lihava
Suomessahan välipalojen syöminen on ravitsemussuositusten mukaista, ja usein sitä suositellaan erityisesti painonhallintaan. En tiedä toimiiko se sitten jollain. Itse yritin kauan, mutta lopulta luettuani "Ranskattaret eivät liho" kirjan päätin kokeilla syömistä vain 3 kertaa päivässä ilman välipaloja, ja mulla se oli kyllä avain paino-ongelman ratkeamiseen.
Palsta-akateeminen kirjoittaa aloituksen pienellä alkukirjaimella, joten akateemisuus ei pidä paikkaansa.
Tuskinpa hoikkuuskaan.
Eipä taida kauneuskaan olla totta.
t. Vilpitön höttötutkija
Jännä juttu että personal trainer korosti sitä että vähintään se yksi välipala on syötävä. Eli älä kehtaa huudella siellä kun et selkeesti tiedä.
Ainakaan ap:n tekstistä ei akateemisuutta olisi voinut arvata. On sen verran heikkolahjaista soopaa. Näitä aloituksia kannattaisi kuivaharjoitella ensin kotona, ettei tule tänne palstalle munaamaan itseään.
Tämä on kyllä yksilöllistä. Ei kai voida niputtaa yhteen vaikka imettäviä, paljon/vähän liikkuvia, kasvavia lapsia ja aikuisia.
Minulle aktiivisena nuorena aikuisena paras ruokarytmi on aamiainen-lounas -illallinen ja jos teen isomman treenin niin lounaan ja illallisen välissä syön välipalan.
No voi perse, ollaan siis tehty kaikki väärin kun diabeetikkoina saatetaan vetää ylimääräisiä digestivekeksejä ja muuta hiilatihöttöä pitkin päivää. Älä huoli, otamme heti neuvosta vaarin ja syömme vain 3 kertaa päivässä, ihan sama mitä.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 16:42"]
Jännä juttu että personal trainer korosti sitä että vähintään se yksi välipala on syötävä. Eli älä kehtaa huudella siellä kun et selkeesti tiedä.
[/quote]
PT:t ei paljonkaan ravinnosta ymmärrä.
Hah,syön juuri niin paljon höttöhiilareita kuin huvittaa!
T:Lihava joka rakastaa välipaloja ja trollien ruokkimista
Minä syön välipaloja. Syön myös melko usein monenlaisia sokeri- ja rasvapitoisia herkkuja. Painoindeksini on 19.
Kuka tahansa viikon kurssin käynyt voi nimittää itseään personal traineriksi ilman mitään oikeata koulutusta ravitsemuksesta. En ihan ottais oraakkelina. Kaikki mitä suuhusi laitat (paitsi vesi)nostaa verensokeria mikä taas kiihdyttää insuliinin tuotantoa. Insuliini on varastohormoni mikä muuttaa kaiken ylimääräisen sokeristuvan ravintoaineen r a s v a k s i.
Ap:n aloitus on niin tyhmä etten ota siihen kantaa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 16:39"]
No en mä syö välipaloja. Syön 2 kertaa päivässä ruokaa, päivällä ja illalla. T. Lihava
[/quote]
Aivan niin. Ensimmäinen ateria kestää kahdeksasta kahteen, toinen neljästä yhdeksään. Ei tarvita välipalaa, paitsi ihan joskus pari hedelmää, jos alkaa heikottaa iltapäivällä.
Jessus miten köyhää läppää.
Terv.tänään keltaisen kiiwin maustamattomassa luomujogurtissa välipalaksi syönyt akateeminen 169cm/58kg (sisätautilääkäri) täällä.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 16:42"]
[/quote]
Personal trainerit ei kyllä oikeasti ole mitään ravitsemuksen asiantuntijoita. Heillä on keskenään myös todella ristiriitaisia väitteitä ravitsemusasioista.
Ei siinä mitään että eipä siitä yhdestä välipalasta useimmille mitään haittaakaan ole, mutta esim. itselleni, joka olen voinut hyvin ja ollut hoikka jo 40 vuotta ilman välipaloja, olisi ihan turha tulla selittämään miten muka olisi välttämätöntä syödä joku välipala... Samoin kuin on turha väittää että hiilarit on pahasta ja niitä pitää välttää tai muuta mitä erinäiset personal trainerit kiivasti ajaa...
Meillä syödään lapsen diabeteksen takia.Ei muuten olen ole lihava lapsi eikä me vanhemmatkaan.
En tiedä painoasioista, mutta itse en myöskään tajua välipaloja. Ymmärrän asian lasten kohdalla, mutta mihin aikuinen tarvitsee välipaloja? Itse syön aamulla, lounaan ja päivällisen joista kaksi ensimmäistä ovat varsin kevyet. Hyvin menee näinkin.
"Akateeminen" taas toi älylliset lahjansa esille.