Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoiset naiset! Mistä ja miten löysit miehesi?

Vierailija
30.06.2015 |

Kertokaas! Olitko ylipainoinen jo suhteen alussa? Onko mies normaalipainoinen vai ylipainoinen itsekin? Onko mies koskaan kommentoinut painoasi?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin tapasimme netin deittisivuston kautta. Mieheni on aina tykännyt isopeppuisista. Itse hän on normaalipainoinen, akateeminen ns. kunnon mies. Mitään sen kummrmpaa tässä ei ole, tykkää rehevistä. Normaalipainoisia naisia hän väittää liian laihoiksi. Monen unelma, tiedän:)

Vierailija
42/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:23"]Kertokaas! Olitko ylipainoinen jo suhteen alussa? Onko mies normaalipainoinen vai ylipainoinen itsekin? Onko mies koskaan kommentoinut painoasi?
[/quote]
Ekan normaalipainoisen mieheni (kaikki olleet normaaleja/hoikkia) tapasin kaverin kautta, ei koskaan kommentoinut painoani ja suhteen päätin minä. Toisen tapasin baarissa ja kommentoi vain kerran painoani kun kertaalleen aloitin dieetin; sanoi että eihän sun kannata laihduttaa kun sittenhän sinua on vähemmän.. <3 senkin suhteen päätin minä. Kolmas ja nykyinen mies taas ystävän kautta mulle esiteltiin. Ei ole koskaan kommentoinut painoa vaikka raskaus toi tähän vielä 30+ kiloa. Painoindeksini ollut jokaisen suhteen aikana lievästi ylipainoisen puolella, raskaana toki hurahti pilviin mutta nyt onneksi taas lievästi ylipainoinen (bmi 26-29).
[/quote]

Mee lenkille Paksukainen
[/quote]
Käyn lenkillä 3-4 krt viikossa Idiootti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin netissä. Olin ylipainoinen jo tuolloin mutta sen jälkeen on tullut jonkin verran jo tuolloin. 20 kiloa on tullut lisää 10 vuodessa. Painoa on ollut vielä enemmänkin mutta onnistuin laihduttamaan hiukan pois ja yritän päästä lievään ylipainoon/normaalipainon rajoille. Mies oli normaalipainoinen tavatessamme, nyt hiukan ylipainoinen.
Mies ei ole KOSKAAN kommentoinut painoani negatiivisella tavalla. Sanoo toki, että terveyden kannalta parempi, jos laihtuisi.

Vierailija
44/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kuulkaa ihan nettideitistä, normaali painoisen ja älykkään miehen. Hänen mielestään olen seksikäs ja kaunis juuri tällaisena hiukan pyöreänä. Mitään langan laihaa ei kuulemma todellakaan ollut hakemassa.  

Ja se kyllä minulle riittää..

Vierailija
45/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitäkin alapeukuttaa? Eikö se oo hyvä, että meitä lihaviakin rakastetaan?

Vierailija
46/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 on ns normaalipainoinen =). itse olen noin 30 kg ylipainoinen ja kun tapasimme olin hoikka ja muodokas missityyppinen ja mies ylipainoinen. nyt minä olen ylipainoinen ja mies sopiva jopa lihaksikas. rakastaa mua tällaisenakin. lääkitys kortisoni ym on lihottanut paljon. kun saadaan suolisto kuntoon voi olla että putoaa paljon nesteinä ym. elämä on.

Vierailija
47/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:23"]Kertokaas! Olitko ylipainoinen jo suhteen alussa? Onko mies normaalipainoinen vai ylipainoinen itsekin? Onko mies koskaan kommentoinut painoasi? [/quote] Ekan normaalipainoisen mieheni (kaikki olleet normaaleja/hoikkia) tapasin kaverin kautta, ei koskaan kommentoinut painoani ja suhteen päätin minä. Toisen tapasin baarissa ja kommentoi vain kerran painoani kun kertaalleen aloitin dieetin; sanoi että eihän sun kannata laihduttaa kun sittenhän sinua on vähemmän.. <3 senkin suhteen päätin minä. Kolmas ja nykyinen mies taas ystävän kautta mulle esiteltiin. Ei ole koskaan kommentoinut painoa vaikka raskaus toi tähän vielä 30+ kiloa. Painoindeksini ollut jokaisen suhteen aikana lievästi ylipainoisen puolella, raskaana toki hurahti pilviin mutta nyt onneksi taas lievästi ylipainoinen (bmi 26-29). [/quote] Mee lenkille Paksukainen [/quote] Käyn lenkillä 3-4 krt viikossa Idiootti :)

[/quote]

Mutta olet silti läski?:)

