Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vaikeaa löytää n. nelikymppistä miestä, joka ei käytä alkoholia?

Vierailija
16.02.2022 |

Eikä tupakoi tai käytä muitakaan päihteitä. Sinkkumarkkinoilta parisuhteeseen. Olen itse ateisti, ei haittaa jos mies kuuluu kirkkoon mutta en usko että varsinaisista uskispiireistä voisin löytää samalla aaltopituudella olevaa.

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen otin yhden GT:n saunan jälkeen, sori että en voi auttaa.

Vierailija
2/149 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimeista saattaa löytyä.

Vierailija
4/149 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten asia todellisuudessa on, mutta epäilen että saattaa olla hankalaa. Oma prosenttiarvioni on, että ovat täysin raittiit ovat reilussa vähemmistössä, olisiko 80/20% tai peräti 90/10% tai jopa 95/5%.

Lisäksi jos haluaa, että kyseessä on muutenkin fiksu ihminen joka osaa pitää huolta itsestään ja omista asioistaan (eli suomeksi sanottuna elättää itsensä ja pärjää ok/hyvin rahallisesti), niin varmasti nuo prosenttiosuudet ovat vieläkin pienemmät.

Vierailija
5/149 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten asia todellisuudessa on, mutta epäilen että saattaa olla hankalaa. Oma prosenttiarvioni on, että ovat täysin raittiit ovat reilussa vähemmistössä, olisiko 80/20% tai peräti 90/10% tai jopa 95/5%.

Lisäksi jos haluaa, että kyseessä on muutenkin fiksu ihminen joka osaa pitää huolta itsestään ja omista asioistaan (eli suomeksi sanottuna elättää itsensä ja pärjää ok/hyvin rahallisesti), niin varmasti nuo prosenttiosuudet ovat vieläkin pienemmät.

Olen itse akateeminen ja koen että fiksukin ja asiallinen mukava nainen niin kyllä miehenkin pitäisi ihan fiksu olla (koulutustasolla ei ole niin väliä).

Miellän sanan raitis ihmiseen joka on raitistunut eli ent. alkoholisti käytännössä. Ehkä absolutisti voisi olla parempi termi siitä mitä etsin. Tai henkilö jolle ei koskaan ole muuten vain maistunut alkoholi.

Ap

Vierailija
6/149 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista mutta todella vaikeaa.

Jos hyväksyy sen 1-2 saunajuomaa kerran kuukaudessa, on mahdollisuudet heti paremmat.

Vierailija
7/149 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se mahdollista mutta todella vaikeaa.

Jos hyväksyy sen 1-2 saunajuomaa kerran kuukaudessa, on mahdollisuudet heti paremmat.

Yhden saunaoluen kuukaudessa voisin hyväksyä tai lasin viiniä jouluaterialla. Mutta kriteerini on että ei koskaan ota sen vertaa että vähänkin nousisi päähän tai meinaisia humaltua eikä sitä yhtä lasillistakaan ottaisi kuin todella harvoin.

Ap

Vierailija
8/149 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikeaa! Varsinkin tuo puoli, että ei saisi olla kovin uskonnollisista piireistä tai siis ainakaan siten, että uskonto olisi elämää ohjaavaa.. sieltä niitä raittiita kyllä löytyisi.

Katsoin rikkaat ja rahattomat ja se henry olis sellanen, absolutisti ja savuton, tosi fiksun oloinen, hyväntekeväisyyttä arvostava ja avulias. Ainoa miinus hänessä, et onkohan jo vähän noussut hattuun se taloudellinen tilanne. Mene ja tiedä.. enkä minä haluais asustaa Espanjassa.

Mutta harvassa sellaiset on. Erosin itse reilu 2 vuotta sitten ja päätin, etten katsele enää alkoa käyttävää miestä. Tai kyllä mulle sopii jos ravintolassa tilaa lasin viiniä tms. Mutta sellaseen elämään en ala enää mitä oli exän kanssa. Lapset jos johonkin meni välillä hoitoon niin mies joi koko ajan. Ja ai että se ärsytti!! Saatettiin lähteä vaikka kaupunkilomalle tai kylpylään ni jatkuvasti istui jossain ”yksillä”. Harvoin se humalaan itseään sai, mutta tämmöselle absolutistille ihan hirveän tylsää! Olisin mielummin kiertänyt muita nähtävyyksiä kun kuppiloita. Ja kun parisuhdeaikaa oli tarkoitus olla, niin eipä sitä kokenut yksinkään hauskaa olevan. Siihen kaatui pitkä suhde.

