Miksi koira haistelee ihmisen takapuolta? Naapurin labbiksen käytös häiritsee
Kuono on pakko tunkea jalkojenväliin ja työnnän koiraa pois. =(
Kommentit (39)
Pese perseesi paremmin, eihän se koirakaan haistele jos se ei haise.
Parempi niin päin kuin että ihminen haistelisi koirien takapuolia.
Juuri tästä syystä en oikein välitä koirista. Kaikki sonta ja muu erite kiinnostaa. Ovat likaisia. Silti jotkut typerykset antavat kielipusuja niille.
Eniten kyrsii omistajan käytös. Se että koiran tunkiessa kuononsa perseeseeni, omistaja näkee vaivautuneen ilmeeni ja alkaa hymistellä : Ei se mitään tee.
Jumalauta tekeehän se! Just tunkee kuonoaan perseeseeni!
Vierailija kirjoitti:
Eniten kyrsii omistajan käytös. Se että koiran tunkiessa kuononsa perseeseeni, omistaja näkee vaivautuneen ilmeeni ja alkaa hymistellä : Ei se mitään tee.
Tai että ”se vain vähän tutustuu”.
Minä sanon aina että mun koira tarkastaa alapäät. Jos ei sitä kestä, kannattaa pysyä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Sitten karjaiset, että minä teen, jos et nyt vie koiraasi pois. Ja että anna olla viimeinen kerta. Täytyy olla typerä, jos ei mene kaaliin.
Olkaa onnellisia siitä, että teillä on elämässä oikeasti tosi pienet ongelmat.
Haistelen aina kostoksi takaisin eläimen pyllyn ja genitaalit.
Vierailija kirjoitti:
Minä sanon aina että mun koira tarkastaa alapäät. Jos ei sitä kestä, kannattaa pysyä kotona.
Kannattaa varmaan sitten varautua siihen, että jollain saattaa olla kättä pitempää tarjolla. Mikä oikeus sinulla on antaa koirasi häiriköidä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan sitten varautua siihen, että jollain saattaa olla kättä pitempää tarjolla. Mikä oikeus sinulla on antaa koirasi häiriköidä?
Kuten sanottua; minun kotini, minun sääntöni. Kerron alapäätarkastuksesta etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Pysy itse koirines kotona perk*le! Jos et kykene pitämään sitä pois muiden ihmisten kimpusta.
Tämä sama provo on ollut aiemminkin palstalla
Enemmän saisivat koirat haistella takapuolia. Se on hauska näky. Opettakaa koiranne haistelemaan,jos eivät luonnostaan osaa.
Peseydy ja vaihda alushousut vähän useammin. Koirat "moikkaavat" toisiaan nuuhkimalla toistensa per settä. Ne saavat sitä kautta paljon tietoa kohtaamastaan koirasta. Samalla lailla se moikkaa sinuakin ja saa sinusta selville yhtä ja toista. En syyttelisi koiraa vaan tutkisin onko itselläni kaikki kunnossa, esim. hygienia jne.
Vierailija kirjoitti:
Niin koirien tulee tehdäkin. Paljastaa huonosti pyyhkivät armotta. Tyydy vain osaasi.
Minä en halua ketään enkä mitään ilman lupaa roplaamaan alakertaani, oli kyse sitten eläimestä tai ihmisestä. Se on yksityisaluetta, ja omistajan tehtävä on pitää elukkansa alapäistä erossa, viimeistään siinä vaiheessa, jos ”tutkittava” vaikuttaa ahdistuneelta siitä. Se on nöyryyttävää, ymmärtätkö? Jos annat tuon tapahtua, se on sama kuin itse kävisit ilman lupaa ronkkimassa sitä alapäätä.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa onnellisia siitä, että teillä on elämässä oikeasti tosi pienet ongelmat.
Että mä vihaan näitä kommentteja. Mulla on ollut enemmän tai vähemmän isoja ongelmia elämän aikana, mutta se ei tarkoita ettei välillä ärsytä ne pienetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin koirien tulee tehdäkin. Paljastaa huonosti pyyhkivät armotta. Tyydy vain osaasi.
Et kai tiennyt, että koirat nuuhkii ihan mitä vaan ja haistelee feromoneja tai ties mitä mistä ihmisillä ei ole haisuakaan
Onko piriköntti perseessä?