Vierailija
48/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:23"]Kertokaas! Olitko ylipainoinen jo suhteen alussa? Onko mies normaalipainoinen vai ylipainoinen itsekin? Onko mies koskaan kommentoinut painoasi? [/quote] Ekan normaalipainoisen mieheni (kaikki olleet normaaleja/hoikkia) tapasin kaverin kautta, ei koskaan kommentoinut painoani ja suhteen päätin minä. Toisen tapasin baarissa ja kommentoi vain kerran painoani kun kertaalleen aloitin dieetin; sanoi että eihän sun kannata laihduttaa kun sittenhän sinua on vähemmän.. <3 senkin suhteen päätin minä. Kolmas ja nykyinen mies taas ystävän kautta mulle esiteltiin. Ei ole koskaan kommentoinut painoa vaikka raskaus toi tähän vielä 30+ kiloa. Painoindeksini ollut jokaisen suhteen aikana lievästi ylipainoisen puolella, raskaana toki hurahti pilviin mutta nyt onneksi taas lievästi ylipainoinen (bmi 26-29). [/quote] Mee lenkille Paksukainen [/quote] Käyn lenkillä 3-4 krt viikossa Idiootti :)

[/quote]

[/quote]
Vaatteet kokoa 38/M, en mielestäni ole läski. Mutta bmi:n mukaan kyllä lievästi ylipainoisena tallustellaan. Kasvoilta olen aina ollut kaunis, mutta mahakumpuhan minulla on, näkyy kun vaatteet riisuu. Eipä tuo minua haittaa eikä näemmä miehiäkään, kun saa siitä huolimatta joka kerta viihteellä olla niitä hätistelemässä.

Vierailija
49/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan oli/on ekstraa. 5kg ja olisin normaalipainossa, 10kg haluaisin pois. Ei oo kommentoinu muuta kun "höpö höpö", jos oon sanonu että onhan tätä vararavintoa :)

Vierailija
50/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:03"]

[/quote]

[/quote]
Vaatteet kokoa 38/M, en mielestäni ole läski. Mutta bmi:n mukaan kyllä lievästi ylipainoisena tallustellaan. Kasvoilta olen aina ollut kaunis, mutta mahakumpuhan minulla on, näkyy kun vaatteet riisuu. Eipä tuo minua haittaa eikä näemmä miehiäkään, kun saa siitä huolimatta joka kerta viihteellä olla niitä hätistelemässä.
[/quote]
Ja mitä ihmeen alapeukuttamista tässäkin oli?? :D

Vierailija
51/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:37"]Hiukan oli/on ekstraa. 5kg ja olisin normaalipainossa, 10kg haluaisin pois. Ei oo kommentoinu muuta kun "höpö höpö", jos oon sanonu että onhan tätä vararavintoa :)
[/quote]
Niin ja vastaus kysymykseen että baarissa mies iski kiinni. Ja kyllähän niitä siellä riittäisi. En näytä ylipainoselta vaatteet päällä.

Vierailija
52/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:34"]Vaatteet kokoa 38/M, en mielestäni ole läski. Mutta bmi:n mukaan kyllä lievästi ylipainoisena tallustellaan. Kasvoilta olen aina ollut kaunis, mutta mahakumpuhan minulla on, näkyy kun vaatteet riisuu. Eipä tuo minua haittaa eikä näemmä miehiäkään, kun saa siitä huolimatta joka kerta viihteellä olla niitä hätistelemässä.

[/quote]

Öö, miehet iskee viihteellä helpompia pilluja eli eniten läskejä ja rumia.
[/quote]
T. Hoikka ja ruma, jota ei kukaan lähesty

Vierailija
53/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:34"]Vaatteet kokoa 38/M, en mielestäni ole läski. Mutta bmi:n mukaan kyllä lievästi ylipainoisena tallustellaan. Kasvoilta olen aina ollut kaunis, mutta mahakumpuhan minulla on, näkyy kun vaatteet riisuu. Eipä tuo minua haittaa eikä näemmä miehiäkään, kun saa siitä huolimatta joka kerta viihteellä olla niitä hätistelemässä.

[/quote]

Öö, miehet iskee viihteellä helpompia pilluja eli eniten läskejä ja rumia.
[/quote]
No mussa on varmaan sitten joku vika kun ne haluais aina pidempiaikaisen suhteen. Yhden käden sormilla voi laskea ne kerrat kun joku tullut suoraan kerjäämään pillua, muut haluaa tutustua kunnolla. Kannattaa teidänkin oppia hyväksymään itsenne ja kasvattaa persoonallisuutta niin alkaa niitä kunnon miehiäkin löytyä niiden pillunvonkaajien sijaan.

Vierailija
54/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on jotenkin positiivisella tavalla kummallista lukea. Itse sain eniten huomiota ollessani 165/48 ja kokoa xs, edelleen toki vaikka olen lihonut 165/55... kasvoni ovat kauniit, jotenkin hoikkuus tuntui kotostavan kasvonpuirteitä. Ystäväpiirissäni juuri ne isommat eivät ole löytäneet ketään kunnollista miestä ja ovat yleensä kuin ilmaa miehille, jos niitä epätoivoisimpia ei lasketa mukaan.