Vierailija
9/149 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskispiireistä sen verran että en usko että uskismieskään minua haluaisi. Minua ei puhuttele mitkään uskonnot tai muukaan ”yliluonnollinen” tai mitä henkisyydeksi kutsutaan. Olen vahvasti tiedeuskovainen, olen kiinnostunut kyllä itseni kehittämisestä mutta tiedeorientoituneesti. Uskismies varmaan kokisi että en jaa hänen ajatusmaailmaa enkä arvoja ja näkökulmani elämään on liian erilainen.

Ap

Vierailija
10/149 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo juttu, mulle tulee kapakassa aina silloin tällöin näitä vastaan. En ole absolutisti, 35 nainen, varattu. Jos menen lasilliselle jonkun kanssa niin aina silloin tällöin tosiaan näitä kummajaisia pölähtää pöytään, tapaa baaritiskillä tms.

Olenko raittiusmagneetti?

Vierailija
11/149 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikeaa! Varsinkin tuo puoli, että ei saisi olla kovin uskonnollisista piireistä tai siis ainakaan siten, että uskonto olisi elämää ohjaavaa.. sieltä niitä raittiita kyllä löytyisi.

Katsoin rikkaat ja rahattomat ja se henry olis sellanen, absolutisti ja savuton, tosi fiksun oloinen, hyväntekeväisyyttä arvostava ja avulias. Ainoa miinus hänessä, et onkohan jo vähän noussut hattuun se taloudellinen tilanne. Mene ja tiedä.. enkä minä haluais asustaa Espanjassa.

Mutta harvassa sellaiset on. Erosin itse reilu 2 vuotta sitten ja päätin, etten katsele enää alkoa käyttävää miestä. Tai kyllä mulle sopii jos ravintolassa tilaa lasin viiniä tms. Mutta sellaseen elämään en ala enää mitä oli exän kanssa. Lapset jos johonkin meni välillä hoitoon niin mies joi koko ajan. Ja ai että se ärsytti!! Saatettiin lähteä vaikka kaupunkilomalle tai kylpylään ni jatkuvasti istui jossain ”yksillä”. Harvoin se humalaan itseään sai, mutta tämmöselle absolutistille ihan hirveän tylsää! Olisin mielummin kiertänyt muita nähtävyyksiä kun kuppiloita. Ja kun parisuhdeaikaa oli tarkoitus olla, niin eipä sitä kokenut yksinkään hauskaa olevan. Siihen kaatui pitkä suhde.

Minäkään en halua tuollaista että alkoholi liittyy moniin vapaahetkiin vaikka ei kännejä vetäisikään. Esim jos menee istumaan jonnekin rantaterassille niin inhottaa sellainen että pitäisi aina ottaa se kalja. Itse kyllä pidän alkoholittomasta oluesta mutta terassilla otan mieluiten kivennäisveden tai vaikka kahvin ja jätskin.

Ap

Vierailija
12/149 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä raittiita vaikka jonoksi asti, varsinkin tuossa ikäluokassa. Tosin monella elämänkoulu tausta ja se raittius on se elämän sisältö nykyään, siitä sitten paasataan.

Vierailija
13/149 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse akateeminen ja koen että fiksukin ja asiallinen mukava nainen niin kyllä miehenkin pitäisi ihan fiksu olla (koulutustasolla ei ole niin väliä).

Miellän sanan raitis ihmiseen joka on raitistunut eli ent. alkoholisti käytännössä. Ehkä absolutisti voisi olla parempi termi siitä mitä etsin. Tai henkilö jolle ei koskaan ole muuten vain maistunut alkoholi.

Ap

Löytyy absolutisti apistevisti 185cm / 92kg / kielitaitoinen (7 joista 3 lähellä natiivia tasoa C2.) lukutoukka, treenaaja ja muusikko kaikki samassa. Mutta yli 40v, eli M45. 

