Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkee elää jos ei saa naista

Vierailija
29.06.2015 |

Elämä on iha turhaa ku ei oo ikinä saanu naiselta rakkautta. Maailma on kurja paikka, kun pitää elää sitä yksin. Henri Laasanen on oikeessa että naiset on hypergamisia ja valitsee miehen joka on statukseltaan parempi kuin mitä ite on. Ja noi ATM puheet pitää paikkansa, joho luokkaan itekki kuulun. Jos ei oo statusta ja ulkonäköö nii naisia ei kiinnosta. Omaan keskiverrot sosiaaliset taidot, mut en silti saa keskiverrolta sosiaalisilta taidoilta olevaa naista. Oon tavannu satoja naisia ja kukaa ei oo kiinnostunu musta. Vihaan tätä kaikkea ku en syntyny pitkäks ja komeeks mieheks. Kyl se päätetään jo yläasteella tuleeko tytöt kiinnostumaan. Nyt ikää jo yli 20 ja ei oo tähääkää mennes kukaa kiinnostunu, joten peli alkaa olla pelattu. Vois vaa ampuu ittensä kun yksin ei jaksa.

Kommentit (223)

Vierailija
61/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:30"]

Kieltämättä ei se mitään rakkautta ole, että mies on vaan se elämän rahoittaja ja lasten siementäjä.

[/quote]

Sen takia naisen löytäminen onkin niin hankalaa. Jos ei siis halua olla naiselle pelkkä rahoittaja ja siittäjä.

Vierailija
62/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:01"]

Onko yksineläminen muka niin kamalaa että te miehet ette sitä kestä? Onhan maailmansivu ollut aina olemassa miesryhmiä jotka elävät elämänsä yksin vailla kontaktia naisiin.

N28

[/quote]

Elä itse yksin, mutta olet nainen niin sinun ei tarvitse. 

[/quote]

Voi kun tämä olisikin totta... T. Nainen joka ei kelpaa kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:30"]

Kieltämättä ei se mitään rakkautta ole, että mies on vaan se elämän rahoittaja ja lasten siementäjä.

[/quote]

Sen takia naisen löytäminen onkin niin hankalaa. Jos ei siis halua olla naiselle pelkkä rahoittaja ja siittäjä.
[/quote]

Onhan noitakin naisia, mutta ovat varmasti vähemmistöä. En tunne itse kuin yhden ja monta naista on kuitenkin ystävinä. Suurin osa tahtoo rakkautta.

Vierailija
64/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:06"]

Katotteko te Laasas-uskovaiset koskaan ympärillenne? Millä teidän isät on saanu naisen? Oliko ne niiiin paljo ylemmän tason miehiä kuin te? Menkää Prismaan. Ihanko tosissaan siellä kaikki vaimojen perässä crockseissa vaeltavat möhömahat on jotain ylemmän tason miehiä? Pää pois perseestä nyt.

[/quote]

Ero on varmaan se, että isä ei ollut ujo ja tiesi miten toimia normaalissa sosiaalisissa tilanteissa. Minä minulle tämä on vaikeaa.

[/quote]

Etkö sanonut että sinulla on keskiverrot sosiaaliset taidot, eikö niillä pärjää?

Vierailija
65/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:01"]

Sinunkaltaisistasi tyypeistä oikein haisee epätoivo ja kokemattomuus monen metrin päähän eikä sitä löyhkää peitä paraskaan deodorantti. Mitä pahemmaksi tilanne pääsee etenemään jan kanssa, sitä epätodennäköisemmäksi naisen saaminen muuttuu. Itse ainakin myönnän että vaadin miestäni olemaan "korkeatasoisempi" kuin itse olen ja sehän on aivan luonnollista naisilla. Olet suht nuori joten nyt välittömästi itseä vain niskasta kiinni ja iskupuuhiin :)

Onko yksineläminen muka niin kamalaa että te miehet ette sitä kestä? Onhan maailmansivu ollut aina olemassa miesryhmiä jotka elävät elämänsä yksin vailla kontaktia naisiin.

N28

[/quote]

Saatko jotain kiksejä, kun lyöt lyötyä?

[/quote]

AP:n kannalta olisi tärkeää lopettaa ruikuttaminen siitä että ei kelpaa naisille, se on vastenmielinen piirre miehessä. Ryhdistäydy mies, tämän halusin ap:lle kertoa.

N28

[/quote]

Miten siihen pitää sitten suhtautua? Miten yleisestikin suhtautua johonkin normaaliin elämään kuuluvaan juttuun, josta ei itse pääse nauttimaan? Saako muuten työttömyyttään valittaa vai onko sekin vastenmielinen piirre?

[/quote]

Jaa mitenkö suhtautua? Pitäisi tietysti pyrkiä kohti määränpäätänsä jotta pääsisi nauttimaan niistä asioista joista muuten jäisi paitsi, ei jäädä maahan makaamaan kuin alistuva koira! Toki työttömyydestä ruikuttaminen on vastenmielistä jos ei tee työllistymisensä eteen mitään.

Aina on niitä jotka jäävät ilman yrittämisestä huolimatta, tämä selvä, mutta ei ruikuttaminen silloinkaan auta tasan yhtään.

Luuleekohan ap pystyvänsä muuttamaan vallitsevaa asiaintilaa jollain lailla aloituksellaan, veikkaanpa että yksikään nainen ei tule muuttamaan suhtautumistaan häneen.

N28

Vierailija
66/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:29"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:01"] Sinunkaltaisistasi tyypeistä oikein haisee epätoivo ja kokemattomuus monen metrin päähän eikä sitä löyhkää peitä paraskaan deodorantti. Mitä pahemmaksi tilanne pääsee etenemään jan kanssa, sitä epätodennäköisemmäksi naisen saaminen muuttuu. Itse ainakin myönnän että vaadin miestäni olemaan "korkeatasoisempi" kuin itse olen ja sehän on aivan luonnollista naisilla. Olet suht nuori joten nyt välittömästi itseä vain niskasta kiinni ja iskupuuhiin :) Onko yksineläminen muka niin kamalaa että te miehet ette sitä kestä? Onhan maailmansivu ollut aina olemassa miesryhmiä jotka elävät elämänsä yksin vailla kontaktia naisiin. N28 [/quote] Saatko jotain kiksejä, kun lyöt lyötyä? [/quote] Ei kukaan ap:ta ole lyönyt, itse hän itseään lyö maahan surkuttelemalla. Olisi vain kysynyt että miten saa naisten huomiota, niin olisi saanut kasan vastauksia. Mutta ei, ap unohti että metsä vastaa niin kuin sinne huutaa. Ei ole naisten vika jos ap asenteellaan karkottaa naiset.

[/quote]

No kun periaatteessa se ei ole edes asenteesta kiinni. Jos tietyt speksit on riittävän hyvät, voi mies olla surkuttelija ja naista tulee silti. Se on vain eräs ap:n ongelmista, turha siihen takertua.

Vierailija
67/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:30"] Kieltämättä ei se mitään rakkautta ole, että mies on vaan se elämän rahoittaja ja lasten siementäjä. [/quote] Sen takia naisen löytäminen onkin niin hankalaa. Jos ei siis halua olla naiselle pelkkä rahoittaja ja siittäjä. [/quote] Onhan noitakin naisia, mutta ovat varmasti vähemmistöä. En tunne itse kuin yhden ja monta naista on kuitenkin ystävinä. Suurin osa tahtoo rakkautta.

[/quote]

Joo rakkautta, kunhan mies on pidempi, fiksumpi, paremmin koulutettu, parempituloinen, vähintään yhtä hyvillä sosiaalisilla taidoilla varustettu jne.