Ihana kuulla teidän kokemuksia, että on noin ihania miehiä olemassa. Maailma on niin pinnallinen paikka, olen iloinen puolestanne että olette löytäneet rakkautta kaiken kokoisina!

Vierailija
55/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu lihava koko meidän suhteen ajan. Mies keikkuu lievän ylipainon ja normaalipainon rajalla. Ei ole kommentoinut mun painoa, mutta jos oon asiasta ite marissu, niin se on sanonu "oot hyvä just noin, mutta lupaan olla sun tukena ja apuna jos haluat muuttaa jotain."

Vierailija
56/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa noi kilometrilainaukset

Vierailija
57/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:03"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:23"]Kertokaas! Olitko ylipainoinen jo suhteen alussa? Onko mies normaalipainoinen vai ylipainoinen itsekin? Onko mies koskaan kommentoinut painoasi? [/quote] Ekan normaalipainoisen mieheni (kaikki olleet normaaleja/hoikkia) tapasin kaverin kautta, ei koskaan kommentoinut painoani ja suhteen päätin minä. Toisen tapasin baarissa ja kommentoi vain kerran painoani kun kertaalleen aloitin dieetin; sanoi että eihän sun kannata laihduttaa kun sittenhän sinua on vähemmän.. <3 senkin suhteen päätin minä. Kolmas ja nykyinen mies taas ystävän kautta mulle esiteltiin. Ei ole koskaan kommentoinut painoa vaikka raskaus toi tähän vielä 30+ kiloa. Painoindeksini ollut jokaisen suhteen aikana lievästi ylipainoisen puolella, raskaana toki hurahti pilviin mutta nyt onneksi taas lievästi ylipainoinen (bmi 26-29). [/quote] Mee lenkille Paksukainen [/quote] Käyn lenkillä 3-4 krt viikossa Idiootti :) [/quote]   Mutta olet silti läski?:) [/quote] Vaatteet kokoa 38/M, en mielestäni ole läski. Mutta bmi:n mukaan kyllä lievästi ylipainoisena tallustellaan. Kasvoilta olen aina ollut kaunis, mutta mahakumpuhan minulla on, näkyy kun vaatteet riisuu. Eipä tuo minua haittaa eikä näemmä miehiäkään, kun saa siitä huolimatta joka kerta viihteellä olla niitä hätistelemässä.

[/quote]

Miten sulla voi olla pienemmät vaatteet kuin mulla jonka painoindeksi on 23?? Mä käytän M/L ja 38/40. Olen kapearakenteinen ja suht siro. Tuon mukaan mun pitäisi käyttää 34/36 mutta en ole mahtunut sitten bmi 19-20 aikojen... Taitaa olla vaatekoot muuttuneet matkan varrella??

Vierailija
58/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on ihan älyvapaa. :D Ihmiset kertovat postitiivisia juttuja parisuhteistaan ja porukka käy alapeukuttamassa. Ilmeisesti on siis suuuri vääryys, että joku läski kehtaa olla tyytyväinen elämäänsä. :D

Ja tuo vänkääminen vaatekoosta painon perusteella... Tuleeko jollekin vielä nykyään ihan oikeasti yllätyksenä, että BMI:n perusteella ei voi aina päätellä sitä, kuinka sopusuhtaiselta ihminen näyttää ja mikä on hänen vaatekokonsa? Tämän lisäksi vaatekoko on muutenkin todella häilyvä käsite, kun eri merkeillä on suuria eroja kokojensa kanssa. Toisen koon 38 voi olla toisen koon XL.

Vierailija
59/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:23"]

Kertokaas! Olitko ylipainoinen jo suhteen alussa? Onko mies normaalipainoinen vai ylipainoinen itsekin? Onko mies koskaan kommentoinut painoasi?

[/quote]

Tyhmät naiset!

Kertokaas! Olitko tyhmä jo suhteen alussa? Onko mies normaali vai tyhmä itsekin? Onko mies koskaan kommentoinut tyhmyyttäsi?

Vierailija
60/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:23"]Kertokaas! Olitko ylipainoinen jo suhteen alussa? Onko mies normaalipainoinen vai ylipainoinen itsekin? Onko mies koskaan kommentoinut painoasi?
[/quote]
En ollut ylipainoinen grammaakaan pitkän seurustelumme aikana ennen papin aamenta. Jostain syystä olen kyllä eronkin jälkeen vaan lihonut lisää, miehen uusi nainen on saman kokoinen kuin minä silloin kuin aloimme seurustella aikoja sitten saman ikänenkin se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi