Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoiset naiset! Mistä ja miten löysit miehesi?

Vierailija
30.06.2015 |

Kertokaas! Olitko ylipainoinen jo suhteen alussa? Onko mies normaalipainoinen vai ylipainoinen itsekin? Onko mies koskaan kommentoinut painoasi?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lihonnut jo kolmesti BMI:stä 20-25 vakavasti ylipainoiseksi suhteen aikana. Suhteen jälkeen sitä laihduttaa, treenaa, itsetunto nousee. Kaikki alkaa paistaa. Suhteessa vaikea hallita painoa ja stressaavampaa, jos mies pitää rumana ja jättää lihonneen puolison. Tämä noidankehä toistaa vaan itseään.

Vierailija
62/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:10"]

Kuka näitäkin alapeukuttaa? Eikö se oo hyvä, että meitä lihaviakin rakastetaan?

[/quote]

Joo, paitsi että meitä lihavia miehiä ei rakasteta. Joka ilta saa itkeä itsensä uneen. Helppo sinun huudella, kun kaikki ovat kiinnostuneita riippumatta koostasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan samalla tavalla voisi ihmetellä monesta ylipainoisesta miehestä, että miten heillä on niin hehkeä bööna vierellä!

Itselläni on ollut vientiä niin normaali- kuin ylipainoisenakin, se on ollut kiinni vain itsetunnosta eikä painosta.

Vierailija
64/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 08:04"]No ihan samalla tavalla voisi ihmetellä monesta ylipainoisesta miehestä, että miten heillä on niin hehkeä bööna vierellä!

Itselläni on ollut vientiä niin normaali- kuin ylipainoisenakin, se on ollut kiinni vain itsetunnosta eikä painosta.
[/quote]
Lihavuus miehessä on vain hyvä asia etenkin lompakon lihavuus.
T. Lompakkoloinen

Vierailija
65/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 08:06"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 08:04"]No ihan samalla tavalla voisi ihmetellä monesta ylipainoisesta miehestä, että miten heillä on niin hehkeä bööna vierellä! Itselläni on ollut vientiä niin normaali- kuin ylipainoisenakin, se on ollut kiinni vain itsetunnosta eikä painosta. [/quote] Lihavuus miehessä on vain hyvä asia etenkin lompakon lihavuus. T. Lompakkoloinen

[/quote]

Jos henkilön keskimääräistä kiinnostavuutta ilmaistaisiin vaikka pisteillä, menisivät ne seuraavasti

Urheilullinen +10, Normaalipainoinen +1, Lihava -100, "olet nainen" +1000

Tästä tämä johtuu. Nainen on aina monen mielestä kiinnostava, riippumatta henkilökohtaisista ominaisuuksista. Tämä ei päde miehiin, on aivan helvetisti miehiä, jotka ovat täysin yhdentekeviä kenen tahansa mielestä. Siksi suurin osa päihdeongelmaisista, yksinäisistä, asunnottomista jne. on miehiä.

Voitte arvata, että tämä lisää naisvihaa ja tästä syystä näihin "jämämiehiin" kuuluvat haukkuvat naisia myös tällä foorumilla.

Vierailija
66/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:01"]Onko näillä normaalipainoisilla jotka ottaa puoliskokseen lihavan joku läskifetissi?
[/quote]
Onko tullut mieleen, että kaikille ei oo ulkonäkö tärkein?
Mua yritti viikonloppuna muuten tosi komee ja timmi mies, vaikka ylipainoa 20kg. :)
[/quote]

Halusi pillua
[/quote]

Joo'o, niinhän ne miehet yleensä haluaa

Vierailija
67/83 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:02"]Näitä on jotenkin positiivisella tavalla kummallista lukea. Itse sain eniten huomiota ollessani 165/48 ja kokoa xs, edelleen toki vaikka olen lihonut 165/55... kasvoni ovat kauniit, jotenkin hoikkuus tuntui kotostavan kasvonpuirteitä. Ystäväpiirissäni juuri ne isommat eivät ole löytäneet ketään kunnollista miestä ja ovat yleensä kuin ilmaa miehille, jos niitä epätoivoisimpia ei lasketa mukaan.

Ihana kuulla teidän kokemuksia, että on noin ihania miehiä olemassa. Maailma on niin pinnallinen paikka, olen iloinen puolestanne että olette löytäneet rakkautta kaiken kokoisina!
[/quote]

Tässä viestissä ei kaikki ole ihan kohdallaan. Ei ne miehet säälistä niitä ylipainoisia naisia kumppaneikseen ota. Tai jostain ei- pinnallisuudesta. Ne miehet oikeasti tykkää pyöreämmistä. Naiset itse kyttäävät toistensa painoa ja haukkuvat sitten. Jotkut miehet taas pitävät hyvinkin hoikista. Kaikille löytyy joku.