Vierailija
68/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle. Mitä järkeä muutenkaan elää? Ei se elämä ole naisesta kiinni. Todennäköisesti tunnet olosi yhtä surkeaksi ja epävarmaksi vaikka sinulla olisi nainen. Nainen saattaa jopa pahentaa oloasi. Laita itsetuntosi kuntoon. Ala käymään vaikka salilla niin saat itsevarmuutta. Naisia ei surkuttelemalla saa. Enkä ole kovin varma että se naisen etsiminen on edes järkevää. (Sorry vaan kaikki av-mammat)

Vierailija
69/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ovat vihamielisiä ja epäkohteliaita naisia kohtaan. Ap on todennäköisesti sellainen.

Vierailija
70/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:45"]

Suurin osa tahtoo rakkautta.

[/quote]

Ihmeesti se on silti aina rahasta kiinni.

Vierailija
71/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:59"]

Jotkut miehet ovat vihamielisiä ja epäkohteliaita naisia kohtaan. Ap on todennäköisesti sellainen.

[/quote]

Pakko olla jotain vikaa miehessä kun ei saa naista. Itse naisena saan miehen kun napsautan sormia, niin heti tulee monta sataa miestä jonoon ja valitsen siitä parhaan päältä. Miksei miehetkin vaan vilauta tissejä ja lupaa pillua ja sitten valikoi siitä kaikista rikkainta ehdokasta.

Vierailija
72/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:20"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:06"] Katotteko te Laasas-uskovaiset koskaan ympärillenne? Millä teidän isät on saanu naisen? Oliko ne niiiin paljo ylemmän tason miehiä kuin te? Menkää Prismaan. Ihanko tosissaan siellä kaikki vaimojen perässä crockseissa vaeltavat möhömahat on jotain ylemmän tason miehiä? Pää pois perseestä nyt. [/quote] Ero on varmaan se, että isä ei ollut ujo ja tiesi miten toimia normaalissa sosiaalisissa tilanteissa. Minä minulle tämä on vaikeaa. [/quote] Sosiaalisuuttaan voi harjoittaa, toisin kuin luullaan. Siihen on ihan kursseja ja kirjallisuutta. [/quote] Ongelma on se, että en vaan uskalla pyytää naisia ulos, enkä tiedä mitä sanoa tai miten aloittaa keskustelu [/quote] Tuota juuri voi harjoitella. Ei ole kuin pari viikkoa kun hesarissa oli juttu tällaisista kursseista. Laasanen ei tainnut kertoa että on olemassa apua tuohon? [/quote] Te normaalit ette ymmärrä, että tämä ujous ja sosiaalinen taidottomuus on ongelma joka vaikuttaa aivan jokaiseen elämän osa alueeseen. Usein ahdistaa ja pelottaa ja jos yritän niin siitä ei tule mitään.

[/quote]

Se sun ujous ei silti ole naisten vika. Ota vähän vastuuta itsekin, ujoudesta voi päästä eroon jos halua löytyy. Ei ehkä kokonaan, mutta niin paljon ettei se hallitse elämää. Olen minäkin ujo, silti löysin ja pystyin parisuhteeseen. Mutta en mä jäänytkään suremaan ja säälimään itseäni. Ei ketään tulla kotoa hakemaan, kyllä sitä pitää itsekin pystyä tekemään jotain. Jos ei pysty niin sitten haetaan apua. Eikä vaan ruikuteta että kun ne naiset on niin ilkeitä.

Vierailija
73/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:56"]

onhan youtubessa paljon kissavideoita jne. ja jos kysyt ukkomiehiltä onko se nainen hyvä hankinta niin 100% vastaa ei.  

[/quote]

Jepp, juuri näin. Vakituinen nainen saman katon alla on typerin teko mitä mies voi tehdä. Mutta kun se "häntä" vie vuodet 15-35 niin ei oikein ymmärrä ennen kuin on liian myöhäistä.

Vaikka sinänsä tuossa naisessa ja lapsissa ei ole mitään vikaa, olen 100% varma että olisin vähintään yhtä tyytyväinen elämääni ikipoikamiehenä. Mutta ei tätä "juttua" viitsi hajottaa ainakaan kun lapset ovat vielä alle teini-iän, koska mitään "oikeaa" syytä ei ainakaan toistaiseksi ole löytynyt.

