Mitä järkee elää jos ei saa naista
Elämä on iha turhaa ku ei oo ikinä saanu naiselta rakkautta. Maailma on kurja paikka, kun pitää elää sitä yksin. Henri Laasanen on oikeessa että naiset on hypergamisia ja valitsee miehen joka on statukseltaan parempi kuin mitä ite on. Ja noi ATM puheet pitää paikkansa, joho luokkaan itekki kuulun. Jos ei oo statusta ja ulkonäköö nii naisia ei kiinnosta. Omaan keskiverrot sosiaaliset taidot, mut en silti saa keskiverrolta sosiaalisilta taidoilta olevaa naista. Oon tavannu satoja naisia ja kukaa ei oo kiinnostunu musta. Vihaan tätä kaikkea ku en syntyny pitkäks ja komeeks mieheks. Kyl se päätetään jo yläasteella tuleeko tytöt kiinnostumaan. Nyt ikää jo yli 20 ja ei oo tähääkää mennes kukaa kiinnostunu, joten peli alkaa olla pelattu. Vois vaa ampuu ittensä kun yksin ei jaksa.
Kommentit (223)
Ei kannata ajatella noin!
Kaikki ei tapahdu hetkessä, hyvää kannattaa odottaa!
Kaikkia ei kiinnosta laisinkaan saada vitunreikää, kyrvänreikää tai perseenreikää.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:06"]
Katotteko te Laasas-uskovaiset koskaan ympärillenne? Millä teidän isät on saanu naisen? Oliko ne niiiin paljo ylemmän tason miehiä kuin te? Menkää Prismaan. Ihanko tosissaan siellä kaikki vaimojen perässä crockseissa vaeltavat möhömahat on jotain ylemmän tason miehiä? Pää pois perseestä nyt.
[/quote]
Ero on varmaan se, että isä ei ollut ujo ja tiesi miten toimia normaalissa sosiaalisissa tilanteissa. Minä minulle tämä on vaikeaa.
[/quote]
Sosiaalisuuttaan voi harjoittaa, toisin kuin luullaan. Siihen on ihan kursseja ja kirjallisuutta.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:06"] Katotteko te Laasas-uskovaiset koskaan ympärillenne? Millä teidän isät on saanu naisen? Oliko ne niiiin paljo ylemmän tason miehiä kuin te? Menkää Prismaan. Ihanko tosissaan siellä kaikki vaimojen perässä crockseissa vaeltavat möhömahat on jotain ylemmän tason miehiä? Pää pois perseestä nyt. [/quote] Ero on varmaan se, että isä ei ollut ujo ja tiesi miten toimia normaalissa sosiaalisissa tilanteissa. Minä minulle tämä on vaikeaa. [/quote] Sosiaalisuuttaan voi harjoittaa, toisin kuin luullaan. Siihen on ihan kursseja ja kirjallisuutta.
[/quote]
Ongelma on se, että en vaan uskalla pyytää naisia ulos, enkä tiedä mitä sanoa tai miten aloittaa keskustelu
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:01"]
Sinunkaltaisistasi tyypeistä oikein haisee epätoivo ja kokemattomuus monen metrin päähän eikä sitä löyhkää peitä paraskaan deodorantti. Mitä pahemmaksi tilanne pääsee etenemään jan kanssa, sitä epätodennäköisemmäksi naisen saaminen muuttuu. Itse ainakin myönnän että vaadin miestäni olemaan "korkeatasoisempi" kuin itse olen ja sehän on aivan luonnollista naisilla. Olet suht nuori joten nyt välittömästi itseä vain niskasta kiinni ja iskupuuhiin :)
Onko yksineläminen muka niin kamalaa että te miehet ette sitä kestä? Onhan maailmansivu ollut aina olemassa miesryhmiä jotka elävät elämänsä yksin vailla kontaktia naisiin.