Vierailija
68/83 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:01"]Onko näillä normaalipainoisilla jotka ottaa puoliskokseen lihavan joku läskifetissi?
[/quote]
Onko tullut mieleen, että kaikille ei oo ulkonäkö tärkein?
Mua yritti viikonloppuna muuten tosi komee ja timmi mies, vaikka ylipainoa 20kg. :)
[/quote]

Halusi pillua
[/quote]
No mitä sitten. Ajoin sen joka tapauksessa pois. Ja vaikka en ole hoikka, olen oikeissa vaatteissa todella hyvännäköinen ja muutenkin kasvoista todella kaunis. :)
[/quote]

Miksi ajoit?
[/quote]

Sitäpaitsi tosi leuhka kehua itseään todella kauniiksi :'D
[/quote]
Kyllä itseään saa sanoa kauniiksi, jos on kaunis. Vai pitäiskö hakea sääliä ja hokea kaikille, että yhyy oon ruma ja kaikki sit hokee kuinka kaunis oon?

Vierailija
69/83 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, suhteen alussa olin 167/70, eli lievästi ylipainoinen. Nyt olen 167/86 eli ihan oikea läski. Onneksi läskit ovat kertyneet rintoihin, pyllyyn ja reisiin, sillä mies tuntuu tykkäävän muhkeista muodoistani. Mies ei ole ylipainoinen, mutta ei myöskään erityisemmin treenaa. Sellainen tavallinen kroppa sillä, vähän työssä tulleita lihaksia, mutta ei mitään pyykkilautavatsaa.

Miten me tavattiin? Oltiin samassa työpaikassa. Mies tuli pikkujouluissa juttelemaan, koska oli minua töissä katsellut ja arvellut minun olevan mukava :) Siitä se lähti. Mies kosi minua kaksi kuukautta sitten, eli ilmeisesti läskini eivät haittaa. Yritän kyllä laihduttaa, sillä lihoin muutamassa kuukaudessa melkein 15 kiloa.

Vierailija
70/83 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

161 cm/ 80 kiloa eli massaa löytyy vaatteet kokoa 42-44. aviomiehissä on menossa neljäs. ekan ja tokan aikana en ollut iso , tokavikan aikana lihosin n 50 kiloisesta 80 kiloon. mies itse lihosi saman verran, ei koskaan arvostellut kokoani. nyt viimeisen mieheni tapasin duunissa ja pyöreähkö on ( eli köliä löytyy) . ei ole nykyinenkään sanonnut mitään miehistäni kolme on ns. komeita . itse en ole kasvoiltani erityisen nätti. mutta erikoisen näköinen kyllä . 

Vierailija
71/83 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilusti ylipainoinen ja mies normaalipainoinen ja harrastaa aktiivisesti liikuntaa. Ei kommentoi painoa negatiivisesti ja kehuu kauniiksi :) Baarissa tavattiin. Suunnitteli minua yhden yön jutuksi mutta olin liian kiinnostava kun tutustuttiin :D

Vierailija
72/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme netissä kristillisellä deittipalstalla. Mies oli tuolloin hyvin hoikka, mutta normaalipainoinen ja minä viitisen kiloa ylipainoinen. Mies on saanut painoa viitisen kiloa suhteen aikana. Mies on kommentoinut, että mieluummin hieman ylipainoinen nainen kuin alipainoinen, koska alipainoiset naiset ovat hänen mielestään epäviehättäviä. Normaalipaino olisi tietty paras, mutta hän on sanonut, ettei hän näe minua niin lihavana, että olisi tarvetta laihduttaa, vaan olen kuulemma hyvä näinkin. Olemme olleet kohta 9 vuotta yhdessä, ja toinen lapsi olisi tulossa syksyllä.

Vierailija
73/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mieheni tavatessa laiha ja hyväkroppainen. Kiloja tuli vähitellen sitten aikanaan lasten ja iän myötä. Kyllähän tuo mies on huomautellut joskus ulkonäöstä ja syömisestäni, tosin enemmän omalla suoralla huumorillaan. En ota ihan niin vakavasti sanomisia, olen nykyään kyllä luokkaa pullukka. Ajoittain tulee mieleen että pitäisi laihduttaa, mutta tässä iässä se kroppa vähitellen muutenkin rapistuu ulkoisesti.

Vierailija
74/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:23"]

Kertokaas! Olitko ylipainoinen jo suhteen alussa? Onko mies normaalipainoinen vai ylipainoinen itsekin? Onko mies koskaan kommentoinut painoasi?