Vierailija
14/149 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskispiireistä sen verran että en usko että uskismieskään minua haluaisi. Minua ei puhuttele mitkään uskonnot tai muukaan ”yliluonnollinen” tai mitä henkisyydeksi kutsutaan. Olen vahvasti tiedeuskovainen, olen kiinnostunut kyllä itseni kehittämisestä mutta tiedeorientoituneesti. Uskismies varmaan kokisi että en jaa hänen ajatusmaailmaa enkä arvoja ja näkökulmani elämään on liian erilainen.

Ap

Tutustuin uskovaiseen naiseen, ja vaikka kuulun kirkkoon, maailman kuvani nojaa täysin tieteeseen. Varmasti ateistinen maailmankuva vastaan hänen syvä usko oli yksi erottava tekijä, mutta paljon löysimme yhteistäkin, mielestäni. Pari vuotta näimme noin kerran viikossa milloin mitäkin tehden ja jutellen.

Vierailija
15/149 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvassa Suomessa on varmasti täysin absolutistit ellei siihen ole uskonnollisia tai terveydellisiä syitä (näihin lasken siis myös kuivilla olevat alkoholistit). Rupesin pohtimaan, että itse olen tämän vuoden aikana juonut n. 6 annosta - yhden viinilasin ruuan kanssa ja sitten parilla kaljalla kaverin kanssa eli tippuisin pois. 

Toki ap:n tyylisillä nämä vaatimukset alkavat aina kasvaa. Ensiki haetaan absolutistia ja sitten alkaa tulla muita vaateita, jolloin ehdot täyttäviä miehiä nyt lopulta on aika vähän. Lopulta tämän miehen pitäisi kiinnostua vielä ap:sta. 

Tuohan on normaalia, nostaa rimaa mitä suurempi rooli ihmiselle elämässä on tarjolla. Tapailla voi hassuakin, mutta seurustellaan fiksun kanssa. 

Vierailija
16/149 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvassa Suomessa on varmasti täysin absolutistit ellei siihen ole uskonnollisia tai terveydellisiä syitä (näihin lasken siis myös kuivilla olevat alkoholistit). Rupesin pohtimaan, että itse olen tämän vuoden aikana juonut n. 6 annosta - yhden viinilasin ruuan kanssa ja sitten parilla kaljalla kaverin kanssa eli tippuisin pois. 

Toki ap:n tyylisillä nämä vaatimukset alkavat aina kasvaa. Ensiki haetaan absolutistia ja sitten alkaa tulla muita vaateita, jolloin ehdot täyttäviä miehiä nyt lopulta on aika vähän. Lopulta tämän miehen pitäisi kiinnostua vielä ap:sta. 

Totta, miehen pitäisi kiinnostua juuri minusta. Olen kuitenkin ihan pidetty ihminen ja minun on ollut melko helppo löytää seuraa elämäni varrella eli ei se mahdotonta olisi että joku mies minusta kiinnostuisi.

Vaatimukset kasvaa? No. Vaadin mieheltä hyvän ihmisen ja hyvän kumppanin perusjuttuja kuten että on normaalin fiksu, rehellinen, luotettava, pystyy kommunikoimaan, elämänhallinta on silleen kunnossa että vähintään pyrkii olemaan työelämässä mukana (vaikka olisi hetkellisesti työtön), pystyy elättämään itsensä, huolehtii hygieniastaan ja kohtuullisesta siisteystasosta kotona, ei pahoja mielenterveysongelmia jne. Eli sanoisin tavallinen fiksu ihminen. En mielestäni vaadi kohtuuttomia. Ulkonäöstä sen verran että jos on lähes sairaalloisen laiha niin en viehättyisi mutta koska itse olen tavallisen näköinen niin en todellakaan etsi komistuksia.

Ap

Vierailija
17/149 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole absolutisti mutta viimeksi olen ostanut yhtään mitään alkoholipitoista tuotetta ... joskus ennen koronaa.

Vierailija
18/149 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue seuranhakuilmoituksia, joissa mainitaan että ”alko ei ole ongelma”.

Vierailija
19/149 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue seuranhakuilmoituksia, joissa mainitaan että ”alko ei ole ongelma”.

Tunnen useamman suurkuluttajan, jotka kuvaa itseään noin.

Ap

Vierailija
20/149 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä perheellisenä ehdi ryypiskellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi