Ylipainoiset naiset! Mistä ja miten löysit miehesi?
Kertokaas! Olitko ylipainoinen jo suhteen alussa? Onko mies normaalipainoinen vai ylipainoinen itsekin? Onko mies koskaan kommentoinut painoasi?
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:34"]Vaatteet kokoa 38/M, en mielestäni ole läski. Mutta bmi:n mukaan kyllä lievästi ylipainoisena tallustellaan. Kasvoilta olen aina ollut kaunis, mutta mahakumpuhan minulla on, näkyy kun vaatteet riisuu. Eipä tuo minua haittaa eikä näemmä miehiäkään, kun saa siitä huolimatta joka kerta viihteellä olla niitä hätistelemässä. [/quote] Öö, miehet iskee viihteellä helpompia pilluja eli eniten läskejä ja rumia. [/quote] No mussa on varmaan sitten joku vika kun ne haluais aina pidempiaikaisen suhteen. Yhden käden sormilla voi laskea ne kerrat kun joku tullut suoraan kerjäämään pillua, muut haluaa tutustua kunnolla. Kannattaa teidänkin oppia hyväksymään itsenne ja kasvattaa persoonallisuutta niin alkaa niitä kunnon miehiäkin löytyä niiden pillunvonkaajien sijaan.
[/quote]
Eli sun itsetunto on miesten lähestymisten varassa? Siis ei helvetti miten aina naurattaa näiden pullukoiden puolustelu "no kyllä miehille kelpaa!!!!!". Sekö se tärkeintä on? vitun typerä possu :D
[/quote]
Ota sinä selvää terveys asioista ennen kuin nimittelet toisia idiooteiksi. Lievästi ylipainoisten keskimääräinen elinikä on korkein! Lievästi ylipainoinen ja hyväkuntoinen on terveydellisesti selvästi paremmassa asemassa kuin normaalipainoinen ja huonokuntoinen. Terveyshaitat tulevat sitten jos on merkittävästi ylipainoinen. Ja jos monet miehet tykkäävät pyöreistä, niin ei se sinulta ole pois. Toiset miehet taas haluavat hyvin hoikkia, mikäs siinä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:34"]Vaatteet kokoa 38/M, en mielestäni ole läski. Mutta bmi:n mukaan kyllä lievästi ylipainoisena tallustellaan. Kasvoilta olen aina ollut kaunis, mutta mahakumpuhan minulla on, näkyy kun vaatteet riisuu. Eipä tuo minua haittaa eikä näemmä miehiäkään, kun saa siitä huolimatta joka kerta viihteellä olla niitä hätistelemässä. [/quote] Öö, miehet iskee viihteellä helpompia pilluja eli eniten läskejä ja rumia. [/quote] No mussa on varmaan sitten joku vika kun ne haluais aina pidempiaikaisen suhteen. Yhden käden sormilla voi laskea ne kerrat kun joku tullut suoraan kerjäämään pillua, muut haluaa tutustua kunnolla. Kannattaa teidänkin oppia hyväksymään itsenne ja kasvattaa persoonallisuutta niin alkaa niitä kunnon miehiäkin löytyä niiden pillunvonkaajien sijaan.
[/quote]
Eli sun itsetunto on miesten lähestymisten varassa? Siis ei helvetti miten aina naurattaa näiden pullukoiden puolustelu "no kyllä miehille kelpaa!!!!!". Sekö se tärkeintä on? vitun typerä possu :D
[/quote]
Ota sinä selvää terveys asioista ennen kuin nimittelet toisia idiooteiksi. Lievästi ylipainoisten keskimääräinen elinikä on korkein! Lievästi ylipainoinen ja hyväkuntoinen on terveydellisesti selvästi paremmassa asemassa kuin normaalipainoinen ja huonokuntoinen. Terveyshaitat tulevat sitten jos on merkittävästi ylipainoinen. Ja jos monet miehet tykkäävät pyöreistä, niin ei se sinulta ole pois. Toiset miehet taas haluavat hyvin hoikkia, mikäs siinä.