[/quote]

Tavattiin baarissa yhteisten tuttujen kautta. Olin ylipainoinen ja olen vieläkin jonkin verran, mutta painan nykyään toistakymmentä kiloa vähemmän kuin silloin. Mies on normaalipainoinen tai nykyään ehkä ihan hieman ylipainoinen (lähinnä vatsan kohdalta). Sanoi suhteen alussa että rakastaa mun joka kiloa ja senttiä. Siihen olen yrittänyt luottaa :) Joskus leikillisesti hän silloin tällöin kommentoi tai koskettelee mahaani, mistä en ihan tykkää. Tuntuu kuin se olisi kriittisyyttä, vaikkei välttämättä edes ole. Ylipäätäänkään en tykkää sellaisesta että millään tavalla sörkitään toisen painoa, sanallisesti tai muuten, paitsi positiivisessa mielessä. Pidän sitä rajojen yli kävelynä enkä itse tee sellaista koskaan.

Vierailija
75/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:34"]Vaatteet kokoa 38/M, en mielestäni ole läski. Mutta bmi:n mukaan kyllä lievästi ylipainoisena tallustellaan. Kasvoilta olen aina ollut kaunis, mutta mahakumpuhan minulla on, näkyy kun vaatteet riisuu. Eipä tuo minua haittaa eikä näemmä miehiäkään, kun saa siitä huolimatta joka kerta viihteellä olla niitä hätistelemässä. [/quote] Öö, miehet iskee viihteellä helpompia pilluja eli eniten läskejä ja rumia. [/quote] No mussa on varmaan sitten joku vika kun ne haluais aina pidempiaikaisen suhteen. Yhden käden sormilla voi laskea ne kerrat kun joku tullut suoraan kerjäämään pillua, muut haluaa tutustua kunnolla. Kannattaa teidänkin oppia hyväksymään itsenne ja kasvattaa persoonallisuutta niin alkaa niitä kunnon miehiäkin löytyä niiden pillunvonkaajien sijaan.

[/quote]

Eli sun itsetunto on miesten lähestymisten varassa? Siis ei helvetti miten aina naurattaa näiden pullukoiden puolustelu "no kyllä miehille kelpaa!!!!!". Sekö se tärkeintä on? vitun typerä possu :D

Vierailija
76/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:34"]Vaatteet kokoa 38/M, en mielestäni ole läski. Mutta bmi:n mukaan kyllä lievästi ylipainoisena tallustellaan. Kasvoilta olen aina ollut kaunis, mutta mahakumpuhan minulla on, näkyy kun vaatteet riisuu. Eipä tuo minua haittaa eikä näemmä miehiäkään, kun saa siitä huolimatta joka kerta viihteellä olla niitä hätistelemässä. [/quote] Öö, miehet iskee viihteellä helpompia pilluja eli eniten läskejä ja rumia. [/quote] No mussa on varmaan sitten joku vika kun ne haluais aina pidempiaikaisen suhteen. Yhden käden sormilla voi laskea ne kerrat kun joku tullut suoraan kerjäämään pillua, muut haluaa tutustua kunnolla. Kannattaa teidänkin oppia hyväksymään itsenne ja kasvattaa persoonallisuutta niin alkaa niitä kunnon miehiäkin löytyä niiden pillunvonkaajien sijaan.

[/quote]

Eli sun itsetunto on miesten lähestymisten varassa? Siis ei helvetti miten aina naurattaa näiden pullukoiden puolustelu "no kyllä miehille kelpaa!!!!!". Sekö se tärkeintä on? vitun typerä possu :D
[/quote]
Jos otsikossa mainitaan miehet ja ylipaino, niin en olettanut että tässä pitäisi kertoa miten isovanhempani suhtautuivat ylipainooni ennen kuolemaansa... ;)

Vierailija
77/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:42"]

[/quote]

[/quote]
Luepa mitä aihetta tämä aloitus käsittelee ja mieti sen jälkeen kommenttisi järkevyyttä. Vitun typerä idiootti :D

Vierailija
78/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni työn kautta. Ihastui minuun kuulemma heti.
Hän on komea ja normaalipainoinen. Minä olen reilusti ylipainoinen, ja olin sitä myös, kun tapasimme. Hän ei ole koskaan kommentoinut painoani mitenkään negatiivisesti. Luulen, ettei häntä kiinnosta moinen pinnallisuus. Pitää minua kauniina ja seksikkäänä kiloista huolimatta. Rakastaa minua tällaisena kuin olen ja rakastaisi edelleen, vaikka olisin hoikka tai vielä isompi.

Vierailija
79/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa. Olin reilusti ylipainoinen jo tuolloin. Mies oli normaalipainoinen silloin ja on edelleen. Yhdessä onnellisesti jo 11 vuotta.

Vierailija
80/83 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku lapsellinen kakara täällä kommentoimassa ja haukkumassa. Mitä se sinun persettäsi kutittaa, jos joku ylipainoinen nainen on löytänyt miehen, joka rakastaa häntä? Se, että sinun naismakusi rajoittuu hoikkiin/normaalipainoisiin naisiin, ei anna mitään syytä tulla mollaamaan tänne muita. Jos sinua inhottaa lukea tarinoita onnellisista ylipainoisista naisista, mene muualle. Tuolla haukkumisella annat itsestäsi vain erittäin lapsellisen ja typerän kuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi