Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoiset naiset! Mistä ja miten löysit miehesi?

Vierailija
30.06.2015 |

Kertokaas! Olitko ylipainoinen jo suhteen alussa? Onko mies normaalipainoinen vai ylipainoinen itsekin? Onko mies koskaan kommentoinut painoasi?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kysymys tuntuu jotenkin hassulta, vaikka toki noinkin voi kysyä. Mutta määritteletkö kysyjä itsesi ja muut naiset tosiaan painon mukaan? Minusta se ei ole sellainen määre, jolla ihan ensin ryhtyisin itseäni kuvailemaan... Vaikka ylipainoinen olenkin (ja vastauksena kysymykseesi, niin baarista löytyi).

Vierailija
82/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut todella helppoa löytää miesseuraa, oli paino mikä hyvänsä välillä 55kg -90 kg. Kauniit kasvot, pitkät hiukset, muodot oikeissa paikoissa. Nykyinen aviomieheni ja lasteni isä löytyi netistä, ja rakastaa nimenomaan sitä että en ole laiha. Itse on normaalipainoinen. Minä kyllä mielelläni ottaisin itsestäni pois 20 kg jos se kävisi helposti, mutta koska rakastan hyvää ruokaa ja liikuntaa harrastan vain vaunulenkeillä + koiran kanssa niin tähän on tyytyminen. Tosin en (enää) hoikka haluaisi ollakaan, ainoastaan terveyssyyt olisivat joskus motivaatio laihduttaa. Tällä hetkellä kaikki arvot ovat erinomaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin normaalipainoinen mutta nyt 10kg ylipainoinen. Tapasimme työn kautta. Mieheni on normaalipainoinen ja hän ei ole kommentoinut painoani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä