Mitä järkee elää jos ei saa naista
Elämä on iha turhaa ku ei oo ikinä saanu naiselta rakkautta. Maailma on kurja paikka, kun pitää elää sitä yksin. Henri Laasanen on oikeessa että naiset on hypergamisia ja valitsee miehen joka on statukseltaan parempi kuin mitä ite on. Ja noi ATM puheet pitää paikkansa, joho luokkaan itekki kuulun. Jos ei oo statusta ja ulkonäköö nii naisia ei kiinnosta. Omaan keskiverrot sosiaaliset taidot, mut en silti saa keskiverrolta sosiaalisilta taidoilta olevaa naista. Oon tavannu satoja naisia ja kukaa ei oo kiinnostunu musta. Vihaan tätä kaikkea ku en syntyny pitkäks ja komeeks mieheks. Kyl se päätetään jo yläasteella tuleeko tytöt kiinnostumaan. Nyt ikää jo yli 20 ja ei oo tähääkää mennes kukaa kiinnostunu, joten peli alkaa olla pelattu. Vois vaa ampuu ittensä kun yksin ei jaksa.
Kommentit (223)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:20"]
Sosiaalisuuttaan voi harjoittaa, toisin kuin luullaan. Siihen on ihan kursseja ja kirjallisuutta.
[/quote]
Ongelma on se, että en vaan uskalla pyytää naisia ulos, enkä tiedä mitä sanoa tai miten aloittaa keskustelu
[/quote]
Osaatko puhua miesten kanssa? Ei naiset sen kummempia otuksia ole.
[/quote] En osaa normaalisti. Sosiaalinen kömpelyys.
Miten se ujous on naisten vika? Ujona naisena ihmettelen vaan
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:53"]Elämä on iha turhaa ku ei oo ikinä saanu naiselta rakkautta. Maailma on kurja paikka, kun pitää elää sitä yksin. Henri Laasanen on oikeessa että naiset on hypergamisia ja valitsee miehen joka on statukseltaan parempi kuin mitä ite on. Ja noi ATM puheet pitää paikkansa, joho luokkaan itekki kuulun. Jos ei oo statusta ja ulkonäköö nii naisia ei kiinnosta. Omaan keskiverrot sosiaaliset taidot, mut en silti saa keskiverrolta sosiaalisilta taidoilta olevaa naista. Oon tavannu satoja naisia ja kukaa ei oo kiinnostunu musta. Vihaan tätä kaikkea ku en syntyny pitkäks ja komeeks mieheks. Kyl se päätetään jo yläasteella tuleeko tytöt kiinnostumaan. Nyt ikää jo yli 20 ja ei oo tähääkää mennes kukaa kiinnostunu, joten peli alkaa olla pelattu. Vois vaa ampuu ittensä kun yksin ei jaksa.
[/quote]
Laasasen oppien mukaan eläminen on varmin tapa karkottaa naiset. Unohda ne ja katso oikeita pariskuntia, ei ne kaikki miehet mitään rikkaita ja komeita ole, luonne tekee paljon.
Ihminen tahtoo aina sitä, mitä hänellä ei ole. Sinkku mies haluaa tyttöystävän ja naimisissa oleva mies haluaa taas olla sinkku! Että kyllä sinunkin elämääsi joku kadehtii, ap! Miehet haluavat lähinnä vain seksiä. Koko naisen "omistaminen" on aika ikävää puuhaa pitkän päälle. Me naiset kun tupataan nalkuttamaan ja kompromissitkin ovat usein lähinnä miehen tekemiä kompromisseja. Että kannattaa miettiä tarkkaan, mitä haluaa. Jos ap on tyytymätön elämäänsä, niin ei se elämä välttämättä naisella parane.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:49"]
Mistä lähtien miehet ovat edes halunneet naisen itselleen? Vai tarkoittaako ap seksiä?
