Seksikumppaneiden määrä?
Kertokaapa naiset ja miehet seksikumppaneiden määrä.
Laittakaa sukupuoli, ikä ja oletko ollut suhteessa miten pitkään.
Itse voin aloittaa. N35, 25 miestä, suhteessa yhteensä n. 8 vuotta.
Kommentit (52)
Ei pysty eikä kykene.
Parina noin 25 toista paria joiden kanssa kimppaa.
M40. Suhteissa 15v elämästä. Seksi kumppaneiden määrä ehkä 100.
M52, kumppaneita n.8. Avioliitoissa yhteensä 24v.
N54 pitkähköjä suhteita 3, seksikumppaneita tähän ikään mennessä (tarkkaa lukua ei ole, enkä muista edes enää kaikkia) useita kymmeniä, tuskin kuitenkaan yli sataa.
N56, seksikumppaneita 5, naimisissa 30v.
80-100 varmaan. Ikää 51v. Irtosuhteet ei ole kiinnostaneet enää vuosiin.
M66, yksi nainen, suhteessa 48v. Näin vain kävi, ei ollut mikään periaatteellinen juttu. Hetkeäkään en kadu.
M46, seksikumppaneita 2, joista toinen vaimo (vajaa 29v. yhdessä). Tuolle toiselle menetin poikuuteni 16 vuotiaana (yksi yhdyntä). Vaimolleni olen hänen ainoa seksikumppani.
N52, naimisissa 25 vuotta. Seksikumppaneita (lasken tähän yhdynnät) kolme, ja jos tähän lisätään muutama käsi/suuhoito niin sitten ehkä 5 tai 6
M50+ joitakin satoja seksikumppaneita: suurin osa naisia, mutta myös miehiä ja muunsukupuolisia, pariskuntia ja isompiakin kimppoja.
Vierailija kirjoitti:
80-100 varmaan. Ikää 51v. Irtosuhteet ei ole kiinnostaneet enää vuosiin.
No no noita kertynytkin
Noin 50 eri partneria, suurin osa parisuhteessa olevia naisia.
Useampi sata naista, kymmenen miestä ja viisi pariskuntaa sekä vaimon kanssa kymmenisen kimppaa eri kokoonpanoissa.
M37, pitkissä suhteissa on tullut myös oltua.
Seksikumppaneita yhteensä 30, joista suurin osa naisia.
Varmaan joku 30 yhteensä. 18 vuotta olin saman miehen kanssa.
N38
Nolla ja ikää 40 vuotta mutta ei Incel mutta joskus tuntuu, että monen mielestä olen näin kertoessani vain satuolento tai elokuvahahmo; kun vaikuttaa sille, että näin vanhaksi eläneenä olisi pitänyt menettää joko järkensä tai tulla katkeraksi naisia vihaavaksi luuseriksi. Mutta kun en ole kumpaakaan, enkä edes aseksuaali tai homo.(...)
41v nainen, 15v ollut naimisissa.
Seksikumppaneita suunnilleen 30, joista 3 ollut avioliiton aikana. Näistä 3sta yksi ollut kohta vuoden, yksi yhdenillan juttu jossa oli mukana mies ja nainen.
Uskomatonta, voi olla monia kymmeniä kumppaneita 4-kymppisillä ihmisillä, jotka ovat olleet parikymmentä vuotta naimisissa/parisuhteessa.
N33, 1 mies, suhteessa 18v