Mutta onneksi voi ohjeistaa noita nuorempia miehiä. Pikku hiljaa alkavat uskoa kun kertoo kiihkoilematta tai naureskelematta mitä on edessä jos erehtyy vakituiseen kimppaan naisen kanssa. Joojoo, veloja voi löytyä jne, mutta enemmistö naisista haluaa lapset ja niistäkin merkittävä osa vähintään sen rivarin, mieluiten OK:n yms akkain lehtien ihannoiman keskiluokkaisen elämän releet.

Hyi helvetti että itse tuli langettua tähän ansaan vaikka luulin olevani fiksumpi kuin muut.
[/quote]

Jaaha. Taas tämä nuorempia neuvova porvoolainen. Oletko vielä rekrytoijana ja huomasit, että parisuhdestatus oli muuttunut cv:ssä neuvojesi jälkeen?

Vierailija
74/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä olen ollut ilman miestä jo 8 vuotta ja hyvin menee! en edes haluaisi ketään luuseria tänne roikkumaan. Ei ole mitään paineita, ei ulkonäkö, seksi, ym ym paineita...ahh, tämä on vapaus, jota monet ei tajua. Ikinä en ukkoa hanki. Ap, säkin voit kokeilla elää elämääsi ilman vastakkaista sukupuolta, se on vapauttavaa!

Vierailija
75/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:07"]

Jaaha. Taas tämä nuorempia neuvova porvoolainen. Oletko vielä rekrytoijana ja huomasit, että parisuhdestatus oli muuttunut cv:ssä neuvojesi jälkeen?

[/quote]

1) en ole rekrytoija vaan oikean osaamisen selvittävä insinööri. Joka nyt jostain syystä kutsutaan paikalle uutta työntekijää/alihankkijaa haastatellessa, jokseenkin aina.

2) jepp, nuori dippainssi on elämänsä vedossa ja kaataa suht mukavaan tahtiin naisia. On kuulemma erittäin tyytyväinen siihen,että pääsi kesäduuniin "muutaman kyrpiintyneen vanhan pierun" joukkoon. Avasi silmät ja hän päätti ettei hänestä tule sellaista, joten nainen elämästä ulos kun se tuntui olevan meidän vanhojen suurin riesa...

Onhan tuossa lisää nuoria uusia kesäduunareita "heräteltäväksi".

Vierailija
76/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:20"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:06"] Katotteko te Laasas-uskovaiset koskaan ympärillenne? Millä teidän isät on saanu naisen? Oliko ne niiiin paljo ylemmän tason miehiä kuin te? Menkää Prismaan. Ihanko tosissaan siellä kaikki vaimojen perässä crockseissa vaeltavat möhömahat on jotain ylemmän tason miehiä? Pää pois perseestä nyt. [/quote] Ero on varmaan se, että isä ei ollut ujo ja tiesi miten toimia normaalissa sosiaalisissa tilanteissa. Minä minulle tämä on vaikeaa. [/quote] Sosiaalisuuttaan voi harjoittaa, toisin kuin luullaan. Siihen on ihan kursseja ja kirjallisuutta. [/quote] Ongelma on se, että en vaan uskalla pyytää naisia ulos, enkä tiedä mitä sanoa tai miten aloittaa keskustelu [/quote] Tuota juuri voi harjoitella. Ei ole kuin pari viikkoa kun hesarissa oli juttu tällaisista kursseista. Laasanen ei tainnut kertoa että on olemassa apua tuohon? [/quote] Te normaalit ette ymmärrä, että tämä ujous ja sosiaalinen taidottomuus on ongelma joka vaikuttaa aivan jokaiseen elämän osa alueeseen. Usein ahdistaa ja pelottaa ja jos yritän niin siitä ei tule mitään.