N28
[/quote]
Saatko jotain kiksejä, kun lyöt lyötyä?
[/quote]
AP:n kannalta olisi tärkeää lopettaa ruikuttaminen siitä että ei kelpaa naisille, se on vastenmielinen piirre miehessä. Ryhdistäydy mies, tämän halusin ap:lle kertoa.
N28
[/quote]
Miten siihen pitää sitten suhtautua? Miten yleisestikin suhtautua johonkin normaaliin elämään kuuluvaan juttuun, josta ei itse pääse nauttimaan? Saako muuten työttömyyttään valittaa vai onko sekin vastenmielinen piirre?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:06"] Katotteko te Laasas-uskovaiset koskaan ympärillenne? Millä teidän isät on saanu naisen? Oliko ne niiiin paljo ylemmän tason miehiä kuin te? Menkää Prismaan. Ihanko tosissaan siellä kaikki vaimojen perässä crockseissa vaeltavat möhömahat on jotain ylemmän tason miehiä? Pää pois perseestä nyt. [/quote] Ero on varmaan se, että isä ei ollut ujo ja tiesi miten toimia normaalissa sosiaalisissa tilanteissa. Minä minulle tämä on vaikeaa. [/quote] Sosiaalisuuttaan voi harjoittaa, toisin kuin luullaan. Siihen on ihan kursseja ja kirjallisuutta.
[/quote]
Ongelma on se, että en vaan uskalla pyytää naisia ulos, enkä tiedä mitä sanoa tai miten aloittaa keskustelu
[/quote]
Tuota juuri voi harjoitella. Ei ole kuin pari viikkoa kun hesarissa oli juttu tällaisista kursseista. Laasanen ei tainnut kertoa että on olemassa apua tuohon?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:01"]
Sinunkaltaisistasi tyypeistä oikein haisee epätoivo ja kokemattomuus monen metrin päähän eikä sitä löyhkää peitä paraskaan deodorantti. Mitä pahemmaksi tilanne pääsee etenemään jan kanssa, sitä epätodennäköisemmäksi naisen saaminen muuttuu. Itse ainakin myönnän että vaadin miestäni olemaan "korkeatasoisempi" kuin itse olen ja sehän on aivan luonnollista naisilla. Olet suht nuori joten nyt välittömästi itseä vain niskasta kiinni ja iskupuuhiin :)
Onko yksineläminen muka niin kamalaa että te miehet ette sitä kestä? Onhan maailmansivu ollut aina olemassa miesryhmiä jotka elävät elämänsä yksin vailla kontaktia naisiin.
N28
[/quote]
Saatko jotain kiksejä, kun lyöt lyötyä?
[/quote]
AP:n kannalta olisi tärkeää lopettaa ruikuttaminen siitä että ei kelpaa naisille, se on vastenmielinen piirre miehessä. Ryhdistäydy mies, tämän halusin ap:lle kertoa.
N28
[/quote]
Naisia ei kiinnosta ryhdistäytyminen paljon vittuakaan, jos ryhdistäytyminen tarkoittaa vaan jotain lammasmaista itsestä huolehtimista ja ystävällisyyttä. Sen sijaan jos ryhdistäytymisellä tarkoitetaan sitä, että mies haistattaa vitut muiden odotuksille ja alkaa elää miellyttääkseen vain ja ainostaan itseään, niin...
Ap lueppa tämä:
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:06"]
Katotteko te Laasas-uskovaiset koskaan ympärillenne? Millä teidän isät on saanu naisen? Oliko ne niiiin paljo ylemmän tason miehiä kuin te? Menkää Prismaan. Ihanko tosissaan siellä kaikki vaimojen perässä crockseissa vaeltavat möhömahat on jotain ylemmän tason miehiä? Pää pois perseestä nyt.
[/quote]
Ero on varmaan se, että isä ei ollut ujo ja tiesi miten toimia normaalissa sosiaalisissa tilanteissa. Minä minulle tämä on vaikeaa.
