Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koira haistelee ihmisen takapuolta? Naapurin labbiksen käytös häiritsee

Vierailija
01.09.2026 |

Kuono on pakko tunkea jalkojenväliin ja työnnän koiraa pois. =(

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko piriköntti perseessä?

Vierailija
2/39 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese perseesi paremmin, eihän se koirakaan haistele jos se ei haise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi niin päin kuin että ihminen haistelisi koirien takapuolia.

Vierailija
4/39 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tästä syystä en oikein välitä koirista. Kaikki sonta ja muu erite kiinnostaa. Ovat likaisia. Silti jotkut typerykset antavat kielipusuja niille.

Vierailija
5/39 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kyrsii omistajan käytös. Se että koiran tunkiessa kuononsa perseeseeni, omistaja näkee vaivautuneen ilmeeni ja alkaa hymistellä : Ei se mitään tee.

Jumalauta tekeehän se! Just tunkee kuonoaan perseeseeni!

Vierailija
6/39 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten kyrsii omistajan käytös. Se että koiran tunkiessa kuononsa perseeseeni, omistaja näkee vaivautuneen ilmeeni ja alkaa hymistellä : Ei se mitään tee.

Tai että ”se vain vähän tutustuu”.

Vierailija
7/39 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon aina että mun koira tarkastaa alapäät. Jos ei sitä kestä, kannattaa pysyä kotona.

Vierailija
8/39 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten karjaiset, että minä teen, jos et nyt vie koiraasi pois. Ja että anna olla viimeinen kerta. Täytyy olla typerä, jos ei mene kaaliin.

Vierailija
9/39 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa onnellisia siitä, että teillä on elämässä oikeasti tosi pienet ongelmat.

Vierailija
10/39 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelen aina kostoksi takaisin eläimen pyllyn ja genitaalit.

Vierailija
11/39 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanon aina että mun koira tarkastaa alapäät. Jos ei sitä kestä, kannattaa pysyä kotona.

Kannattaa varmaan sitten varautua siihen, että jollain saattaa olla kättä pitempää tarjolla. Mikä oikeus sinulla on antaa koirasi häiriköidä?

Vierailija
12/39 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan sitten varautua siihen, että jollain saattaa olla kättä pitempää tarjolla. Mikä oikeus sinulla on antaa koirasi häiriköidä?

Kuten sanottua; minun kotini, minun sääntöni. Kerron alapäätarkastuksesta etukäteen. 

Vierailija
13/39 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy itse koirines kotona perk*le! Jos et kykene pitämään sitä pois muiden ihmisten kimpusta.

Vierailija
14/39 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama provo on ollut aiemminkin palstalla

Vierailija
15/39 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän saisivat koirat haistella takapuolia. Se on hauska näky. Opettakaa koiranne haistelemaan,jos eivät luonnostaan osaa.

Vierailija
16/39 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydy ja vaihda alushousut vähän useammin. Koirat "moikkaavat" toisiaan nuuhkimalla toistensa per settä. Ne saavat sitä kautta paljon tietoa kohtaamastaan koirasta. Samalla lailla se moikkaa sinuakin ja saa sinusta selville yhtä ja toista. En syyttelisi koiraa vaan tutkisin onko itselläni kaikki kunnossa, esim. hygienia jne.

Vierailija
17/39 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin koirien tulee tehdäkin. Paljastaa huonosti pyyhkivät armotta. Tyydy vain osaasi.

Vierailija
18/39 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua ketään enkä mitään ilman lupaa roplaamaan alakertaani, oli kyse sitten eläimestä tai ihmisestä. Se on yksityisaluetta, ja omistajan tehtävä on pitää elukkansa alapäistä erossa, viimeistään siinä vaiheessa, jos ”tutkittava” vaikuttaa ahdistuneelta siitä. Se on nöyryyttävää, ymmärtätkö? Jos annat tuon tapahtua, se on sama kuin itse kävisit ilman lupaa ronkkimassa sitä alapäätä.

Vierailija
19/39 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa onnellisia siitä, että teillä on elämässä oikeasti tosi pienet ongelmat.

Että mä vihaan näitä kommentteja. Mulla on ollut enemmän tai vähemmän isoja ongelmia elämän aikana, mutta se ei tarkoita ettei välillä ärsytä ne pienetkin.

Vierailija
20/39 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin koirien tulee tehdäkin. Paljastaa huonosti pyyhkivät armotta. Tyydy vain osaasi.

Et kai tiennyt, että koirat nuuhkii ihan mitä vaan ja haistelee feromoneja tai ties mitä mistä ihmisillä ei ole haisuakaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä