En ole koskaan äänestänyt.
Sain äänioikeuden 1980.Kertaakaan en ole äänestänyt.Enkä äänestä nytkään.
Kommentit (26)
Kun ei äänestä, ei tule petetyksi, eikä kannata puolueiksi kutsuttuja rosvojoukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Perussuomalaisia! Tänään jytkytetään!
Se on nyt yli 10% KD jytky.
En mäkään. Nytkään ei ole yksikään puolue mun asialla. Niitä kyselyitä olen täyttänyt, mutta ihan mulle epäolennaisia asioita kysellään ja mulle tärkeistä ei mitään. Pitääkö valita huonoista se vähiten huonoin, en tiedä. En tykkää. Toisaalta, voisin äänestää jos sen voisi tehdä netissä.
Otsikon luettuani olin varma, että jatko kuuluu: mutta tänään äänestän persuja!
Ei ollutkaan puoluetoimisto. Merkillistä.
Äänestä SDP/Vihreät/Vasemmisto, jos olet sossupummi
Äänestä kokoomusta, jos et pidä sossupummeista ja pidät ulkomaalaisesta halpatyövoimasta
Äänestä PS, jos et pidä ulkomaalaisista sossupummeista
Äänestä keskustaa, jos haluat puolueen, joilla ei ole mitään vaaliteemaa.
Vierailija kirjoitti:
Äänestä kokoomusta, jos et pidä sossupummeista ja pidät ulkomaalaisesta halpatyövoimasta
Valehtelet. Persuilla ei ole vaaliohjelmaa, muilla on. Persut huijaa aina.
Uskomatonta et joka neljäs tai viides nukkuu. Käyttäkää äänenne! Se on kansalaisvelvollisuus.
Suosittelen äänestämään jos vastustat kokoomuksen ja keskustan politiikkaa. He nimittäin voittavat aina silloin kun muut eivät jaksa äänestää. Viimeksi SDP ja vasemmisto voittivat kun ihmiset jaksoivat lähteä liikkeelle.
Tottakai päätöksissä sitten puolueiden kesken tehdään kompromisseja eikä jokainen "luvattu" asia toteudu. Turha valittaa jos et äänestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestä keskustaa, jos haluat puolueen, joilla ei ole mitään vaaliteemaa.Valehtelet. Persuilla ei ole vaaliohjelmaa, muilla on. Persut huijaa aina.
ok sossupummi
Vierailija kirjoitti:
Äänestä eläinoikeuspuolue jos sinulla on lemmikkejä
tai pidät muuten eläimistä
Vierailija kirjoitti:
En mäkään. Nytkään ei ole yksikään puolue mun asialla.
Ei tietenkään ole. Eduskunta ei ole sinun henkilökohtainen edunvalvontakonttorisi. Sinä olet omien etujesi asialla, eduskunta taas Suomen etujen.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen äänestämään jos vastustat kokoomuksen ja keskustan politiikkaa. He nimittäin voittavat aina silloin kun muut eivät jaksa äänestää. Viimeksi SDP ja vasemmisto voittivat kun ihmiset jaksoivat lähteä liikkeelle.
Velkasannaa verorahoilla.
IHANAA
Persuilla ei ole vaalilupauksia(=valheita), tämä ei sovi v.vassareille. Me lupaamme kaikille Kaikkea hyvää, maksoi mitä maksaa. Ei huolta huomisesta, kaikki järjestyy. (ainakin meidän eliitille)
Luuseri! Kohta äänestämään Perussuomalaisia! Tänään jytkytetään!