Varasin lennot ensi huhtikuulle. Finnair 404e
Kommentit (21)
oikein 404-maahan onkohan edelleen olemassa huhtikuussa`?
Tai ehkä on just parasta aikaa kerätä kalloja, aseita, koruja jne taistelukenttiä ryöstämällä. Hallintokin lienee niin heikkoa että orjia voi kerätä hyvin vapaasti joita voi myydä israeliin.
Vierailija kirjoitti:
oikein 404-maahan onkohan edelleen olemassa huhtikuussa`?
Tai ehkä on just parasta aikaa kerätä kalloja, aseita, koruja jne taistelukenttiä ryöstämällä. Hallintokin lienee niin heikkoa että orjia voi kerätä hyvin vapaasti joita voi myydä israeliin.
Mitä 💩 tämäkin ?
Mitä helevettiä Israel tähän liittyy?
Mä varasin Ryanairilta kolmihenkisen perheen lennot 370 eurolla. En usko, että se Finnairin mustikkamehu on niin järisyttävä kokemus, että siitä kannattaa satasia maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä varasin Ryanairilta kolmihenkisen perheen lennot 370 eurolla. En usko, että se Finnairin mustikkamehu on niin järisyttävä kokemus, että siitä kannattaa satasia maksaa.
Kaikki ei vaan jaksa ja viitsi, jos ei ole pakko, kytätä halpoja lentoja. Ryanairille mua ei ihan helposti enää sais matkustamaan.
Maksoin Lotin lennoista reilun 500e. Käytännössä Finski operoi ekan legin Krakowaan.
Finnair käyttää lyhyemmillä Euroopan-lennoilla nykyään jotain alihankkijaa. Koneessa ei ole Finnairin logoja. En nyt muista mikä se on, enkä jaksa tsekata.
Vierailija kirjoitti:
Sisältyikö tuohon matkalaukut?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan hitosti mihin oot lentämässä.
En kerro. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sisältyneet. Kyllä siinä finnair-inhoajalla hymy hyytyy kun valkenee rynkyn lentojen oikea hinta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sisältyykö vessakäynti?
Muodikastahan se on haukkua Finnairia mutta se on sentään oikea lentoyhtiö kunnon koneilla eikä millään siivellisillä vankkureilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sisältyneet. Kyllä siinä finnair-inhoajalla hymy hyytyy kun valkenee rynkyn lentojen oikea hinta. :D
Mitä suunnilleen maksaa tavallinen matkalaukku (20kg) vaikka Keski-Eurooppaan, tiedätkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sisältynyt, ihan kuten ei sisältynyt Norskin tai Finnairinkaan hintaan. Tietenkin teen vertailun samanlaisesta palvelusta, mitä järkeä olisi verrata keskenään hintoja jossa toisessa on laukut ja toisessa ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sisältynyt, ihan kuten ei sisältynyt Norskin tai Finnairinkaan hintaan. Tietenkin teen vertailun samanlaisesta palvelusta, mitä järkeä olisi verrata keskenään hintoja jossa toisessa on laukut ja toisessa ei?
En tiedä millainen systeemi Rynkyllä on, voiko heti varata sen laukullisen lipun ja näkee hinnan vai tuleeko se vastaan vasta jossain varauksen lopussa? Finskillä ainakin heti näkee kaikki hintavaihtoehdot.
Minulla kavereiden kanssa huvila varattuna Vietnamin hanoissa. 2500 euroa kuukausi lokauu. Lennot varataan tässä parin viikon päästä.
Itse en ainakaan millään rupuisella Ryanairilla lennä. Lennän Finnairilla koska ei ole niin kallis ja aikataulut olleet aina hyvät itselle. Otan lipun mihin kuuluu matkatavarat ja peruutusturva koska ikinä ei tiedä mitä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finskillä sisältyy (kalliimpaan) hintaan. Rynkky on käytännöllinen vain jos ei kamaa ole yhtään. Niiden ylälokerotkin on suunniteltu niin ettei sinne saa mitään sullottua.
Finnair kallis. Itse varasin pelkän menolipun Espanjaan joulukuulle, 180 e/Norwegian.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan millään rupuisella Ryanairilla lennä. Lennän Finnairilla koska ei ole niin kallis ja aikataulut olleet aina hyvät itselle. Otan lipun mihin kuuluu matkatavarat ja peruutusturva koska ikinä ei tiedä mitä tulee.
Ryanairin lennoilta uutisoidaan brittimediassa jatkuvasti häiriköistä Britannian ja Välimeren maiden lomakohteiden välillä. Halpamatkustajien pääasia on päästä ryyppäämään ja sitten on kaikenlaista riehujaa koneessa. Tekevät välillä jopa välilaskun ja poliisit hakee koneesta häiriköt talteen.
En haluaisi olla mokomilla lennoilla. Mieluummin Finnair tai mikä ettei vaikka Emirates, joka aloittaa lokakuussa Helsingistä. Halpuus ei ole aina pääasia.
Aloittajan 400 euron lento voi olla halpa tai kallis riippuen siitä, mihin on lentämässä. Halvinta on, jos varaa lennot vuosi etukäteen, mutta harva tietää niin pitkälle. Tuttava oli vuoden ulkomaankomennuksella ja varasi ensi töikseen paluun.
Riippuu ihan hitosti mihin oot lentämässä.