[/quote]
Toivottavasti et omaan poikaasi suhtaudu noin kylmällä asenteella.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:54"]
Katsele ympärilläsi olevia pareja kaupungilla, omassa suvussasi jne. Ovatko nämä kaikki naisen saaneet miehet muka komeita, rikkaita (hieno auto?) ja puheliaita? Ei todellakaan! Kyllä niitä naisilla on ihan rumillakin miehille. Ja kyllä naisen saavat myös muutkin kuin yliopiston suorittaneet pyrkyrit. Muutenhan varmaan kukaan mies ei kävisi amista tai amk:ta, jos tietäisi, etteivät sitten saisi ikinä naista :D Rikkaitakaan Suomessa ei ole kuin kourallinen, joten kyllä ne naiset joutuu vähempään tyytymään. Eihän me naisetkaan mitään kauniita isorintaisia sileäihoisia malleja olla! Joten kyllä mekin joudutaan tyytymään muihin miehiin kuin niihin rikkaisiin hyvännäköisiin bisnesmiehiin :)
Ja jos tällä planeetalla seksiä saisi vain "laadukkaat" miehet, niin eipä täällä olisi niitä rumia, ujoja eikä pelokkaita miehiä laisinkaan! Että kyllä täällä huonompikin materiaali lisääntyy :D
[/quote]
On ihan jokainen on ollut töissä, tai jotenkin sellaisessa asemassa että nainen on pystynyt hyötymään miehestä. En ole ikinä nähnyt yhtään sellaista pariskuntaa missä mies olisi huonomman näköinen kuin nainen verrattaen + työtön ja nainen olisi se laadukkaampi yksilö. Sen sijaan olen kyllä nähnyt lukemattomia pariskuntia, että nainen on työtön ja ei kovinkaan kaunis ja siitä huolimatta saanut töissä käyvän ihan normaalin miehen.
Naiset pariutuvat aina ylöspäin ja jos miehellä ei ole ulkonäköä, niin sitten pitää rahalla ja muulla korvata sitä puutetta.
Jos olet vähän syrjäytynyt ja ujo, eikä sinulla ole työtä, niin voit oikeastaan unohtaa naiset kokonaan. (Vaikka olisit miten hieno persoona ja huippu tyyppi tahansa)
Itse olen saanut koko elämäni naisia ihan kohtalaisesti siihen asti kunnes jäin työttömäksi, sitten ei kyllä tosiaankaan kelvannut enää yhtään kenellekkään.
Nainenko sitten tekisi sinut onnelliseksi? Ei se mene niin. Toisen ihmisen varaan jos onnellisuutensa rakentaa, niin pieleen menee. On totta, että minun on helppo täällä huudella kun olen "osani" saanut. Mutta nyt elän yksin ja luultavasti niin on myös jatkossa. Parisuhteessa on ainakin minulle paljon enemmän haittapuolia kuin iloa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:54"]
Katsele ympärilläsi olevia pareja kaupungilla, omassa suvussasi jne. Ovatko nämä kaikki naisen saaneet miehet muka komeita, rikkaita (hieno auto?) ja puheliaita? Ei todellakaan! Kyllä niitä naisilla on ihan rumillakin miehille. Ja kyllä naisen saavat myös muutkin kuin yliopiston suorittaneet pyrkyrit. Muutenhan varmaan kukaan mies ei kävisi amista tai amk:ta, jos tietäisi, etteivät sitten saisi ikinä naista :D Rikkaitakaan Suomessa ei ole kuin kourallinen, joten kyllä ne naiset joutuu vähempään tyytymään. Eihän me naisetkaan mitään kauniita isorintaisia sileäihoisia malleja olla! Joten kyllä mekin joudutaan tyytymään muihin miehiin kuin niihin rikkaisiin hyvännäköisiin bisnesmiehiin :)
Ja jos tällä planeetalla seksiä saisi vain "laadukkaat" miehet, niin eipä täällä olisi niitä rumia, ujoja eikä pelokkaita miehiä laisinkaan! Että kyllä täällä huonompikin materiaali lisääntyy :D
[/quote]
Ei ujous ja pelokkuus ole mitenkään geenien sanelemaa. Pelokkaat vanhemmat voivat antaa lapselle hyvän kasvatuksen, jolloin tästä voi hyvinkin tulla itsevarma alfa ja vice versa.
AP:lle suosittelen hankkimaan ammattiapua, jolla pääsee peloista ja traumoista eroon. Toki voit myös tehdä niin, että etsit jostain sellaisen naisen jolle sinäkin kelpaat, mutta eipä siitä ole pidemmän päälle mitään iloa mennä sieltä, missä aita on matalin.
Kuulen monesti tarinoita joissa naiset ovat niin täynnä miehiään. Mies hankkii hyvin, on komea, sosiaalinen, huumorintajuinen ja kaikkea mitä nainen mieheltä haluaa.. No sitten viikonloppuisin biletetään miesporukalla ja käydään Pattayalla golffaamassa.. Eukko ei saa asiasta naukua, koska mies tuo niin paljon rahaa talouteen. Omaa aikaa on saatava. Mitäs noi miehet sit tekee poikien reissuilla ? Käy huorissa ja vieraissa. Monet naiset tietää, mutta alistuvat. Muuten joutuisivat lapsien kanssa elämään huonommissa olosuhteissa kuin mihin ovat tottuneet. Kuka tollaista sietää loputtomiin...
Naisettomuus ei ole ideaali, mutta naiset ovat keskimäärin sen verran ahneita ja rahan perään, ettei parisuhdekaan ole automaattisesti ole parempi vaihtoehto tai edes yhtä hyvä. Ensin pitäisi löytää nainen, joka ei laske miehen arvoa rahassa ja valitse miestä materiaalisin perustein, mikä on varmaan yhtä todennäköistä kuin seitsemän oikein lotossa.
Noin yleisesti ottaen sellaiset miehet on kiinnostavia, joilla on elämässä jotain sisältöä. Ei kukaan terve ihminen halua olla toisen koko elämän sisältö. Eli mies, jonka elämä pyörii naisen puutteen ympärillä, ei kiinnosta. Ainakaan minua.
Jos taas miehellä on elämässä kiinnostuksenkohteita, on ne ammatillisia tai harrastuksiin liittyviä tai oikeastaan mitä tahansa, hän vaikuttaa mahdolliselta kumppanilta. Eikä ole epätoivoinen ja valita naisten puutetta. Koska hänellä on muutakin sisältöä elämässä. Vaikka hän kaipaisi kovastikin naista, hän ei suunnittele itsensä tappamista sen takia.
1. Etsi siis jotain kiinnostuksen kohteita elämässä, jotain mikä tuottaa iloa ja tyydytystä ihan riippumatta siitä, onko naista kuvioissa.
2. Hakeudu johonkin, missä tapaat myös muita ihmisiä, joilla on samankaltaisia kiinnostuksenkohteita. Siellä todennäköisimmin pystyt tutustumaan naisiinkin. Jos kiinnostuksenkohde on lähinnä miesten suosiossa niin kannattaa silti hakeutua muiden harrastajien pariin, koska se on kivaa. Ystävät ovat hyvä asia sukupuolesta riippumatta ja ystäväpiirin kasvaminen lisää kyllä samalla todennäköisyyttä tutustua kiinnostaviin naisiinkin. Mutta ehkä kannattaa kokeilla lisäksi myös jotain sellaista harrastusta, jossa voisi tavata naisiakin.
3. Mieti, millaisen naisen kanssa oikeasti haluaisit elää. Niinku oikeasti. Joka päivä. Ja millainen voisi pärjätä sinun kanssasi. Älä turhaan yritä lähestyä jokaista naiseksi laskettavaa vaan vain niitä, jotka ovat oikeasti kiinnostavia. Todennäköisesti he ovat myös vähemmän pelottavia ja luontevaa jutunjuurta löytyy helpommin kuin random tyypin kanssa.
4. Jos mikään elämässä ei kiinnosta, mikään ei tuota iloa ja tyydytystä, hakeudu lääkäriin. Olet todennäköisesti masentunut, ja vain kuvittelet että kaikki olisi paremmin jos olisi nainen. Oikeasti ongelmasi eivät ratkeaisi sillä, että olisi tyttöystävä. Ne saattaisivat jopa pahentua, koska todennäköisesti myös tyttöystävä olisi aika ongelmainen ihminen ja... no suhde voisi olla raskas teille kummallekin.