[/quote]
Olen itsekin pyöreä mutta en kauhean ylipainoinen.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:03"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:23"]Kertokaas! Olitko ylipainoinen jo suhteen alussa? Onko mies normaalipainoinen vai ylipainoinen itsekin? Onko mies koskaan kommentoinut painoasi? [/quote] Ekan normaalipainoisen mieheni (kaikki olleet normaaleja/hoikkia) tapasin kaverin kautta, ei koskaan kommentoinut painoani ja suhteen päätin minä. Toisen tapasin baarissa ja kommentoi vain kerran painoani kun kertaalleen aloitin dieetin; sanoi että eihän sun kannata laihduttaa kun sittenhän sinua on vähemmän.. <3 senkin suhteen päätin minä. Kolmas ja nykyinen mies taas ystävän kautta mulle esiteltiin. Ei ole koskaan kommentoinut painoa vaikka raskaus toi tähän vielä 30+ kiloa. Painoindeksini ollut jokaisen suhteen aikana lievästi ylipainoisen puolella, raskaana toki hurahti pilviin mutta nyt onneksi taas lievästi ylipainoinen (bmi 26-29). [/quote] Mee lenkille Paksukainen [/quote] Käyn lenkillä 3-4 krt viikossa Idiootti :) [/quote] Mutta olet silti läski?:) [/quote] Vaatteet kokoa 38/M, en mielestäni ole läski. Mutta bmi:n mukaan kyllä lievästi ylipainoisena tallustellaan. Kasvoilta olen aina ollut kaunis, mutta mahakumpuhan minulla on, näkyy kun vaatteet riisuu. Eipä tuo minua haittaa eikä näemmä miehiäkään, kun saa siitä huolimatta joka kerta viihteellä olla niitä hätistelemässä. [/quote] Ja mitä ihmeen alapeukuttamista tässäkin oli?? :D
[/quote]
Ehkä sitä, että mikäs ylipainoinen sinä oikein olet. Olet ihan väärässä ketjussa.
Kyllä se kuitenkin taitaa olla naamasta kiinni. Jos kasvot miellyttää niin ei siinä kiloja katsella ja toisin päin.
Onko näillä normaalipainoisilla jotka ottaa puoliskokseen lihavan joku läskifetissi?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:01"]Onko näillä normaalipainoisilla jotka ottaa puoliskokseen lihavan joku läskifetissi?
[/quote]
Onko tullut mieleen, että kaikille ei oo ulkonäkö tärkein?
Mua yritti viikonloppuna muuten tosi komee ja timmi mies, vaikka ylipainoa 20kg. :)
Olen tuppukylän ainoa nainen joten voin ottaa jonosta seuraavan miehen kun kyllästyn edelliseen :D
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:01"]Onko näillä normaalipainoisilla jotka ottaa puoliskokseen lihavan joku läskifetissi?
[/quote]
Mua yritti viikonloppuna muuten tosi komee ja timmi mies, vaikka ylipainoa 20kg. :)
[/quote]
Halusi pillua
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:01"]Onko näillä normaalipainoisilla jotka ottaa puoliskokseen lihavan joku läskifetissi?
[/quote]
[/quote]
Halusi pillua
[/quote]
No mitä sitten. Ajoin sen joka tapauksessa pois. Ja vaikka en ole hoikka, olen oikeissa vaatteissa todella hyvännäköinen ja muutenkin kasvoista todella kaunis. :)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:03"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:23"]Kertokaas! Olitko ylipainoinen jo suhteen alussa? Onko mies normaalipainoinen vai ylipainoinen itsekin? Onko mies koskaan kommentoinut painoasi? [/quote] Ekan normaalipainoisen mieheni (kaikki olleet normaaleja/hoikkia) tapasin kaverin kautta, ei koskaan kommentoinut painoani ja suhteen päätin minä. Toisen tapasin baarissa ja kommentoi vain kerran painoani kun kertaalleen aloitin dieetin; sanoi että eihän sun kannata laihduttaa kun sittenhän sinua on vähemmän.. <3 senkin suhteen päätin minä. Kolmas ja nykyinen mies taas ystävän kautta mulle esiteltiin. Ei ole koskaan kommentoinut painoa vaikka raskaus toi tähän vielä 30+ kiloa. Painoindeksini ollut jokaisen suhteen aikana lievästi ylipainoisen puolella, raskaana toki hurahti pilviin mutta nyt onneksi taas lievästi ylipainoinen (bmi 26-29). [/quote] Mee lenkille Paksukainen [/quote] Käyn lenkillä 3-4 krt viikossa Idiootti :) [/quote] Mutta olet silti läski?:) [/quote] Vaatteet kokoa 38/M, en mielestäni ole läski. Mutta bmi:n mukaan kyllä lievästi ylipainoisena tallustellaan. Kasvoilta olen aina ollut kaunis, mutta mahakumpuhan minulla on, näkyy kun vaatteet riisuu. Eipä tuo minua haittaa eikä näemmä miehiäkään, kun saa siitä huolimatta joka kerta viihteellä olla niitä hätistelemässä. [/quote] Ja mitä ihmeen alapeukuttamista tässäkin oli?? :D
[/quote]
Ehkä sitä, että mikäs ylipainoinen sinä oikein olet. Olet ihan väärässä ketjussa.