[/quote]
Höpö höpö! Yksinäiset aspergerluuserit on kuumaa kamaa naisten keskuudessa. Asenne ratkaisee!
T. Mammat psykoosilääkityksessä
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:14"]Miksi kukaan ei enää puhu rakkaudesta? Mitä sillä on väliä, missä kuka 190cm mies iskee ketä, kun itse näet naisen jossakin ja alat pitää hänestä ja käyttäydyt kuin ihminen - jonain päivänä tapaat naisen, joka myös etsii RAKKAUTTA. Ei ulkonäköä ja statusta. Ja silloinhan teillä on ihan paras olla.
[/quote]
Tämä!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:20"]
[/quote]
[/quote]
Tuota juuri voi harjoitella. Ei ole kuin pari viikkoa kun hesarissa oli juttu tällaisista kursseista. Laasanen ei tainnut kertoa että on olemassa apua tuohon?
[/quote] Te normaalit ette ymmärrä, että tämä ujous ja sosiaalinen taidottomuus on ongelma joka vaikuttaa aivan jokaiseen elämän osa alueeseen. Usein ahdistaa ja pelottaa ja jos yritän niin siitä ei tule mitään.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:14"]Miksi kukaan ei enää puhu rakkaudesta? Mitä sillä on väliä, missä kuka 190cm mies iskee ketä, kun itse näet naisen jossakin ja alat pitää hänestä ja käyttäydyt kuin ihminen - jonain päivänä tapaat naisen, joka myös etsii RAKKAUTTA. Ei ulkonäköä ja statusta. Ja silloinhan teillä on ihan paras olla. [/quote] Tämä!
[/quote]
Kyllä monet puhuu, mutta Laasanen ei puhu, koska ei tunnevammaisena narsistina tiedä siitä mitään.
Jos mies ei saa naisia, usein kannattaisi mennä psykiatrille juttelemaan. Monesti lapsuudentraumat ovat tehneet miehestä ujon ja ahdistuneen, mikä karkottaa sitten naisetkin. Hyväitsetuntoiset miehet saavat kyllä naisia.
-Mies, joka nähnyt molemmat puolet
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:20"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:06"] Katotteko te Laasas-uskovaiset koskaan ympärillenne? Millä teidän isät on saanu naisen? Oliko ne niiiin paljo ylemmän tason miehiä kuin te? Menkää Prismaan. Ihanko tosissaan siellä kaikki vaimojen perässä crockseissa vaeltavat möhömahat on jotain ylemmän tason miehiä? Pää pois perseestä nyt. [/quote] Ero on varmaan se, että isä ei ollut ujo ja tiesi miten toimia normaalissa sosiaalisissa tilanteissa. Minä minulle tämä on vaikeaa. [/quote] Sosiaalisuuttaan voi harjoittaa, toisin kuin luullaan. Siihen on ihan kursseja ja kirjallisuutta. [/quote] Ongelma on se, että en vaan uskalla pyytää naisia ulos, enkä tiedä mitä sanoa tai miten aloittaa keskustelu [/quote] Tuota juuri voi harjoitella. Ei ole kuin pari viikkoa kun hesarissa oli juttu tällaisista kursseista. Laasanen ei tainnut kertoa että on olemassa apua tuohon? [/quote] Te normaalit ette ymmärrä, että tämä ujous ja sosiaalinen taidottomuus on ongelma joka vaikuttaa aivan jokaiseen elämän osa alueeseen. Usein ahdistaa ja pelottaa ja jos yritän niin siitä ei tule mitään.
[/quote]
Oletko harkinnut ammattiapua? Sosiaalisten tilanteiden pelkoon on kyllä apua saatavilla. Kannattaa nyt yrittää kaikkea, ennen kuin luovuttaa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:20"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:06"] Katotteko te Laasas-uskovaiset koskaan ympärillenne? Millä teidän isät on saanu naisen? Oliko ne niiiin paljo ylemmän tason miehiä kuin te? Menkää Prismaan. Ihanko tosissaan siellä kaikki vaimojen perässä crockseissa vaeltavat möhömahat on jotain ylemmän tason miehiä? Pää pois perseestä nyt. [/quote] Ero on varmaan se, että isä ei ollut ujo ja tiesi miten toimia normaalissa sosiaalisissa tilanteissa. Minä minulle tämä on vaikeaa. [/quote] Sosiaalisuuttaan voi harjoittaa, toisin kuin luullaan. Siihen on ihan kursseja ja kirjallisuutta. [/quote] Ongelma on se, että en vaan uskalla pyytää naisia ulos, enkä tiedä mitä sanoa tai miten aloittaa keskustelu [/quote] Tuota juuri voi harjoitella. Ei ole kuin pari viikkoa kun hesarissa oli juttu tällaisista kursseista. Laasanen ei tainnut kertoa että on olemassa apua tuohon? [/quote] Te normaalit ette ymmärrä, että tämä ujous ja sosiaalinen taidottomuus on ongelma joka vaikuttaa aivan jokaiseen elämän osa alueeseen. Usein ahdistaa ja pelottaa ja jos yritän niin siitä ei tule mitään.
[/quote]
Ahdistus ja pelko ei ole tervettä! Vai osoittaako joku sua aseella kun puhut? Väitän, ettet keksi yhtään järkiperustetta, miksi sun pitäisi välittää noin paljon tuntemattomien ihmisten mielipiteistä.
Mistä lähtien miehet ovat edes halunneet naisen itselleen? Vai tarkoittaako ap seksiä?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:39"]
[/quote]
Oletko harkinnut ammattiapua? Sosiaalisten tilanteiden pelkoon on kyllä apua saatavilla. Kannattaa nyt yrittää kaikkea, ennen kuin luovuttaa.
[/quote] En ole, mutta olen vapaa-ajallani hyvin eristäytynyt kotiini. En siis ole ap mutta samaistumaan tuohon at analyysiin
Tuo ujous ja sosiaalisten tilanteiden pelko usein helpottaa iän myötä. Mutta ei se varmaan lohduta. On paljon naisiakin joilla on sama on sama ongelma. Kun vain saisi jotenkin ujot kohtaamaan toisensa...
Katsele ympärilläsi olevia pareja kaupungilla, omassa suvussasi jne. Ovatko nämä kaikki naisen saaneet miehet muka komeita, rikkaita (hieno auto?) ja puheliaita? Ei todellakaan! Kyllä niitä naisilla on ihan rumillakin miehille. Ja kyllä naisen saavat myös muutkin kuin yliopiston suorittaneet pyrkyrit. Muutenhan varmaan kukaan mies ei kävisi amista tai amk:ta, jos tietäisi, etteivät sitten saisi ikinä naista :D Rikkaitakaan Suomessa ei ole kuin kourallinen, joten kyllä ne naiset joutuu vähempään tyytymään. Eihän me naisetkaan mitään kauniita isorintaisia sileäihoisia malleja olla! Joten kyllä mekin joudutaan tyytymään muihin miehiin kuin niihin rikkaisiin hyvännäköisiin bisnesmiehiin :)
Ja jos tällä planeetalla seksiä saisi vain "laadukkaat" miehet, niin eipä täällä olisi niitä rumia, ujoja eikä pelokkaita miehiä laisinkaan! Että kyllä täällä huonompikin materiaali lisääntyy :D
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:11"]Miten ap lasket tuon, että olet tavannut satoja naisia? Oletko tutustunut satoihin naisiin, eikä kukaan ole kiinnostunut? Vai oletko tehnyt kännisiä ja kömpelöitä lähestymisyrityksiä?
[/quote]
Se on tavannu ne Tinderissä.