"Jos taas miehellä on elämässä kiinnostuksenkohteita, on ne ammatillisia tai harrastuksiin liittyviä tai oikeastaan mitä tahansa, hän vaikuttaa mahdolliselta kumppanilta"
Ilmankos aspergereillä on niin paljon kysyntää :D
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:06"] Katotteko te Laasas-uskovaiset koskaan ympärillenne? Millä teidän isät on saanu naisen? Oliko ne niiiin paljo ylemmän tason miehiä kuin te? Menkää Prismaan. Ihanko tosissaan siellä kaikki vaimojen perässä crockseissa vaeltavat möhömahat on jotain ylemmän tason miehiä? Pää pois perseestä nyt. [/quote] Ero on varmaan se, että isä ei ollut ujo ja tiesi miten toimia normaalissa sosiaalisissa tilanteissa. Minä minulle tämä on vaikeaa. [/quote] Sosiaalisuuttaan voi harjoittaa, toisin kuin luullaan. Siihen on ihan kursseja ja kirjallisuutta.
[/quote]
Ongelma on se, että en vaan uskalla pyytää naisia ulos, enkä tiedä mitä sanoa tai miten aloittaa keskustelu
[/quote]
Hanki käyntikortteja joissa on yhteistietosi ja kun näet vaikkapa kahvilassa mielenkiintoisen naisen mene luo, tervehdi ja kysy saatko häiritä hetken. Jos vastaa myöntyvästi sano että haluaisit pyytää kahville ja anna käyntikortti. Sitten vaan poistut mikäli ei juttu ala luistamaan. Ja jos kieltäytyy tuon jälkeen kun kysyt saatko häiritä niin poistut.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:11"]
Naisettomuus ei ole ideaali, mutta naiset ovat keskimäärin sen verran ahneita ja rahan perään, ettei parisuhdekaan ole automaattisesti ole parempi vaihtoehto tai edes yhtä hyvä. Ensin pitäisi löytää nainen, joka ei laske miehen arvoa rahassa ja valitse miestä materiaalisin perustein, mikä on varmaan yhtä todennäköistä kuin seitsemän oikein lotossa.
[/quote]
Just näin. :) Korkeintaan sitten jos löytyis nainen joka ei vaadi sitä työpaikkaa mieheltä, tai vähintään että hakee kokoajan töitä ja tuo sitä rahaa taloon. Sellainen nainen kun löytys että sanois että ihan ok, vaikka et ikinä edes työllistyis ja silti haluis mut. Sitten voisin kyllä mennä vaikka naimisiin ja vaikka hommaa töitäkin tarvitessa. :)
Minä olen lyhyt, en kuulemma minkään näkönen ja näin ollen periaatteessa sellanen tyyppi, jonka ei pitäis ikinä päästä kontaktiin naisten kanssa.
Mutta en masennu, jos tulee pakit, niin yritän uudelleen. Pakeista huolimatta yritä uudelleen ja uudelleen, siinä harjaantuu. Hyvä yleissivistys ja empaattisuus ovat oiva apu naisia valloitettaessa. Yleissivistyksen voi hankkia, empaattisuutta opetella. Hyvät sanalliset valmiudet ovat enemmänkin synnynnäisiä, mutta kyllä niitäkin voi harjoittamalla parantaa menemällä tilanteisiin, jotka kokee itselleen vaikeiksi ja hankaliksi.
Aikoinaan olin toivottoman ujo naisten seurassa. Pakottamalla itseni heidän seuraansa, on ujous karissut ja naisen, fiksun ja näyttävänkin, saaminen ei ole mikään ongelma.
Sama juttu muutamalla kaverillani, jotka ovat pielä lyhyempiä ja rumempia kuin minä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:18"]
silti haluis mut.
[/quote]
Pointti on nimenomaan tässä. Mut, ei mun rahoja (joita ei tosin edes ole).
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:56"]
onhan youtubessa paljon kissavideoita jne. ja jos kysyt ukkomiehiltä onko se nainen hyvä hankinta niin 100% vastaa ei.
[/quote]
Jepp, juuri näin. Vakituinen nainen saman katon alla on typerin teko mitä mies voi tehdä. Mutta kun se "häntä" vie vuodet 15-35 niin ei oikein ymmärrä ennen kuin on liian myöhäistä.
Vaikka sinänsä tuossa naisessa ja lapsissa ei ole mitään vikaa, olen 100% varma että olisin vähintään yhtä tyytyväinen elämääni ikipoikamiehenä. Mutta ei tätä "juttua" viitsi hajottaa ainakaan kun lapset ovat vielä alle teini-iän, koska mitään "oikeaa" syytä ei ainakaan toistaiseksi ole löytynyt.
Mutta onneksi voi ohjeistaa noita nuorempia miehiä. Pikku hiljaa alkavat uskoa kun kertoo kiihkoilematta tai naureskelematta mitä on edessä jos erehtyy vakituiseen kimppaan naisen kanssa. Joojoo, veloja voi löytyä jne, mutta enemmistö naisista haluaa lapset ja niistäkin merkittävä osa vähintään sen rivarin, mieluiten OK:n yms akkain lehtien ihannoiman keskiluokkaisen elämän releet.
Hyi helvetti että itse tuli langettua tähän ansaan vaikka luulin olevani fiksumpi kuin muut.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:01"]
Sinunkaltaisistasi tyypeistä oikein haisee epätoivo ja kokemattomuus monen metrin päähän eikä sitä löyhkää peitä paraskaan deodorantti. Mitä pahemmaksi tilanne pääsee etenemään jan kanssa, sitä epätodennäköisemmäksi naisen saaminen muuttuu. Itse ainakin myönnän että vaadin miestäni olemaan "korkeatasoisempi" kuin itse olen ja sehän on aivan luonnollista naisilla. Olet suht nuori joten nyt välittömästi itseä vain niskasta kiinni ja iskupuuhiin :)
Onko yksineläminen muka niin kamalaa että te miehet ette sitä kestä? Onhan maailmansivu ollut aina olemassa miesryhmiä jotka elävät elämänsä yksin vailla kontaktia naisiin.
N28
[/quote]
Saatko jotain kiksejä, kun lyöt lyötyä?
[/quote]
Ei kukaan ap:ta ole lyönyt, itse hän itseään lyö maahan surkuttelemalla. Olisi vain kysynyt että miten saa naisten huomiota, niin olisi saanut kasan vastauksia. Mutta ei, ap unohti että metsä vastaa niin kuin sinne huutaa. Ei ole naisten vika jos ap asenteellaan karkottaa naiset.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:56"]
onhan youtubessa paljon kissavideoita jne. ja jos kysyt ukkomiehiltä onko se nainen hyvä hankinta niin 100% vastaa ei.
[/quote]
Jepp, juuri näin. Vakituinen nainen saman katon alla on typerin teko mitä mies voi tehdä. Mutta kun se "häntä" vie vuodet 15-35 niin ei oikein ymmärrä ennen kuin on liian myöhäistä.
Vaikka sinänsä tuossa naisessa ja lapsissa ei ole mitään vikaa, olen 100% varma että olisin vähintään yhtä tyytyväinen elämääni ikipoikamiehenä. Mutta ei tätä "juttua" viitsi hajottaa ainakaan kun lapset ovat vielä alle teini-iän, koska mitään "oikeaa" syytä ei ainakaan toistaiseksi ole löytynyt.
Mutta onneksi voi ohjeistaa noita nuorempia miehiä. Pikku hiljaa alkavat uskoa kun kertoo kiihkoilematta tai naureskelematta mitä on edessä jos erehtyy vakituiseen kimppaan naisen kanssa. Joojoo, veloja voi löytyä jne, mutta enemmistö naisista haluaa lapset ja niistäkin merkittävä osa vähintään sen rivarin, mieluiten OK:n yms akkain lehtien ihannoiman keskiluokkaisen elämän releet.
Hyi helvetti että itse tuli langettua tähän ansaan vaikka luulin olevani fiksumpi kuin muut.
[/quote]
Kieltämättä ei se mitään rakkautta ole, että mies on vaan se elämän rahoittaja ja lasten siementäjä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:20"]
Sosiaalisuuttaan voi harjoittaa, toisin kuin luullaan. Siihen on ihan kursseja ja kirjallisuutta.
[/quote]
[/quote]
Osaatko puhua miesten kanssa? Ei naiset sen kummempia otuksia ole.