[/quote]
Miten niin? Tällä hetkellä paino 69 ja kun pituutta on 157 niin enkö minä ole ylipainoinen? Mielestäni kyllä.
Bmi oli 33 kun tapasin kumppanini tutun tupareissa. Kumppanini kroppa on erinomainen, sillä on harrastanut koko ikänsä uintia sm-tasolla.
Sanoo usein että minua on siunattu täydellisillä geeneillä. Viitaten tällä rintoihini ja pyllyyni.
Uskon vakaasti, että kiihotan kumppaniani aidosti. Tämä nostaa itsetuntoani ja saa minut olemaan ylpeä itsestäni kiloista huolimatta.
No, ei tuo vielä tähän mennessä ole painoani kommentoinut, ainakaan pahalla sanalla. Tavattiin siis poikaystävän kanssa n. vuosi sitten kesätöissä, seurustelemaan alettiin viime marraskuussa. Painoindeksini oli silloin, ja on edelleen, 25, eli lievän ylipainon puolella, mies on normaalipainon ylärajoilla
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:01"]Onko näillä normaalipainoisilla jotka ottaa puoliskokseen lihavan joku läskifetissi?
[/quote]
[/quote]
Halusi pillua
[/quote]
No mitä sitten. Ajoin sen joka tapauksessa pois. Ja vaikka en ole hoikka, olen oikeissa vaatteissa todella hyvännäköinen ja muutenkin kasvoista todella kaunis. :)
[/quote]
Miksi ajoit?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:01"]Onko näillä normaalipainoisilla jotka ottaa puoliskokseen lihavan joku läskifetissi?
[/quote]
[/quote]
Halusi pillua
[/quote]
[/quote]
Miksi ajoit?
[/quote]
Sitäpaitsi tosi leuhka kehua itseään todella kauniiksi :'D
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:01"]Onko näillä normaalipainoisilla jotka ottaa puoliskokseen lihavan joku läskifetissi?
[/quote]
[/quote]
Halusi pillua
[/quote]
[/quote]
Miksi ajoit?
[/quote]
Ei kinostanut. Mulla on parempi kotona.
Olin hoikka kun tapasimme ensimmäisen kerran ja myöhemmin hän kertoi ihastuneensa jo tuolloin, mutta ei sanonut mitään koska kummallakin oli silloin suhde. Päädyimme yhteen vasta vuosia myöhemmin. Mies näkee minut edelleen yhtä kauniina kuin silloin kauan sitten ja on ylen onnellinen kun onnistui minut saamaan.
Tavattiin netissä. Minä painoin silloin 115 kg. Miehellä oli vähän ylipainoa. Molempien painot on sahannu ylös ja alas. Mä oon vähimmillään painanut 92 kg ja enimmillään 133. Miehen painoa en tiedä. Eikä hän itseasiassa mun. Tykkää musta isona, eikä oikein tykkää laihdutuksistani, mutta toki ymmärtää sen terveyshyödyt. Kokoani ei ole kommentoinut muuten kuin positiivisesti.
Tavattiin yhteisten tuttujen kautta, mies oli heti esittäytymisen yhteydessä viehättynyt ulkonäöstäni. Olin tuolloin lievästi ylipainoinen. On kommentoinut painoasioita yleisellä tasolla, mm. "kyllä reisien pitää vähän hyllyä", mutta ei viehäty liikalihavuudesta, vaan kannustaa minuakin pysymään suht terveellisessä painossa. On itse normaaliainoinen ja urheilullinen.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:03"]
Mekin tapasimme netin deittisivuston kautta. Mieheni on aina tykännyt isopeppuisista. Itse hän on normaalipainoinen, akateeminen ns. kunnon mies. Mitään sen kummrmpaa tässä ei ole, tykkää rehevistä. Normaalipainoisia naisia hän väittää liian laihoiksi. Monen unelma, tiedän:)
[/quote]
Meillä hyvin samaan tapaan. Mies akateeminen, hoikka ja hyvännäköinen. Kohtelias ja romanttinen. Oikea unelma siis. Tapasimme Suomi24:n treffipalstalla. Ekatapaamisella olin normaalipainoinen (62 kg/168cm), koska olin laihtunut ns. tavallisesta painostani elämässä olleen vakavan kriisin seurauksena. Ekatapaamisen jälkeen mies sanoi, että minussa oli vain yksi petymys livenä: olin kuulemma liian laiha. Nauroin sen kuullessani ja lupasin, että se asia kyllä korjaantuu. Nyt olen kokoa xl 85 kg/168cm ja mies on tyytyväinen. Rakastaa muotojani. Olemme hyvin onnellisia yhdessä. <3
[/quote]
Oot törmännyt feederiin<3