[/quote]

Se sun ujous ei silti ole naisten vika. Ota vähän vastuuta itsekin, ujoudesta voi päästä eroon jos halua löytyy. Ei ehkä kokonaan, mutta niin paljon ettei se hallitse elämää. Olen minäkin ujo, silti löysin ja pystyin parisuhteeseen. Mutta en mä jäänytkään suremaan ja säälimään itseäni. Ei ketään tulla kotoa hakemaan, kyllä sitä pitää itsekin pystyä tekemään jotain. Jos ei pysty niin sitten haetaan apua. Eikä vaan ruikuteta että kun ne naiset on niin ilkeitä.

[/quote]

Joo ei se ujous ole mikään "vapaudu sosiaalisista vaatimuksista" -kortti. Ujous on hidaste, ei este. Edelleenkin se on ITSESTÄ KIINNI pystyykö selättämään vaikeutensa parinvalinnassa ja jos ei edes yritä niin turha alkaa naisia siitä syyllistämään >:-(

N28

Vierailija
77/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta vielä jostain systä täällä sinnittelen.

Kääntäisin kysymyksen muotoon: Onko järkeä elää ilman rakkautta, välittämistä, intohimoa tai kosketusta?

Väitän että ei.

Ehkä jotenkin selviä, jos ei ajattele asiaa ollenkaan vaan pitää itsensä täysin tunneköyhänä, kylmänä kalikkana. Ei mieti miten elämä voisi olla toisenlaista, olisi joku joka aidosti pitää sinusta. Sulkee muiden onnellisuuden ulkopuolelle, eikä muistele niitä harvoja hetkiä jolloin sai kokea pienen osan siitä mitä ihmiselämä parhaimmillaan voi tarjota. Niitä hetkiä jolloin askel oli kevyt, sydän täynnä ja tulevaisuus kuin lapsuuden karkkipäivä.

Siltikin jossain vaiheessa huomaat, että jotain puuttuu. Tyhjä osa elämästäsi alkaa valtaamaan alaa kaikelta siltä, jonka luulit auttavan sinut yli harmaiden arkisten päivien. Mikään ei enää tunnu samalta ja kaikki se, josta ennen nautit on vain pakokeino syvemmästä pimeydestä. Alat vältellä ihmisiä, koska et jaksa enää ylläpitää valheellista julkikuvaa, etkä ole kiinnostunut olemaan jokaisen kokoontumisen outolintu. Lopetat yrittämisen, mutta jatkat haaveilua.

Onko järkeä?

Hyvin vähän.

Vierailija
78/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:56"]

onhan youtubessa paljon kissavideoita jne. ja jos kysyt ukkomiehiltä onko se nainen hyvä hankinta niin 100% vastaa ei.  

[/quote]

Jepp, juuri näin. Vakituinen nainen saman katon alla on typerin teko mitä mies voi tehdä. Mutta kun se "häntä" vie vuodet 15-35 niin ei oikein ymmärrä ennen kuin on liian myöhäistä.

Vaikka sinänsä tuossa naisessa ja lapsissa ei ole mitään vikaa, olen 100% varma että olisin vähintään yhtä tyytyväinen elämääni ikipoikamiehenä. Mutta ei tätä "juttua" viitsi hajottaa ainakaan kun lapset ovat vielä alle teini-iän, koska mitään "oikeaa" syytä ei ainakaan toistaiseksi ole löytynyt.

Mutta onneksi voi ohjeistaa noita nuorempia miehiä. Pikku hiljaa alkavat uskoa kun kertoo kiihkoilematta tai naureskelematta mitä on edessä jos erehtyy vakituiseen kimppaan naisen kanssa. Joojoo, veloja voi löytyä jne, mutta enemmistö naisista haluaa lapset ja niistäkin merkittävä osa vähintään sen rivarin, mieluiten OK:n yms akkain lehtien ihannoiman keskiluokkaisen elämän releet.

Hyi helvetti että itse tuli langettua tähän ansaan vaikka luulin olevani fiksumpi kuin muut.

