Lue keskustelun säännöt.
Yllättikö sperman maku ensimmäisellä suihinotto kerralla?
03.02.2026 |
Oliko parempaa vai pahempaa mitä olit odottanut?
Kommentit (2)
Ei niinkään se maku mutta määrä. En olisi uskonut, että sitä tulee niin paljon. Poika voihki ainakin minuutin ja sykki vielä runkaten lastia maahan toisen minsan huohottaen. Maku oli sellainen aika neutraali, vähän suolainen mutta olin tosiaan ihan pähkinöinä mitä sen määrän kanssa tekisin. En millään ehtinyt niellä kaikkea. Onneksi hän ei loukkaantunut siitä, että jouduin sylkemään osan suustani pois. Kaiken kaikkiaan kuitenkin ihana kokemus saada toinen noin nauttimaan. Hän rakasti kiusoitella minua ja sainkin yleensä usean orgasmin koulupäivän aikana. Pantiinkin aina hyppytunneilla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kirjaimellisesti yllätti. Jostain syystä suostuin silloisen poikaystäväni kanssa vähän irstaampiin leikkeihin ja lopulta olin sänkyyn kahlittuna ja sellainen remmillä kiinnitettävä rengas suussa. Jossain vaiheessa poikakaveri istui hajareisin päälläni niin että pääni oli hänen polviensa välissä ja hän työnsi peniksensä suuhuni ja laukesi.
Tuo rengas suussa ei voi muuta kuin niellä kaiken minkä suuhun tai kurkkuun tulee, joten yllätti toteutustavalla ja myös maulla ihan 6-0 minut. En siis osaa sanoa oliko parempaa vai pahempaa, kun en ollut edes ajatellut asiaa. Tuon jälkeen tiesin mitä maulta odottaa 😳