[/quote]

No sulla on asiat hyvin jos voit tarjota ne keskiluokkaisen elämän releet. Itse en pysty ostamaan edes rivarin pätkää ainakaan pääkaupunkiseudulta vaikka käynkin kokopäivä töissä. Kerran treffeillä eräs muija kertoi palkkansa ja valitti sen pienuutta. En kehdannut valehdella joten kerroin totuuden että siihen se mullakin jää muutaman kympin erolla. Palkan pienuus ei tosin sillä kerralla ollut syy miksi jutusta ei kehittynyt mitään.

Yhdellä toisella kerralla muija joka oli sairaanhoitaja valitteli että palkka olisi tosi pieni ilman lisiä. En kehdannut edes kertoa omaani. Ei se mitään jos olisi parikymppinen mutta kun on jo kolmekymppinen eikä toivoa paremmasta ole näkyvissä ei paljoa naurata.

Vierailija
79/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:59"]

Ite en jaksa enää noin ajatella. En kelpaa naisille vaikka pukeudun hyvin, olen treenattu ja muutenkin koulu/työjutut hoitanut aina hyvin. Kasvoissa, tai pikemminkin hiuksissa vain yksi virhe mistä jaksavat aina huomauttaa. Semmoinen mikä pitäisi kuulemma käydä tuhansilla hoitaa jossai plastiikkakirurgilla.  Olenkin päättänyt, ettei kiinnosta. Naiset eivät tajua,että heissäkin on virheitä ja moni ei ole edes kaunis. En ole naisten poikaystävillekään mistään kateellinen ja harva vastaankävelevä nainen on Suomessa kasvojen ja vartalon suhteen virheetön.

[/quote]

Jos monet naiset ovat huomauttaneet samasta yksityiskohdasta, kannattaa harkita sitä ulkonäon muokkaamista siltä osin. Toisin kun ihmiset luulevat ja väittävät, ulkonäöllä ja pärstäkertoimella on merkitystä.

Jos olet nuori mutta pieniä puutteita ulkonäössä voit saada iskettyä vanhemman naisen jolla on hellempi sydän kuin sun ikäisillä tai nuoremmilla. Sellainen äiti- tai isosisko-tyyppi voi olla kanssa ihan kiva kokemus.

[/quote]

Niin varmaan pitäisi... ja mun mielestä ne samat päälle parikymppiset naiset vois ite treenata vartalonsa kuntoon ja käydä samalla plastiikkakirurgilla hoitamassa pärstänsä. Ei ne niin kummosen näkösiä ole, et pitää muiden ulkonäköö olla arvostelemassa.

Vierailija
80/223 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:11"]

Naisettomuus ei ole ideaali, mutta naiset ovat keskimäärin sen verran ahneita ja rahan perään, ettei parisuhdekaan ole automaattisesti ole parempi vaihtoehto tai edes yhtä hyvä. Ensin pitäisi löytää nainen, joka ei laske miehen arvoa rahassa ja valitse miestä materiaalisin perustein, mikä on varmaan yhtä todennäköistä kuin seitsemän oikein lotossa.

[/quote]

Just näin. :) Korkeintaan sitten jos löytyis nainen joka ei vaadi sitä työpaikkaa mieheltä, tai vähintään että hakee kokoajan töitä ja tuo sitä rahaa taloon. Sellainen nainen kun löytys että sanois että ihan ok, vaikka et ikinä edes työllistyis ja silti haluis mut. Sitten voisin kyllä mennä vaikka naimisiin ja vaikka hommaa töitäkin tarvitessa. :)

[/quote]

On yhteiskunnan onni, että aika harva nainen sun kanssan haluaa pariutua. Sillä sehän tiedetään mistä sun perhees ne rahat hakis, sossusta.  Onneksi suurin osa naisista tajuaa, että kaltaisesi miehen kanssa se tulevaisuus on niin epävarmaa että ei kannata. Eikä ne naiset ole rahan perässä kuten sä luulet. Sä vaan et kumppanina ole kummoinen. Jos asenne on se että mä saan (ja haluan) olla työtön loppuelämäni jos haluan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi